Skrevet av Emne: Lånevinduet 8 februar 2011  (Lest 9765 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Lånevinduet 8 februar 2011
« på: Februar 02, 2011, 21:39:44 »
Når lånevinduet åpner håper jeg inderlig at Leeds har potensielle spillere klare på blokka og ikke surrer det til.
Skal vi være med videre må vi minst ha inn tre lånespillere som gjør forskjell på dagens Leeds.
« Siste redigering: Februar 08, 2011, 00:16:14 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: Lånevinduet 5 februar 2011
« Svar #1 på: Februar 02, 2011, 22:40:34 »
Er det ikke 8.februar det åpner?

SA mente at Leeds ville vente til i slutten av måneden for å hente inn nye forsterkninger, slik at de kan spille i en evt. play off. Jeg håper Leeds ikke venter mer enn én dag!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ove

Sv: Lånevinduet 5 februar 2011
« Svar #2 på: Februar 02, 2011, 22:53:34 »
Jeg er overbevist om at det kommer nye spillere inn. Det forsvant 5 i januar, og 2-3 spillere like før det igjen. Jeg håper det kommer noen så tidlig som mulig.
 

Per-Stian

Sv: Lånevinduet 5 februar 2011
« Svar #3 på: Februar 02, 2011, 23:28:30 »
Etter ein svært skuffande og knusktørr januarmånad på overgongsfronten, er eg ikkje spesielt optimistik med tanke på det som kan skje neste helg.

Likevel skriv The Scratching Shed at "he (Grayson) headed into the window seeking only 'quality players' with Premier League experience and that he wasn't going to settle for second best."

http://www.thescratchingshed.com/2011/02/big-names-to-join-leeds-united-on-loan/

- There's hope in a hanging snore

Per-Stian

Sv: Lånevinduet 5 februar 2011
« Svar #4 på: Februar 02, 2011, 23:36:39 »
Ken Bates hintar om forsterkningar:
"And the problem is, is that the Premiership clubs, all of whom apart from one or two exceptions, want to cut their wage bill and are hoping to sell. So they want rid of them while there’s a chance of selling them. After the 31st of January, they now know they are stuck with their surplus players to the end of the season who may not be good enough for their aspirations but are still better than the average Championship player. So we’re hoping to recruit one or two of those when the emergency loan system starts next week."

http://www.thesquareball.net/what-ken-said/2011/02/02/drawing-spending-poaching-wedding/

Leedsfan

Sv: Lånevinduet 5 februar 2011
« Svar #5 på: Februar 02, 2011, 23:49:31 »
Ken Bates hintar om forsterkningar:
"And the problem is, is that the Premiership clubs, all of whom apart from one or two exceptions, want to cut their wage bill and are hoping to sell. So they want rid of them while there’s a chance of selling them. After the 31st of January, they now know they are stuck with their surplus players to the end of the season who may not be good enough for their aspirations but are still better than the average Championship player. So we’re hoping to recruit one or two of those when the emergency loan system starts next week."

http://www.thesquareball.net/what-ken-said/2011/02/02/drawing-spending-poaching-wedding/

Man kan si mye om Bates, men dum er han ikke. Egenrådig kanskje?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leeds96

Sv: Lånevinduet 5 februar 2011
« Svar #6 på: Februar 03, 2011, 15:04:16 »
Grayson lines up loan deals
Leeds boss targets Premier League stars  :D

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6720014,00.html

testo

Sv: Lånevinduet 5 februar 2011
« Svar #7 på: Februar 08, 2011, 00:40:33 »
Er det ikke 8.februar det åpner?

SA mente at Leeds ville vente til i slutten av måneden for å hente inn nye forsterkninger, slik at de kan spille i en evt. play off. Jeg håper Leeds ikke venter mer enn én dag!

auren



Bøyer meg i støvet auren :-[

Blir det Riise som kommer på lån så kan han være en som vil spille en evnt playoff og hva blir datoen han kan skrive under på da i så tilfelle.
Vis vi f.eks venter 3 kamper og taper mer terreng til toppen pga signing av en lånespiller som skal spille i en playoff så må det være bedre å kjøre på med det samme. 10 poeng til toppen og 16 kamper igjen holder i massevis om vi får forsterka laget merkbart.

Etter å sett opptaket fra Coventry kampen så ble jeg overrasket over hvor høyt tempo gutta holdt mot en heller dårlig motstander, de spillte aggresivt og morsom fotball av det som ble vist av opptaket...

Jeg har troen på en av de to topp plassene enda men da må vi ikke spare oss til fant.
Inn med Riise og helst et par til med høy standard så kjører vi på fra start av.
« Siste redigering: Februar 08, 2011, 00:53:08 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

rogak

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #8 på: Februar 08, 2011, 07:50:14 »
Bjørn Helge Riise skal lånes ut, det spekuleres i om det er Norwich eller Leeds... Den som har lever og rogn får se......
http://fotball.smp.no/landslaget/article192171.ece
« Siste redigering: Februar 08, 2011, 08:52:45 av rogak »
MOT

DenHviteYeboah

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #9 på: Februar 08, 2011, 08:07:41 »
Bjørn Helge Riise skal lånes ut, det spekuleres i om det er Norwich eller Leeds... Den som har lever og rogn får se......
Jeg har heller ikke lyst å besudle klubben med Riise familien...men: hvis BH kommer så vil det faktisk gi en del PR i media her hjemme.TV2 sporten kommer vel til å sende en egen reporter til Leeds ;D
I tillegg trur jeg  lillebror faktisk har noe å bidra med...

ChrisN

  • Gjest
Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #10 på: Februar 08, 2011, 08:29:01 »
Blir vell kalla "Norske Leeds" då.

SveinArve

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #11 på: Februar 08, 2011, 08:34:42 »
Det blir nok ikkje Riise. Grayson ville jo har spillere med PL-erfaring :P
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

flynn

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #12 på: Februar 08, 2011, 08:44:26 »
Riise går nok til QPR tenker jeg. Født som han er i Ã…lesund så slår han seg neppe til ro på mindre steder enn London!

Dennis

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #13 på: Februar 08, 2011, 08:51:44 »
Bjørn Helge Riise skal lånes ut, det spekuleres i om det er Norwich eller Leeds... Den som har lever og rogn får se......
Jeg har heller ikke lyst å besudle klubben med Riise familien...men: hvis BH kommer så vil det faktisk gi en del PR i media her hjemme.TV2 sporten kommer vel til å sende en egen reporter til Leeds ;D
I tillegg trur jeg  lillebror faktisk har noe å bidra med...

Enig med deg, DHY!

Det viktigste er jo selvfølgelig at/om han har noe å bidra med. At Drillo anser han som god nok for landslaget i seks måneder uten spill for klubblag, tar jeg som et godt nok bevis på akkurat det. Han er dog ikke noe utpreget anker...

Dette med publisitet i norsk media kunne vært en fin bonus!  :)
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #14 på: Februar 08, 2011, 09:13:25 »
Den 27 år gamle slovenske landslagspilleren Dejan Kelhar er linket til leeds på lån resten av sesongen.
Han kom til Brugge i Belgia for et par år siden men har hatt et relativt anonymt opphold i klubben.

Er dette noe å glede seg over/til?

Eller er det en stopper som passer inn med resten av nivået vi allerede harbromby, nayls, collins
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #15 på: Februar 08, 2011, 10:03:02 »
Jeg må si at jeg ikke synes Riise er en forsterkning i det hele tatt på dagens Leeds lag. Jeg håper rett og slett ikke det stemmer!!

Den eneste fordelen må være litt mer omtale i media hjemme,men det blir neppe mer enn i kampfakta der det står at Bjørn Helge Riise var ubenyttet reserve.... :(
Yeboahs vitne

SupALeedS

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #16 på: Februar 08, 2011, 10:12:06 »
Ã…pner vinduet i dag eller ikke?

Noen som vet noe?

Er vi linket til noen spillere i det hele tatt når det gjelder lån?

Woody, johnson er vel uaktuelle etter som jeg har skjønt?
Alex

Borge

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #17 på: Februar 08, 2011, 10:17:34 »
Håper bare det kommer inn noen klare forsterkninger og ikke mer stallfyll!!
Borge

Promotion 2010

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #18 på: Februar 08, 2011, 12:48:07 »
Ã…pner vinduet i dag eller ikke?

Noen som vet noe?

Er vi linket til noen spillere i det hele tatt når det gjelder lån?

Woody, johnson er vel uaktuelle etter som jeg har skjønt?

I slutten av februar tenker jeg, med opsjon på rask tilbakekallelse til moderklubben.

Håper disse to jeg.

begge med i a-lagstroppene, men trenger matchtrening.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #19 på: Februar 08, 2011, 13:54:32 »
Ã…pner vinduet i dag eller ikke?

Noen som vet noe?

Er vi linket til noen spillere i det hele tatt når det gjelder lån?

Woody, johnson er vel uaktuelle etter som jeg har skjønt?

I slutten av februar tenker jeg, med opsjon på rask tilbakekallelse til moderklubben.

Håper disse to jeg.

begge med i a-lagstroppene, men trenger matchtrening.

I såfall blir det vel kortidsavtale, men klausul om 24 timers tilbakekallelse? STYR UNNA hvis det blir betingelsene sier nå jeg.
Jon R.

Totto

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Totto

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #23 på: Februar 08, 2011, 15:17:32 »
Når de så retter artikkelen, ville det ikke være naturlig å nevne Stewart?

KONSPIRASJONSTEORI: MJ KLAR PÅ LÅN, VI MÅ BARE KALLE HAM FRANSK FREM TIL DET PASSER MED OFFENTLIGGJØRING!

;D
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

flynn

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #24 på: Februar 08, 2011, 15:22:54 »
Det står fortsatt på en annen artikkel: http://www.yorkpress.co.uk/sport/yorkcityfc/8839371.More_Leeds_United_youngsters_could_be_sent_to_York_City/

Sitat:
Leeds included on-loan Manchester City midfielder and former England Under-21 international Michael Johnson in their side along with other first-team pros Billy Paynter, Leigh Bromby, Ross McCormack, Mike Grella, Ben Parker, Adam Clayton and club captain Richard Naylor.
Sitat slutt

Mye som tyder på at vi har en ny spiller da gitt  :D

p0ndus

  • Gjest
Sv: Lånevinduet 5 februar 2011
« Svar #25 på: Februar 08, 2011, 16:36:17 »
Er det ikke 8.februar det åpner?

SA mente at Leeds ville vente til i slutten av måneden for å hente inn nye forsterkninger, slik at de kan spille i en evt. play off. Jeg håper Leeds ikke venter mer enn én dag!

auren



Bøyer meg i støvet auren :-[

Blir det Riise som kommer på lån så kan han være en som vil spille en evnt playoff og hva blir datoen han kan skrive under på da i så tilfelle.
Vis vi f.eks venter 3 kamper og taper mer terreng til toppen pga signing av en lånespiller som skal spille i en playoff så må det være bedre å kjøre på med det samme. 10 poeng til toppen og 16 kamper igjen holder i massevis om vi får forsterka laget merkbart.

Etter å sett opptaket fra Coventry kampen så ble jeg overrasket over hvor høyt tempo gutta holdt mot en heller dårlig motstander, de spillte aggresivt og morsom fotball av det som ble vist av opptaket...

Jeg har troen på en av de to topp plassene enda men da må vi ikke spare oss til fant.
Inn med Riise og helst et par til med høy standard så kjører vi på fra start av.

Inn med Riise og et par andre med høy standard.  ;D ;D ;D ;D ;D(Du må jo være fra Ã…lesund ;) ;))???
Dersom B.H Riise har høy standard har jo samtlige spillere i  hele det engelske ligasystemet høy standard.
Nei ,send han til QPR eller Norwich og la han få  ødlegge for de lagene isteden.

Sleivind

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #26 på: Februar 08, 2011, 16:52:28 »
Jeg skjønner at folk ikke liker personen Riise. Men hadde det vært snakk om en annen midtbanemann som har vært fast på hvilket som helst landslag i Europa, og som i tillegg spilte en bråte med kamper i europacupen i fjor, så hadde det garantert vært halleluja-stemning her inne.

Så mye kan altså personlighet og slektsskap spille inn  ::)

asLeeds

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #27 på: Februar 08, 2011, 16:58:43 »
Er det heilt uten grunn at Drillo tar ut BHR i landslagstroppen ???
DALHEIM WHITES

jarle

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #28 på: Februar 08, 2011, 17:22:04 »
Når de så retter artikkelen, ville det ikke være naturlig å nevne Stewart?

KONSPIRASJONSTEORI: MJ KLAR PÅ LÅN, VI MÅ BARE KALLE HAM FRANSK FREM TIL DET PASSER MED OFFENTLIGGJØRING!

;D


good one... litt fogg there fra Larry.. men vi lar oss ikke lure!!!
herlig!

rogak

Sv: Lånevinduet 8 februar 2011
« Svar #29 på: Februar 08, 2011, 17:22:16 »
Minner om at BHR er tatt ut på et landslag som er nummer 11 på FIFA-rankingen......
MOT