Skrevet av Emne: TOMA 2: Nye rykter om eierskifte...  (Lest 448097 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1380 på: Mars 09, 2018, 07:03:04 »
Hadde vi taklet rød og gul Red Bull logo på draktene og nytt stadion navn om det hadde resultert i kvalmt mye penger, blytung transfer kitty og ekkelt feite spillerlønninger?
Tror mange hadde sagt ja til det. Er på gli mot den retningen selv.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1381 på: Mars 09, 2018, 07:39:50 »
Nei takk. Da kan jeg nesten likegodt begynne å heie på et annet lag. Snakk om å gi bort sin identitet. Denne løsningen ville jeg aldri gått med på.

Bjorn

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1382 på: Mars 09, 2018, 08:46:19 »
(Personlig): NEI, heller L2!!!

Enig med deg!
Marching On! 4276

Annesj

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1383 på: Mars 09, 2018, 10:16:09 »
Hadde vi taklet rød og gul Red Bull logo på draktene og nytt stadion navn om det hadde resultert i kvalmt mye penger, blytung transfer kitty og ekkelt feite spillerlønninger?

NEI NEI NEI!!! Da hadde jeg mistet mitt kjære Leeds United.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1384 på: Mars 09, 2018, 10:31:29 »
Uansett eier så må den forholde seg til FFP.

Jo mer penger vi kan bruke, jo mer inntekter må klubben ha.

Store byggverk som er solide over lange tider tar nødvendigvis lenger tid å bygge opp kontra et quick fix luftslott.

Jo solidere grunnmuren er, jo større sjans for å ri av en storm.

Har fortsatt stor tro på Rad. Den dagen vi rykker opp så vet jeg at alle ledd og personer i klubben er klare for det.

Tror mange supportere må stikke fingeren i jorda eller et annet temperert sted å innse at Leeds United ikke er så stor klubb som vi gjerne tror og mener den er. Men at vi har potensiale for å bli det med rett styring en gang i fremtiden, det har jeg tro på.

Bruk gjerne 3-4 år på å rykke opp hvis det kreves for at vi skal klare å klore oss fast der oppe i lang tid.



h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1385 på: Mars 09, 2018, 10:51:00 »
Hadde vi taklet rød og gul Red Bull logo på draktene og nytt stadion navn om det hadde resultert i kvalmt mye penger, blytung transfer kitty og ekkelt feite spillerlønninger?
Tror mange hadde sagt ja til det. Er på gli mot den retningen selv.

Hvis rød og gul logo får oss opp. Jatakk. Og til det med fundament. Eneste fundamentet som holder over tid, er en eier med masse penger.

ar9

Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1386 på: Mars 09, 2018, 11:32:29 »
Hadde vi taklet rød og gul Red Bull logo på draktene og nytt stadion navn om det hadde resultert i kvalmt mye penger, blytung transfer kitty og ekkelt feite spillerlønninger?
Tror mange hadde sagt ja til det. Er på gli mot den retningen selv.

Hvis rød og gul logo får oss opp. Jatakk. Og til det med fundament. Eneste fundamentet som holder over tid, er en eier med masse penger.

Synes Rad gjør mye riktig.
Bare det at kan klarte å få kjøpt tilbake stadion er en stor bragd i seg selv.
Uten det grepet hadde klubbens økonomi vært kvalt i løpet av maks ett par år. Cellino så vel og dette men klarte ikke å stable på beina nok penger og avmagret heller resten av organisasjonen (inkl akademiet) for at klubbkassa skulle holde hode over vannet litt til.

Samtidig som Rad gjør mye riktig så øker pengegaloppen år for år. Helt sinnsyk utvikling. Kvalmt egentlig. Det som var stor nok lommebok denne sesongen er kanskje litt for lite neste år. Og slik fortsetter det ser det ut til.

Red Bull har flertallet sagt klart nei til tidligere. Men når man ser hvor ekkelt mye penger som skal til (og verre blir det vel) så kanskje vi må svelge den koffein/taurin kamelen?
Se bare hva ‘småklubbene’ Leipzig og Ravensburg har fått til.

Er glad i ER, de hvite draktene vår og historien og alt det der. Men er redd for at de bortimot 10.000 ekstra tilskuerne Rad har fått og den ‘nye’ entusiasmen i byen fort kan smuldre bort igjen i.l.a 2-3 sesonger til i Adecco ligaen.

PS! Har ikke noe imot nystemten men at jeg er 50 år og fra Bergen som en hevdet tidligere er totalmiss.
« Siste redigering: Mars 09, 2018, 14:38:23 av ar9 »

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1387 på: Mars 09, 2018, 14:24:58 »
Hadde vi taklet rød og gul Red Bull logo på draktene og nytt stadion navn om det hadde resultert i kvalmt mye penger, blytung transfer kitty og ekkelt feite spillerlønninger?

NEI NEI NEI!!! Da hadde jeg mistet mitt kjære Leeds United.


Jeg har mistet mitt kjære Leeds United for lenge siden!

Ja, takk til penger og ambisjoner uansett hvor de komner fra!!!

Og for de som nevner logoen: Den vet vi jo ikke uansett hvordan skal se ut. Jeg kunne til og med akseptere en RØD okse på veien til PL! Heller det enn en knyttet neve til brystet eller hva nå for en logo som vi får til sommeren.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1388 på: Mars 09, 2018, 16:07:27 »
Uansett eier så må den forholde seg til FFP.

Jo mer penger vi kan bruke, jo mer inntekter må klubben ha.

Store byggverk som er solide over lange tider tar nødvendigvis lenger tid å bygge opp kontra et quick fix luftslott.

Jo solidere grunnmuren er, jo større sjans for å ri av en storm.

Har fortsatt stor tro på Rad. Den dagen vi rykker opp så vet jeg at alle ledd og personer i klubben er klare for det.

Tror mange supportere må stikke fingeren i jorda eller et annet temperert sted å innse at Leeds United ikke er så stor klubb som vi gjerne tror og mener den er. Men at vi har potensiale for å bli det med rett styring en gang i fremtiden, det har jeg tro på.

Bruk gjerne 3-4 år på å rykke opp hvis det kreves for at vi skal klare å klore oss fast der oppe i lang tid.


This!

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1389 på: April 28, 2018, 22:19:21 »


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1390 på: April 28, 2018, 22:22:29 »
Og dette er bare ubekreftede rykter, ikke sant?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ar9

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1391 på: April 28, 2018, 22:33:46 »
Mulig det er noe i det, men den kilden der blir alt for tynn.

Den dagen en beiler med nok penger banker på døra vil hvilken som helst eier selge.
Dette med mindre han driter fullstendig i pengene sine.

Fristelsen til å cashe ut gevinsten og investere pengene andre steder blir rett og slett for stor.

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1392 på: April 29, 2018, 13:30:04 »
Var noen rykter for et par måneder siden som døde ut. Men hvis det er noe nå, ja da er det rart at ikke noen har fanget opp dette. Spesielt the Sun, er jo flinke til å dikte opp og lage tråder av meget vage rykter

Promotion 2010

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1393 på: Mai 06, 2018, 22:55:06 »
WACCOE

Seems its every weekend now that new #TOMA rumours start flying around. And the new ones turning up on #waccoe tonight are rather interesting.  New American money into the club last week? Radz poised to sell up? Solicitors already active?

waccoe.com/topic/297901-t…

#lufc #mot

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1394 på: Mai 06, 2018, 23:08:52 »
WACCOE

Seems its every weekend now that new #TOMA rumours start flying around. And the new ones turning up on #waccoe tonight are rather interesting.  New American money into the club last week? Radz poised to sell up? Solicitors already active?

waccoe.com/topic/297901-t…

#lufc #mot

Dette må ha gått meg hus forbi

Xern

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1395 på: Mai 07, 2018, 01:33:34 »
Tror ikke noe på dette ryktet. Rad har vist alle tegn på at dette er et langsiktig prosjekt, så jeg tviler.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1396 på: Mai 07, 2018, 06:49:33 »
Tror ikke noe på dette ryktet. Rad har vist alle tegn på at dette er et langsiktig prosjekt, så jeg tviler.
Hvilke tegn er det som viser at dette er et langsiktig prosjekt..?

Annesj

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1397 på: Mai 07, 2018, 08:13:31 »
Tror ikke noe på dette ryktet. Rad har vist alle tegn på at dette er et langsiktig prosjekt, så jeg tviler.
Hvilke tegn er det som viser at dette er et langsiktig prosjekt..?

Gått deg hus forbi resultatene for u-lagene?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1398 på: Mai 07, 2018, 09:24:47 »
Tror ikke noe på dette ryktet. Rad har vist alle tegn på at dette er et langsiktig prosjekt, så jeg tviler.
Hvilke tegn er det som viser at dette er et langsiktig prosjekt..?

Gått deg hus forbi resultatene for u-lagene?
Nei, men det indikerer at dette er en langsiktig prosess? Jeg aner ikke hva slags perspektiver Rad har...hører han sier 5 år....så vi får se...

Annesj

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1399 på: Mai 07, 2018, 09:41:29 »
Tror ikke noe på dette ryktet. Rad har vist alle tegn på at dette er et langsiktig prosjekt, så jeg tviler.
Hvilke tegn er det som viser at dette er et langsiktig prosjekt..?

Gått deg hus forbi resultatene for u-lagene?
Nei, men det indikerer at dette er en langsiktig prosess? Jeg aner ikke hva slags perspektiver Rad har...hører han sier 5 år....så vi får se...

Det vil jeg si.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

kjella

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1400 på: Mai 07, 2018, 10:11:24 »
Det legges også ned store ressurser i arbeidet med å planlegge et stort nytt treningsanlegg i umiddelbar nærhet til Elland Road - tror ikke han hadde gjort det om ikke han hadde et litt lengre investerings-perspektiv. Men at et ferdigstilt treningsanlegg -  sammen med tilbakekjøpet av Elland Road - gjør klubben mer attraktiv for salg om en tid - er det liten tvil om. Tror det er mer sannsynlig at R finner noen penger i Dubai eller et annet sted som kommer inn som partner. Skal man skape de virkelig store verdiene trengs det også sportslige resultater - heldigvis for oss supportere 8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1401 på: Mai 07, 2018, 10:18:40 »
Det legges også ned store ressurser i arbeidet med å planlegge et stort nytt treningsanlegg i umiddelbar nærhet til Elland Road - tror ikke han hadde gjort det om ikke han hadde et litt lengre investerings-perspektiv. Men at et ferdigstilt treningsanlegg -  sammen med tilbakekjøpet av Elland Road - gjør klubben mer attraktiv for salg om en tid - er det liten tvil om. Tror det er mer sannsynlig at R finner noen penger i Dubai eller et annet sted som kommer inn som partner. Skal man skape de virkelig store verdiene trengs det også sportslige resultater - heldigvis for oss supportere 8)
Lett å tenke at 'New American money' kan dreie seg om innsprøyting av kapital til Radz. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1402 på: Mai 07, 2018, 10:19:17 »
Slik det ser ut off Pitch i vår klubb nå mener jeg det kun er spørsmål om tid før det vil vise seg på banen. Jeg har både trua å tålmodighet. Mange har ingen a delene. Fair enough.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1403 på: Mai 07, 2018, 10:26:38 »
Slik det ser ut off Pitch i vår klubb nå mener jeg det kun er spørsmål om tid før det vil vise seg på banen. Jeg har både trua å tålmodighet. Mange har ingen a delene. Fair enough.

Så en spiller som Cooper blir en bedre spiller fordi det er mere ro i klubben generelt. Eller at Bottom blir en bedre manager fordi man ikke har en rar eier

Annesj

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1404 på: Mai 07, 2018, 10:45:29 »
Slik det ser ut off Pitch i vår klubb nå mener jeg det kun er spørsmål om tid før det vil vise seg på banen. Jeg har både trua å tålmodighet. Mange har ingen a delene. Fair enough.

Så en spiller som Cooper blir en bedre spiller fordi det er mere ro i klubben generelt. Eller at Bottom blir en bedre manager fordi man ikke har en rar eier

Dersom du ser så enkelt på det så blir jeg nesten imponert.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1405 på: Mai 07, 2018, 15:37:44 »
Slik det ser ut off Pitch i vår klubb nå mener jeg det kun er spørsmål om tid før det vil vise seg på banen. Jeg har både trua å tålmodighet. Mange har ingen a delene. Fair enough.

Så en spiller som Cooper blir en bedre spiller fordi det er mere ro i klubben generelt. Eller at Bottom blir en bedre manager fordi man ikke har en rar eier

Dersom du ser så enkelt på det så blir jeg nesten imponert.

HB klarer ikke overaske på det området lenger...

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1406 på: Mai 07, 2018, 17:32:49 »
Slik det ser ut off Pitch i vår klubb nå mener jeg det kun er spørsmål om tid før det vil vise seg på banen. Jeg har både trua å tålmodighet. Mange har ingen a delene. Fair enough.
Du har vel tippet opprykk de 5 siste årene eller..?

Annesj

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1407 på: Mai 07, 2018, 18:36:36 »
Slik det ser ut off Pitch i vår klubb nå mener jeg det kun er spørsmål om tid før det vil vise seg på banen. Jeg har både trua å tålmodighet. Mange har ingen a delene. Fair enough.
Du har vel tippet opprykk de 5 siste årene eller..?

Så det bra ut off pitch med cellino syns du?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1408 på: Mai 07, 2018, 19:38:07 »
Slik det ser ut off Pitch i vår klubb nå mener jeg det kun er spørsmål om tid før det vil vise seg på banen. Jeg har både trua å tålmodighet. Mange har ingen a delene. Fair enough.
Du har vel tippet opprykk de 5 siste årene eller..?

Så det bra ut off pitch med cellino syns du?
Overhodet ikke, men er det så mye bedre nå egentlig? Rad er ikke en bortskjemt drittunge som Cellino, men han har da hatt sine riper i lakken vil jeg si: nedlatende omtale av TC etter sparkingen, intro av ny logo med "alskens" forklaringer på hva dette skulle være for noe, stille spørsmålstegn ved måten Wolves holder på (riktig spørsmål, men det hjelper vel ikke at det på en måte oser av misunnelse og sutring ut i fra hans uttalelser,) Burmaturen og hva det har satt igang....
Du kan gjerne rose Rad opp i skyene for det han har foretatt seg, jeg er dog mer kritisk til hans gjøren og laden nå enn etter hans første uker i sjefsstolen.....

RoarG

Sv: Nye rykter om eierskifte...TOMA
« Svar #1409 på: Mai 07, 2018, 20:16:16 »
Men ingenting et rasende godt overgangsvindu kan rette opp i?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020