Skrevet av Emne: Jule- og nyttårsønske!  (Lest 2428 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geiremann

Jule- og nyttårsønske!
« på: Desember 22, 2010, 21:28:23 »
I løpet av jul og nyttårslanghelga spiller Leeds fire kamper. I PL sies det at den som leder etter kampene i "jula" ofte vinner serien. I Championship tror jeg ikke det samme gjelder, men enkelte ting kan man vel lese av tabellen etter nyttår. Det virker allerede nå som om at vi kommer til å i det minste være med i playoff-diskusjonen helt fram til mai, og dette kan stadfestes ytterligere ved gode resultater i de kommende fire kampene.

Vi møter:
Søndag 26. desember kl 16, Leicester borte.
Tirsdag 28. desember kl 18, Portsmouth hjemme.
Lørdag 1. januar kl 14, Middlesbrough, hjemme. (tv-kamp)
Tirsdag 4. januar kl 20.45, Cardiff borte.

Leicester har vunnet sine tre siste hjemmekamper og har allerede slått Leeds to ganger denne sesongen. De er visstnok plaget av suspensjon(er?) og skader, men dette blir uansett vanskelig og ett poeng vil jeg være godt fornøyd med.

Portsmouth har kommet meget sterkt etter en særdeles svak sesongåpning. De to siste kampene har gitt sterke borteseire mot Swansea og Norwich. Hjemme mener jeg allikevel at kun tre poeng er godt nok.

Middlesbrough har vært jevnt svake i hele år og bare målforskjell skiller dem fra å ligge på nedrykksplass. Vi slo dem forøvrig 2-1 på Riverside i oktober og skal også her ta tre poeng.

Cardiff er inne i en litt svak periode, men vi så hva de er i stand til tidligere i år på Elland Road. 0-4  >:(
Det viktigste her er å unngå tap.

Skulle vi komme gjennom denne perioden med åtte poeng så vil jeg være veldig fornøyd.
Håper mitt jule- og nyttårsønske blir innfridd av våre tapre hvite menn!

P.S. Vi spiller visst en kamp i FA-cupen noen dager etter dette også. Håper på seier der, men hvis konsekvensen skulle være en lang rekke av tap i serien så er det bedre med et hederlig tap  :)
Member of "The Peterborough eight".

harvey

Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #1 på: Desember 22, 2010, 22:40:19 »
Frykter faktisk leicester mest i disse kampene.  Men håper vi kan gå videre med det gode spillet vi har hatt dei siste kampene.  9 kamper nå uten tap, kommer det snart ???
Enig i at 8 poeng er bra!

flynn

Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #2 på: Desember 23, 2010, 08:20:46 »
Dette er fire kamper som kan bringe alt fra omtrent nada til 8-10 poeng. Utfallet av juleprogrammet kan få stor betydning for lagene, og med god uttelling her begynner det å ligne opprykkskamp utover vinteren og våren. Med dårlig utteling er vi midt i køa igjen, og får stille ambisjonene tilbake til utgangspunktet.

Vi hadde en del gode resultater helt i starten av sesongen også. Den gang hadde jeg en nagende mistanke om at vi fikk godt betalt, og at spillet ikke nødvendigvis tilsa at vi var like gode som enkelte resultater kunne tyde på. I den gode perioden vi nå er inne i virker det som om vi også er spillemessig bedre enn motstanderne, og at seierne vi får er mer logiske utfall av kampene. Dermed er det antagelig grunnlag for et forsiktig håp om at vi klorer oss fast i tetkampen!

Dersom vi unngår skader på nøkkelspillere håper jeg på 8-9 poeng i jula, og at vi markerer oss positivt mot Arsenal. Da er vi i såfall posisjonert for en mer spennende vår enn jeg egenlig hadde innstilt meg på!

flynn

asLeeds

Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #3 på: Desember 23, 2010, 08:49:18 »
Forventer minst 12 poeng ;D..
Nei, det blir 2 meget tøffe bortekamper i denne perioden.
Her er mitt tips; Uavgjort, seier,seier og tap.... 7 poeng.

Mot
DALHEIM WHITES

fjellhaugen

Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #4 på: Desember 23, 2010, 10:35:58 »
Forventer minst 12 poeng ;D..
Nei, det blir 2 meget tøffe bortekamper i denne perioden.
Her er mitt tips; Uavgjort, seier,seier og tap.... 7 poeng.

Mot

nice, følger den asle.

vi ses på frugård til boro kampen?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

raffa-90

Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #5 på: Desember 23, 2010, 11:16:53 »
ja rekna med frugård vise kampen... ingen bedre måte å starta året på enn leeds kamp
med 3 poeng og litt pils  ;)
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #6 på: Desember 23, 2010, 11:22:18 »
Frykter faktisk leicester mest i disse kampene.  Men håper vi kan gå videre med det gode spillet vi har hatt dei siste kampene.  9 kamper nå uten tap, kommer det snart ???
Enig i at 8 poeng er bra!




Leicester og Cardiff....skrekk og gru....og litt Porsmouth også!!! Tøft juleprogram egentlig, vi møter fire lag, hvorav tre av dem som ikke for veldig lang tid siden var i PL. Cardiff på sin side med klare PL ambisjoner og gjør det svært bra!!!
Yeboahs vitne

Stephenjazz

Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #7 på: Desember 23, 2010, 16:08:36 »
Frykter faktisk leicester mest i disse kampene.  Men håper vi kan gå videre med det gode spillet vi har hatt dei siste kampene.  9 kamper nå uten tap, kommer det snart ???
Enig i at 8 poeng er bra!




Leicester og Cardiff....skrekk og gru....og litt Porsmouth også!!! Tøft juleprogram egentlig, vi møter fire lag, hvorav tre av dem som ikke for veldig lang tid siden var i PL. Cardiff på sin side med klare PL ambisjoner og gjør det svært bra!!!
Ja, men så kan det skje mye i en klubb på et par sesonger. Vi Leeds-fans bør vite det  :P
Det blir aldri umoderne å vinne

auren

Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #8 på: Desember 23, 2010, 16:24:28 »
Uten tvil et nokså tøft juleprogram. Jeg skal være godt fornøyd med 6 poeng eller mer. Mitt tips er 5 poeng - uavgjort, uavgjort, seier og tap.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #9 på: Desember 23, 2010, 17:09:44 »
Håper SG og guttene har samme fokus som meg; Leicester borte 26/12!

ollan

Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #10 på: Desember 23, 2010, 19:32:27 »
Håper SG og guttene har samme fokus som meg; Leicester borte 26/12!

MOT
Ollan

LEO

Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #11 på: Desember 23, 2010, 21:29:30 »
Har den samme følelsen igjen med at nå møter vi tøff motstand.

Men vi har møtt slik motstand før i år.  Burnley borte og QPR hjemme er vel noe av det vanskeligste.

Føler nå at vår midtbane fungerer og da blir de to andre lagdelene bedre.  I tillegg fikk vi forsterkning fra Bolton.

Er litt uro vekkende at vi ikke hører noe om vår desidert beste forsvarspiller fra forrige sesong.

Tenk om vi får paddy match fit og en vesentlig forsterkning for BJ. :-*

Men jeg vil ha inn Watt mer også

goooooooooooooooooooooooooooooooood jul
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #12 på: Desember 23, 2010, 21:45:13 »

Er litt uro vekkende at vi ikke hører noe om vår desidert beste forsvarspiller fra forrige sesong.

Tenk om vi får paddy match fit og en vesentlig forsterkning for BJ. :-*



Tja, det er bare to uker siden den offisielle siden rapporterte følgende:

http://www.leedsunited.com/news/20101209/paddys-american-re-hab_2247585_2240504
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #13 på: Desember 23, 2010, 23:46:02 »
Jule og nyttårsønske? Enkelt!

Juleønsket er seiere mot Leicester og Portsmouth.

Nyttårsønsket er seiere i alle kampene i 2011. I tillegg vil jeg at tabellen i PL skal se slik ut 31.12.2011:

1. Leeds United

også hopper jeg over noen lag

19. Manchester United
20. Liverpool

Leechap

  • Gjest
Sv: Jule- og nyttårsønske!
« Svar #14 på: Desember 24, 2010, 20:23:19 »
Dette ønsket jeg meg til jul, men gaven leveres ut våren 2010:
Leeds United rykker opp med historikken 25 - 11 - 10 = 86 poeng.
Alternativt juleønske - opprykk via herlig, spennende playoff.