Skrevet av Emne: International Club Membership  (Lest 3581 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ibmroald

International Club Membership
« på: Mai 07, 2011, 22:09:38 »
Har fornyet mitt for noen dager siden, og går inn i mitt andre år som medlem. Men er det noen som vet når medlemspakken pleier å komme? Ikke hørt noe mer etter jeg fikk mail om at det var betalt. I og med at fristen for rabbatert fornyelse gikk ut regnet jeg med at det var så godt som klart for utsendelse, men har tenkt i ettertid at jeg trolig tar feil der. Saken er jo at jeg skal flytte, så om den kommer til adressen jeg har oppgitt om 1-2 måneder er jeg 70 mil unna :/
 

testo

Sv: International Club Membership
« Svar #1 på: Mai 07, 2011, 22:22:40 »
Hvis jeg ikke husker helt feil så pleier det og komme like før seriestart.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ibmroald

Sv: International Club Membership
« Svar #2 på: August 01, 2011, 00:28:31 »
Hva var det i år? Vet den har kommet, men er bortreist. Og klarer ikke å vente :p
 

morty

Sv: International Club Membership
« Svar #3 på: August 01, 2011, 07:05:26 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: International Club Membership
« Svar #4 på: August 01, 2011, 09:12:49 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Ja,dette var en hyggelig pakke å få i posten. Nå må eg bare huske å ta med voucher'en til Superstore'en neste helg :) :)

Leedsfan

Sv: International Club Membership
« Svar #5 på: August 01, 2011, 09:20:06 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Jeg fornyet medlemsskapet mitt, men fikk ikke noe av dette. Har jeg gått glipp av noe?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: International Club Membership
« Svar #6 på: August 01, 2011, 09:40:48 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Jeg fornyet medlemsskapet mitt, men fikk ikke noe av dette. Har jeg gått glipp av noe?

Sikkert kun oss som kommer med konstruktive innspill til hvordan klubben kan drives bedre som har fått en påskjønnelse ;)

Leedsfan

Sv: International Club Membership
« Svar #7 på: August 01, 2011, 09:49:17 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Jeg fornyet medlemsskapet mitt, men fikk ikke noe av dette. Har jeg gått glipp av noe?

Sikkert kun oss som kommer med konstruktive innspill til hvordan klubben kan drives bedre som har fått en påskjønnelse ;)

 :P
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: International Club Membership
« Svar #8 på: August 01, 2011, 10:14:23 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Jeg fornyet medlemsskapet mitt, men fikk ikke noe av dette. Har jeg gått glipp av noe?

Sikkert kun oss som kommer med konstruktive innspill til hvordan klubben kan drives bedre som har fått en påskjønnelse ;)

 ;D
- Leif Olav

morty

Sv: International Club Membership
« Svar #9 på: August 01, 2011, 10:16:26 »
Sees kanskje da jackbauer68 , får med meg borro og hull  :) :)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: International Club Membership
« Svar #10 på: August 01, 2011, 10:56:09 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Jeg fornyet medlemsskapet mitt, men fikk ikke noe av dette. Har jeg gått glipp av noe?

...det kommer i disse dager. Patience, så kommer det (jeg fikk mitt på fredag)...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: International Club Membership
« Svar #11 på: August 01, 2011, 10:57:18 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Ja,dette var en hyggelig pakke å få i posten. Nå må eg bare huske å ta med voucher'en til Superstore'en neste helg :) :)

Samme her. Livredd for å glemme den igjen hjemme  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: International Club Membership
« Svar #12 på: August 01, 2011, 10:57:36 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Jeg fornyet medlemsskapet mitt, men fikk ikke noe av dette. Har jeg gått glipp av noe?

...det kommer i disse dager. Patience, så kommer det (jeg fikk mitt på fredag)...

Takk for et støttende svar..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mr. Leeds

Sv: International Club Membership
« Svar #13 på: August 01, 2011, 10:59:24 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Ja,dette var en hyggelig pakke å få i posten. Nå må eg bare huske å ta med voucher'en til Superstore'en neste helg :) :)

Samme her. Livredd for å glemme den igjen hjemme  :D


Ja, for det kunne ikke være så enkelt som at vi kunne bare vist fram medlemskortet før vi handler?  ;D
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

ibmroald

Sv: International Club Membership
« Svar #14 på: August 01, 2011, 17:00:27 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Ja,dette var en hyggelig pakke å få i posten. Nå må eg bare huske å ta med voucher'en til Superstore'en neste helg :) :)

Samme her. Livredd for å glemme den igjen hjemme  :D


Kan voucher'en brukes i nettbutikken? Blir nok ikke Leeds-tur på meg før til neste år. Kjøpe hus, pusse opp, osv. :( Men 50% på en drakt hadde vært genialt lell :)
 

testo

Sv: International Club Membership
« Svar #15 på: August 01, 2011, 17:17:00 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Ja,dette var en hyggelig pakke å få i posten. Nå må eg bare huske å ta med voucher'en til Superstore'en neste helg :) :)

Samme her. Livredd for å glemme den igjen hjemme  :D


Kan voucher'en brukes i nettbutikken? Blir nok ikke Leeds-tur på meg før til neste år. Kjøpe hus, pusse opp, osv. :( Men 50% på en drakt hadde vært genialt lell :)

Det står vel det på lappen du fikk at du kan logge deg inn som medlem og også få rabbatten, gjør det ikke det da (husker ikke). Bare å logge seg inn det og prøve, de har slutta å bite medlemmer ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Sv: International Club Membership
« Svar #16 på: August 01, 2011, 20:30:42 »
Det gjelder også nettbutikken! Handlet meg selv en der så jeg er gald for at jeg oppga feil kortinfo første gang slik at betalingen ikke gikk gjennom :P
Rogaland Whites

radar

Sv: International Club Membership
« Svar #17 på: August 01, 2011, 20:33:20 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)
Og "personlig" hilsen fra Ken Bates hvor han forklarer /rettferdiggjør de økonomiske prioriteringer som har blitt gjort. Lønn vs stadionoppgardering.
 

lojosang

Sv: International Club Membership
« Svar #18 på: August 01, 2011, 23:45:42 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)
Og "personlig" hilsen fra Ken Bates hvor han forklarer /rettferdiggjør de økonomiske prioriteringer som har blitt gjort. Lønn vs stadionoppgardering.

Hvilket var som forventet: Man får lån til stadionbygging. Ikke til spillerlønninger.

Smilly badge pin! WHEEEE!
- Leif Olav

Geiremann

Sv: International Club Membership
« Svar #19 på: August 03, 2011, 18:19:29 »
Nøkkelring , tre Pins samt 50% på drakt  :)

Nøkkelringen har faktisk også en opptrekkerfunksjon  ;D
Funker veldig bra! Skål!
Member of "The Peterborough eight".

Mr Meyer

Sv: International Club Membership
« Svar #20 på: August 03, 2011, 21:07:18 »
Da er årets drakt på vei til Farsund ;)
Drakt, pins og nøkkelring bæres med stolthet.
MOT