Skrevet av Emne: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt  (Lest 95791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #90 på: Desember 30, 2010, 13:02:14 »
Wooho ;D I fjor slo vi Manu, derfor har jeg trua helt til 90.min er spilt. Gleder meg så innmari mye til å se Leeds for første gang. Et praktisk spørsmål, hvordan kommer folk seg dit? Piccadilly Line til Arsenal?

PS: Er det noen her som skal i det hele tatt?

Og for en kamp du velger å legge jomfuturen til 8) Konge
Jeg fant denne info på en møkkaside som sikkert hjelper deg med et og annet.
GOD TUR
MOT



Hvordan komme til Emirates

Nærmeste undergrunn:
Arsenal ( Piccadilly Line- sone 2)
En bruker samme linje som en gjorde til Highbury.
Stadion ligger 4 minutters gange fra t-banestasjonen.


   

Puber:
I nærheten finner du The Gaslight & The Twelve Pins er begge tvers over Finsbury Park tog station. Anbefales for besøkende supportere. Styr unna The Kings Head, The Arsenal Tavern, T Bird and The Gunners da disse er preget av hjemmesupportere som skriker og bråker. Det serveres også øl inne på stadium området


Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #91 på: Desember 30, 2010, 13:04:56 »
Hehe, ja. Var heldig med den. Supert, den bekreftet det jeg hadde tenkt. Takk  ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

ArneS

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #92 på: Desember 31, 2010, 11:45:18 »
Har tilgang på billett.  Det er et Arsenal sesongkort.
Kr 500,-    Må hentes i Stavanger.
Den 17. mann

baste

http://www.clubcall.com/arsenal/full-back-set-for-leeds-return-1143614.html

Arsene Wenger has revealed Arsenal could have Kieran Gibbs available for selection against Leeds after his return to full training.

The England left back saw his 2010 blighted by injuries and just as it looked as though he had finally overcome his jinx he picked up an ankle problem against Partizan Belgrade on December 8.

« Siste redigering: Januar 03, 2011, 21:23:49 av Asbjørn »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
http://www.clubcall.com/arsenal/full-back-set-for-leeds-return-1143614.html

Arsene Wenger has revealed Arsenal could have Kieran Gibbs available for selection against Leeds after his return to full training.

The England left back saw his 2010 blighted by injuries and just as it looked as though he had finally overcome his jinx he picked up an ankle problem against Partizan Belgrade on December 8.



...det var vel her du hadde tenkt å poste dette, sant ;)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

magnuer

Ser frem til å knuse Arsenal :) Så skal jeg leve like lenge på den som da vi slo scum i fjor :)

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Ser frem til å knuse Arsenal :) Så skal jeg leve like lenge på den som da vi slo scum i fjor :)

Lever på den enda jeg! :D Men begynner å dabbe av. Gleder meg til å få leve på denne kampen.

Leedsulf

Sanchez Watt will not be eligible to play against Arsenal for Leeds United on Saturday, due to the terms of his loan agreement.

Watt is on a season long loan at Elland Road, and while the Gunners have given the winger permission to feature in the FA Cup, he is not able to play against his parent club when the two meet at the weekend.

http://younggunsblog.co.uk/2011/01/watt-ineligible-to-face-parent-club-arsenal/

kristoffera

Noen som har noe info om hvor leeds fansen møtes før kampen? I nærheten av Emirates eller?
Også andre som skal sitte blant gunnersfansen? Desverre bare fått billett rett over leedsfansen, men bedre en ingenting:)

auren

Så dårlig som forsvaret vårt er om dagen kan det fort bli 10 mål i sekken mot Arsenal. Og da overdriver jeg ikke. Grøss!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Så dårlig som forsvaret vårt er om dagen kan det fort bli 10 mål i sekken mot Arsenal. Og da overdriver jeg ikke. Grøss!

auren

Enig der, auren! Er redd dette kan blir flaut!
Rogaland Whites

Promotion 2010

Vi har spilt 7 FA-cupkamper borte mot Arsenal totalt, og vi vant midt på 90-tallet med Rod Wallace som sistemann på ballen!
Men statestikken er stusselig: Kun to seire totalt inklusiv cupfinalen i 1972!

Arsenals statestikk MOT Leeds!
FA Cup           P    W   D   L   F    A
Home             7    2   4   1   6    5 (på Highbury)
Away             4    2   2   0   7    5 (på Elland Road)
Neutral          1    0   0   1   0    1 (på Wembley)


Her litt fra storkampen i kvartfinalen 1949-50 sesongen!

http://www.ozwhitelufc.net.au/04-03-1950%20Arsenal%20v%20LUFC.htm

 :)
« Siste redigering: Januar 04, 2011, 23:52:46 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tractorman

Ser frem til å knuse Arsenal :) Så skal jeg leve like lenge på den som da vi slo scum i fjor :)

Jeg er ikke så sikker på at dette går veien, men det er uansett greit å ha seieren i fjor å ta med seg når man møter liksomsupportere rundt omkring:)

kalle_92

  • Gjest
http://www.leedsunited.com/news/20110105/watt-an-fa-cup-boost-for-united_2247585_2258651
YES!
Watt klar mot Arsenal allikevel!  :)

Men jeg er ikke like optimistisk før kampen mot Arsenal, da det defensive fundamentet vårt står på kvikksand for øyeblikket. Vi må huske på at vi hadde Kisnorbo som holdt oss sammen i fjor, og en Crowe som storspilte i denne kampen på backplass (hele laget storspilte jo, men synes allikevel det er viktig å påpeke den defensive forandringene hvis du sammenligner denne kampen med fjorårets triumf mot scum.)
« Siste redigering: Januar 05, 2011, 11:34:45 av kalle_92 »

Kickthemdown

Jeg kan ikke se for meg at vi taper. På tide med et sjokk igjen. Vi vinner 4-2  :) Watt X 3 og Snoddy...

Ankerjon15

artig att LEEDS får prøve seg på andre storlag,men att de taper så stort er vel ikke sikkert. husker faktisk att de overasket sist sesong.

SveinArve

On-loan youngster Sanchez Watt has been boosted by the news that he will be available to play for Leeds United against parent club Arsenal in the FA Cup on Saturday.
Watt, who is with the club on a season long loan from the Gunners, had expected to be cup tied for the game due to his loan deal.
The youngster missed the start of the festive period due to illness, but he returned to action against Middlesbrough on New Year's Day and impressed against Cardiff on Tuesday.
Watt's availability gives United manager Simon Grayson added options for the televised FA Cup clash.
The transfer window is also now open, although Grayson wasn't expecting any business to be concluded before United head to the Emirates Stadium.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sydhagen

On-loan youngster Sanchez Watt has been boosted by the news that he will be available to play for Leeds United against parent club Arsenal in the FA Cup on Saturday.
Watt, who is with the club on a season long loan from the Gunners, had expected to be cup tied for the game due to his loan deal.
The youngster missed the start of the festive period due to illness, but he returned to action against Middlesbrough on New Year's Day and impressed against Cardiff on Tuesday.
Watt's availability gives United manager Simon Grayson added options for the televised FA Cup clash.
The transfer window is also now open, although Grayson wasn't expecting any business to be concluded before United head to the Emirates Stadium.

good news!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

artig att LEEDS får prøve seg på andre storlag,men att de taper så stort er vel ikke sikkert. husker faktisk att de overasket sist sesong.
;D

Ferre

The transfer window is also now open, although Grayson wasn't expecting any business to be concluded before United head to the Emirates Stadium.

Hadde håpet vi skulle få noen nye spillere til kampen - det trenger vi virkelig.

jarle

Hvis Arsenal gidder kan det bli stygt...

Hvis de triller ball sidelengs og hviler... har vi en mulighet!

Kan bli tunge 90 min... med lite ball og mye løping imellom.

Andersen

Håper på hederlig innsats av gutta, ikke noe mere .  :-[ Har ikke så store forhåpninger i denne kampen. LEEDS4EVER

kalle_92

  • Gjest
De skal vel spille mot City i kveld, så kan hende de sparer noen nøkkelspillere som for eksempel Fabregas.

DanskLeedsGut

Håber at vi mod Gooners stiller på i en 4-4-2:

Kasper

Bromby - Bruce - O'Brien - Bessone

Gradel - Howson - Johnson - Snoddy

Becchio - Watt/Somma

De spiller mod Shitty i aften og håber at deres bedste spillere blir vist ud/skadet (Ej det må man ikke håbe, men er gerne foruden Fabregas, Nasri, Walcott og Van Persie lørdag)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

pesi

håper vi taper!
så kan vi konse om serien! å klare play-off plass!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

DanskLeedsGut

Pesi, gir dig ret.

Evt så giv Higgsy kampen

Higgs

Bromby - Bruce - Collins - Parker

Sam - Faye - Howson - Watt

Paynter - Somma
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

flynn

Tror rett og slett vi må satse på å slå Arsenal på fart jeg, de har vel en del litt eldre spillere som ikke løper like fort som våre ungkalver? Keown og Adams husker jeg godt fra sist vi møtte dem, og de er gode på hodet, men svake langs bakken. Og denne Dixon på backen blir lett match for Gradel! Framover er det klart at Frank Stapleton er skummel, men jeg tenker vi kan la Collins putte ham i lomma fra start, så blir ikke det noe problem. Heldigvis har Graham Rix karantene, noe som nok betyr at Faye lett vinner midtbanekrigen.

Hvem tror dere vi møter i neste runde?

flynn

Runar

Ser for meg følgende:

---------------Kasper

Connolly   AOB        Bromby     Parker

Gradel    Howson  - Johnson - Watt

                  Snoddy

                  Becchio/Somma
----------------------------------------

Stor løpskraft sentralt - Snodgrass som den som skal hjelpe til i det oppbyggende spillet, og være disiplinert nok til å beskytte Howson og Johnson. En god spiss i boks til å ta de muligheten Watt og Gradel kan skape bak middelmådige Arsenal backer

Blir nok ikke Bromby som stopper, men mot Arsenal sitt lag så er døballer et viktig våpen. Her er en god mulighet til å senke tempo å flytte opp litt folk ved innkast, som jeg mener vi bør ta.
 

Hobben

Her håper jeg vi sparer de viktigeste spillerene som har vært i startellveren i det siste. Kasper, Snoddy, Gradel, Collins, O'brien osv få seg ein pause.

Håper på dette laget:

Høyre / Venstre

Higgs

Parker - Bruce - Bromby - Bessone (Kanskje han er høyre back)....

Sam - Faye - Nunez - Watt

Somma - Paynter

Rogaland Whites

kalle_92

  • Gjest
Snodgrass trenger ihvertfall en pause. Og jeg syns godt vi kan starte med Watt når vi nå har sjansen. Men uten Kasper? Uansett oppstilling, så håper jeg på god innsats, og at hvis vi taper, så gjør vi det etter å ha spilt en kamp og gitt alt.
De jeg håper starter i kampen:
                  Schmeichel
Parker - Bruce - O'Brien - Bessone
           Johnson - Faye
  Watt -  Howson    - Gradel
               Somma/Becchio

Videre håper jeg at Nunez får komme på benken om han er fit, og at han får 20/30 minutter.

Jeg er usikker på backene, og spesielt Bessone, siden det er lenge siden han har spilt. Om hverken Parker eller Bessone er 100 % Matchfit, så kan vi jo få et problem. Parker gikk visstnok tom før kampen var slutt mot Cardiff.