Skrevet av Emne: Leeds - VM-by 2018/2022  (Lest 21641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tarald72

Sv: Leeds - VM-by 2018/2022
« Svar #120 på: Desember 03, 2010, 02:10:29 »
Du kan ha et poeng Woody.....men - vi får uansett aldri vite det nå, så det er ingen vits å kaste bort tiden med å spekulere på akkurat det.......  ;D
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

fjellhaugen

Sv: Leeds - VM-by 2018/2022
« Svar #121 på: Desember 03, 2010, 07:42:57 »
Putin dro hjem i går og overlot til mafiaen å ordne biffen med FIFA. Det gikk jo greit. Sett fra en turists synsvinkel med et bankende fotballhjerte hadde jo England vært å foretrekke.

Nå blir det Russland. Vet dere hvor disse byene ligger? Moskva, St. Petersburg, Kaliningrad, Jaroslavl, Nizjnij Novgorod, Saransk, Kazan, Jekaterinburg, Samara, Volgograd, Krasnodar, Sotsji og Rostov. De tre første er greie + Sotsji, som nå får både i pose og sekk der nede ved Svartehavet. Og enda flere småbrukere må finne på noe annet å gjøre.

Men de andre byene må jeg bruke atlas på. Er ikke noen av disse i retning Sibir? Håper ikke Norge, hvis Ståle Solbakken overtar magien etter Drillo, får sine kamper lagt i retning Mongolia.

Kan forresten Qatar spille fotball?


ikke så sneversynt takk.

tror du russerne vet hvor stavanger og drammen ligger?

dette var vel byer som ble snakket om i en evt norsk/svensk em søknad.

synes det er helt greit at russerne fikk det.
de vil vise seg frem for verden og kommer til å arrangere et kanonbra arrangement.

*nederland/belgia tror jeg aldri var et reelt alternativ
*spania/portugal har netopp hatt arrangement
*england de som jeg personlig tror ville kunne arrangert det følelsesmessig beste vm men har opptrådd til dels arrogant og birmingham supporterne rev vel vekk  det siste som var av tvil i FIFA pampene kvelden før avstemning :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

trondt

Sv: Leeds - VM-by 2018/2022
« Svar #122 på: Desember 03, 2010, 08:20:19 »
tror du russerne vet hvor stavanger og drammen ligger?
At russerne vet hvor Drammen ligger er hevet over enhver tvil, ref. "Koneisto" på Holmen i Drammen. ;)

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


ToreLA

Sv: Leeds - VM-by 2018/2022
« Svar #126 på: Desember 03, 2010, 17:55:54 »
Ingen tvil om at FIFA er gjennomsyret av korrupsjon. Den som betaler mest og snakker best for seg i korridorene stikker av med VM. Er jo et tydelig signal når Qatar fikk det glatte lag og stemplet som uegnet som arrangør (litt overdrevet) for bare 3 mnd siden. Ser at lederen for Qatar sin søknad gir æren til Zidane som sa et par forhåndsskrevne ord på en scene. Qatar fikk nesten flertall på første avstemning. Mye som skurrer.

Når det er sagt synes jeg begge tildelingene var bra. Blir spennende å se hva Russland kan få til. Er nok mye penger i sving i den søknaden også. Også litt moro å se skuffede engelskmenn lire av seg på tv.


haugeby

Sv: Leeds - VM-by 2018/2022
« Svar #127 på: Desember 03, 2010, 18:16:08 »
Novgorod er vel eit av de elste navna på Russland byen ligger vell litt sør for St.Petersburg,

Feil Novogorod du nevner her. Det skal være Nizhniy (som betyr Ny) Novogorod...ligger 390km øst for Moskva, ca 1 time med fly.
 

Sleivind

Sv: Leeds - VM-by 2018/2022
« Svar #128 på: Desember 03, 2010, 19:17:22 »
Ingen tvil om at FIFA er gjennomsyret av korrupsjon. Den som betaler mest og snakker best for seg i korridorene stikker av med VM. Er jo et tydelig signal når Qatar fikk det glatte lag og stemplet som uegnet som arrangør (litt overdrevet) for bare 3 mnd siden. Ser at lederen for Qatar sin søknad gir æren til Zidane som sa et par forhåndsskrevne ord på en scene. Qatar fikk nesten flertall på første avstemning. Mye som skurrer.

Når det er sagt synes jeg begge tildelingene var bra. Blir spennende å se hva Russland kan få til. Er nok mye penger i sving i den søknaden også. Også litt moro å se skuffede engelskmenn lire av seg på tv.

Det er godt det ikke er bare jeg som synes det!

Engelskmenn tror jo de kommer til å vinne hvert eneste EM og VM de deltar i, så det er jo ikke rart de forventet seier her heller.