Skrevet av Emne: Den nye LUSCOS-logoen  (Lest 3421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Den nye LUSCOS-logoen
« på: November 22, 2010, 21:28:57 »
Ser på Facebook at LUSCOS har fått ny logo tildelt av klubben:

http://www.facebook.com/#!/pages/LUSCOS/115148835169209


Hva har skjedd med vår gamle logo? Er det slik at vi MÃ… ha inn LUSC-logoen pga vår nye branch membership?

Personlig er jeg skuffet over dette. Det blir på en måte to logoer i ett uten harmoni. Det virker heller ikke som om det er samme blåfarge i LUFC-logoen og i selve LUSCOS-logoen. Hvem i klubben er det som har lekt seg i Paint?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #1 på: November 22, 2010, 21:41:41 »
Har svart deg offisielt på FB, men jeg er enig med deg Joachim, dette var for enkelt!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #2 på: November 22, 2010, 21:52:51 »
For de som ikke har FB!




Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #3 på: November 22, 2010, 22:59:34 »


Personlig er jeg skuffet over dette. Det blir på en måte to logoer i ett uten harmoni. Det virker heller ikke som om det er samme blåfarge i LUFC-logoen og i selve LUSCOS-logoen. Hvem i klubben er det som har lekt seg i Paint?

auren

Bare delvis enig. Idéen er god nok den. Men blåfargene må selvfølgelig harmoniseres, og så er 'LUSCOS'-delen av den litt for løsrevet fra resten. Heller mindre (smalere) og med bredere strek.
Det er iallefall mine umiddelbare tanker..
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #4 på: November 22, 2010, 23:00:36 »
Regner med dette er en spøk?? Ser forferdelig ut......

Kickthemdown

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #5 på: November 22, 2010, 23:02:21 »
I lommen  :'(

Sleivind

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #6 på: November 22, 2010, 23:18:45 »
Kunne jo gått an å lagt litt mer abeid i det? For meg ser det ut som om noen har sittet i fem minutter på photoshop og lekt seg.

Svend Anders

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #7 på: November 22, 2010, 23:21:12 »
Logoen som er lagt ut har vi - som alle andre RMC-brancher - fått oversendt fra Leeds United, de har stått for design og jobbet ut i fra egne retningslinjer i fht logobruk etc.

Vi kan bruke denne logoen om vi vil, og har lagt ut logoen for å høre hva folk synes. I motsetning til den vi har hatt tidligere på Facebook-gruppen, er dette en som vi faktisk har rettighetene til å bruke + at det kommer klart frem hvilken klubb vi støtter.

Det er selvfølgelig lagt inn en usynlig hyllest til Ken Bates i designet - usynlig for det blotte øyet men med knallhard og langsiktig effekt i underbevisstheten. Men det regner jeg med at vi kan leve med.

SA

Evig Pint

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #8 på: November 23, 2010, 13:28:20 »
Enig med dere som sier dette ser ut som en paint logo. Har noen brukt mer enn 2 minutter på denne blir jeg overrasket..

Edith: Har flere ganger reagert på ting som kommer fra klubben er (synd å måtte si det) dårlig designet. Denne føyer seg i rekken..
« Siste redigering: November 23, 2010, 13:33:10 av Evig Pint »
Marching on together

mail2rj

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #9 på: November 23, 2010, 16:19:22 »
Enig med siste taler. Her er det lagt ned minimalt med arbeid. Det minste man kunne forlange er 1 integrert logo.

auren

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #10 på: November 23, 2010, 16:37:40 »
Hadde klubben vært litt smart hadde den arrangert en logo-konkurranse der Leedsfansen kunne prøve å lage ny logo selv, innenfor Leeds sine egne retningslinjer. Hadde fått masse oppmerksomhet og engasjement! Og vi hadde følt at vi hadde tatt del i utformingen av den nye logoen. Tenk så mange kreative og smarte Leedsfans det er der ute!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #11 på: November 23, 2010, 16:51:34 »
Hah, for en simpel logo. Jeg velger heller å kalle dette for et logoutkast.
« Siste redigering: November 23, 2010, 16:53:33 av Torpedo »

Promotion 2010

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #12 på: November 23, 2010, 16:53:52 »
For de som ikke har FB!





Bedre med denne enn LUSCOS-greia som ser ut som amerikanske Pentagon!!!!


Var jo litt svak for den "fleipen" med en VIKING i den skandinaviske logoen!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Evig Pint

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #13 på: November 23, 2010, 18:55:22 »
Hadde klubben vært litt smart hadde den arrangert en logo-konkurranse der Leedsfansen kunne prøve å lage ny logo selv, innenfor Leeds sine egne retningslinjer. Hadde fått masse oppmerksomhet og engasjement! Og vi hadde følt at vi hadde tatt del i utformingen av den nye logoen. Tenk så mange kreative og smarte Leedsfans det er der ute!

auren

Godt forslag!

(Synd det bare er oss her inne som får høre det.. :-\)
Marching on together

fjellhaugen

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #14 på: November 23, 2010, 19:27:55 »
Logoen som er lagt ut har vi - som alle andre RMC-brancher - fått oversendt fra Leeds United, de har stått for design og jobbet ut i fra egne retningslinjer i fht logobruk etc.

Vi kan bruke denne logoen om vi vil, og har lagt ut logoen for å høre hva folk synes. I motsetning til den vi har hatt tidligere på Facebook-gruppen, er dette en som vi faktisk har rettighetene til å bruke + at det kommer klart frem hvilken klubb vi støtter.

Det er selvfølgelig lagt inn en usynlig hyllest til Ken Bates i designet - usynlig for det blotte øyet men med knallhard og langsiktig effekt i underbevisstheten. Men det regner jeg med at vi kan leve med.

SA


WOW, hør hør... vi har faktisk rettigheter til å bruke denne logoen!!!!



dette er da skrevet med et visst snev av sarkasme for de som ikke forstod det. :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #15 på: November 23, 2010, 20:46:25 »
Min personlige mening er at den nye logoen gir meg assosiasjoner til en eller annen forsvarsallianse. NATO tror jeg det må være. Kanskje det kan få dreis på forsvarsspillet vårt!!.

Leedsulf

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #16 på: November 24, 2010, 07:34:00 »
Hadde klubben vært litt smart hadde den arrangert en logo-konkurranse der Leedsfansen kunne prøve å lage ny logo selv, innenfor Leeds sine egne retningslinjer. Hadde fått masse oppmerksomhet og engasjement! Og vi hadde følt at vi hadde tatt del i utformingen av den nye logoen. Tenk så mange kreative og smarte Leedsfans det er der ute!

auren

Absolutt en god tanke. Hver sommer går jo en del fans i gang med å lage sine egne drømmedrakter i ukene før den offisielle blir presentert. Omtrent uten unntak overgår disse de som slippes, så det er liten tvil om at det er en del kreative sjeler med sans for godt design der ute.

arneg

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #17 på: November 24, 2010, 08:07:47 »
Jeg ser ingen logo med noen designtanker bak. 
Dette er en vi leker oss i 5 minutter så er logoen der.  For dårlig til å kunne forsvares.  Her burde det bli lagt ned mere arbeid.  Gjerne i en konkurranseform.
Regner med at det er ingen som stopper oss i å utforme en god logo. Vi er ikke helt uten egen makt og mening regner jeg med. 
Jeg forstår at dette må skje i forståelse med klubben men de tar sikkert imot gode forslag fra oss dedikerte Leedsfan i Norge. Vi er jo ikke motstandere?
 

Sydhagen

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #18 på: November 24, 2010, 08:31:28 »
For de som ikke har FB!





Denne hadde vært fin den viss blåfargen hadde vært den samme som i hovedlogoen.
og at den hadde blitt fylt med samme gulfarge som i hovedlogoen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

bwirum

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #19 på: November 26, 2010, 11:07:06 »
I tillegg burde helt klart skyggelegging og bevelling være den samme som på skjoldet.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jarle

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #20 på: November 26, 2010, 11:33:17 »
I tillegg burde helt klart skyggelegging og bevelling være den samme som på skjoldet.


makkverk...

Bites Yer Legs

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #21 på: November 26, 2010, 11:36:14 »
Dette er jo den vakreste logoen i verden!
KEEP FIGHTING!!

jarle

Sv: Den nye LUSCOS-logoen
« Svar #22 på: November 26, 2010, 12:11:49 »
Dette er jo den vakreste logoen i verden!


Smiley logoen var den kuleste ever... in the world!!!

Til og med motemagasinet Arena, hadde Leeds på lista over de 10 kuleste lagene i verden...
og da var selvsagt drakta og smiley samt strømpebadgene og den lilla trenings jakka en del av grunnen....

Logoen vi har idag er kjedelig og intetsigende... veldig konservativ, ikke bra!