Skrevet av Emne: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt  (Lest 95749 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Hadde vi spilt sånn i serien hadde vi lagt på førsteplass. :)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

testo

0-0 te pause,så tar me rotta på dei i andre ;)

Vil ha retur match på ER, med meg på lektern  8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sleivind

Vi må være litt mer presise fremover på banen, vi har mistet ballen på vei frem ett par ganger nå, slik at Arsenal har fått noen brukbare kontringssjanser de ikke har tatt vare på!

testo

BB etter første Mr WATT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Bruce hinker små skadet
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sleivind

Krise hvis Bruce må ut!

Volda69

Kjempeprestasjon av Bruce i en-mot-en-situasjon med Chamrakh tidlegare. Viser at han held tempoet. O'Brien har og hatt nokre viktige involveringar, og eg er glad vi stiller med desse to i dag. Watt har imponert, medan BJ har ruga litt for lenge på ballen, så han har kome i nokre farlege situasjonar.

Synes Leeds har klart seg rimeleg bra første 40. Vi har heilt klart vore heldige i eit par situasjonar, og Kasper har ein tendens til å slå vekk ballen. Likevel er det viktigaste å unngå baklengs, og eg har tru på at Leeds kan slå knallhardt tilbake snart. Eg elskar fighterviljen i laget, og Leeds-supporterane er jo heilt suverene! MOT!!!!
MOT

asLeeds

Bruce slitter, håper pausen hjelper til..
hvem kommer eventuelt inn for Bruce?
hmm..
DALHEIM WHITES

Fripp

  • Gjest

Joe Jordan

Fan, slutt for Bruce...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

testo

Bra reddning av kasper... Bruce ut med skade?, inne med bromby da håper jeg
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sleivind

Snodgrass har ikke vært på hugget i dag!

testo

Bruce inn igjen ...ser grei ut
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Volda69

Pause 0-0. Dette kan bli reprise av Old Trafford i fjor! :)
MOT

asLeeds

Pause, bruk den godt!!!
Kasper dagens mann så langt!
DALHEIM WHITES

newsome

Imponerende omgang av Leeds  :)

Vi har på ingen måte blitt overspilt.

Blir spennende andre omgang.

MOT

Gufrias

0-0 ved pause. har holdt unna relativt komfortabelt, ifølge kommentatorene. Så få vi se om vi kan skape noe i andre :)
Hekta på Leeds siden 1974

Bites Yer Legs

Hvem er det som sitter i studio med Tore og Jan-Ã…ge?

det skal være Ken Monkou

Takker!! Irriterte oss grønn her..  :D
KEEP FIGHTING!!

TK20

Mer enn godkjent første omgang. Sliter litt med å få igang Gradel og Snoddy, ellers er hele laget fullt på høyde. Spesielt stopperne er veldig solide, og Bruce får min BB etter første omgang.

Håper Watt får mer tid med ball, synes han virker veldig frisk.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
bra første 25, etter da ha da vore myyykje Arsenal.. impnert av Bruce, og skjønne ikkje at han ikkje ha spelt meir hittil i år..
MOT..
Somma inn?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

LEO

For meg som ser kampen så er BRUCE min beste mann.

Redd han må stå over 2.omgang.  Ikke Collins inn.

Regner med at Grayson skjønner at det må bli Bromby.

Enig at Watt har vært bra.   Viktig at når vi skal sette inn spillere så må det være de med størst fart.
 

ziganda

Leeds må gjerne vinne, hvis de lover meg at det ikke går ut over serieformen.  ::)

Bra til nå!

LEO

De 9000 leeds tilhengerne har virkelig latt seg høre.

8500 offiseille og 500 blant arsenal tilhengerne. ??? ;D
 

Larz

For meg som ser kampen så er BRUCE min beste mann.

Redd han må stå over 2.omgang.  Ikke Collins inn.

Regner med at Grayson skjønner at det må bli Bromby.

Enig at Watt har vært bra.   Viktig at når vi skal sette inn spillere så må det være de med størst fart.

Enig ! fart er nøkkelen i dag. Kanskje spesielt defansivt der vi naturlig nok sliter i dag....

Kato

1. Bruce og`O`Brien er stoppervalget fremover. Ingen tvil.

2. Vi må utnytte de gangene firern til Arsenal står høyt uten press.

3. Om Sam er fit(?), synes jeg Gradel bør hvile.

4. Litt mer kompakt mellom de to bakerste leddene etter pause

5. Fall av raskere når det slås bak oss

6. Kun i perioden rundt 30, da de skapte tre på et minutt, at vi har blitt skikkelig kjørt.

7 Watt passer fint med sin fart i en slik kamp.
 

flynn

Når Arsenal får fart på ballen blir det tydelig at våre gutter ikke er vant til tempoet. Spesielt synes jeg Howson og Johnson sliter, både med å henge med defensivt, og dessuten med å skaffe seg nok rom og tid til å skape noe framover. Men, det finnes muligheter, enten via Snodgrass/Howson i midten, eller via Watt på høyre side.
Synes vi var gode de første 20, men etterhvert ble klasseforskjellen ganske tydelig. Kaspar er god, og O´Brian / Bruce har klart seg bra. Framover har Watt sett farligst ut.

Totalt sett godt fornøyd med 0-0 tll pause, betraktelig nærmere et sjokk nå enn ved kampstart!

flynn

ooh aah

Vel blåst 1. omgang. Bedre defensivt enn offensivt. Tempoproblemene synes jo godt, nesten bare Watt som holder følge. Men ikke umulig dette, litt flaks bakover og sette sjansen vår i 2. omgang så er vi der.
 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
1. Bruce og`O`Brien er stoppervalget fremover. Ingen tvil.

2. Vi må utnytte de gangene firern til Arsenal står høyt uten press.

3. Om Sam er fit(?), synes jeg Gradel bør hvile.

4. Litt mer kompakt mellom de to bakerste leddene etter pause

5. Fall av raskere når det slås bak oss

6. Kun i perioden rundt 30, da de skapte tre på et minutt, at vi har blitt skikkelig kjørt.

7 Watt passer fint med sin fart i en slik kamp.
Sam e desverre unfit
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Fripp

  • Gjest
Sett inn Hughes, så blir det fart ;D ;D

Hobben

Vi må bruke de kjangsene vi får når vi har ballen, vi er for upressise i passningene våres!
Klarer oss greit, men irriterene at han der svære med en annen hudfarge en oss hvitninger ser ut til å ha irriterenes god kontroll på Becchio, Snodgrass, å Gradel. Synest ikkje Gradel har vist noe, kanskje han bør få seg ein pause? Watt har vært veldig god, tør å utfordre! Bra jobb før Rosiscky dyttet han i bakken!
Rogaland Whites