Skrevet av Emne: Bevist. Leeds har ingen ambisjoner eller vil bruke penger  (Lest 9815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ove

Sv: Bevist. Leeds har ingen ambisjoner eller vil bruke penger
« Svar #60 på: Mai 26, 2011, 18:27:22 »
Jeg er enig i at SG har bommet mye på lån/kjøp, og jeg er kanskje mest skuffet over at han henter så mange vinger og stoppere når alle ser vi trenger et midtbaneanker, samtidig som han ser etter det selv. Det finnes spillere å hente i den posisjonen.

Når det er sagt så tror jeg ikke han har hatt enkle arbeidskår heller. Kjøp for under 2 mill. på to år er så godt som ingenting. Kanskje er det helt bevisst at klubben har hatt fokus på å redusere utgifter, få driften under kontroll, og av den grunn har SG måttet velge spillere fra nederste hylle. Da trengs det å teste om de kan gjøre en jobb eller ikke.

Om han har mislykkes på transferklubben så står klubben som helhet bedre rustet enn på mange år. Kanskje er det bare et par spillere som trengs for å ta det siste skrittet opp i toppen?
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bevist. Leeds har ingen ambisjoner eller vil bruke penger
« Svar #61 på: Mai 30, 2011, 08:53:16 »
Jeg synes det er mange spillere og en del som ikke har slått til, men når det er sagt gjorde vi det etter mitt syn bra i fjor og Grayson er en bra mann!!!!!
Yeboahs vitne

Stephenjazz

Sv: Bevist. Leeds har ingen ambisjoner eller vil bruke penger
« Svar #62 på: Juni 05, 2011, 23:20:37 »
Er vel ikke mangel på ambisjoner viss man finner en bra spiller på free??????
Det kaller man økonomisk sans!

Bedre å hente inn en bra spiller gratis enn å kjøpe en bra spiller til 5 mill pund.

Så enig, så enig. Men noen her mener at bra spillere skal koste en mengde £. Dem om det.


Det er som regel en grunn til at en spiller er GRATIS... det er det dere glemmer...
Det betyr som regel at den klubben han er i ikke vil ha ham lengre!!!!

I wonder why!

Dette er jo bare tull. Det er jo hele tiden skriverier om "grådige" spillere som ikke vil skrive ny kontrakt med klubben sin. Du skryter av fotballkunnskaper...:)

Ja og vi øsnket jo hvertfall ikke Beckford med videre. Han var jo udugelig for klubben vår. Sa helt klart, spillere på free transfer er bare søppel. Alt sammen!!!
Tenk hva Grayson hadde hentet med mye ££. Det hadde gått rett i dass, med hans evner på markedet
Det blir aldri umoderne å vinne