avstemning

Er din interesse for Leeds United større i Championship enn hva den var i League One?

Mye større
1 (1.1%)
Litt større
10 (11.4%)
Omtrent det samme
75 (85.2%)
Litt mindre
2 (2.3%)
Går bare og venter på Premier League jeg.
0 (0%)

Stemmer totalt: 84

Skrevet av Emne: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL  (Lest 3164 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« på: Februar 15, 2011, 08:43:13 »
Dette er bare noe jeg lurer på...
Er det noen her inne som mener de følger bedre med Leeds United i år, enn det de gjorde i mens vi var i L1?
Og om så, vil den/disse følge enda bedre med neste år, da vi spiller i PL?
Og hva om det skulle bli CL etterhvert....hva da?
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #1 på: Februar 15, 2011, 08:48:28 »
Interessenivået er det samme her i gården.

sesongavslutningen i L1 må være noe av det mest interessante som har hendt Leeds, uansett nivå! Makan til thriller!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #2 på: Februar 15, 2011, 08:54:35 »
For mitt engasjement spiller det knapt noen rolle hvor Leeds ligger i seriesystemet, og om de gjør det bra eller dårlig.
Jeg hadde den kanskje heftigste supporterperioden min på det svarte 80-tallet, og i åra i L1 vi nettopp har lagt bak oss var interessen minst på høyde med det den var i vår gode periode på 90 tallet og starten av 2000 tallet.

Det at det svinger er litt av moroa med dette gamet synes jeg.

flynn


B_Ød

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #3 på: Februar 15, 2011, 08:57:27 »
Ehhh..dætta slags avstemnings-oppstyret på toppen her...er dæ no je har lagd hæll???
Kæn lissom itte helt husse dæ??
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #4 på: Februar 15, 2011, 09:13:34 »
Ehhh..dætta slags avstemnings-oppstyret på toppen her...er dæ no je har lagd hæll???
Kæn lissom itte helt husse dæ??

Det er noe som kommer opp automatisk hvis man tenker veldig hardt på noe man lurer på.   ;)
Jon R.

B_Ød

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #5 på: Februar 15, 2011, 09:22:19 »
Det er noe som kommer opp automatisk hvis man tenker veldig hardt på noe man lurer på.   ;)

Fett  ;D
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #6 på: Februar 15, 2011, 09:48:42 »
Vel vel, er fristet til å strekke opp trådstarteren litt på grunn av dette spørsmålet!! Interessen for Leeds er alltid der og preger livet mitt, men så tenkte jeg at sånn er det ikke nødvendigvis med alle og det viser jo avstemmingen også!!! Alltid Leeds United!!! MOT!!!!
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #7 på: Februar 15, 2011, 10:28:23 »
det var det som var litt av poenget mitt også..har vært på ER, ved flere anledninger, og sunget fra 91/92 sesongen til dags dato, og kan konkludere med at tabellposisjon og nivå ikke betyr en damn shite for meg..
Det er Leeds United!
Mener faktisk at vi som Leeds-supportere står sterkere (som supportere) enn feks enkelte blaserte scum'ere som går rundt å supporterer en multinasjonal merkevare, og sliter med misnøye med mindre det blir minimum 2 titler pr sesong....
Men for all del...strekk ivei  ;)
Ups & Ups!!

Kickthemdown

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #8 på: Februar 15, 2011, 11:13:24 »
Interessen blir mindre og mindre jo høyere vi kommer. Skulle det ende med opprykk så gidder jeg ikke mer. Premier League? Phøy og æsj!!  :-X

Høydepunktet var nok da vi ble totalt utspilt av Hereford i League One. Histon i FA Cupen er selvsagt også et naturlig høydepunkt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #9 på: Februar 15, 2011, 11:26:38 »
Mener faktisk at vi som Leeds-supportere står sterkere (som supportere) enn feks enkelte blaserte scum'ere som går rundt å supporterer en multinasjonal merkevare, og sliter med misnøye med mindre det blir minimum 2 titler pr sesong....
Men for all del...strekk ivei   
 
Hvem har hjerte til å strekke deg opp etter disse velvalgte ord....!!!  :)
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #10 på: Februar 15, 2011, 15:20:17 »
Mener faktisk at vi som Leeds-supportere står sterkere (som supportere) enn feks enkelte blaserte scum'ere som går rundt å supporterer en multinasjonal merkevare, og sliter med misnøye med mindre det blir minimum 2 titler pr sesong....
Men for all del...strekk ivei   
 
Hvem har hjerte til å strekke deg opp etter disse velvalgte ord....!!!  :)

 ;)
Ups & Ups!!

Leeds04

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #11 på: Februar 15, 2011, 16:08:15 »
For mitt engasjement spiller det knapt noen rolle hvor Leeds ligger i seriesystemet, og om de gjør det bra eller dårlig.
Jeg hadde den kanskje heftigste supporterperioden min på det svarte 80-tallet, og i åra i L1 vi nettopp har lagt bak oss var interessen minst på høyde med det den var i vår gode periode på 90 tallet og starten av 2000 tallet.

Det at det svinger er litt av moroa med dette gamet synes jeg.

flynn

Tror nok livssituasjonen avgjør hvor mye tid man får lov til å sette av. Det er uansett lettere å oppdatere seg i dag, enn på åtti-tallet!


"Why settle for more, when you can settle for less"

Cannavaro

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #12 på: Februar 15, 2011, 16:25:34 »
Forever Leeds United - i medgang og i motgang.

Alltid samme interesse -uansett divisjon....
MFLU - Miracles For Leeds United

berlin

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #13 på: Februar 15, 2011, 16:32:31 »
I den grad små variasjoner kan registreres i min Leeds-lidenskap, har det mer å gjøre med ulike epoker eller livssituasjoner i perioden 1973 til i dag, enn med hvilket nivå vi spiller på.

Jeg mener jeg var "litt slapp" rundt 1985/1986, og Leeds var jo da i 2.divisjon. Noe kan tilskrives Leeds fall, men mest livssituasjon,

Når det er sagt, så HAR interessenivået en sammenheng med på hvilket nivå laget spiller, men da snakker jeg om et snitt.

Tilskuergjennomsnitt er et mål på det, men må veies mot faktorer som billettprisnivå og samfunnsøkonomi, arb.ledighet.

Man kan jo ikke underslå det faktum at vi ikke har 40.000 i snitt, slik som vi hadde i PL.

Likevel, det er forbausende, men også gledelig, at man opplever at atmosfæren er bedre på ER nå med 25-30.000 tilslkuere enn mange PL-kamper på ER og 40.000.

Mange garva Leeds-supportere skrøt også av 80-tallet, og da hadde jo ER til og med snitt på godt under 20.000 noen få sesonger (såvidt jeg husker).
« Siste redigering: Februar 15, 2011, 16:55:04 av berlin »

berlin

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #14 på: Februar 15, 2011, 17:01:49 »
Jeg svarte forøvrig "Litt større".

Vet ikke helt hvorfor, for i League 1 var hver kamp viktig og jeg var veldig frustrert over at det var veldig vanskelig å komme seg ut av gjørma. Humøret svingte, og det var en enorm lettelse å rykke opp.

Nå er jeg stort sett veldig fornøyd. Vi spiller mot lag og på baner som er veldig attraktive. Slik sett synes jeg skrittet fra L1 til nPc er stort og inspirerende, og jeg tror både spillere og de engelske supporterne har det på samme måte.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #15 på: Februar 15, 2011, 17:10:57 »
Jeg må innrømme at interessen har blitt større ettersom vi ifjor rykket opp. Jeg fulgte med også ifjor, etter mange tunge sesonger. Nå er veien mot PL kortere enn noen sinne!  ;)

Hobben

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #16 på: Februar 15, 2011, 17:14:05 »
Jeg gik glipp av en kamp (borte mot Charlton) pga konfirmasjon. Ellers følgte jeg resten på tv/radio. Southend kampen så jeg live på Elland Road.

I år har jeg ikke gått glipp av noen, følgt med på alle via radio/tv. Skal ned til Forest og Burnley (kanskje) kampene i år, og ein evt playoff semi hjemme og finalen.

Tror jeg stør på samme intresse, tviler på den kan bli noe høyere en det den allerede er. (ikke for å skryte av meg selv altså)...
Rogaland Whites

Woody

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #17 på: Februar 15, 2011, 18:11:34 »

Det spelar ingen rolle kva divisjon Leeds er,interessa er den same uansett.Det som endrar seg,er at engasjementet øker med alderen... ;)
Huff å huff kor vil det enda?
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #18 på: Februar 15, 2011, 19:21:02 »

Det spelar ingen rolle kva divisjon Leeds er,interessa er den same uansett.Det som endrar seg,er at engasjementet øker med alderen... ;)
Huff å huff kor vil det enda?

I en flott hvit kiste med Leedslogoen på? Gjerne med underskriftene til alle i Leedstroppen ;)

Min interesse er den samme. Vanskelig å gjøre den særlig større. Er innom forumet minst 50 ganger til dagen og får med meg rubbel og bit av Leedskampene (stort sett).

Det jeg ikke skjønner er at 2 stk hevder at interessen har falt nå i NpC. Hvordan er det mulig? Jeg kan forstå at pga livssituasjon at man i tider følger mindre med, men den grunnleggende interessen vil vel alltid være der?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ozzy96

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #19 på: Februar 15, 2011, 19:39:59 »
det eno berre ein ting so eg tenke på  ??? korleis me skal komma til cl utan ein eigar som spytta inn eindel millionar :P OG  vil me virkelig bli ei sånt lag svaret e både ja og nei  ;D eg for min del e førnøgd uansett  MOT

Woody

Sv: Interessenivå L1/Npower Championship/PL ->CL
« Svar #20 på: Februar 15, 2011, 21:56:37 »
Det spelar ingen rolle kva divisjon Leeds er,interessa er den same uansett.Det som endrar seg,er at engasjementet øker med alderen...
Huff å huff kor vil det enda?


I en flott hvit kiste med Leedslogoen på? Gjerne med underskriftene til alle i Leedstroppen

Litt stygg den Auren,men kansje vi kan starta med å samla autografar ;D
LIFE IS LEEDS