Julebord på Three Lions i Trondheim fredag 26. november

Started by Mac, September 14, 2010, 17:08:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mac

Da er datoen klar for nok et julebord på Three Lions i Trondheim. Sett av datoen fredag 26. november, mere info kommer snart her :)
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Ihag

Blir sikkert bra det Mac ! Håper du går for ekstra spørsmål og ikke loddtrekning hvis det blir "a draw" på quizen. Snakket med Ole M R i
Leeds og han stiller i år også !

Mac

Quote from: Ihag on September 14, 2010, 19:45:10
Blir sikkert bra det Mac ! Håper du går for ekstra spørsmål og ikke loddtrekning hvis det blir "a draw" på quizen. Snakket med Ole M R i
Leeds og han stiller i år også !

Skal nok fikse noen ekstra spørsmål i tilfelle ja ;)
Ole Morten Grønningen

Mac

Vi gjentar suksessen fra de to forrige årene og arrangerer julebord på Three Lions i Trondheim også i år. Datoen er fredag 26. november, adressen er Brattørgata 10 B, og vi satser på å begynne festen kl. 19.00.

Prisen er 199 kr pr. pers. Husk da å oppgi om du ønsker norsk eller engelsk juletallerken. Og, vær så snill å melde fra om du melder deg på og allikevel ikke kan komme.

Det blir som vanlig Leeds-quiz med premier, Leeds-musikk, Leeds-videoer på storskjerm og mulighet til å bli kjent med nye likesinnede. Ellers så jubilerer LUSCOS med 30 år i år og vil bidra med Leeds-kake!

Du melder deg på ved å sende en mail til olemorten@leedsunited.no, sender en SMS til 48036772 eller ringer samme nummer.

http://www.leedsunited.no/julebord-i-trondheim/
Ole Morten Grønningen

lojosang

Og der kom datoen til Fakultetets Julebord. Gjett hvilken dag det er.  :-[
- Leif Olav

Tarald72

Kan jeg komme med følge som ikke er Luscos-medlem?
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

lojosang

Er du Leedsfan er det vel bare å møte opp.
Jo flere jo bedre. Men altså neppe jeg.  :-[
- Leif Olav

Tarald72

Ok, jeg er jo LUSCOS-medlem og ikke minst Leeds-fans så det duger, og dama elsker engelsk fotball. Hvis det er grei tilgang for elektrisk rullestol der, kommer vi sikkert skal du se!!!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Mac

Ole Morten Grønningen

Mac

Nærmer seg nå.. vi har 29 påmeldte, men det er stadig plass til flere..

Fristen for påmelding er søndag 21. november.
Ole Morten Grønningen

Tarald72

Vi kommer i alle fall, sjekka litt og hotellet er reservert.....skal bli skikkelig å treffe likesinnede  - må bare sjekke om dresen passer......  ;)
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Mac

Da vil jeg takke alle som kom på gårsdagens julebord, det var trivelig. God jul!
Ole Morten Grønningen

HåvardK

Veldig god stemning på julebordet i går. Spesiell takk til Mac, som organiserer og styrer på for at dette skal bli - og hver gang blir - vellykket. Vi er heldige som har en slik ildsjel i Trondheim!

lojosang

Quote from: HåvardK on November 27, 2010, 15:11:04
Veldig god stemning på julebordet i går. Spesiell takk til Mac, som organiserer og styrer på for at dette skal bli - og hver gang blir - vellykket. Vi er heldige som har en slik ildsjel i Trondheim!

Hør hør! Neste år håper jeg det ikke kolliderer med andre julebord så jeg også kan være med.
- Leif Olav

Tom S

Quote from: lojosang on November 27, 2010, 17:36:08

Hør hør! Neste år håper jeg det ikke kolliderer med andre julebord så jeg også kan være med.

Prioriterer du riktig?
COME ON LEEDS !!

lojosang

Quote from: Tom S on November 27, 2010, 18:00:53

Prioriterer du riktig?

Jeg gjorde nok det i går, ja. I fjor hadde jeg gallopperende intens ørebetennelse, så da fikk jeg ikke muligheten til å velge.
- Leif Olav

Tom S

Quote from: lojosang on November 27, 2010, 18:21:15
Quote from: Tom S on November 27, 2010, 18:00:53

Prioriterer du riktig?

Jeg gjorde nok det i går, ja. I fjor hadde jeg gallopperende intens ørebetennelse, så da fikk jeg ikke muligheten til å velge.

;)
COME ON LEEDS !!

Tarald72

Samstemmer med dette innlegget!!! Vi trivdes veldig godt, det var et helt genialt opplegg!!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD