Skrevet av Emne: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00  (Lest 66599 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #420 på: April 10, 2011, 12:54:20 »
http://www.dailymotion.com/video/xi1tfh_millwall-3-v-2-leeds-09-04-2011_sport

Scmeichel direkte elendig på 1-0
Kordan e det mulig å la motstanderen få score på volley fra 2 meter direkte fra corner på 2-0? Scmeichel kunne kanskje henta den??


Latterlig igjen!!!!

jarle

Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #421 på: April 10, 2011, 13:13:48 »
Delvis enig jarle. Men ikke enig med din karakteristikk av Becchio. Han har scoret 19 mål denne sesongen, og det er meget bra. Begrenset? Ja, det er han nok. Men var ikke Lee Chapman det samme? Han kan være så begrenset så mye han vil, så lenge han scorer 20 mål + pr. sesong, så klager ikke jeg.

Problemet vårt ligger i den defansive organiseringen. Der får trenerapparatet strykkarakter.


auren


Enig i det... jeg skriver jo også det at at scorer mye ( men ikke så mye når du ser total mål Leeds har... Somma er vår desidert beste måltyv med 11 mål på 10 starter)

Det jeg mener er at Leeds med en raskere, mer teknisk spiss som kan dempe en fotball hadde blitt enda bedre som lag... 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #422 på: April 10, 2011, 13:17:02 »
Delvis enig jarle. Men ikke enig med din karakteristikk av Becchio. Han har scoret 19 mål denne sesongen, og det er meget bra. Begrenset? Ja, det er han nok. Men var ikke Lee Chapman det samme? Han kan være så begrenset så mye han vil, så lenge han scorer 20 mål + pr. sesong, så klager ikke jeg.

Problemet vårt ligger i den defansive organiseringen. Der får trenerapparatet strykkarakter.


auren

Enig i det... jeg skriver jo også det at at scorer mye ( men ikke så mye når du ser total mål Leeds har... Somma er vår desidert beste måltyv med 11 mål på 10 starter)

Det jeg mener er at Leeds med en raskere, mer teknisk spiss som kan dempe en fotball hadde blitt enda bedre som lag... 
Jermaine Beckford
The Future Is Bright,
The Future Is White!

jarle

Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #423 på: April 10, 2011, 13:18:05 »
http://www.dailymotion.com/video/xi1tfh_millwall-3-v-2-leeds-09-04-2011_sport

Scmeichel direkte elendig på 1-0
Kordan e det mulig å la motstanderen få score på volley fra 2 meter direkte fra corner på 2-0? Scmeichel kunne kanskje henta den??


Latterlig igjen!!!!



nr 1 i keeperhjørnet på frisparket...
nr 2 hmmm.... den er din Kasper
3 målet er vel ikke patent heller...

Kasper dette var ikke din dag...

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #424 på: April 10, 2011, 15:36:01 »
http://www.dailymotion.com/video/xi1tfh_millwall-3-v-2-leeds-09-04-2011_sport

Scmeichel direkte elendig på 1-0
Kordan e det mulig å la motstanderen få score på volley fra 2 meter direkte fra corner på 2-0? Scmeichel kunne kanskje henta den??


Latterlig igjen!!!!

Svakt av Kasper... Ser stor og tung (feit) ut. Ser virkelig ikke ut som en topptrent keeper, hva i helvete er det som skjer?!

Woody

Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #425 på: April 10, 2011, 16:02:35 »
http://www.dailymotion.com/video/xi1tfh_millwall-3-v-2-leeds-09-04-2011_sport

Scmeichel direkte elendig på 1-0
Kordan e det mulig å la motstanderen få score på volley fra 2 meter direkte fra corner på 2-0? Scmeichel kunne kanskje henta den??


Latterlig igjen!!!!

Svakt av Kasper... Ser stor og tung (feit) ut. Ser virkelig ikke ut som en topptrent keeper, hva i helvete er det som skjer?!


Har han gifta seg og er fortsatt i hvetbrødsdagene??enig i at han ikkje ser heilt topptrent ut(ikkje heilt skjerpa heller.Skal vi kjempe om play off,så treng vi i hvertfall ein keeper som er på topp.
LIFE IS LEEDS

Tarald72

Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #426 på: April 10, 2011, 19:22:23 »
Vi kan vel konkludere med at vi ikke har forbedret oss defensivt et eneste fnugg i løpet av en hel forbanna sesong. Med det må vi vel også erkjenne at Simon Grayson og co ikke har den kompetansen som kreves for å snøre igjen sekken.

Skulle opprykket ryke, så ser jeg ikke på det som en katastrofe - det er jo tross alt første sesong i Championship! La SG få litt erfaring, jeg er lei av å høre sånne utålmodige uttalelser! Så klart vil jeg også til Premier League, men alle kan ikke nå dit vet du......

Fint, jeg var litt sur i går etter tapet - men er fullstendig enig med deg, forsvaret har ikke forbedret seg noe særlig i løpet av hele sesongen, så vi trenger forsterkninger der!
Har ikke sagt en puck om opprykk. Og ikke på noen måte vært utålmodig.

Jeg sier at forsvarsspillet vårt IKKE er godt nok. Og at det har vært like ELENDIG hele sesongen.

Jeg er helt enig med deg, og det må vi forbedre i neste sesong, som også ser ut til å bli en sesong i Championship!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

auren

Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #427 på: April 10, 2011, 21:00:27 »
Da har jeg sett høydepunktene. Sjansemessig er det jo helt jevnt. Har 4-4. Millwall scorer jo på "alt". Irriterende at det aldri skulle ha vært et frispark forut for 1-0. Egentlig er alle 5 målene ganske så sloppy.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #428 på: April 11, 2011, 10:32:03 »
Har ikke sett hverken kampen eller soringer, men ser at Kasper får gjenomgå her...!! Hadde vel en dårlig dag som alle kan ha innimellom. Det er vel ikke sånn at det er han som har skylda i alt som er dårlig. Har stått virkelig gode kamper også. Feit og utrent nevnes det her også???? Har han vært hjemme og smakt på mammas danske kaloribomber kanskje.... ;D!! Hvis ho er dansk da, noe jeg ikke vet et døyt om forøvrig.....
Yeboahs vitne

Kontakinte

Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #429 på: April 11, 2011, 12:49:54 »
Da har jeg sett høydepunktene. Sjansemessig er det jo helt jevnt. Har 4-4. Millwall scorer jo på "alt". Irriterende at det aldri skulle ha vært et frispark forut for 1-0. Egentlig er alle 5 målene ganske så sloppy.

auren

Første målet er Kaspers, helt klart. På andre målet står 5 gule "kyllinger" å ser ballen detter ned til en ensom Millwall spiller!! Tragisk. Det tredje målet er bare latterlig, DU SPRINGER TIL DOMMEREN BLÃ…SER!! AMATØRER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kjell Skjerven

Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #430 på: April 11, 2011, 14:45:45 »
Saag det tydeleg paa kroppsspraaket til kasper at han ikkje hadde nokon god dag.
Side before self,every time.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs MILLWALL lørdag 9/4 2011 kl 16.00
« Svar #431 på: April 11, 2011, 16:27:55 »
Sitat
Millwall have condemned the behaviour of a small minority of their fans during Saturday's win over Leeds at the New Den.

Four Millwall fans were ejected from the ground for waving Turkish flags and shirts, while the London club confirmed six visiting supporters were also arrested. Leeds fans Christopher Loftus and Kevin Speight were stabbed to death during street clashes the night before Leeds played Turkey's Galatasaray in the UEFA Cup in April 2000.

Millwall said in a club statement: "Millwall Football Club strongly condemns the inflammatory behaviour of certain individuals who waved Turkish fans and shirts during Saturday's match with Leeds United.

"The club deplore these actions, which were were totally unacceptable and detracted from what should have been a memorable game for both Millwall and Leeds United supporters.

"Following incidents during the match, four people were ejected from the ground on Saturday for waving Turkish flags and have been banned indefinitely by Millwall FC. Six Leeds United supporters were also arrested."

Millwall chief executive Andy Ambler added: "We have already identified a number of people and will continue to work tirelessly, using all possible evidence to identify and prosecute perpetrators."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.