Skrevet av Emne: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00  (Lest 52658 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #420 på: Oktober 03, 2010, 00:56:46 »
Hva faen er det som skjer ?! Spiller jo rævva å slepper inn alt! GLEDER MEG TIL KASPER ER TILBAKE! få litt skikk på forsvaret ! Ræva kamp i dag!
Where were you when we was shit ?  ::) Får assosiasjoner til en hel del scum supportere plutselig. Tilbake til hullet med deg !

Sander

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #421 på: Oktober 03, 2010, 02:09:48 »
Bra vi ikke har for høye forventninger til divisjonen! ::)
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #422 på: Oktober 03, 2010, 08:50:45 »
Hva faen er det som skjer ?! Spiller jo rævva å slepper inn alt! GLEDER MEG TIL KASPER ER TILBAKE! få litt skikk på forsvaret ! Ræva kamp i dag!
Where were you when we was shit ?  ::) Får assosiasjoner til en hel del scum supportere plutselig. Tilbake til hullet med deg !

 ???,han er jo her,og vi er fortsatt shit 8)

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #423 på: Oktober 03, 2010, 09:27:14 »
Hva faen er det som skjer ?! Spiller jo rævva å slepper inn alt! GLEDER MEG TIL KASPER ER TILBAKE! få litt skikk på forsvaret ! Ræva kamp i dag!
Where were you when we was shit ?  ::) Får assosiasjoner til en hel del scum supportere plutselig. Tilbake til hullet med deg !

 ???,han er jo her,og vi er fortsatt shit 8)
Jeg vil påstå at vi var litt mer shit når vi tapte 5 på rad i league one, inkludert fa cup kampen mot Histon.. Nå er vi på vei tilbake å da kommer skrotet fram.  :-X

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #424 på: Oktober 03, 2010, 11:55:41 »
Hva faen er det som skjer ?! Spiller jo rævva å slepper inn alt! GLEDER MEG TIL KASPER ER TILBAKE! få litt skikk på forsvaret ! Ræva kamp i dag!
Where were you when we was shit ?  ::) Får assosiasjoner til en hel del scum supportere plutselig. Tilbake til hullet med deg !

 ???,han er jo her,og vi er fortsatt shit 8)
Jeg vil påstå at vi var litt mer shit når vi tapte 5 på rad i league one, inkludert fa cup kampen mot Histon.. Nå er vi på vei tilbake å da kommer skrotet fram.  :-X

Hva er det du driver med Alta? Har du hørt om MOT eller? Dette er bare vissvass! Go Sam, jeg og ser fram til Kasper er tilbake! Alta for kanskje unskyldes, han har sikker satt opp i natt og sett Hushovd ta VM-gull og tenker ikke helt klart på kvisten!
« Siste redigering: Oktober 03, 2010, 12:41:21 av Rudi G. »

ØBS

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #425 på: Oktober 04, 2010, 23:01:43 »
Hva faen er det som skjer ?! Spiller jo rævva å slepper inn alt! GLEDER MEG TIL KASPER ER TILBAKE! få litt skikk på forsvaret ! Ræva kamp i dag!
Where were you when we was shit ?  ::) Får assosiasjoner til en hel del scum supportere plutselig. Tilbake til hullet med deg !

...og DU er positiv, mener du?? :o
LUSCOS-hilsen
ØBS

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #426 på: Oktober 05, 2010, 00:00:49 »
Hva faen er det som skjer ?! Spiller jo rævva å slepper inn alt! GLEDER MEG TIL KASPER ER TILBAKE! få litt skikk på forsvaret ! Ræva kamp i dag!
Where were you when we was shit ?  ::) Får assosiasjoner til en hel del scum supportere plutselig. Tilbake til hullet med deg !

...og DU er positiv, mener du?? :o
Sier jeg at jeg er positiv? Sier jeg at "Lloyd Sam" ikke er positiv? Jeg er en sur liten jævel når Leeds spiller dårlig og en sprudlende gutt når Leeds gjør det bra. Det er muligens "Lloyd Sam" også?!  Mer du ville vite? ::) Det var mer den 'Ræva kamp' biten så ble litt for mye når man høyst sannsynlig ikke har sett kampen, muligens hørt den og garantert lest "referatet" på OEF.


lojosang

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #427 på: Oktober 05, 2010, 00:24:15 »
OK, jenter, vi moderatorer har andre ting å drive med enn å sitte barnevakt for dere. Kan vi la dette ligge nå og fortsette å diskutere lånepolitikk, beste ligg eller Graysons taktiske disposisjoner heller enn hvem som er positive, negative eller bør krype ned i hull?
- Leif Olav

Geiremann

Sv: KAMP: vs IPSWICH TOWN 2.10 2010 KL 16:00
« Svar #428 på: Oktober 06, 2010, 19:26:38 »
Tilbake fra Londontur og Portman Road.

Kampen var veldig sjansefattig, noe som viste seg tidlig i kampen. Ingen av lagene var ivrige etter å sende mange mann i angrep. Leeds stilte ikke overraskende med en defensiv lagoppstilling, med blant annet Howson som flanke. Ipswich så ut som et lag med defensiv kontroll som det viktigste.

Ipswich første mål kom som et resultat av at Kilkenny ble driblet av på midten. Ipswich-spilleren tok deretter med seg ballen ca 20 meter før han tredde gjennom spissen, mellom Naylor og Bruce, tiltross for at de sistnevnte lå tett sammen. Aleine med keeper feilet dessverre ikke spissen.

Kampen fortsatte i samme mønster, med forsiktig spill, også etter pause. Leeds var det mest ballspillende laget, mens Ipswich var mer direkte i spillestilen sin.
Byttene forandret ikke nevneverdig på dette.

Leeds sitt mål kom litt ut av intet, etter at Ipswich endelig hadde blottlagt seg litt på vei framover. Ballen kom etterhvert ut til Watt på venstrekant, og akkurat idet det ser ut som at han mister ballen får han sklitakla ballen inn foran mål, hvor Snodgrass får en enkel jobb med å putte ballen i mål.

Ikke lenge etter målet er Ipswich sin venstre-flanke på vei forbi Bruce, som feller han. Klart gult kort, men dessverre nr to og dermed rødt. Ipswich trykker mer på etter utvisningen og får dessverre betalt for det. Et frispark litt ute på vår venstreside, rundt 40 meter fra mål blir slått inn, og ved straffemerket dukker en umarkert mann med blå trøye opp og header i mål.
Jeg mener at dette målet skulle vært annulert. En Leedsspiller er i duell litt foran målskåreren, men Ipswichspilleren i duellen er bare opptatt av å hindre Leedsspilleren ved å trykke ham ned.

Jeg har ikke sett høydepunkter eller mål i reprise, så det er mulig mine betraktninger ikke er helt korrekte.

Alt i alt var kampen jevnspilt, men Ipswich hadde nok et par flere sjanser enn Leeds.

Det var dessverre en fornøyd storebror som forlot stadion etterpå, med en lillebror som måtte spandere øl  :(

Member of "The Peterborough eight".