Skrevet av Emne: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45  (Lest 78685 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #510 på: November 10, 2010, 05:29:45 »
Selv om dette forsetter den dårlige trenden på hjemmebane, var jo det et syvmilsteg i riktig retning. Tar siste målet på min kappe, da jeg sier høyt når Hull får corner "Det er så typisk oss å f**ke dette opp..", rett etter ekspederer vi verdens dårligste corner kontant i mål.  :-[

Fikk tro tilbake troen på "hjemme"-Leeds i dag, vi tok jo tak i ballen og spilte, men  vi møter også et forferdelig dårlig Hull-lag, kan ikke skjønne annet enn at Pearson snart er på vei ut..
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #511 på: November 10, 2010, 09:25:02 »
Etter å ha sett målene må jeg bare si at dette er rett og slett uflaks...utrolige baklengs på hver sin måte...sterk prestasjon av Johnson å hele tatt klare å pirke den i eget mål  ::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Woody

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #512 på: November 10, 2010, 14:54:38 »
7/9 poeng på dei 3 siste kampane.. mi ha snudd dn vonde trenden, og ha for første gong i ligaen tatt poeng i ein midtuke-kamp.. ser svært lyst pao Leeds' framtid! á poeng med play-off og spelara på veg tilbake frå skade.. :)
The future is bright, the future is white!

Bredinho

greitt at nokon ser lyst på Leeds si framtid,har vore mykje svartmåling i det siste.Eg og trur me går inn i ein periode med stigande form og fleire poeng(spesielt heime)Vi har som du nevner 7)9 poeng på 3 siste og fleire spelarar vert tilgjengelege,dette er eit pluss for oss og SG når laget skal takast ut
LIFE IS LEEDS

Tarald72

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #513 på: November 10, 2010, 17:41:47 »
7/9 poeng på dei 3 siste kampane.. mi ha snudd dn vonde trenden, og ha for første gong i ligaen tatt poeng i ein midtuke-kamp.. ser svært lyst pao Leeds' framtid! á poeng med play-off og spelara på veg tilbake frå skade.. :)
The future is bright, the future is white!

Bredinho

greitt at nokon ser lyst på Leeds si framtid,har vore mykje svartmåling i det siste.Eg og trur me går inn i ein periode med stigande form og fleire poeng(spesielt heime)Vi har som du nevner 7)9 poeng på 3 siste og fleire spelarar vert tilgjengelege,dette er eit pluss for oss og SG når laget skal takast ut

I det hele tatt er det et langt steg framover å ta når vi plutselig klarer 7 av 9 poeng, selv om jeg satt like etter kampen i går med en ettersmak av at vi hadde tapt.......men - etter å ha fått det litt på avstand vil jeg jo si at snuoperasjonen fortsatt er under utvikling, men vi burde kanskje spilt 4-5-1 i går også? Uansett, den kampen er spilt nå, nå må vi se framover! Jeg ser mye lysere på det nå enn jeg gjorde for noen uker siden....... :) ;D 8)
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #514 på: November 11, 2010, 09:31:22 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tarald72

LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #516 på: November 12, 2010, 00:33:45 »
Ganske utrolig at DEN albuen ikke ble behandlet av fotballstyresmaktane!!

http://www.tribalfootball.com/articles/fa-take-no-retrospective-action-against-hull-ashbees-errant-elbow-1242851

På to kamper har Becchio nær brukke ankel og nakke uten at som mye som en toer er vist fra kortbunken...



... ikke vil fotballigaen gjøre noe heller. Det var da vitterlig dem som tok Beckford for hans albue mot Millwall for to år siden. 3 hele kamper fikk han.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #517 på: November 12, 2010, 10:49:16 »
Ligger videroklipp på LUFC-sida. Hvis "referee Kevin Friend has claimed he saw the incident and decided to take no action" må den mannen snarest finne seg noe nytt å gjøre som ikke har noe med mennesker å gjøre og heller ikke krever syn eller dømnmekraft. Han står jo og gliser når Leedsspillerne protesterer.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #518 på: November 12, 2010, 12:20:12 »
Leeds United in consistency call to FA after Becchio elbow fracas

http://www.yorkpress.co.uk/sport/lufc/8633898.Leeds_United_in_consistency_call_to_FA_after_Becchio_elbow_fracas/



"Argentinean striker Luciano Becchio was left with a badly-swollen left eye after being caught by loyal Tigers servant Ian Ashbee during the Championship clash.

As a consequence, Leeds have decided to release a club statement saying: “Like all clubs what we seek and should demand from the Football Association is consistency.

“Trial by television is either the way forward or it isn’t. It cannot be utilised on an ad-hoc basis.

“We had circumstances two seasons ago when Jermaine Beckford was suspended for an elbow that hadn’t been seen by the referee and, as footage shows, even though the referee claims he saw the incident on Tuesday, he plainly cannot have had the view that we had and is shown by the TV images, otherwise you would have expected him to take action.” "
« Siste redigering: November 12, 2010, 12:28:37 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #519 på: November 12, 2010, 17:37:57 »
Da har jeg endelig fått sett på høydepunktene fra kampen - og ut i fra det jeg så, så er det vel ikke så veldig ufortjent at kampen ender 2-2. Har 5-4 i sjanser til Leeds. Selvsagt sure baklengsmål. Utrolig at ikke Hull får to utvisninger. Bostocks takling bakfra burde nesten vært rødt, selv om han fikk sitt andre gule.

Nesten utrolig hvordan vi nok en gang klarer å kaste bort poeng med 1 mann mer på banen. Noe virker å være galt i topplokket til spillerne.

auren, klar for 3 poeng i morgen  :)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #520 på: November 12, 2010, 18:07:29 »
Da har jeg endelig fått sett på høydepunktene fra kampen - og ut i fra det jeg så, så er det vel ikke så veldig ufortjent at kampen ender 2-2. Har 5-4 i sjanser til Leeds. Selvsagt sure baklengsmål. Utrolig at ikke Hull får to utvisninger. Bostocks takling bakfra burde nesten vært rødt, selv om han fikk sitt andre gule.

Nesten utrolig hvordan vi nok en gang klarer å kaste bort poeng med 1 mann mer på banen. Noe virker å være galt i topplokket til spillerne.

auren, klar for 3 poeng i morgen  :)

ikke så veldig ufortjent at kampen ender 2-2  ??? Etter det jeg hørte/så, så burde vi vunnet med et par mål ihvertfall.
Har 5-4 i sjanser til Leeds  ??? Dette kan jo ikke stemme auren?
Du ligger nok 10 mil foran meg når det gjelder statestikk, men statestikken under kan da ikke være veldig på villspor.

Du må nok få med deg alle 90 min auren ;)

STAT ATTACK
5 Shots On Target 2
8 Shots Off Target 1
10 Fouls (Conceded) 15
8 Corners 3
1 Yellow Cards 4
0 Red Cards 1
REFEREE: Kevin Friend


13-3 i skudd ja....
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #521 på: November 12, 2010, 18:12:19 »
Ligger videroklipp på LUFC-sida. Hvis "referee Kevin Friend has claimed he saw the incident and decided to take no action" må den mannen snarest finne seg noe nytt å gjøre som ikke har noe med mennesker å gjøre og heller ikke krever syn eller dømnmekraft. Han står jo og gliser når Leedsspillerne protesterer.

Her er klippet. Stygg sak >:(

http://www.youtube.com/watch?v=tNegVXN5J9I

auren

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #522 på: November 12, 2010, 18:16:51 »
Da har jeg endelig fått sett på høydepunktene fra kampen - og ut i fra det jeg så, så er det vel ikke så veldig ufortjent at kampen ender 2-2. Har 5-4 i sjanser til Leeds. Selvsagt sure baklengsmål. Utrolig at ikke Hull får to utvisninger. Bostocks takling bakfra burde nesten vært rødt, selv om han fikk sitt andre gule.

Nesten utrolig hvordan vi nok en gang klarer å kaste bort poeng med 1 mann mer på banen. Noe virker å være galt i topplokket til spillerne.

auren, klar for 3 poeng i morgen  :)

ikke så veldig ufortjent at kampen ender 2-2  ??? Etter det jeg hørte/så, så burde vi vunnet med et par mål ihvertfall.
Har 5-4 i sjanser til Leeds  ??? Dette kan jo ikke stemme auren?
Du ligger nok 10 mil foran meg når det gjelder statestikk, men statestikken under kan da ikke være veldig på villspor.

Du må nok få med deg alle 90 min auren ;)

STAT ATTACK
5 Shots On Target 2
8 Shots Off Target 1
10 Fouls (Conceded) 15
8 Corners 3
1 Yellow Cards 4
0 Red Cards 1
REFEREE: Kevin Friend


13-3 i skudd ja....

Satt på spissen: Hvis man skyter fra 30 meter 10 ganger, og alle gangene skyter man 15 meter til side for mål - vil du regne dette som 10 målsjanser?

Mine målsjanser er talt ut i fra høydepunktene på LUTV. 4 mål = 2-2 i sjanser. I tillegg hadde Leeds en i tverra, en redning på strek og en heading fra Bradley like utenfor. Hull hadde foruten målene en redning på strek, samt en "free header" like utenfor.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #523 på: November 12, 2010, 18:40:08 »
Da har jeg endelig fått sett på høydepunktene fra kampen - og ut i fra det jeg så, så er det vel ikke så veldig ufortjent at kampen ender 2-2. Har 5-4 i sjanser til Leeds. Selvsagt sure baklengsmål. Utrolig at ikke Hull får to utvisninger. Bostocks takling bakfra burde nesten vært rødt, selv om han fikk sitt andre gule.

Nesten utrolig hvordan vi nok en gang klarer å kaste bort poeng med 1 mann mer på banen. Noe virker å være galt i topplokket til spillerne.

auren, klar for 3 poeng i morgen  :)

ikke så veldig ufortjent at kampen ender 2-2  ??? Etter det jeg hørte/så, så burde vi vunnet med et par mål ihvertfall.
Har 5-4 i sjanser til Leeds  ??? Dette kan jo ikke stemme auren?
Du ligger nok 10 mil foran meg når det gjelder statestikk, men statestikken under kan da ikke være veldig på villspor.

Du må nok få med deg alle 90 min auren ;)

STAT ATTACK
5 Shots On Target 2
8 Shots Off Target 1
10 Fouls (Conceded) 15
8 Corners 3
1 Yellow Cards 4
0 Red Cards 1
REFEREE: Kevin Friend


13-3 i skudd ja....

Satt på spissen: Hvis man skyter fra 30 meter 10 ganger, og alle gangene skyter man 15 meter til side for mål - vil du regne dette som 10 målsjanser?

Mine målsjanser er talt ut i fra høydepunktene på LUTV. 4 mål = 2-2 i sjanser. I tillegg hadde Leeds en i tverra, en redning på strek og en heading fra Bradley like utenfor. Hull hadde foruten målene en redning på strek, samt en "free header" like utenfor.

auren



Like forbannat så endte skuddstatestikken 13-3..Og på et tidspungt i første omg så hadde vi ballbesittelse på 78%...Det kaller jeg full overkjøring og Hull hadde ikke mye å rutte med i andre omg.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #524 på: November 12, 2010, 18:51:27 »
Ligger videroklipp på LUFC-sida. Hvis "referee Kevin Friend has claimed he saw the incident and decided to take no action" må den mannen snarest finne seg noe nytt å gjøre som ikke har noe med mennesker å gjøre og heller ikke krever syn eller dømnmekraft. Han står jo og gliser når Leedsspillerne protesterer.

Her er klippet. Stygg sak >:(

http://www.youtube.com/watch?v=tNegVXN5J9I

På lik linje med Gamsten og Joey Barton som vel fikk 3 kamper pga denne av FA så er det utrolig at det ikke skjer noe når leeds blir slått ned....
http://www.youtube.com/watch?v=g9AfwVuttS4

Noen flere taklinger som burde skremme vannet av de fleste.
http://www.youtube.com/watch?v=AI9Jjb7VEH0&NR=1
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Woody

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #525 på: November 12, 2010, 18:52:02 »
Ganske utrolig at DEN albuen ikke ble behandlet av fotballstyresmaktane!!

http://www.tribalfootball.com/articles/fa-take-no-retrospective-action-against-hull-ashbees-errant-elbow-1242851

På to kamper har Becchio nær brukke ankel og nakke uten at som mye som en toer er vist fra kortbunken...



... ikke vil fotballigaen gjøre noe heller. Det var da vitterlig dem som tok Beckford for hans albue mot Millwall for to år siden. 3 hele kamper fikk han.

er vel ikkje så utrolig dette Promo,det er jo farlig spel MOT ein LEEDS spelar...saken hadde nok vore liiitt anleis om det var ein stakkar frå motstandar laget.Trur det blir lenge til vi får noko gratis hjå dei i svart,vi ser allt med kvite auge sjølvsagt,men det kan virke som enkelte dommarar sterkt misslikar at Leeds stadig rykker nærmere PL...
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #526 på: November 12, 2010, 18:59:52 »
Ganske utrolig at DEN albuen ikke ble behandlet av fotballstyresmaktane!!

http://www.tribalfootball.com/articles/fa-take-no-retrospective-action-against-hull-ashbees-errant-elbow-1242851

På to kamper har Becchio nær brukke ankel og nakke uten at som mye som en toer er vist fra kortbunken...



... ikke vil fotballigaen gjøre noe heller. Det var da vitterlig dem som tok Beckford for hans albue mot Millwall for to år siden. 3 hele kamper fikk han.

er vel ikkje så utrolig dette Promo,det er jo farlig spel MOT ein LEEDS spelar...saken hadde nok vore liiitt anleis om det var ein stakkar frå motstandar laget.Trur det blir lenge til vi får noko gratis hjå dei i svart,vi ser allt med kvite auge sjølvsagt,men det kan virke som enkelte dommarar sterkt misslikar at Leeds stadig rykker nærmere PL...

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #527 på: November 12, 2010, 19:08:19 »
Like forbannat så endte skuddstatestikken 13-3..Og på et tidspungt i første omg så hadde vi ballbesittelse på 78%...Det kaller jeg full overkjøring og Hull hadde ikke mye å rutte med i andre omg.

Jeg verken så eller hørte kampen, men både possession-statistikk og skudstatistikk kan være nokså misvisende når det gjelder antall målsjanser - bare se på det norske landslaget i sin storhetstid; vi var vel sjelden over 40 % i ballinnehav. Og hvem vil hevde at seirene over Brasil og senest Tyskland var direkte urettferdige? Men, men, dette ble jo litt off topic.

Uansett: I morgen skal vi vinne både sjansestatistikken, possession-statistikken og kampen mot Bristol City! Det kan vi vel enes om?  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #528 på: November 12, 2010, 19:25:08 »
Like forbannat så endte skuddstatestikken 13-3..Og på et tidspungt i første omg så hadde vi ballbesittelse på 78%...Det kaller jeg full overkjøring og Hull hadde ikke mye å rutte med i andre omg.

Jeg verken så eller hørte kampen, men både possession-statistikk og skudstatistikk kan være nokså misvisende når det gjelder antall målsjanser - bare se på det norske landslaget i sin storhetstid; vi var vel sjelden over 40 % i ballinnehav. Og hvem vil hevde at seirene over Brasil og senest Tyskland var direkte urettferdige? Men, men, dette ble jo litt off topic.

Uansett: I morgen skal vi vinne både sjansestatistikken, possession-statistikken og kampen mot Bristol City! Det kan vi vel enes om?  ;)

auren

 ;D
Uansett auren så holder jeg meg til klipp og lim metoden når det gjelder statestikker  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tarald72

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #529 på: November 12, 2010, 19:49:17 »
Ganske utrolig at DEN albuen ikke ble behandlet av fotballstyresmaktane!!

http://www.tribalfootball.com/articles/fa-take-no-retrospective-action-against-hull-ashbees-errant-elbow-1242851

På to kamper har Becchio nær brukke ankel og nakke uten at som mye som en toer er vist fra kortbunken...



... ikke vil fotballigaen gjøre noe heller. Det var da vitterlig dem som tok Beckford for hans albue mot Millwall for to år siden. 3 hele kamper fikk han.

Det var vel dette som ble diskutert på TOTAL FOOTBALL på Yorkshire Radio i går kveld, med bruk av videodømming fra bilder tatt under kampen......

Rått at det skal være som det er noen ganger.......
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Sleivind

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #530 på: November 12, 2010, 21:16:44 »
Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor Ashbee ikke får karantene. Ei heller Bothroyd.

Og når Beckford-saken kommer opp som en sammenligning, så blir det enda mer uforståelig.


Er det rart vi er paranoide?  ::)

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #531 på: November 12, 2010, 23:42:46 »
Like forbannat så endte skuddstatestikken 13-3..Og på et tidspungt i første omg så hadde vi ballbesittelse på 78%...Det kaller jeg full overkjøring og Hull hadde ikke mye å rutte med i andre omg.

Jeg verken så eller hørte kampen, men både possession-statistikk og skudstatistikk kan være nokså misvisende når det gjelder antall målsjanser - bare se på det norske landslaget i sin storhetstid; vi var vel sjelden over 40 % i ballinnehav. Og hvem vil hevde at seirene over Brasil og senest Tyskland var direkte urettferdige? Men, men, dette ble jo litt off topic.

Uansett: I morgen skal vi vinne både sjansestatistikken, possession-statistikken og kampen mot Bristol City! Det kan vi vel enes om?  ;)

auren

Om du ikke så kampen burde du ikke skrike så høyt om fortjent/ufortjent. I 2.omgang PISSET vi på de, helt til Bradley satte ballen i eget nett. 1 poeng til Hull var kun vår udyktighet, ikke deres dyktighet.
KEEP FIGHTING!!

Tarald72

Sv: KAMP: vs HULL CITY, tirsdag 9/11-2010, kl 20.45
« Svar #532 på: November 13, 2010, 01:53:56 »
Ikke alle ganger man får med seg kampene vet du, men det er ofte at man lar seg rive med....jeg hørte kampen, og har sett høydepunktene i etterkant. Det kan nok stemme som du sier, men sånn er fotballen noen ganger, og har ofte vært det for oss nå i høst føler jeg - full av uflaks pga. enten "vår egen udyktighet" eller dårlige dommeravgjørelser etc.
Kampen mot Hull viste oss i alle fall at vi har evnen til å snu en kamp, og at vi behersker flere formasjorner med de spillerne vi har i stallen, hvis dere skjønner hva jeg mener.
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD