Skrevet av Emne: Coventry-Leeds, lørdag 6. november  (Lest 3448 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geiremann

Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« på: Oktober 12, 2010, 23:17:01 »
Jeg ble i dag den heldige eier av billett blant Leeds-fansen til denne kampen. Så Leeds borte mot Ipswich, men da blant hjemmesupporterne, noe som ikke var helt topp. Ikke lett å sitte og skjule følelsene sine en hel fotballkamp. Skal ta igjen for dette på Ricoh Arena.

Skal være i London fra lørdag morgen (Rygge-Stansted) til mandag, og reiser aleine med tog for å se Leeds, resten av reisefølget foretrekker Fulham-Aston Villa. Dersom noen tilfeldigvis skal samme vei som meg så hadde det jo vært hyggelig med reisefølge.

Skal forøvrig også se Arsenal-Newcastle på søndag.
Member of "The Peterborough eight".

Geiremann

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #1 på: Oktober 30, 2010, 18:08:52 »
Gleder meg som en gris  ;D
Member of "The Peterborough eight".

ollan

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #2 på: Oktober 30, 2010, 18:33:23 »
Gleder meg som en gris  ;D

griseglede?  :D
Ollan

Geiremann

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #3 på: Oktober 30, 2010, 19:30:18 »
Uttrykket er navnet på en sang av Jokke & Valentinerne. Synes det funker bedre enn å "glede seg som en unge", samtidig som det aldri er feil å spre noe fra Jokkes tekster videre.   :)
Member of "The Peterborough eight".

stikles

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #4 på: Oktober 30, 2010, 21:16:42 »
Min sønn, Pål 17 år, skal på kampen. Han går et år på skole i Birmingham. Han har min billett i blant Leeds-supporterne.  Vi satt i nøytral sone mot Boro å måtte holde igjen for 14 dager siden. Er du interessert så kan jeg sette dere i kontakt med hverandre.
 

Geiremann

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #5 på: Oktober 31, 2010, 07:54:56 »
Hei Stikles.
Jeg har sendt deg en personlig melding.
Member of "The Peterborough eight".

Woody

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #6 på: Oktober 31, 2010, 22:26:25 »
Gleder meg som en gris  ;D

griseglede?  :D

som ein gris før julebord sesongen.... :D
LIFE IS LEEDS

stikles

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #7 på: November 01, 2010, 20:55:43 »
Ligger en personlig hilsen tilbake.  MOT
 

ØBS

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #8 på: November 02, 2010, 18:20:28 »
God tur Geir, men hvordan fikk du billetter til Arsenal-kampen?  Har hørt det skal være ganske så umulig...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Geiremann

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #9 på: November 02, 2010, 23:53:23 »
Takk for det Øyvind. For å få Arsenal-billetter til ti mann måtte vi bestille gjennom en turoperatør. 2500 kr pr pers for billett og to overnattinger på et hotell som sikkert ikke er noe å skryte av. Fly kom i tillegg. Heldigvis ble Arsenal-kampen flytta fra lørdag til søndag så jeg kan dra med toget til Coventry for å se Leeds på lørdag.
Jeg så den suverene pub-guiden for Leeds som du posta på forumet. Har du noen gode pub-tips i Coventry? Puber er noe du kan har jeg forstått.  ;D
Member of "The Peterborough eight".

ØBS

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #10 på: November 03, 2010, 01:12:11 »
Ikke noe konkret i Coventry, nei...  Bare vært der en gang.  Men noen øltørste sjeler finnes vel i Midlands også...
LUSCOS-hilsen
ØBS

JanH

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #11 på: November 03, 2010, 08:04:19 »
Takk for det Øyvind. For å få Arsenal-billetter til ti mann måtte vi bestille gjennom en turoperatør. 2500 kr pr pers for billett og to overnattinger på et hotell som sikkert ikke er noe å skryte av. Fly kom i tillegg. Heldigvis ble Arsenal-kampen flytta fra lørdag til søndag så jeg kan dra med toget til Coventry for å se Leeds på lørdag.
Jeg så den suverene pub-guiden for Leeds som du posta på forumet. Har du noen gode pub-tips i Coventry? Puber er noe du kan har jeg forstått.  ;D


For å finne puber i Coventry trenger du strengt tatt bare å skrive inn "pubguide coventry" i Google. Se her f.eks: http://www.beerintheevening.com/pubs/guide/coventry.shtml

PS: Vær oppmerksom på advarselen som står i omtalen av den første puben: This is the pub that caused us to miss the train! We did indeed enjoy the tiny snug in front and the range of ale was very good.
 ::)
 

Geiremann

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #12 på: November 05, 2010, 21:55:28 »
Noen timers søvn nå, så er jeg på vei  :) MOT
Member of "The Peterborough eight".

ØBS

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #13 på: November 06, 2010, 22:53:53 »
Jaja Geir, det ble vel ikke så lange togturen tilbake til London?  Og turen helt hjem til Moss blir vel ikke en sann plage heller etter dette??

Regner med du hadde en bedre lørdag enn reisefølget ditt...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Geiremann

Sv: Coventry-Leeds, lørdag 6. november
« Svar #14 på: November 09, 2010, 18:53:29 »
Jaja Geir, det ble vel ikke så lange togturen tilbake til London?  Og turen helt hjem til Moss blir vel ikke en sann plage heller etter dette??

Regner med du hadde en bedre lørdag enn reisefølget ditt...

Togturen ble ikke lang, men ventinga på taxi på Ricoh Arena ble det. Traff selvfølgelig på noen hyggelige nordmenn før kampen, Nils og Robin fra Narvik. Dermed ble togturen enda bedre.

3-2 seier med rundt 6500 tilskuere fra Leeds var helt enormt bra. Super stemning fra første sekund. Kjenner faktisk at jeg ikke har landa helt etter kampen ennå. Ikke ofte vi hørte fra Coventry-fansen tiltross for at de nok gjorde så godt de kunne.

Var på Emirates på søndag og ble ekstremt skuffa. Den berømte knappenålen kunne stort sett høres hver gang Newcastle-fansen var stille.
Member of "The Peterborough eight".