Skrevet av Emne: Midtbanen, hva nå?  (Lest 5400 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Midtbanen, hva nå?
« på: Mai 28, 2011, 17:14:50 »
Da har det blitt klart at både Johnson og Kilkenny forsvinner. Hadde regnet med at hvertfall en av de skulle bli med videre. Sånn ble det ikke. Hvorfor de ikke har signert nye kontrakter er vanskelig å si for oss, men mest sannsynlig har de krevd for mye i lønn. Om de har krevd så mye at Leeds ikke hadde råd til å få med de med videre? Neppe. Akkurat det er en annen diskusjon.

Nå sitter vi igjen med Howson og noen ungutter.

Først og fremst er det naturlig å tro at Howson vil ta plassen til enten Kilkenny eller Johnson. Videre er det ikke utenkelig at Nunez og McCormack tar den offensive midtbaneplassen, eventuelt en plass ved siden av Becchio. Kommer litt an på om vi skal spille 4-4-2 eller 4-5-1. Nå har også Clayton kommet tilbake til klubben, og skal det være noe håp for han, bør han begynne å prestere kommende sesong.

Jeg tipper den sentrale midtbanen vår, hvis en ser bort fra den eventuelle offensive plassen, vil bestå av Howson, Clayton, Ny Mann og ungutter som Thompson og N. Turner

Hvorfor bare en ny mann? Nå har Grayson prøvd å skaffe en ny midtbanemann i over ett år, uten å greie det. Hva er det som tilsier at han denne sesongen skal greie å finne tre kompetente midtbanespillere?

raggen

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #1 på: Mai 28, 2011, 17:42:37 »
ny(e) midtbane må inn men velger ikke å svartmale ting før spillere er hentet inn(hvilke) eller hvis det kke blir hentet inn noen. Håper og tror Nunez kan bli en hit for oss
Forever Leeds United!!!!!!!!

Leedsfan

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #2 på: Mai 28, 2011, 18:05:30 »
Det er bare å sette seg tilbake i go'stolen og glede seg til et par nye fjes dukker opp som sparker oss opp og mostanderne ned.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

torivar

  • Gjest
Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #3 på: Mai 28, 2011, 18:26:37 »
Det er bare å sette seg tilbake i go'stolen og glede seg til et par nye fjes dukker opp som sparker oss opp og mostanderne ned.



Hallelujah til det.

Johnson og Kilkenny har hatt sine øyeblikk begge to og hadde sikkert vært ok som squadspillere en sesong til. Jeg mener de har bevist at de ikke er hva som skal til for å få oss videre opp.

Jeg er en naiv og godtroende mann som velger å tro at de takket nei til nye kontrakter fordi de fikk tilbudt forlite penger for å sitte på tribunen å se på de nye fjesene som kommer.

Kato

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #4 på: Mai 28, 2011, 19:16:24 »
Gråter egentlig ikke så mye over at de forlater, basert på kvaliteten.

Bekymringen går heller på om Grayson har midler/evne til å hente noen som er bedre.

 

arne armoen

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #5 på: Mai 28, 2011, 19:30:51 »
Noen går, andre kommer. Sånn er det bare................
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Torpe-do

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #6 på: Mai 28, 2011, 20:20:53 »
Når trådstarter nevner at de som er igjen er Howson og noen smågutter, får det meg til å tenke litt.

Hadde vært ypperlig om midtbaneleddet ble prioritert på et helt nytt nivå, eller i alle fall at vi fikk de spillerne Grayson var ute etter, ikke bare de han ville ha, men fikk ikke, pga av skader e.l spilleren kom ifra. Dersom han får tak i de spillerne vi trenger, og som jeg faktisk er sikker på at Grayson ser vi trenger, tror jeg at Howson kan blomstre.

De fleste er kjent med at Howson spiller best i en offansiv midtbaneplassering. Her har vi etter min mening sett mer enn et par glimt av brillianse. La han "øve" seg på det, og spille den rollen. Jeg tror ikke, til tross for at visse her på forumet mener han er en "usynlig" kaptein, at det er helt uten grunn han har blitt valgt som kaptein i en alder av.. 20? 21? (visekaptein med en skadet kaptein)

Jeg ser potensial i Howson. Ingenting hadde gledet meg mer enn å få tak i midtbanespillere som takler den defansive delen bedre enn det Johnson og Kilkenny har gjort. Da tror og håper jeg at Howson vil kunne spille fullt ut sin naturlige posisjon, og med det fremstå som et enda klarere kapteinsemne.


Mvh,
prett!
En brisen Hølje
Ned med Scum i CL :)

Tom S

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #7 på: Mai 28, 2011, 20:26:28 »
Noen går, andre kommer. Sånn er det bare................

Klokt sagt, Trond :)
COME ON LEEDS !!

LEO

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #8 på: Mai 29, 2011, 00:00:31 »
Få Scholes inn, jeg vil ha ytterligere  inn to kvalitetsspillere.  Reduser stall fyllet med 4 spillere og heller la de to få lønn som for 3 personer hver.

Scholes må ha en særavtale hvor han går over i trener teamet når han abdiserer som spiller.

Blir midtbanen god da er det lettere for at forsvare spiller bedre.  Angrepet vårt er bra.

Drømmer om at leeds virkelig tørr å hente en stjerne.  Salg av trøyer etc. vil finansiere spilleren.
 

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #9 på: Mai 29, 2011, 00:08:43 »
Få Scholes inn, jeg vil ha ytterligere  inn to kvalitetsspillere.  Reduser stall fyllet med 4 spillere og heller la de to få lønn som for 3 personer hver.

Scholes må ha en særavtale hvor han går over i trener teamet når han abdiserer som spiller.

Blir midtbanen god da er det lettere for at forsvare spiller bedre.  Angrepet vårt er bra.

Drømmer om at leeds virkelig tørr å hente en stjerne.  Salg av trøyer etc. vil finansiere spilleren.
?!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Lord-Meta

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #10 på: Mai 29, 2011, 03:53:35 »
Få Scholes inn, jeg vil ha ytterligere  inn to kvalitetsspillere.  Reduser stall fyllet med 4 spillere og heller la de to få lønn som for 3 personer hver.

Scholes må ha en særavtale hvor han går over i trener teamet når han abdiserer som spiller.

Blir midtbanen god da er det lettere for at forsvare spiller bedre.  Angrepet vårt er bra.

Drømmer om at leeds virkelig tørr å hente en stjerne.  Salg av trøyer etc. vil finansiere spilleren.

 
Kan ikke se at Scholes ville skapt et enormt drakt salg som hadde finansiert kjøpet hvis han hadde kommet til Leeds...Noen "Stjerne" får vi nok neppe.

Gufrias

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #11 på: Mai 29, 2011, 08:24:07 »
Drømmer om at leeds virkelig tørr å hente en stjerne.
Det er vel minst like mye et spørsmål om en stjerne er villig til å spille i Championship.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #12 på: Mai 29, 2011, 09:28:43 »
Drømmer om at leeds virkelig tørr å hente en stjerne.
Det er vel minst like mye et spørsmål om en stjerne er villig til å spille i Championship.
En stjerne spiller i championship hvis klubben viser at den satser: har konkurransedyktig lønn, en eier som har penger og ikke selger de beste spillerne. Vi kommer dessverre ikke i denne kategorien.. >:(

Leedsfan

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #13 på: Mai 29, 2011, 09:49:30 »
Drømmer om at leeds virkelig tørr å hente en stjerne.
Det er vel minst like mye et spørsmål om en stjerne er villig til å spille i Championship.
En stjerne spiller i championship hvis klubben viser at den satser: har konkurransedyktig lønn, en eier som har penger og ikke selger de beste spillerne. Vi kommer dessverre ikke i denne kategorien.. >:(

Kan du navngi noen spillere du har i tankene DHY?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #14 på: Mai 29, 2011, 10:58:54 »
Vi må hente inn 3 midtbanespillere på 2-3 måneder... Så langt har vi brukt ca 2 år på å få inn en god defensiv midtbanespiller (ser bort fra at Doyle var innom i et år- han var alltid en nødløsning).

Prognosen blir dermed at vi i løpet av 4-6 år får inn erstattere for Killa og Brad og et defensivt rivjern på midtbanen. I mellomtiden låner vi ukjente 20åringer som overhodet ikke bidrar.
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #15 på: Mai 29, 2011, 11:37:38 »
Vi må hente inn 3 midtbanespillere på 2-3 måneder... Så langt har vi brukt ca 2 år på å få inn en god defensiv midtbanespiller (ser bort fra at Doyle var innom i et år- han var alltid en nødløsning).

Prognosen blir dermed at vi i løpet av 4-6 år får inn erstattere for Killa og Brad og et defensivt rivjern på midtbanen. I mellomtiden låner vi ukjente 20åringer som overhodet ikke bidrar.

Så bra. Hvis din logikk stemmer så vinner vi PL i løpet av 10 år..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Mats-

  • Gjest
Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #16 på: Mai 29, 2011, 13:12:45 »
Skjønner ikke helt dette 'maset' om å satse. Forretnings regel nr.1 er "ikke bruk penger du ikke har", forretnings regel nr.2 "ikke bruk penger du ikke har!". Det å forvente at en forretningsmann skal kjøpe Leeds United og si "huff jeg har så mye penger at jeg kan da vel kaste vekk 100.000.000 på spiller kjøp"  er så utrolig naivt. Glem arabere eller ny rike eks sovjetere, enhver rasjonell investor bruker ikke mer penger enn nødvendig for å oppnå ønsket avkastning. Så enkelt er det.

Ã… hvorfor tror dere Leeds United er en gullgruve? Knapt en fotballklubb i Europa som er lønnsom. Fleste har en større gjeldsgrad en Hellas. Vi er kun gode nok til å hente inn spillere og lønne dem etter omsetningen vår, og siste gang jeg sjekket var vi en championship klubb og ikke en NFL klubb med en stadion på 100.000 og 0,- i overgangssummer.

Forøvrig er jeg enig i at vi må forsterke midtbanen vår. :)

h.b

  • Gjest
Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #17 på: Mai 29, 2011, 13:15:19 »
Skjønner ikke helt dette 'maset' om å satse. Forretnings regel nr.1 er "ikke bruk penger du ikke har", forretnings regel nr.2 "ikke bruk penger du ikke har!". Det å forvente at en forretningsmann skal kjøpe Leeds United og si "huff jeg har så mye penger at jeg kan da vel kaste vekk 100.000.000 på spiller kjøp"  er så utrolig naivt. Glem arabere eller ny rike eks sovjetere, enhver rasjonell investor bruker ikke mer penger enn nødvendig for å oppnå ønsket avkastning. Så enkelt er det.

Ã… hvorfor tror dere Leeds United er en gullgruve? Knapt en fotballklubb i Europa som er lønnsom. Fleste har en større gjeldsgrad en Hellas. Vi er kun gode nok til å hente inn spillere og lønne dem etter omsetningen vår, og siste gang jeg sjekket var vi en championship klubb og ikke en NFL klubb med en stadion på 100.000 og 0,- i overgangssummer.

Forøvrig er jeg enig i at vi må forsterke midtbanen vår. :)

Dette er innUnited og skal kjempe om gull og heder med tiden. Det får man ikke ved å ha en Batespolitikk. For meg så kunne Leeds United spilt på nivå 5 hvis jeg mente at vi ikke skulle opp og vinne serien etterhvert

DenHviteYeboah

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #18 på: Mai 29, 2011, 13:19:05 »
Skjønner ikke helt dette 'maset' om å satse. Forretnings regel nr.1 er "ikke bruk penger du ikke har", forretnings regel nr.2 "ikke bruk penger du ikke har!". Det å forvente at en forretningsmann skal kjøpe Leeds United og si "huff jeg har så mye penger at jeg kan da vel kaste vekk 100.000.000 på spiller kjøp"  er så utrolig naivt. Glem arabere eller ny rike eks sovjetere, enhver rasjonell investor bruker ikke mer penger enn nødvendig for å oppnå ønsket avkastning. Så enkelt er det.

Ã… hvorfor tror dere Leeds United er en gullgruve? Knapt en fotballklubb i Europa som er lønnsom. Fleste har en større gjeldsgrad en Hellas. Vi er kun gode nok til å hente inn spillere og lønne dem etter omsetningen vår, og siste gang jeg sjekket var vi en championship klubb og ikke en NFL klubb med en stadion på 100.000 og 0,- i overgangssummer.

Forøvrig er jeg enig i at vi må forsterke midtbanen vår. :)
Som bevist i en annen tråd: vi har solgt spillere for £13mill de siste årene....og kjøpt inn for....er det noe gjeld vi ikke vet om???

Leedsfan

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #19 på: Mai 29, 2011, 13:22:06 »
Skjønner ikke helt dette 'maset' om å satse. Forretnings regel nr.1 er "ikke bruk penger du ikke har", forretnings regel nr.2 "ikke bruk penger du ikke har!". Det å forvente at en forretningsmann skal kjøpe Leeds United og si "huff jeg har så mye penger at jeg kan da vel kaste vekk 100.000.000 på spiller kjøp"  er så utrolig naivt. Glem arabere eller ny rike eks sovjetere, enhver rasjonell investor bruker ikke mer penger enn nødvendig for å oppnå ønsket avkastning. Så enkelt er det.

Ã… hvorfor tror dere Leeds United er en gullgruve? Knapt en fotballklubb i Europa som er lønnsom. Fleste har en større gjeldsgrad en Hellas. Vi er kun gode nok til å hente inn spillere og lønne dem etter omsetningen vår, og siste gang jeg sjekket var vi en championship klubb og ikke en NFL klubb med en stadion på 100.000 og 0,- i overgangssummer.

Forøvrig er jeg enig i at vi må forsterke midtbanen vår. :)
Som bevist i en annen tråd: vi har solgt spillere for £13mill de siste årene....og kjøpt inn for....er det noe gjeld vi ikke vet om???

Agenter, "sign-on-fees" og lønn koster også penger!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #20 på: Mai 29, 2011, 13:35:40 »
£13.mill er 'peanuts' DHY. Bare se på det lille eksemplet her.

£13.mill <=> 117.mill NOK (omregnet i dagens valutakurs) F.eks Rosenborg har et budsjett på 225''NOK <=> £25.mill kun for 2011. Leeds sine salg de siste årene ville bare dekket 52% av Rosenborgs budsjett for 2011. Som du selv sa er disse £13.mill fordelt over flere år, noe som vil ytterligere redusere effekten.

Hate to break it to you, men vi er ikke akkurat noe cash cow  :-\
godt poeng, men vi kan låne LITT siden vi har stabile inntekter?vi gjorde jo dette får Ridsdale-marerittet?

Mats-

  • Gjest
Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #21 på: Mai 29, 2011, 13:48:55 »
£13.mill er 'peanuts' DHY. Bare se på det lille eksemplet her.

£13.mill <=> 117.mill NOK (omregnet i dagens valutakurs) F.eks Rosenborg har et budsjett på 225''NOK <=> £25.mill kun for 2011. Leeds sine salg de siste årene ville bare dekket 52% av Rosenborgs budsjett for 2011. Som du selv sa er disse £13.mill fordelt over flere år, noe som vil ytterligere redusere effekten.

Hate to break it to you, men vi er ikke akkurat noe cash cow  :-\
godt poeng, men vi kan låne LITT siden vi har stabile inntekter?vi gjorde jo dette får Ridsdale-marerittet?

Der er vi helt på samme tone DHY, vi er nødt til å finne måter å skaffe kapital på. Fotballklubber er vel ikke de mest attraktive investeringsobjektene, men kanskje en aksjeemisjon eller utstede obligasjoner har vært noe? Eller lån som du var inne på.

Regnestykker er relativt greit, du får akkurat det du betaler for med en 'transfer kitty' på £3.mill. Poenget er at det å få inn £20 mill til spillerkjøp er ingen 'pice of cake', og ingen er interessert i gi så mye penger vekk. Hvem er de mest gniene folkene i verden? Jo rike forretningsfolk, de flytter fra Norge fordi ikke ønsker å betale 1.1% i formuesskatt (PS. jeg sier hverken at det er rett eller galt, bare konstaterer fakta)

DenHviteYeboah

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #22 på: Mai 29, 2011, 18:54:16 »
Drømmer om at leeds virkelig tørr å hente en stjerne.
Det er vel minst like mye et spørsmål om en stjerne er villig til å spille i Championship.
En stjerne spiller i championship hvis klubben viser at den satser: har konkurransedyktig lønn, en eier som har penger og ikke selger de beste spillerne. Vi kommer dessverre ikke i denne kategorien.. >:(

Kan du navngi noen spillere du har i tankene DHY?
Jeg forventer at en spiller som Matthew Upson burde skrive under hvis denne klubben viser sin interesse.Han er gratis, og har sikkert et annet lønnsnivå enn det Gnomen aksepterer, men det er en slik type spiller vi må ha for å satse på å rykke opp.ikke Bessone,Collins,Conolly....

Leedsfan

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #23 på: Mai 29, 2011, 18:58:37 »
Drømmer om at leeds virkelig tørr å hente en stjerne.
Det er vel minst like mye et spørsmål om en stjerne er villig til å spille i Championship.
En stjerne spiller i championship hvis klubben viser at den satser: har konkurransedyktig lønn, en eier som har penger og ikke selger de beste spillerne. Vi kommer dessverre ikke i denne kategorien.. >:(

Kan du navngi noen spillere du har i tankene DHY?
Jeg forventer at en spiller som Matthew Upson burde skrive under hvis denne klubben viser sin interesse.Han er gratis, og har sikkert et annet lønnsnivå enn det Gnomen aksepterer, men det er en slik type spiller vi må ha for å satse på å rykke opp.ikke Bessone,Collins,Conolly....

En midtstopper som banker på døra til det engelske landslaget. Hvis det er slike spillere du håper/forventer kommer til Leeds denne sesongen så er det bare å fortsette i samme modus. Du kommer ikke til å bli tilfredstilt dessverre!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #24 på: Mai 29, 2011, 19:04:07 »
Drømmer om at leeds virkelig tørr å hente en stjerne.
Det er vel minst like mye et spørsmål om en stjerne er villig til å spille i Championship.
En stjerne spiller i championship hvis klubben viser at den satser: har konkurransedyktig lønn, en eier som har penger og ikke selger de beste spillerne. Vi kommer dessverre ikke i denne kategorien.. >:(

Kan du navngi noen spillere du har i tankene DHY?
Jeg forventer at en spiller som Matthew Upson burde skrive under hvis denne klubben viser sin interesse.Han er gratis, og har sikkert et annet lønnsnivå enn det Gnomen aksepterer, men det er en slik type spiller vi må ha for å satse på å rykke opp.ikke Bessone,Collins,Conolly....

En midtstopper som banker på døra til det engelske landslaget. Hvis det er slike spillere du håper/forventer kommer til Leeds denne sesongen så er det bare å fortsette i samme modus. Du kommer ikke til å bli tilfredstilt dessverre!
Jeg vet det.Og jeg vet grunnen også....derfor kommer vi sannsynligvis til å kave i denne divisjonen en stund til >:(
Ã… forvente at vi rykker opp med kun å satse på free transfers og lån av middelmådigheter er  nesten utopisk. Jeg håper selvfølgelig at Grayson har nese for å hente de som slår ut i full blomst hos oss, men det tyder vel ikke på at hr. Grayson har unike luktesanser for talenter...ikke frem til nå ihvertfall ;)

ollebolle

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #25 på: Mai 29, 2011, 19:48:17 »
Skjønner ikke helt dette 'maset' om å satse. Forretnings regel nr.1 er "ikke bruk penger du ikke har", forretnings regel nr.2 "ikke bruk penger du ikke har!". Det å forvente at en forretningsmann skal kjøpe Leeds United og si "huff jeg har så mye penger at jeg kan da vel kaste vekk 100.000.000 på spiller kjøp"  er så utrolig naivt. Glem arabere eller ny rike eks sovjetere, enhver rasjonell investor bruker ikke mer penger enn nødvendig for å oppnå ønsket avkastning. Så enkelt er det.

Ã… hvorfor tror dere Leeds United er en gullgruve? Knapt en fotballklubb i Europa som er lønnsom. Fleste har en større gjeldsgrad en Hellas. Vi er kun gode nok til å hente inn spillere og lønne dem etter omsetningen vår, og siste gang jeg sjekket var vi en championship klubb og ikke en NFL klubb med en stadion på 100.000 og 0,- i overgangssummer.

Forøvrig er jeg enig i at vi må forsterke midtbanen vår. :)

Dette er o.t men kunne ikke la være:

Jeg har sagt det før og sier det igjen. Leeds kan umulig ha realisert sitt sponsorpotensiale.
I Leeds bor det 755 000 innb og er Englands tredje største by. Til sammenligning har manchester 452.000 innbyggere. Hvordan arbeider klubben opp mot næringsliv og eventuelle sponsorer?

DenHviteYeboah

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #26 på: Mai 29, 2011, 20:11:11 »
Skjønner ikke helt dette 'maset' om å satse. Forretnings regel nr.1 er "ikke bruk penger du ikke har", forretnings regel nr.2 "ikke bruk penger du ikke har!". Det å forvente at en forretningsmann skal kjøpe Leeds United og si "huff jeg har så mye penger at jeg kan da vel kaste vekk 100.000.000 på spiller kjøp"  er så utrolig naivt. Glem arabere eller ny rike eks sovjetere, enhver rasjonell investor bruker ikke mer penger enn nødvendig for å oppnå ønsket avkastning. Så enkelt er det.

Ã… hvorfor tror dere Leeds United er en gullgruve? Knapt en fotballklubb i Europa som er lønnsom. Fleste har en større gjeldsgrad en Hellas. Vi er kun gode nok til å hente inn spillere og lønne dem etter omsetningen vår, og siste gang jeg sjekket var vi en championship klubb og ikke en NFL klubb med en stadion på 100.000 og 0,- i overgangssummer.

Forøvrig er jeg enig i at vi må forsterke midtbanen vår. :)

Dette er o.t men kunne ikke la være:

Jeg har sagt det før og sier det igjen. Leeds kan umulig ha realisert sitt sponsorpotensiale.
I Leeds bor det 755 000 innb og er Englands tredje største by. Til sammenligning har manchester 452.000 innbyggere. Hvordan arbeider klubben opp mot næringsliv og eventuelle sponsorer?
Godt spørsmål.Har ofte lurt på det samme.Scum må ha verdens beste markedsføringsapparat.Så lenge jeg kan huske engelsk foppal(siden ca 1974) så har de klart å være i rampelyset uansett resultater.Mediene har skrevet side opp og ned om dem, og på den måten tror jeg de har tiltrukket seg oppmerksomhet og sponsorer-og supportere ikke minst...i mange avroker...Når resultatene dessverre kom på 90-tallet-og fortsatte, så har det jo tatt helt av i både England og Norge...Skulle ønske at vår klubb kunne klare noe av det samme,tiltrekke seg fete sponsorer :)Dessverre tror jeg ikke det blir slik pga Bates >:( han gjør seg jo til uvenn med de fleste....

Leedsfan

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #27 på: Mai 29, 2011, 20:17:03 »
Sportslig suksess er viktig for å få realisert sitt økonomiske potensial. Hadde man drevet litt mer fornuftig for noen år siden så hadde situasjonen vært en helt annen nå. Er man i toppen år etter år så genererer man mer interesse i nærområdet og langt utenfor bygrensa.

Leeds United har et enormt potensial og med Bates/Grayson så få vi dessverre aldri realisert det. Spillerstallen er altfor svak og det finnes ikke penger til nysigneringer. Det kommer til å gå rett på felgen igjen og jeg er redd vi rykker ned. Jeg vurderer å bli Man City/Utd fan eller kanskje Chelsea pga lettere og billigere reisevei.
« Siste redigering: Mai 29, 2011, 20:24:25 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #28 på: Mai 29, 2011, 20:19:51 »
Sportslig suksess er viktig for å få realisert sitt økonomiske potensial. Haade man drevet litt mer fornuftig for noen år siden så hadde situasjonen vært en helt annen nå. Er man i toppen år etter år så genererer man mer interesser i nærområdet og langt utenfor bygrensa.

Leeds United har et enormt potensial og med Bates/Grayson så få vi dessverre aldri realisert det. Spillerstallen er altfor svak og det finnes ikke penger til nysigneringer. Det kommer til å gå rett på felgen igjen og jeg er redd vi rykker ned. Jeg vurderer å bli Man City/Utd fan eller kanskje Chelsea pga lettere og billigere reisevei.
Glimrende skrevet-helt enig, bortsett fra de 2 siste setningene ;D

auren

Sv: Midtbanen, hva nå?
« Svar #29 på: Mai 29, 2011, 20:31:58 »
Grayon overrasket undertegnede på transfermarkedet forrige sesong med Kasper, McCormack og O'Brien. Jeg har tro på at vi klarer å tiltrekke oss lignende kvalitet denne sesongen også.

Når det gjelder midtbanen så trenger vi minst to nye spillere, helst tre. Det avhenger selvsagt av hvilket system Grayson ønsker å spille med, og om Nunez og Clayton kan ta steget.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.