Skrevet av Emne: Info: Billetter ved en evnt play off  (Lest 19309 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Info: Billetter ved en evnt play off
« på: Mars 16, 2011, 17:47:28 »
Fikk en mail om billettsalget vis vi skulle havne på en play off plass.

We are writing to inform you of the plans the club have put in place should we qualify for the end of season npower Championship Play-Offs.
The club has historically outlined its Play-Off ticket distribution policy a number of weeks before the end of the season to ensure fans are aware of how Members can apply for tickets should Leeds qualify.

Semi-Final (Away)

As in previous seasons, tickets for the away leg of the Play-Off semi-finals would be allocated on a loyalty basis.

Final

It is anticipated that the Play-Off final participants will receive an allocation of around 32,000 tickets and we expect to have over 40,000 Season Ticket Holders and Members. This means different arrangements with regard to the allocation of tickets will be required if the club is in the final than for previous visits.

CEO Shaun Harvey said: “This isn’t about being presumptuous, this is about communicating the message to our fans at the earliest possible opportunity about the new policy that will be in place should we be one of the two clubs competing in the Play-Off final at the end of May.

“In previous seasons we have been in a position to guarantee all our Members a ticket for the Play-Off final should we qualify, but this season our Membership numbers exceed any possible allocation so this cannot be achieved.

“The rationale behind the policy we are proposing is to reward the loyalty of Season Ticket holders and those that travel regularly to away games. It then provides that all other Members who are registered with the club by April 8th have an equal opportunity to obtain a ticket.”

Should the club reach the Play-Off final, the following system will be put in place:-

1.       All Season Ticket holders to be GUARANTEED one ticket.

2.       Those members who have applied for/attended at least four away games in the first 3 phases of ticket allocation this season (up to and including Swansea City) to be GUARANTEED one ticket.*

3.       All other Members to be entered into a computer generated ballot for the remaining tickets. The ballot will be conducted during w/c April 11 to include all those who have not qualified under the guaranteed criteria above. 

Undertaking this ballot early will ensure those fans who qualify for a ticket will know if they have been successful at the earliest opportunity.

* Guarantee number two is as per the club's loyalty scheme. Click here for full details.

The actual ticket application process for those members who are successful will be announced when the ballot is concluded and any further tickets we receive when the final allocation is confirmed will be made available, again by ballot, to those members who were not successful in the original selection process.



Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

flynn

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #1 på: Mars 16, 2011, 19:49:40 »
Fat chance med andre ord  ::)
Jaja, slik går det når etterspørselen langt overgår tilbudet, og selvsagt skal trofaste season ticket holders og folk som reiser land og strand rundt med klubben belønnes i slike tilfeller, framfor "so-called supporters" som meg. Men, det kunne ha vært moro da!
Eneste Wembley-opplevelse for meg var da Rekdal banket inn 1-1 for Norge mot England, og det blir vel med det inntil videre.

flynn

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #2 på: Mars 16, 2011, 20:28:15 »
Jada,og en nordmann med 9 hjemmekamper denne sesongen har altså like muligheter til å få billett som en som blir member i dag uten å noen gang ha vært på en kamp!!!

Forbanna >:(

Kickthemdown

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #3 på: Mars 16, 2011, 20:37:47 »
Ã… bates soper inn haugevis med membership penger på falske lovnader...

2 grunner til at jeg er medlem : mulig å søke på bortebilleter og garantert billett ved en eventuell play-off finale.

En regelrett skandale.  >:(

« Siste redigering: Mars 16, 2011, 21:35:51 av Alta-White »

sportcarl1

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #4 på: Mars 16, 2011, 20:51:25 »
Ã… bates soper inn haugevis med membership penger på falske lovnader...

2 grunner til at jeg er medlem : mulig å søke på bortebilleter og garantart billett ved en eventuell play-off finale.

En regelrett skandale.  >:(



skandal och skandal, är ju omöjligt att tillgodose alla medlemmar om det bara tilldela s 32000 biljetter och det är över 40000 medlemmar, man får hoppas att det finns de som inte är intresseradeoch det lär det nog göra worldwide
 

Kickthemdown

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #5 på: Mars 16, 2011, 21:35:31 »
Ã… bates soper inn haugevis med membership penger på falske lovnader...

2 grunner til at jeg er medlem : mulig å søke på bortebilleter og garantert billett ved en eventuell play-off finale.

En regelrett skandale.  >:(



skandal och skandal, är ju omöjligt att tillgodose alla medlemmar om det bara tilldela s 32000 biljetter och det är över 40000 medlemmar, man får hoppas att det finns de som inte är intresseradeoch det lär det nog göra worldwide
Du skjønte det ikke...

Promotion 2010

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #6 på: Mars 16, 2011, 21:58:33 »
Ã… bates soper inn haugevis med membership penger på falske lovnader...

2 grunner til at jeg er medlem : mulig å søke på bortebilleter og garantert billett ved en eventuell play-off finale.

En regelrett skandale.  >:(



skandal och skandal, är ju omöjligt att tillgodose alla medlemmar om det bara tilldela s 32000 biljetter och det är över 40000 medlemmar, man får hoppas att det finns de som inte är intresseradeoch det lär det nog göra worldwide
Du skjønte det ikke...

Hvor mange members har de over hos Scums....? Får alle de billetter alltid?   ::)







Hmmm.... Ikke meningen å erte på meg en Altaværing!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hobben

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #7 på: Mars 16, 2011, 22:45:53 »
Er jeg som int.member sikkret billet til PlayOff-finalen?
Rogaland Whites

fjellhaugen

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #8 på: Mars 16, 2011, 22:50:32 »
Er jeg som int.member sikkret billet til PlayOff-finalen?

nope
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #9 på: Mars 17, 2011, 00:04:46 »
Ã… bates soper inn haugevis med membership penger på falske lovnader...

2 grunner til at jeg er medlem : mulig å søke på bortebilleter og garantert billett ved en eventuell play-off finale.

En regelrett skandale.  >:(



skandal och skandal, är ju omöjligt att tillgodose alla medlemmar om det bara tilldela s 32000 biljetter och det är över 40000 medlemmar, man får hoppas att det finns de som inte är intresseradeoch det lär det nog göra worldwide
Du skjønte det ikke...

Så fordi du tegna membership for å være garantert playoffbillett for mange herrens år siden er det nå blitt svindel at du har fornya medlemsskapet?  :P
- Leif Olav

Hobben

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #10 på: Mars 17, 2011, 07:06:59 »
Er jeg som int.member sikkret billet til PlayOff-finalen?

nope

Tulle du  :'( Jeg som har tenkt meg til ein evt playoff finale. Men til semifinalen på Elland Road, der er jeg sikkret billet?
Rogaland Whites

fjellhaugen

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #11 på: Mars 17, 2011, 08:06:00 »
Er jeg som int.member sikkret billet til PlayOff-finalen?

nope

Tulle du  :'( Jeg som har tenkt meg til ein evt playoff finale. Men til semifinalen på Elland Road, der er jeg sikkret billet?

dersom du har søkt/vært på 4 eller flere bortekamper er du så og si sikret bilett til evt finale. hvis ikke havner du i lodd trekning.
til evt. hjemmkamp burde det være mulig med bilett ja. selv om jeg ikke ville tenkt for mye på garanti. med 40000 medlemmer og like mange sitteplasser blir det fort fullt når bortefanse og vipene skal ha sitt.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

pesi

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #12 på: Mars 17, 2011, 16:41:20 »
forrige gang vi var på Wembley, var du garnatert billett hvis du var blant de 500 første som inngikk int.membership for sesongen etter, kommer det ikke ett sånnt tilbud i år?

da har i alle fall folk utenfor england en sjans
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Tom S

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #13 på: Mars 17, 2011, 16:48:28 »
Er det mulig for LUSCOS som RMC å gruppebestille billetter til Wembley?
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #14 på: Mars 17, 2011, 19:42:29 »
Er det mulig for LUSCOS som RMC å gruppebestille billetter til Wembley?


kan jeg aldri tenke meg at de får til ;)
Ollan

Jon R

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #15 på: Mars 17, 2011, 20:20:23 »
Er det mulig for LUSCOS som RMC å gruppebestille billetter til Wembley?


He-he.   :D
Jon R.

Leedsfan

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #16 på: Mars 17, 2011, 22:58:51 »
Ser at flybilletter fra fredag 27. mai til tirsdag 31. mai går 1600,- tur/retur med Norwegian. Flere som sjanser på at vi spiller opprykksfinale mot Cardiff mandag 30. mai?

Noen som kan anbefale et bra hotell i London?

Vurdere å bestille tur asap!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #17 på: Mars 17, 2011, 23:18:02 »
Ser at flybilletter fra fredag 27. mai til tirsdag 31. mai går 1600,- tur/retur med Norwegian. Flere som sjanser på at vi spiller opprykksfinale mot Cardiff mandag 30. mai?

Noen som kan anbefale et bra hotell i London?

Vurdere å bestille tur asap!

Blir nok å ta turen om det skulle bli finale ja
Ryan air har tur lørd-tirsd for 410 t/r foreløpig.
Hoteller er d mange av,men foreslår at vi samler oss om det skulle gå vegen.
Det er høgt opp og langt fram enda....men trua har me
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #18 på: Mars 18, 2011, 13:02:19 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SuperLeeds!

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #19 på: Mars 18, 2011, 19:11:47 »
forrige gang vi var på Wembley, var du garnatert billett hvis du var blant de 500 første som inngikk int.membership for sesongen etter, kommer det ikke ett sånnt tilbud i år?

da har i alle fall folk utenfor england en sjans

Det gir penger i kassa til sjefen og da kan det godt hende...

Promotion 2010

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #20 på: Mars 18, 2011, 21:38:10 »
Alle seasonticket eiere har membership. Det er 37.000 members og 32.000 billetter til Wembley skulle vi havne der.

5000 som IKKE skal dit er GARANTERT!!!!!

Billetter får ALLE som har MEMBERSHIP!!!!  ;)



SLUTT Ã… SYT!!!!    ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #21 på: Mars 18, 2011, 23:09:33 »
Alle seasonticket eiere har membership. Det er 37.000 members og 32.000 billetter til Wembley skulle vi havne der.

5000 som IKKE skal dit er GARANTERT!!!!!

Billetter får ALLE som har MEMBERSHIP!!!!  ;)



SLUTT Ã… SYT!!!!    ;)

Hehe!

2 billetter = to membership? Hvordan får man 2 billetter ved siden av hverandre?
« Siste redigering: Mars 18, 2011, 23:21:25 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

JohnTiger

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #22 på: Mars 18, 2011, 23:32:08 »
Er jeg som int.member sikkret billet til PlayOff-finalen?

nope

Tulle du  :'( Jeg som har tenkt meg til ein evt playoff finale. Men til semifinalen på Elland Road, der er jeg sikkret billet?

dersom du har søkt/vært på 4 eller flere bortekamper er du så og si sikret bilett til evt finale. hvis ikke havner du i lodd trekning.
til evt. hjemmkamp burde det være mulig med bilett ja. selv om jeg ikke ville tenkt for mye på garanti. med 40000 medlemmer og like mange sitteplasser blir det fort fullt når bortefanse og vipene skal ha sitt.

ESU åpnes ikke denne sesongen, så det blir ikke mer enn 32000 plasser på en evt kamp
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #23 på: Mars 18, 2011, 23:32:21 »
Alle seasonticket eiere har membership. Det er 37.000 members og 32.000 billetter til Wembley skulle vi havne der.

5000 som IKKE skal dit er GARANTERT!!!!!

Billetter får ALLE som har MEMBERSHIP!!!!  ;)



SLUTT Ã… SYT!!!!    ;)

Hehe!

2 billetter = to membership? Hvordan får man 2 billetter ved siden av hverandre?

Lett som bare det. Du bestiller i det ene membership'et og bruker bestillingskupongen til x-antall andre medlemmskap. Har alltid funket før og funker nok i år også.
Vi får en mail om at vi kan bestille og førstemann til møllas får 2 eller 10 plasser ved siden av hverandre. No problem!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #24 på: Mars 19, 2011, 00:19:27 »
Alle seasonticket eiere har membership. Det er 37.000 members og 32.000 billetter til Wembley skulle vi havne der.

5000 som IKKE skal dit er GARANTERT!!!!!

Billetter får ALLE som har MEMBERSHIP!!!!  ;)



SLUTT Ã… SYT!!!!    ;)

Hehe!

2 billetter = to membership? Hvordan får man 2 billetter ved siden av hverandre?

Lett som bare det. Du bestiller i det ene membership'et og bruker bestillingskupongen til x-antall andre medlemmskap. Har alltid funket før og funker nok i år også.
Vi får en mail om at vi kan bestille og førstemann til møllas får 2 eller 10 plasser ved siden av hverandre. No problem!!!  :)

Genialt.

Det er jo kun aktuelt hvis det blir en play-off finale. Kan man bestille seg et ekstra membership rett i forkant i så fall?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #25 på: Mars 19, 2011, 01:12:16 »
Du må vel ha to e-postadresser, men ikke noe problem.............hvis ikke Membershippet plutselig blir utsolgt. Men var det ikke til 7.april de hadde åpent for dette internasjonale membership'et?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #26 på: Mars 20, 2011, 21:54:00 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Svend Anders

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #27 på: Mars 21, 2011, 08:47:25 »
Leedsfan: Nei, det går ikke å bestille rett i forkant. Det er nettopp for å unngå at folk spekulerer i dette at de setter grensen for innmelding til 8. april.

I motsetning til hva Promo skriver et par innlegg over, er det ikke førstemann til mølla - det blir loddtrekning blant de som er Members - sesongkortholdere og de med fire bortekamper eller mer tom Swansea er garantert billett til finalen. Loddtrekningen gjøres 11. april. Dermed får alle vite hvordan de ligger an i god tid før en evt finale. Eneste usikre faktor er selvfølgelig om alle benytter seg av muligheten til å kjøpe billett, samt nøyaktig antall billetter klubben får.

Det er mulig å gruppebestille billetter for LUSCOS (som RMC-branch), men alle må likefullt være Members. Det er i tillegg en utfordring å samle såpass mange i en så stor branch, særlig når det er egne ønsker på hvor en ønsker å sitte, etc. Jeg tror det har fungert relativt greit før når folk har booket selv - det er jo mulig å søke for vel 10 stk sammen uansett.

SA,
som kommer med mer info senere....

Tom S

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #28 på: Mars 21, 2011, 19:06:43 »
SA:
Er det sånn at alle Members er med i loddtrekningen automatisk, eller må vi "melde" oss på for å komme i hatten?
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Info: Billetter ved en evnt play off
« Svar #29 på: Mars 21, 2011, 21:10:28 »
SA:
Er det sånn at alle Members er med i loddtrekningen automatisk, eller må vi "melde" oss på for å komme i hatten?


du må søke om billett for å komme i "hatten"....
Ollan