United charged - FA statement

Started by kalle_92, May 05, 2011, 14:27:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalle_92

UNITED CHARGED - FA STATEMENT
05 May 2011
Clubs charged following mass confrontation...

The Football Association has issued the following statement, following our home game with Burnley last weekend...

"The FA has charged Leeds United and Burnley with failing to ensure that their players conducted themselves in an orderly fashion and/or refrained from provocative behaviour.

"The charge relates to a recent fixture between the two sides at Elland Road on 30 April 2011.

"Both clubs have until 4pm on 6 May 2011 to respond."

...

Sleivind

Ble litt skremt av overskriften her. Var 100% sikker på at nå hadde de tatt Bates for et eller annet tull   ::)

Men dette har vi vel sett før? Grisetakleren går "fri", mens flere av våre får gule kort. Burde ikke det holde da FA?

DenHviteYeboah

Quote from: Sleivind on May 05, 2011, 15:39:40
Ble litt skremt av overskriften her. Var 100% sikker på at nå hadde de tatt Bates for et eller annet tull   ::)

Men dette har vi vel sett før? Grisetakleren går "fri", mens flere av våre får gule kort. Burde ikke det holde da FA?
Jeg fikk store forhåpninger om at de hade tatt Bates for noe snusk...ble skuffa da jeg leste videre ;D ;D ;D

kalle_92

Quote from: DenHviteYeboah on May 05, 2011, 15:53:36
Quote from: Sleivind on May 05, 2011, 15:39:40
Ble litt skremt av overskriften her. Var 100% sikker på at nå hadde de tatt Bates for et eller annet tull   ::)

Men dette har vi vel sett før? Grisetakleren går "fri", mens flere av våre får gule kort. Burde ikke det holde da FA?
Jeg fikk store forhåpninger om at de hade tatt Bates for noe snusk...ble skuffa da jeg leste videre ;D ;D ;D
Innser at overskriften kan misforstås...  ::)

lojosang

Quote from: kalle_92 on May 05, 2011, 16:50:04
Quote from: DenHviteYeboah on May 05, 2011, 15:53:36
Quote from: Sleivind on May 05, 2011, 15:39:40
Ble litt skremt av overskriften her. Var 100% sikker på at nå hadde de tatt Bates for et eller annet tull   ::)

Men dette har vi vel sett før? Grisetakleren går "fri", mens flere av våre får gule kort. Burde ikke det holde da FA?
Jeg fikk store forhåpninger om at de hade tatt Bates for noe snusk...ble skuffa da jeg leste videre ;D ;D ;D
Innser at overskriften kan misforstås...  ::)

Velvel, var det ikke 5000 pund i bot vi fikk sist? Det har Bates råd til.
Kudos for tabloid overskrift man må til VG, Dagblodet eller Teknisk Ukeblad for å finne maken til  :D
- Leif Olav

Sleivind

#5
Jaja, vi fikk en bot på £12 500 og Burnley fikk en bot på £5 000.

Er det på grunn av gamle synder boten er over dobbelt så stor som Burnleys?


Var visst det. Forrige gang var i august. Skal si FA husker godt  ::)

jarle

Quote from: Sleivind on May 10, 2011, 20:27:42
Jaja, vi fikk en bot på £12 500 og Burnley fikk en bot på £5 000.

Er det på grunn av gamle synder boten er over dobbelt så stor som Burnleys?


Var visst det. Forrige gang var i august. Skal si FA husker godt  ::)


hmm så å reagere på en nedslakting ...så blir det litt tumulter og ifølge FA var Leeds mer enn dobbelt så "gale" som Burnley... mamma mia for en gjeng... FA kan du få billig av meg... en gjeng tedrikkende aldrende men som aldri har spilt fotball.

Kato

 

Hallgeir *

Quote from: jarle on May 10, 2011, 20:41:39
Quote from: Sleivind on May 10, 2011, 20:27:42
Jaja, vi fikk en bot på £12 500 og Burnley fikk en bot på £5 000.

Er det på grunn av gamle synder boten er over dobbelt så stor som Burnleys?


Var visst det. Forrige gang var i august. Skal si FA husker godt  ::)


hmm så å reagere på en nedslakting ...så blir det litt tumulter og ifølge FA var Leeds mer enn dobbelt så "gale" som Burnley... mamma mia for en gjeng... FA kan du få billig av meg... en gjeng tedrikkende aldrende men som aldri har spilt fotball.
To Leeds-spillere fikk vel gult etter tumultene (Lichaj og Kilkenny), mens Burnley slapp unna med ett kort. Det blir vel sånn circa dobbel straff +.    ::) :P
Super Leeds since 1968

Vanderlunde

Jeg lurer på når FA skal klare å straffe to lag likt for samme "regelbrudd".
Tror ikke jeg har hørt om en eneste gang de har klart det.

Kanskje de hater alle lag med "united" i navnet??? :P
Begynner å lure litt på det.