Skrevet av Emne: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt  (Lest 95786 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #30 på: November 30, 2010, 18:22:54 »
Tickets will go on sale to Silver Members and Junior Gunners on Thursday 2nd December 2010 at 2pm. (Booking fees apply).

Arsenal legger ut billettene på torsdag, og foreløpig ligger denne infoen på hjemmesiden deres:

Arsenal v Leeds

The FA Cup sponsored by E.ON, Emirates Stadium

Saturday, January 08, 2011, 15:00



Skulle kampen bli TV-sendt og flyttet til søndag så burde vi få vite noe om det før den 2.desember!

Ifjor tror jeg TV-kampene for 3.runde ble annonsert ca 1 mnd før kampstart, og tre kamper ble flyttet fra lørdag til søndag pga TV-overføring. (I tillegg til de kampene som går på TV, setter vel også FA opp noen kamper som bare overføres på nettsidene dere).

Ingen kamper som ble flyttet til mandag ifjor, men ser av kampdatoer fra tidligere 3.runder at det har vært kamper både på fredager og mandager uten at jeg har noen oversikt om dette har hatt sammenheng med TV-overføringer. (Kan sikkert googles opp...)

Hadde jo vært innmari praktisk om alle TV-kamper (og -flyttinger) hadde blitt annonsert før billettsalget åpner, men her er det vel stort sett TV-selskapene som sitter med makta, og ikke klubbene (og supporterne).....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #31 på: November 30, 2010, 18:41:17 »
Arsenal spiller i hvertfall mot City på onsdagen 5/1 så det kan jo være litt retningsgivende. Ser på siden til Arsenal at kampen mot oss er satt opp 8. kl 15:00 (16:00)!

http://www.arsenal.com/fixtures/fixtures-reports

Jon R

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #32 på: November 30, 2010, 19:17:20 »
Arsenal spiller i hvertfall mot City på onsdagen 5/1 så det kan jo være litt retningsgivende. Ser på siden til Arsenal at kampen mot oss er satt opp 8. kl 15:00 (16:00)!

http://www.arsenal.com/fixtures/fixtures-reports

Hadde vært ideelt, så lenge den går på TV.  :)
Jon R.

berlin

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #33 på: November 30, 2010, 20:00:12 »
Alle kommentarer i denne tråden og i den generelle "FA-cupen" tråden  (http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,9299.120.html) om frykt for formsvikt om vi beseirer Arsenal, må da bare være "morro-kommenatrer", eller?

Er det noen som er såpass "overtroiske" at de frykter at en Leeds-seier mot Arsenal vil føre til  formsvikt deluxe?

Er også enig med de som påpeker at Man U og evt. Spurs-kampen(e) på langt nær forklarer formsvikten som kom mellom og etter disse kampene.

Må si meg enig med Berlin her.......du bist eine groBe Berlinerbolle!!!  ;D

....og jeg på min side er "enig" med Rudi. Jeg kan ikke se hvorfor en seier over Arsenal ikke skulle bety noe positivt for klubbens prestasjoner etter 3.runde kampen.

Jeg tror, helt seriøst, at med et sjokkresultat mot Arsenal så kan vi igjen risikere å gå på en smell i serien.
Det skjedde jo i fjor, og at det ikke hadde sammenheng med cupkampene våre, synes jeg med respekt og melde er vås.
"Stallen var så tynn i fjor"
Javel, den var vel like tynn fram til jul, da var vi uslåelige. Etter jul hentet vi faktisk spillere som McSheffrey, som de fleste da trodde skulle forsterke oss. Og sammenligner vi vår fjorårsstall med de fleste av våre motstandere, var ikke stallen vår tynn. Vi hadde Beckford, Becchio, Johnson, Howson, Kilkenny, Gradel, Kisnorbo. Alle spillere som er faste på laget i år (-Becks og Kisnorbo selvsagt).


Mr. Pale Ale

Jeg skriver på langt nær "hele forklaringen". 

Jeg tror som deg at det hadde en (inn)virkning på laget, men formsvikten var enorm og den varte og rakk, nesten så lenge at det var på nippet at det gikk til hel....
Alle vet hvor viktig og sentral den mentale/psykologiske delen er. Hvor stor denne "delen" er og hvor lang tid det tok for å bli "kvitt" den, er det umulig å diskutere frem rasjonelt.

Dessuten, den motsatte effekten kan også skje. Vi spiller ikke lenger mot Yeovil, Leyton Orient, tvert imot, vi spiller mot mange tradisjonelle PL-lag med rundt 20.000 på tribunene i snitt. Det er ikke sikkert gutta vandrer rundt på rosa skyer etter en seier mot Arsenal, og som du sier, mange av de fortsatt i vårt lag, og har forhåpentligvis lært noe av sist gangs uvirkelige drøm mot Man U og dels mot Spurs.

Formsvikt, formoppsving eller ingen forandring i form, som følge av å banke the Gunners. Who knows?

Antagelig blir vi slått ut, og alle hypoteser faller.

Jepp, det tror nok jeg også.
Tror vi er ganske så enige. Det blir som arv/miljødebatten til Eia i fjor. Hvor mye skyldes arv, 70%? 50%? 30%? Hvor mye av formtapet skyldes seieren på OT?

yupp!  :)

auren

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #34 på: November 30, 2010, 20:13:24 »
Føler meg ganske sikker på at denne kampen får et lignende kick off som Man U kampen i år - søndag kl. 13 eller der omkring.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #35 på: November 30, 2010, 20:33:33 »
Føler meg ganske sikker på at denne kampen får et lignende kick off som Man U kampen i år - søndag kl. 13 eller der omkring.

auren

Større mulighet for at det blir scum-lpool med tidlig kampstart en søndag!

auren

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #36 på: November 30, 2010, 20:40:24 »
Føler meg ganske sikker på at denne kampen får et lignende kick off som Man U kampen i år - søndag kl. 13 eller der omkring.

auren

Større mulighet for at det blir scum-lpool med tidlig kampstart en søndag!

Hvis ikke den går lørdagen da? Tipper tidlig kampstart på begge kampene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #37 på: November 30, 2010, 23:08:40 »
OH LORD!!!

netopp sett gunners herje med wigan på emirates i kveld. jeeezes vi skal få kjørt oss. :o :o :o :o

som en annen skrev her inne er det vel et av europas beste lag med toppnivået inne og det kan bli stygge siffer å ta med hjem i sekken.







Meeeeen; vurderer sterkt turen over og kommer nok til å søke om bilett ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #38 på: Desember 01, 2010, 00:14:59 »
OH LORD!!!

netopp sett gunners herje med wigan på emirates i kveld. jeeezes vi skal få kjørt oss. :o :o :o :o

som en annen skrev her inne er det vel et av europas beste lag med toppnivået inne og det kan bli stygge siffer å ta med hjem i sekken.







Meeeeen; vurderer sterkt turen over og kommer nok til å søke om bilett ;D ;D

pøtts. gåkke an å tenke sånn. slo vi ikke manu i fjor da? gutta er up for it -garanggtertt.
for EN kamp er alt mulig. Blackpool mener sågar at man kan prestere bra i flere kamper i en divisjon
de ikke hører hjemme i, som Holloway lett ironisk sier det. derby rykket ned med 12 poeng, blackpool har allerede 19 poeng. Digresjon: jeg tror de rykker ned, men de gjør det i såfall med stil.

Torpe-do

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #39 på: Desember 01, 2010, 01:11:29 »
Hadde jo unektelig vært fantastisk å klinket til i år igjen. Det kunne jo vært starten på 91 år som et cuplag? "91 dårlige og 91 gode"? :)

Hiver meg på det at det bare er tullball og hestemøkk at storslagne cupseire mot store PL-klubber er synonymt med en lang tapsrekke i ligaen. Og om det skulle nå være slik at det hviler en forbannelse over slik cupsuksess, kan en jo tenke seg følgende. Ã… slå Scumchester på Old Trafford mens vi er i League 1 kontra det å slå Arsenal på Emirates mens vi er i NpC? Denne grusome forbannelsen ville knapt merkes  ;)

Dette er selvsagt en kamp vi kan gå inn i uten noe av resultatmessige forventninger. Som Auren nevner, eneste jeg håper er å kunne gå med hode hevet etter kampen. At de gjør en innsats og ikke blir direkte r%"vkjørt.

Samtidig så klarer jeg bare ikke å ha mindre forventninger enn hva jeg hadde mot Scumchester og Tottenham i fjor. Dette til tross for at Arsenal har cupstatestikken soleklart på sin side mot oss, og det at vi ligger ett nivå høyrere i ligasystemet og kan med det kanskje miste litt av fordelen med å bli undervurdert.
Hvor rått hadde det ikke vært å komme på alle overskrifter på slik måte i år også? Da måtte vel bare seksåringene få øynene opp for Leeds United, noe annet kan jeg bare ikke forstå  ;D ;D ::)

Hølje. Over og ut.


LEO

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #40 på: Desember 01, 2010, 08:04:24 »
Det er vel fire kamper som skal trekkes ut som TV kamper og da blir vi en av dem.

Manchester - Liverpool blir enten tidlig lørdag eller søndag.  Vi får kl.15.00 match. :o

Når Arsenal spiller 3 dager før mot City da vil Wenger hvile noen spillere.  Spesilet de som er skade utsatt.
Fabregas er en av dem.  Hviler han i tillegg den russiske spissen sin og et par andre sentrale spillere.
Ja da er de spiselige. ;D
 

Xern

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #41 på: Desember 02, 2010, 18:08:18 »
Som å stjele godteri fra en unge (:
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

kalle_92

  • Gjest
Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #42 på: Desember 02, 2010, 20:31:15 »
Som å stjele godteri fra en unge (:
Haha! Fabelaktig  ;D

Hallgeir *

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #43 på: Desember 02, 2010, 21:29:11 »
Som å stjele godteri fra en unge (:
Haha! Fabelaktig  ;D
Så kommer det store spørsmålet: Hvem er ungen her?  ::)
Super Leeds since 1968

Tarald72

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #44 på: Desember 02, 2010, 23:05:44 »
OH LORD!!!

netopp sett gunners herje med wigan på emirates i kveld. jeeezes vi skal få kjørt oss. :o :o :o :o

som en annen skrev her inne er det vel et av europas beste lag med toppnivået inne og det kan bli stygge siffer å ta med hjem i sekken.







Meeeeen; vurderer sterkt turen over og kommer nok til å søke om bilett ;D ;D

pøtts. gåkke an å tenke sånn. slo vi ikke manu i fjor da? gutta er up for it -garanggtertt.
for EN kamp er alt mulig. Blackpool mener sågar at man kan prestere bra i flere kamper i en divisjon
de ikke hører hjemme i, som Holloway lett ironisk sier det. derby rykket ned med 12 poeng, blackpool har allerede 19 poeng. Digresjon: jeg tror de rykker ned, men de gjør det i såfall med stil.

Ser det litt fra Berlins side her, Arsenal kan være harde å slå når de er virkelig i slaget......vi får se hvordan det utvikler seg......og selv om vi slo ManU i fjor, har ikke Gunners samme arrongansen overfor antatt dårligere lag......som du så da West Ham slo Scums på tirsdag - ligacupen er kanskje ikke så høyt prioritert???
Men - Berlin ser ut til å ha god tro på laget sitt (vårt) - søk om billett du Berlin, og ta turen hvis du får det til!!!!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

berlin

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #45 på: Desember 02, 2010, 23:54:07 »
Blir nok ikke London-tur på meg, Svein Tarald. :( Skal over helgen etter og se de mot Scunny.

Jebediah

  • Gjest
Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #46 på: Desember 03, 2010, 02:23:29 »
Vel det er jo ingen tvil at Arsenal er favoritter. Jeg har sett at noen Leeds supportere sier vi skal rundspille dem. Men og tro at Leeds skal rundspille Arsenal er som og tro på julenissen.

Om vi slår ut Arsenal og det håper jeg selvfølgelig at vi gjør. Så må vi ha samme flaks som vi hadde i fjord mot Mancherster " Scum " United

helt ærlig så tror jeg vi taper mot Arsenal

Det er sikkert en del andre Leeds supportere som vil komme med dritt mot meg for det jeg skrev. Men jeg velger og være en realistisk supporter og ikke en naiv supporter

fjellhaugen

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #47 på: Desember 03, 2010, 07:34:07 »
OH LORD!!!

netopp sett gunners herje med wigan på emirates i kveld. jeeezes vi skal få kjørt oss. :o :o :o :o

som en annen skrev her inne er det vel et av europas beste lag med toppnivået inne og det kan bli stygge siffer å ta med hjem i sekken.







Meeeeen; vurderer sterkt turen over og kommer nok til å søke om bilett ;D ;D

pøtts. gåkke an å tenke sånn. slo vi ikke manu i fjor da? gutta er up for it -garanggtertt.
for EN kamp er alt mulig. Blackpool mener sågar at man kan prestere bra i flere kamper i en divisjon
de ikke hører hjemme i, som Holloway lett ironisk sier det. derby rykket ned med 12 poeng, blackpool har allerede 19 poeng. Digresjon: jeg tror de rykker ned, men de gjør det i såfall med stil.

klart jeg håper på det beste og avansement etter seier på emirates, berlin  ;D ;D
kommer som sagt til å reise over om jeg får bilett og være klar så det holder.

jeg tror fortsatt det er vanskligere å slå gunners en scum da de spiller en mye raskere og teknisk fotball.
samtidig er det ikke bare èn eller to spillere å være ekstra på vakt for da arsenal har et lag hvor "alle" scorer like mye

men tvi tvi ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #48 på: Desember 03, 2010, 12:15:24 »
OH LORD!!!

netopp sett gunners herje med wigan på emirates i kveld. jeeezes vi skal få kjørt oss. :o :o :o :o

som en annen skrev her inne er det vel et av europas beste lag med toppnivået inne og det kan bli stygge siffer å ta med hjem i sekken.







Meeeeen; vurderer sterkt turen over og kommer nok til å søke om bilett ;D ;D

pøtts. gåkke an å tenke sånn. slo vi ikke manu i fjor da? gutta er up for it -garanggtertt.
for EN kamp er alt mulig. Blackpool mener sågar at man kan prestere bra i flere kamper i en divisjon
de ikke hører hjemme i, som Holloway lett ironisk sier det. derby rykket ned med 12 poeng, blackpool har allerede 19 poeng. Digresjon: jeg tror de rykker ned, men de gjør det i såfall med stil.

klart jeg håper på det beste og avansement etter seier på emirates, berlin  ;D ;D
kommer som sagt til å reise over om jeg får bilett og være klar så det holder.

jeg tror fortsatt det er vanskligere å slå gunners en scum da de spiller en mye raskere og teknisk fotball.
samtidig er det ikke bare èn eller to spillere å være ekstra på vakt for da arsenal har et lag hvor "alle" scorer like mye


men tvi tvi ;D

Men på den annen side er det jo nettopp dette vi må prøve å utnytte. Pakke dem inn og ødelegge det fine, tekniske spillet deres! :D

vielljaa

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #49 på: Desember 03, 2010, 15:00:45 »
Er ikke mye defensive fibrer i det Arsenal-laget heller. De angriper med mye folk og det kan fort åpne rom for oss, tatt i betraktning at vi må holde unna bakover i første omgang (og 2.omg :)). En normal Gunners-spiller er 1,70m og teknisk god. Ikke mye luftstyrke å spore her og dette kan utnyttes i stor grad. De virker ikke like unbeatable lenger og jeg har troa på en ny skalp ;)

MOT!
There is only one United

Evig Pint

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #50 på: Desember 03, 2010, 16:04:57 »
Our FA Cup third round trip to Arsenal will take place on Saturday January 8 with a 12.45pm kick-off.

Tidlig lørdagskamp altså. Da reiser jeg over på fredag, og hjem igjen på søndag :) London calling.
Marching on together

kalle_92

  • Gjest
Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, "9/1 2011" UOFFISIELT
« Svar #51 på: Desember 03, 2010, 16:31:05 »

Promotion 2010

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #52 på: Desember 03, 2010, 16:55:17 »

LUFC Arsenal v Leeds on ITV
The FA Cup third round clash between Arsenal and Leeds United will be live on ITV1.

Leeds have enjoyed a lot of national exposure through the FA Cup in recent seasons and they will be hoping to emulate last seasons success at Manchester United at the same stage of the competition.

The game will take place on Saturday January 8th with a 12.45pm kick off.

Leeds have been allocated approximately 8,500 tickets for the game.




Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=223587#ixzz1744H3D8r
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hobben

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #53 på: Desember 13, 2010, 22:43:41 »
Tror vi tar denne om Arsenal spiller slik de gjør på Old Trafford nå. Feilpassninger på feilpassninger...

Og hvem klarer vell ikke slå Scum på Old Trafford? Easy...
Rogaland Whites

fjellhaugen

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #54 på: Desember 13, 2010, 23:06:57 »
Tror vi tar denne om Arsenal spiller slik de gjør på Old Trafford nå. Feilpassninger på feilpassninger...

Og hvem klarer vell ikke slå Scum på Old Trafford? Easy...

i like  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per-Stian

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #55 på: Desember 13, 2010, 23:11:18 »
Tror vi tar denne om Arsenal spiller slik de gjør på Old Trafford nå. Feilpasninger på feilpasninger...

Einig! Ballen går mykje opp på møtande spiss, så litt småspel på 30-35 meter, og deretter ein "kjære-Gud-i-himmelen-eg-håpar-den-ballen-smyg-seg-mellom-beina-på-ein-motstander"-pasning sentralt i bana. Og Manure hadde gjort heimeleksa si og låg med fire-fem mann sentralt og fanga ball etter ball. Her er det store mulegheiter!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #57 på: Desember 14, 2010, 12:38:39 »
Sjallabais! Jeg fikk akkurat veeeldig lyst til å dra å se kampen. Spørsmål:

- Er det fortsatt mulig å få tak i billetter? Hvor hen og hvor mye?
- Har noen sjekkes flypriser den helgen?

Jeg er gira!! Har så lyst til å se Leeds live, gi meg positiv feedback nu!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Promotion 2010

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #58 på: Desember 14, 2010, 12:45:38 »
Sjallabais! Jeg fikk akkurat veeeldig lyst til å dra å se kampen. Spørsmål:

- Er det fortsatt mulig å få tak i billetter? Hvor hen og hvor mye?
- Har noen sjekkes flypriser den helgen?

Jeg er gira!! Har så lyst til å se Leeds live, gi meg positiv feedback nu!

Kjøp direkte fra Arsenal. De har billetter igjen.
Kontakt reisebyrå: Event, Steve Perryman, osv. De er dyre og vil nok selge deg tur med hotell, men de har tilgang til billetter.
Leeds har vel solgt ut sine 8.500.

Fotball er også bra på TV!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #59 på: Desember 14, 2010, 12:50:31 »
Hva er dyrt?
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.