Skrevet av Emne: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45  (Lest 42448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #300 på: September 17, 2010, 23:02:34 »
Watt innpå tidligere? Helt enig i det. Syns han ventet for lenge. Luktet litt at vi skulle ta dem på fart på en av overgangene.
 

Fygle

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #301 på: September 17, 2010, 23:03:06 »
Skuffende og svak kamp av Leeds!

Så ut som vi var fornøyd med et poeng på slutten  :(

1 poeng av 6 mulige poeng mot to naboer vi bør gjøre de bedre mot er ikke godt nok!

Somma var bra idag!
Ellers jevnt over dårlig!



Hva feiler det deg? Vi spiller en bra kamp. Om du ikke har fått det med deg så er Doncaster tippet til play off denne sesongen,  og vi har full kontroll bakover store deler av kampen.

Syntes vi spilte jevnt over godt!

Helt enig. En god kamp av oss som vi fort kunne vunnet.  MOT!!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Sheridan

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #302 på: September 17, 2010, 23:06:37 »
Oppløftende saker !  :) MOT!

newsome

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #303 på: September 17, 2010, 23:11:55 »
Skuffende og svak kamp av Leeds!

Så ut som vi var fornøyd med et poeng på slutten  :(

1 poeng av 6 mulige poeng mot to naboer vi bør gjøre de bedre mot er ikke godt nok!

Somma var bra idag!
Ellers jevnt over dårlig!



Hva feiler det deg? Vi spiller en bra kamp. Om du ikke har fått det med deg så er Doncaster tippet til play off denne sesongen,  og vi har full kontroll bakover store deler av kampen.

Syntes vi spilte jevnt over godt!
Hva som feiler meg?Jeg har sett en dårlig fotballkamp der Leeds var dårlig,og der vi lett kunne tapt!!!Hva feiler det deg som er fornøyd med 0-0 mot et middels dårlig fotball lag??????????Hvis du synes det er bra nok så ønsker jeg deg god bedring!!

Kato

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #304 på: September 17, 2010, 23:14:12 »
Skuffende og svak kamp av Leeds!

Så ut som vi var fornøyd med et poeng på slutten  :(

1 poeng av 6 mulige poeng mot to naboer vi bør gjøre de bedre mot er ikke godt nok!

Somma var bra idag!
Ellers jevnt over dårlig!



Hva feiler det deg? Vi spiller en bra kamp. Om du ikke har fått det med deg så er Doncaster tippet til play off denne sesongen,  og vi har full kontroll bakover store deler av kampen.

Syntes vi spilte jevnt over godt!
Hva som feiler meg?Jeg har sett en dårlig fotballkamp der Leeds var dårlig,og der vi lett kunne tapt!!!Hva feiler det deg som er fornøyd med 0-0 mot et middels dårlig fotball lag??????????Hvis du synes det er bra nok så ønsker jeg deg god bedring!!

Og der vi like lett kunne vunnet....
 

auren

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #305 på: September 17, 2010, 23:26:29 »
Jeg er godt fornøyd med kveldens kamp. Det viktigste for meg før kampen var at vi hevet oss betraktelig fra tirsdagskampen og leverte en solid kamp - og det synes jeg vi gjorde, da kom resultatet litt i annen rekke.

Bruce spilte meget bra, det samme gjorde Somma, Collins og Gradel. Men; vi spiller oss fortsatt i vanskeligheter, og kunne fort ha gitt bort et par mål pga dårlig forsvarsspill. Det var faktisk 4 situasjoner:

1) Collins og White går i samme hodeduell etter 25 sekunder - duellen tapes og bare en god takling av Hughes hindrer 1-0 før kampen knapt er i gang.

2) Hughes feilberegner totalt en ball og Shiels lurer først av Hughes før han setter ballen i stolpen.

3) Hughes header tilbake til Higgs, men en Doncasterspiller lukter muligheten og er nære på å nå ballen.

4) Ubesluttsomhet i det bakre ledd gjør at Bruce må ty til en glitrende takling, før samme mann blokkerer et skudd med magen og tilslutt lager frispark på 25 meter (som ikke ble noe av).

Som sagt så viste Somma prov på gode ballferdigheter og posisjonering men to av avslutningene blir dessverre fryktelig puslete. Derimot hadde han to susere med begge beina, hvorpå det første gikk i tverra etter en nydelig vending.

auren; stort sett happy  :)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #306 på: September 17, 2010, 23:29:53 »
En grei kamp som vi fort kunne å vunnet. Tidvis spilte vi veldig bra fotball, spesielt i andre omgang. Håper virkelig det er lenge til vi ser Naylor i forsvaret igjen - i dag var Bruce veldig god. Somma viser også at han kan bli en meget viktig spiller for oss denne sesongen.

Er i utgangspunktet fornøyd med ett poeng i dag, men følte etter kampen at vi burde tatt alle tre.

Higgs 6
Hughes 5
Bruce 8
Collins 7
White 6
Gradel 7
Kilkenny 6
Howson 7
Johnson 5
McCormack 6
Somma 8

Snodgrass 6

B-m

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #307 på: September 17, 2010, 23:32:51 »
Higgs 7
White 6
Hughes 7
Collins 8
Bruce 8
Gradel 7
Johnson 6
Howson 8
Killa 7
Somma 8
McCormack 6
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #308 på: September 17, 2010, 23:36:12 »
Ser endel er litt kritiske til Bradley Johnson. Jeg mener vi trenger en slik spillertype som tråkker til... i et ellers puslete midtbaneledd. I tillegg er han fin å slå langt på når vi spiller mot etablert.
 

jarle

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #309 på: September 17, 2010, 23:36:15 »
En grei kamp som vi fort kunne å vunnet. Tidvis spilte vi veldig bra fotball, spesielt i andre omgang. Håper virkelig det er lenge til vi ser Naylor i forsvaret igjen - i dag var Bruce veldig god. Somma viser også at han kan bli en meget viktig spiller for oss denne sesongen.

Er i utgangspunktet fornøyd med ett poeng i dag, men følte etter kampen at vi burde tatt alle tre.

Higgs 6
Hughes 5
Bruce 8
Collins 7
White 6
Gradel 7
Kilkenny 6
Howson 7
Johnson 5
McCormack 6
Somma 8

Snodgrass 6



Merkelig at vi fansen her hjemme på forumet faktisk har rett mer eller mindre..

Bruce er bedre en Naylor
Hughes er klar for limfabrikken
JOhnson har vel aldri spilt en god Leeds kamp enda er han på banen hele tiden

White har utrolig mye i seg men får ikke tillit
Somma har vist touch og skudd i hvert eneste klipp på highlights til nå og leverte til de grader...

Hvorfor skal management som ser disse hver dag på trening ikke se det samme som oss?


Laget er vel mer eller mindre klart snart... vi vet ihvertfall hvem som ikke holder mål...
Naylor, Hughes og Johnson... bortsett fra de har vi mye gode spillere nå....


GeirO

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #310 på: September 17, 2010, 23:50:32 »
Bra kamp, vi var nærmest tre poeng :)

Somma eller var det Zlatan in disguise, var meget bra. Fast plass, spør du meg!
Bruce meget bra, fast plass.
White god.
Midtbanen bra.
Mc Cormack rusten.

Hvorfor kjøpte vi egentlig Connolly og Bessone?

Uff, gruer meg til en kjedelig lørdag uten Leedskamp.....

MOT

DaGa

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #311 på: September 18, 2010, 00:13:28 »
Ser endel er litt kritiske til Bradley Johnson. Jeg mener vi trenger en slik spillertype som tråkker til... i et ellers puslete midtbaneledd. I tillegg er han fin å slå langt på når vi spiller mot etablert.

Helt enig med deg. Viktig å ha en mann med muskler i midtbaneleddet, litt for tent i dag, tidlige kortet ødela litt og var heldig å slippe unna det røde.

Synes Johnson utfra høydepunktene på LUTV (de fleste kampene) at han er mye involvert, dessverre av og til feile valg. Han er bedre sentralt i banen enn på kant, kunne gjort en jobb som def. midtbane også!

Synd at han har glemt helt hvordan man skal skyte... :'(
We all LOVE LEEDS!

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #312 på: September 18, 2010, 00:24:16 »
Veldig veldig veldig fornøyd med forestillingen vi leverte! Dette lover godt :) Ingen Leeds spillere får minus i boka i kveld, det er lenge siden sist!

At Somma oser klasse har noen av oss sett for lenge siden... Vi har et såkalt øye til fotballen vi ..  :P

Bruce = Klasse.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #313 på: September 18, 2010, 01:15:01 »
Vi så i dag laget som vi kan bygge videre på! Solide bak, midtbane som jobbet bakover og en Somma som kan bli hva som helst, Come on Leeds! :)

Evig Pint

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #314 på: September 18, 2010, 01:19:30 »
Jeg er godt fornøyd med kveldens kamp. Det viktigste for meg før kampen var at vi hevet oss betraktelig fra tirsdagskampen og leverte en solid kamp - og det synes jeg vi gjorde, da kom resultatet litt i annen rekke.

Bruce spilte meget bra, det samme gjorde Somma, Collins og Gradel. Men; vi spiller oss fortsatt i vanskeligheter, og kunne fort ha gitt bort et par mål pga dårlig forsvarsspill. Det var faktisk 4 situasjoner:

1) Collins og White går i samme hodeduell etter 25 sekunder - duellen tapes og bare en god takling av Hughes hindrer 1-0 før kampen knapt er i gang.

2) Hughes feilberegner totalt en ball og Shiels lurer først av Hughes før han setter ballen i stolpen.

3) Hughes header tilbake til Higgs, men en Doncasterspiller lukter muligheten og er nære på å nå ballen.

4) Ubesluttsomhet i det bakre ledd gjør at Bruce må ty til en glitrende takling, før samme mann blokkerer et skudd med magen og tilslutt lager frispark på 25 meter (som ikke ble noe av).

Som sagt så viste Somma prov på gode ballferdigheter og posisjonering men to av avslutningene blir dessverre fryktelig puslete. Derimot hadde han to susere med begge beina, hvorpå det første gikk i tverra etter en nydelig vending.

auren; stort sett happy  :)

Godt innlegg. Føler allikevel det er lenge siden det kun var 4 situasjoner (da inkl et litt tafatt tilbakespill) der vi kunne fått baklengs. Et par feil skjer alltid, synes forsvaret var jevnt over solid idag og jeg likte spesielt godt det meste jeg så av Bruce! :)

Somma er faktisk en veldig spennende spiller! Selv om han nok burde skåret idag, stinker det faktisk mål av fyren. Tror han fort kan bli vår toppskårer i år.

Dette var en kamp der vi, etter min mening (som nøytral som den kan være i et slikt tilfelle) var det beste laget. Stort sett positiv ikveld. :)

(Enig med DaGa og Katos positive innlegg til Johnson! Mener han gjør mye bra, selv om han også tar noen feilvalg som blir veldig synlige da. At han har et vinnerinnstinkt, og en rå fysikk er det ingen tvil om. Skudd og pasningsfoten er også full av potensiale, selv om han ikke alltid treffer.. Bare vent til han får stilt inn siktet i år.. Da smeller det :D)

Etter Sommas skudd i tverra, Sheils skudd i stang og Sommas alene med keeper skrek jeg ut at dette ALDRI ender 0-0. Klassisk jinx.
Marching on together

Evig Pint

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #315 på: September 18, 2010, 01:20:25 »
Watt innpå tidligere? Helt enig i det. Syns han ventet for lenge. Luktet litt at vi skulle ta dem på fart på en av overgangene.

Vi sa det samme vi som satt å så kampen der jeg var også. Men men
Marching on together

Fripp

  • Gjest
Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #316 på: September 18, 2010, 02:37:39 »
Higgs 6
White 6
Collins 6 1/2
Bruce 7
Hughes 4
Johnson 4
Kilkenny 5
Howson 6
Gradel 5
McCormack 4
Somma 8

Syns det jeg så var positivt. Forsvaret holdet nullen. Bruce virket(kun en kamp) mer sollid en Naylor. midtbanen trenger mer kreativitet sentralt. Kantene var ok, bortsett fra Johnson. Med Snodgrass tilbake tror jeg han er ute.
Somma imponerte veldig. Han så ut som et første valg. Somma-Becchio eller Somma-Paynter??
Veldig spent på hva Paynter kan prestere. Men at vet hvor målet står(Ironi for de som ikke tok den ;D) er sikkert. Alt snakket om erstatter for Becks skjønner jeg, men etter det jeg så av Somma i dag, og vet at Paynter som faktisk putta en del i vår gamle divisjon er problemet løst(Min menig).
Mot Sheffield : Schmeichel tilbake, bak samme men Bromby på høyre. Faye inn for Kilkenny? Snoddy fra start for Johnson. Paynter for McCormack.

Skyt i vei ;D

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #317 på: September 18, 2010, 07:56:09 »
En grei kamp som vi fort kunne å vunnet. Tidvis spilte vi veldig bra fotball, spesielt i andre omgang. Håper virkelig det er lenge til vi ser Naylor i forsvaret igjen - i dag var Bruce veldig god. Somma viser også at han kan bli en meget viktig spiller for oss denne sesongen.

Er i utgangspunktet fornøyd med ett poeng i dag, men følte etter kampen at vi burde tatt alle tre.

Higgs 6
Hughes 5
Bruce 8
Collins 7
White 6
Gradel 7
Kilkenny 6
Howson 7
Johnson 5
McCormack 6
Somma 8

Snodgrass 6


Dette er utvilsomt den mest forutinntatte spillerbørsen eg har sett,du kunne like godt ha satt poengene før kampen!!

Hughes har eg aldri sett bedre i ei Leeds drakt og Bradley Johnson er soleklart vår viktigste midtbanespiller i går 8)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #318 på: September 18, 2010, 07:59:43 »
Ser endel er litt kritiske til Bradley Johnson. Jeg mener vi trenger en slik spillertype som tråkker til... i et ellers puslete midtbaneledd. I tillegg er han fin å slå langt på når vi spiller mot etablert.

Der treffer du midt i blinken.Bradley Johnson er faktisk intet mindre enn vår midtbanestjerne.Soleklart mest innvolvert positivt både defensivt med bra trøkk,og offensivt skaper han mye.Er det noen som husker den geniale pasningen som stakk Somma igennom? Takk til Grayson for at han har forstått hvor god BJ er :o
« Siste redigering: September 18, 2010, 08:32:42 av jackbauer68 »

Andersen

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #319 på: September 18, 2010, 08:23:17 »
Tirsdagskampen , fredagskampen var jo som natt og dag! her tok SG skikkelig grep . Forsvaret tok det som kom, med Bruce og Collins i spissen, Somma , Gradel , Maccern, var en konstant trussel i angrep . Godt å se at vi har en manager som gjør noe med laget , etter en sånn flause på tirsdag, som var en skikkelig bad day at work! LEEDS4EVER.

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #320 på: September 18, 2010, 08:51:55 »
Veldig positiv etter kampen igår :)det var mye bra,Somma var veldig god og så ut som en klassespiss(måtte det fortsette)det som imidlertid bekymrer meg litt er at mange av oss ser ut til å ha rett mht Bessone,Naylor og Connolly- for treige og for dårlige....særlig Naylor ligger vel tynt an...?kan ikke forstå annet enn at man må være cover :(
Alex Bruce kan visee seg å bli en klippe for oss :)
Når det gjelder Graysons transfers vil jeg si at det svinger fra det geniale til det uforstålige...
MOT!

Hallgi

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #321 på: September 18, 2010, 09:33:56 »
Gleder meg og over gårsdagens kamp, følte Leeds viste klasse, skapte klart mest i en vrien bortekamp og Grayson hadde gjort mange bra bytter siden tirsdagens fadese!
Somma var eit åpenbart hôjdare, imponerende mykje involvert, burde berre putta det legendarisk-bra gjennomspillet fra Johnson, menmen, han stod vel med 3 mål på 48minutters-innhopp før denne kampen (!), så gleder meg til å se meir av han!!
Og om fleire av ny-innkjøpene slår til no så trur eg vi har ganske god dekning på de fleste plasser, eit bredt mannskap, foruten da sentral-midtbane føler eg..,

Menmen, gleder meg til fortsettelsen, og nyt gjerne denne videoen imens vi drømmer oss oppover;);
http://www.youtube.com/watch?v=bg5TuRWbT9M&NR=1
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Eriksen55

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #322 på: September 18, 2010, 09:47:05 »
Da er vel laget neste kamp klart...minus høyre back og ene spissen

Kasper, hvis fit

?.Collins,Bruce og White

    Faye  Johnson
Sam               Snoody

     Somma, ?


Faye et defensivt rivjern. Johnson har mer trøkk enn killa og howson. Farligere på dødball og farligere i boksen. Fantastisk venstrebein når han får stilt inn siktet..

Ser lovende ut, gleder meg til fortsettelsen.

Så ikke kampen i går desverre, men gøy å se at alle minus newsome er positive.. Lover bra:)

Spørsmålet jeg sitter igjen med etter kampen er hvilken kamp Newsome egentlig så i går?


Ola_S

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #323 på: September 18, 2010, 09:53:10 »
Menmen, gleder meg til fortsettelsen, og nyt gjerne denne videoen imens vi drømmer oss oppover;);
http://www.youtube.com/watch?v=bg5TuRWbT9M&NR=1

heeeelt greit å åpne lørdagen med en sånn film  ;D 

asLeeds

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #324 på: September 18, 2010, 10:12:10 »
Da er vel laget neste kamp klart...minus høyre back og ene spissen

Kasper, hvis fit

?.Collins,Bruce og White

    Faye  Johnson
Sam               Snoody

     Somma, ?


Faye et defensivt rivjern. Johnson har mer trøkk enn killa og howson. Farligere på dødball og farligere i boksen. Fantastisk venstrebein når han får stilt inn siktet..

Ser lovende ut, gleder meg til fortsettelsen.

Så ikke kampen i går desverre, men gøy å se at alle minus newsome er positive.. Lover bra:)

Spørsmålet jeg sitter igjen med etter kampen er hvilken kamp Newsome egentlig så i går?



Tja, han såg kansje tirsdags kampen i reprise ;D
DALHEIM WHITES

jarle

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #325 på: September 18, 2010, 10:40:11 »
Likte Bruce... han ser ut som en fotball spiller... kul kar og killer look i øynene!

White må få tillit!, han har speed og liker å komme framover.

Con tror jeg holder mål.

Def anker må løses

Kanter er det nok av

Foran er det bra konkuranse nå og det lukter mål av alle spissene.


Konklusjon... dette laget blir bedre og bedre kamp for kamp!!!


Kato

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #326 på: September 18, 2010, 11:04:44 »
Dette laget blir stabilt bra når skadene på nøkkelspillere bedrer seg, samt Grayson har prøvd og feilet seg ferdig i forhold til førsteelleveren.

Her er min ellever på bortebane når alle er klare (4-4-2):

Kasper - Connolly, Kisnorbo, Bruce, White - Gradel/Sam, Howson, Faye, Johnson - Paynter/McCormack, Somma.

Med Watt som en flott supersub med fart siste 25, kom altfor seint inn i går.
 

baste

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #327 på: September 18, 2010, 11:22:13 »
Jeg er godt fornøyd med kveldens kamp. Det viktigste for meg før kampen var at vi hevet oss betraktelig fra tirsdagskampen og leverte en solid kamp - og det synes jeg vi gjorde, da kom resultatet litt i annen rekke.

Bruce spilte meget bra, det samme gjorde Somma, Collins og Gradel. Men; vi spiller oss fortsatt i vanskeligheter, og kunne fort ha gitt bort et par mål pga dårlig forsvarsspill. Det var faktisk 4 situasjoner:

1) Collins og White går i samme hodeduell etter 25 sekunder - duellen tapes og bare en god takling av Hughes hindrer 1-0 før kampen knapt er i gang.

2) Hughes feilberegner totalt en ball og Shiels lurer først av Hughes før han setter ballen i stolpen.

3) Hughes header tilbake til Higgs, men en Doncasterspiller lukter muligheten og er nære på å nå ballen.

4) Ubesluttsomhet i det bakre ledd gjør at Bruce må ty til en glitrende takling, før samme mann blokkerer et skudd med magen og tilslutt lager frispark på 25 meter (som ikke ble noe av).

Som sagt så viste Somma prov på gode ballferdigheter og posisjonering men to av avslutningene blir dessverre fryktelig puslete. Derimot hadde han to susere med begge beina, hvorpå det første gikk i tverra etter en nydelig vending.

auren; stort sett happy  :)
Fikk ikke med meg kampen, men jeg henger meg på en saklig  referat. MOT

pale

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #328 på: September 18, 2010, 11:34:17 »
Dette laget blir stabilt bra når skadene på nøkkelspillere bedrer seg, samt Grayson har prøvd og feilet seg ferdig i forhold til førsteelleveren.

Her er min ellever på bortebane når alle er klare (4-4-2):

Kasper - Connolly, Kisnorbo, Bruce, White - Gradel/Sam, Howson, Faye, Johnson - Paynter/McCormack, Somma.

Med Watt som en flott supersub med fart siste 25, kom altfor seint inn i går.

Men hvor er Snodgrass og Becchio??
For meg er Becchio bedre enn hva vi hittil har sett av McCormack.
Og Snodgrass i form er vår beste kantspiller!

White....ja kanskje, men er usikker på hvor god han er defensivt, synes ikke han imponerte alt for mye i går.

Ellers ser det bra ut....

Leedsulf

Sv: KAMP: vs DONCASTER ROVERS, 17/9 2010, kl 20.45
« Svar #329 på: September 18, 2010, 12:33:31 »
En grei kamp som vi fort kunne å vunnet. Tidvis spilte vi veldig bra fotball, spesielt i andre omgang. Håper virkelig det er lenge til vi ser Naylor i forsvaret igjen - i dag var Bruce veldig god. Somma viser også at han kan bli en meget viktig spiller for oss denne sesongen.

Er i utgangspunktet fornøyd med ett poeng i dag, men følte etter kampen at vi burde tatt alle tre.

Higgs 6
Hughes 5
Bruce 8
Collins 7
White 6
Gradel 7
Kilkenny 6
Howson 7
Johnson 5
McCormack 6
Somma 8

Snodgrass 6


Dette er utvilsomt den mest forutinntatte spillerbørsen eg har sett,du kunne like godt ha satt poengene før kampen!!

Hughes har eg aldri sett bedre i ei Leeds drakt og Bradley Johnson er soleklart vår viktigste midtbanespiller i går 8)

Hehe... ::)