Skrevet av Emne: Restauranter i Leeds  (Lest 5263 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Restauranter i Leeds
« på: Mars 15, 2011, 12:58:24 »
"Bibis Italianissimo" og "The Living Room" bør vere godt kjend for dei fleste nordmenn som har vore i Leeds.

Men er det nokon som har erfart "Restaurant Bar & Grill", meksikanske "Las Iguanas", italienske "Zizzi" eller argentinske "Gaucho"? "TGI Friday's" er også eit godt alternativ dersom du foretrekk burger og biff i eit litt hektisk miljø. Sistnemnde er også ein bra plass å byrje byturen.

Kva er di toppliste når det gjeld restauranter i Leeds?
« Siste redigering: Mars 15, 2011, 13:14:38 av Per-Stian »

martind

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #1 på: Mars 16, 2011, 11:45:25 »
Bar and Grill vil jeg anbefale. Meget god mat der :)
MOT!! We are Leeds!

Milou

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #2 på: Mars 16, 2011, 20:52:18 »
Overnatta for første gang i Leeds i helga, og var godt nøgd med resturantar som vi besøkte:

Cafe Italia i Mill Hill like ved stasjonen hadde meget bra (surprise, surprise: ) italiensk mat.

Saengarun i Briggate serverer habil thai mat.

Full english breakfast på Yates var mykje betre (og halvparent så dyrt) som frukosten på Bewleys hotell.

Leedsfan

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #3 på: Mars 17, 2011, 00:04:59 »
Rett ved siden av "The Light" så ligger Red Chilli Resturant.

http://redchillirestaurant.co.uk/leeds_gallery.asp

Jeg er glad i kinamat og her smaker den fortreffelig. Fantastisk god service, nesten litt for mange kelnere i lokalet..:) Det er mange asiatere som spiser her også, noe som er et kvalitetsstempel.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Per-Stian

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #4 på: Mars 17, 2011, 10:35:07 »
Takk for gode og varierte tips Martin, Milou og Leedsfan :)

Woody

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #5 på: Mars 17, 2011, 22:42:44 »

Det ligg ein god Spansk restaurant rett opp gata fra togstasjonen.
Var der i Mai med Jack Bauer og ein gjeng,men av ein eller an grunn hugsar eg ikkje kva navnet var,men Jack huskar det og ein vanvitti god fiskemat har dei.ANNBEFALES
LIFE IS LEEDS

JohnTiger

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #6 på: Mars 18, 2011, 23:56:25 »
Har bare vært der en gang, men syntes maten på Ciao Bella i Dockstreet var god :)
Marching on together!

haak-d

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #7 på: Mars 19, 2011, 09:04:46 »
For de som liker sterk mat til en grei penge anbefaler jeg Akbars. Livebait er det bare å styre unna.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #8 på: Mars 19, 2011, 20:13:17 »

Det ligg ein god Spansk restaurant rett opp gata fra togstasjonen.
Var der i Mai med Jack Bauer og ein gjeng,men av ein eller an grunn hugsar eg ikkje kva navnet var,men Jack huskar det og ein vanvitti god fiskemat har dei.ANNBEFALES

Ja,det er på La Tasca i Greek Street,fantastisk tapas 8)

Men favoritten denne sesongen er uten tvil Chaophraya Thai Restaurant,heilt fantastisk mat.Inngang v Travel Lodge,rett over veien for Bibis.

Er du utr etter en skikkelig stykke kjøtt anbefaler eg Blackhouse.


lojosang

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #9 på: Mars 20, 2011, 05:20:21 »
Hva med oss som ikke reiser til Kina for å spise nirsk oppdrettslaks, og heller ikke gidder å spise kinamat eller Dolmio-pasta i England? Finnes det ikke spisesteder som har moderne britisk mat?
Skikkelig curry vet jeg jo man må til Midlands eller Skottland for å få.
- Leif Olav

Cherry

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #10 på: Mars 28, 2011, 10:26:37 »
Black House .....for de som liker BIFF!  10 min fra Marriott.
 


lojosang

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #12 på: Desember 20, 2011, 11:52:53 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/lifestyle/restaurant-reviews/restaurant_review_the_foundry_wine_bar_leeds_1_4063522


Det der så mer interessant, ut, ja.  :) Bortsett fra at de kalles "wine bar". Men de har sikkert øl også. Mikrobryggbølgen skyller jo over UK som den gjør over Norge.
- Leif Olav

7cato7

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #13 på: Januar 06, 2012, 01:05:07 »
Mill Hill kebab sjappe er fin til nattmat :):)
Cato Visdal Mikalsen

Vinvagen

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #14 på: Januar 07, 2012, 04:44:34 »
En god biff med godt tilbehør får du på River Plate. Ellers er det gode Indiske i byen også. Darbars og Akbars anbefales på det sterkeste!! Bird by Vineet er også et utmerket sted!!
Marching on together....

kendo

Sv: Restauranter i Leeds
« Svar #15 på: Januar 10, 2012, 09:14:58 »