avstemning

Hvem er tidenes beste midstopper for Leeds United?

Jack Charlton
30 (21.7%)
Lucas Radebe
60 (43.5%)
Chris Fairclough
3 (2.2%)
Gordon McQueen
6 (4.3%)
Jonathan Woodgate
6 (4.3%)
Chris Whyte
0 (0%)
Rio Ferdinand
5 (3.6%)
Norman Hunter
28 (20.3%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: Juni 12, 2011, 20:45:02

Skrevet av Emne: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back  (Lest 7014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #30 på: Juni 08, 2011, 09:15:04 »
hunter och gordon mcQueen

McQueenn? En sviker på laget? Mens jeg er i gang; hva i huleste gjør Ferdinand på listen? En parentes i en stolt klubbhistorie.

Sviker. den må du forklare

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #31 på: Juni 08, 2011, 09:24:08 »
hunter och gordon mcQueen

McQueenn? En sviker på laget? Mens jeg er i gang; hva i huleste gjør Ferdinand på listen? En parentes i en stolt klubbhistorie.

Sviker. den må du forklare

Enig med peacock! ferdinand er knapt nok en parantes, mcqueen ble seriemester med oss, greit nok, men gikk til scum og uttalte at med den overgangen var drømmen hans oppfyllt...

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #32 på: Juni 08, 2011, 09:37:39 »
Og med den innstillingen kan vi ikke ha med spillere som f.eks Strachan og Giles i en kåring av tidenes midtbanespiller

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #33 på: Juni 08, 2011, 09:58:58 »
Og med den innstillingen kan vi ikke ha med spillere som f.eks Strachan og Giles i en kåring av tidenes midtbanespiller


Kan ikke sammenlignes slik jeg ser det!

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #34 på: Juni 08, 2011, 10:49:08 »
Og med den innstillingen kan vi ikke ha med spillere som f.eks Strachan og Giles i en kåring av tidenes midtbanespiller


Kan ikke sammenlignes slik jeg ser det!

på hvilket grunnlag. AT Mc Queen sa at nå var drømmen hans oppfyllt

peacock

Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #35 på: Juni 08, 2011, 12:41:09 »
Sitat: "99% av alle spillere drømmer om å spille i Man Utd." En ekte Leeds-helt? Ikke i mine øyne.

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #36 på: Juni 08, 2011, 12:50:36 »
Sitat: "99% av alle spillere drømmer om å spille i Man Utd." En ekte Leeds-helt? Ikke i mine øyne.

Alle spillere drømmer om å spille for det beste laget. Alle spillere vil spille på et lag som vinner trofeer. Derfor skjønner jeg spillere som velger Manu

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #37 på: Juni 08, 2011, 13:56:18 »
Sitat: "99% av alle spillere drømmer om å spille i Man Utd." En ekte Leeds-helt? Ikke i mine øyne.

Alle spillere drømmer om å spille for det beste laget. Alle spillere vil spille på et lag som vinner trofeer. Derfor skjønner jeg spillere som velger Manu
.. Ord blir fattige!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

peacock

Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #38 på: Juni 08, 2011, 15:10:27 »
Sitat: "99% av alle spillere drømmer om å spille i Man Utd." En ekte Leeds-helt? Ikke i mine øyne.

Alle spillere drømmer om å spille for det beste laget. Alle spillere vil spille på et lag som vinner trofeer. Derfor skjønner jeg spillere som velger Manu

Ja, jeg kan også forstå dette. Men, når jeg avgir en nostalgisk stemme over et all-time-team med mitt favorittlag, da kommer ikke spillere som foretrekker erkefienden med.

sportcarl1

Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #39 på: Juni 08, 2011, 17:08:25 »
hunter och gordon mcQueen

McQueen? En sviker på laget? Mens jeg er i gang; hva i huleste gjør Ferdinand på listen? En parentes i en stolt klubbhistorie.
jag röstade på vilka som var BÄSTA backar, han var en av dom som förde oss till europacupfinal, efter försäljningen av mcqueen och currie så startade raset, även woodgate ferdinand var ett grymt backpar de matcher som de spelade ihop, skall man rösta efter vilka som är trevligast och har mest leedshjärta så får man väl ta en annan omröstning, kan inte hjälpa att jag tycker hunter, mqueen,(de 2 jag röstade på) .ferdinand och woodgate är bättre än tex radebe
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #40 på: Juni 08, 2011, 17:14:14 »
Sitat: "99% av alle spillere drømmer om å spille i Man Utd." En ekte Leeds-helt? Ikke i mine øyne.

Alle spillere drømmer om å spille for det beste laget. Alle spillere vil spille på et lag som vinner trofeer. Derfor skjønner jeg spillere som velger Manu

Jeg hadde ikke gjort det!

bwirum

Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #41 på: Juni 10, 2011, 08:10:53 »
Sitat: "99% av alle spillere drømmer om å spille i Man Utd." En ekte Leeds-helt? Ikke i mine øyne.

Alle spillere drømmer om å spille for det beste laget. Alle spillere vil spille på et lag som vinner trofeer. Derfor skjønner jeg spillere som velger Manu

Jeg hadde ikke gjort det!
Eh, nå er vel du antakelig i den lykkelige situasjon (som meg) at det aldri blir noen stor problemstilling ;)

Sitat: "99% av alle spillere drømmer om å spille i Man Utd. Resten er løgnere."
Fixt.
« Siste redigering: Juni 10, 2011, 08:12:44 av bwirum »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Peter7

Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #42 på: Juni 11, 2011, 07:23:08 »
Sitat: "99% av alle spillere drømmer om å spille i Man Utd." En ekte Leeds-helt? Ikke i mine øyne.

Alle spillere drømmer om å spille for det beste laget. Alle spillere vil spille på et lag som vinner trofeer. Derfor skjønner jeg spillere som velger Manu

Da McQueen og Jordan forlot Leeds var ikke ManUre så sterke som de er i dag - var sågar en tur nedom 2. divisjon såvidt jeg husker. Så den gangen var det ikke det beste laget de gikk til da de ble scummere, uten at det gjør saken noe bedre.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

kalle_92

  • Gjest
Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #43 på: Juni 13, 2011, 10:30:52 »
Da var pollen avsluttet, med følgende resultat:
Jack Charlton    30 (21.7%)
Lucas Radebe    60 (43.5%)
Chris Fairclough    3 (2.2%)
Gordon McQueen    6 (4.3%)
Jonathan Woodgate    6 (4.3%)
Chris Whyte    0 (0%)
Rio Ferdinand    5 (3.6%)
Norman Hunter    28 (20.3%)

Må igjen bare beklage for de første som bare fikk stemme én gang!
Radebe og Charlton vinner, og går inn på Leeds United Dream Team, hvor disse allerede befinner seg:
Målvakt: Nigel Martyn (77/103 stemmer)
Høyreback: Gary Kelly (53/112 stemmer)
Venstreback: Tony Dorigo (41/96 stemmer)

Gufrias

Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #44 på: Juni 13, 2011, 14:41:19 »
Samme resultat som YEP denne gangen.
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

  • Gjest
Sv: Leeds United Dream Team (YEP) Centre Back
« Svar #45 på: Juni 13, 2011, 15:24:58 »
Samme resultat som YEP denne gangen.
Njaa; "Big Jack has been trumped – with the centre-back aces-in-the-pack in our Leeds United Dream Team being Lucas Radebe and Norman Hunter, with Jack Charlton a close third"(YEP).
Nokså likt resultat, ved at Radebe fikk klart flest stemmer, foran Hunter og Charlton som var jevne i begge poller.