Skrevet av Emne: Hopes and dreams  (Lest 2619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Hopes and dreams
« på: Juni 15, 2011, 12:32:26 »
Ny sessong... nye drømmer!

jeg håper man nå finner formelen for å rykke opp!

Jeg tror og mener det riktige å gjøre er å se på stallen, rydde opp og gjøre strategiske valg for å rykke opp.

1 - behold stammen i laget - de beste og viktigste.
Dette er ca 10 spillere pr idag.. inkludert  Kasper, Kisnorbo, Howson, Snoddy, Becchio, Gradel og noen til

2. Kjøp inn 3-4 topp spillere

3. Lån 3-4 spillere for hele sesongen fra PL som er GODE og unge ( ikke de gamle de vil ha vekk fra lønnsbudsjett).. Det er plenty av disse med PL reglene for stall størrelse)

4. Fyll på med egne talenter

Vi må ha en stall som vi jobber med hele sessongen på treningsfeltet... som Eddie G...sa.


Spill med beste laget i serie og FA... men ruller mer enn Grayson har gjort før og bytt mer for å spare spillere
La de unge få muligheten i Carling Cup


Det vi har gjort de siste årene må vi glemme...
Free stransfers av møkk
Lån av fringe players
Dette er spillere som vet at de er ute igjen om Leeds rykker opp så hvilket incentive had de for å blø for drakta...


Leedsfan

Sv: Hopes and dreams
« Svar #1 på: Juni 15, 2011, 12:36:48 »
Helt enig med deg jarle, det er akkurat sånn det skal gjøre. Hipp hurra for neste sesong.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: Re: Hopes and dreams
« Svar #2 på: Juni 15, 2011, 13:05:34 »
Spot on!

Sent from my Desire HD using Tapatalk
Ollan

h.b

  • Gjest
Sv: Hopes and dreams
« Svar #3 på: Juni 15, 2011, 13:09:05 »
Ny sessong... nye drømmer!

jeg håper man nå finner formelen for å rykke opp!

Jeg tror og mener det riktige å gjøre er å se på stallen, rydde opp og gjøre strategiske valg for å rykke opp.

1 - behold stammen i laget - de beste og viktigste.
Dette er ca 10 spillere pr idag.. inkludert  Kasper, Kisnorbo, Howson, Snoddy, Becchio, Gradel og noen til. Desverre så selges de som kan bringe in penger

2. Kjøp inn 3-4 topp spillere .Desverre er det et navn som ikke kan nevnes som hidrer dette

3. Lån 3-4 spillere for hele sesongen fra PL som er GODE og unge ( ikke de gamle de vil ha vekk fra lønnsbudsjett).. Det er plenty av disse med PL reglene for stall størrelse). Ikke i filosofien til mannen som ikke kan nevnes med navn og Grayson

4. Fyll på med egne talenter. Desverre så selges de fortere enn svint

Vi må ha en stall som vi jobber med hele sessongen på treningsfeltet... som Eddie G...sa.


Spill med beste laget i serie og FA... men ruller mer enn Grayson har gjort før og bytt mer for å spare spillere
La de unge få muligheten i Carling Cup


Det vi har gjort de siste årene må vi glemme...
Free stransfers av møkk
Lån av fringe players
Dette er spillere som vet at de er ute igjen om Leeds rykker opp så hvilket incentive had de for å blø for drakta...



Enig med deg om dette Jarle

auren

Sv: Hopes and dreams
« Svar #4 på: Juni 15, 2011, 13:14:24 »
Ny sessong... nye drømmer!

jeg håper man nå finner formelen for å rykke opp!

Jeg tror og mener det riktige å gjøre er å se på stallen, rydde opp og gjøre strategiske valg for å rykke opp.

1 - behold stammen i laget - de beste og viktigste.
Dette er ca 10 spillere pr idag.. inkludert  Kasper, Kisnorbo, Howson, Snoddy, Becchio, Gradel og noen til. Desverre så selges de som kan bringe in penger

2. Kjøp inn 3-4 topp spillere .Desverre er det et navn som ikke kan nevnes som hidrer dette

3. Lån 3-4 spillere for hele sesongen fra PL som er GODE og unge ( ikke de gamle de vil ha vekk fra lønnsbudsjett).. Det er plenty av disse med PL reglene for stall størrelse). Ikke i filosofien til mannen som ikke kan nevnes med navn og Grayson

4. Fyll på med egne talenter. Desverre så selges de fortere enn svint

Vi må ha en stall som vi jobber med hele sessongen på treningsfeltet... som Eddie G...sa.


Spill med beste laget i serie og FA... men ruller mer enn Grayson har gjort før og bytt mer for å spare spillere
La de unge få muligheten i Carling Cup


Det vi har gjort de siste årene må vi glemme...
Free stransfers av møkk
Lån av fringe players
Dette er spillere som vet at de er ute igjen om Leeds rykker opp så hvilket incentive had de for å blø for drakta...



Enig med deg om dette Jarle

Tror du har sett litt for mye Harry Potter h.b  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Hopes and dreams
« Svar #5 på: Juni 15, 2011, 13:19:06 »
enig..bortsett ifra "Det vi har gjort de siste årene må vi glemme"
Da jeg mener at de to siste årene har, slik jeg ser det, gitt oss en viss sportslig opptur.
Hvis betydningen er "ikke hvile på laubær" eller noe i den retningen..ja, da er jeg enig i denne også.
Ups & Ups!!

jarle

Sv: Hopes and dreams
« Svar #6 på: Juni 15, 2011, 15:30:12 »
enig..bortsett ifra "Det vi har gjort de siste årene må vi glemme"
Da jeg mener at de to siste årene har, slik jeg ser det, gitt oss en viss sportslig opptur.
Hvis betydningen er "ikke hvile på laubær" eller noe i den retningen..ja, da er jeg enig i denne også.

Glemme innkjøpsstrategi  og lånestrategi;)

Tom S

Sv: Hopes and dreams
« Svar #7 på: Juni 15, 2011, 17:03:31 »
Støtter deg fullstendig her, Jarle.

COME ON LEEDS !!

kongsmo

Sv: Hopes and dreams
« Svar #8 på: Juni 15, 2011, 19:42:38 »
bra innlegg Jarle, er helt enig i det du skriver, det er den rette måten å få oss opp på!!

3-4 kvalitets spillere trenger nødvendigvis ikke å bli så mye dyrere enn å 10+ middels spillere, det var jo det som skjedde i fjor sommer...

MOT - UP WE GO
"SNIFFER"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hopes and dreams
« Svar #9 på: Juni 17, 2011, 14:08:56 »
Mange gode synspunkter her!! Det blir uvtilsomt nok en spennende sesong og en tøff sesong. Flere beintøffe lag med ambisjoner.....!!! Gleder meg veldig til vi kommer igang, bare gjøre unna denne dautida i mellom som heter sommer...!!!
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Hopes and dreams
« Svar #10 på: Juni 17, 2011, 14:22:11 »
Glemme innkjøpsstrategi  og lånestrategi;)
Jepp..  :)
Ups & Ups!!

jarle

Sv: Hopes and dreams
« Svar #11 på: Juni 17, 2011, 14:34:39 »
alle enige til nå... hva har skjedd... er jeg blitt en formum favoritt  ;D

kanskje jeg kan stille på neste Supporter cup uten å bli sparka ned bakfra fra medspillere i hvt drakt!  ::)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hopes and dreams
« Svar #12 på: Juni 17, 2011, 14:39:51 »
alle enige til nå... hva har skjedd... er jeg blitt en formum favoritt  ;D

kanskje jeg kan stille på neste Supporter cup uten å bli sparka ned bakfra fra medspillere i hvt drakt!  ::)

Nei, ingenting nytt Jarle, alle er enig og det har vi vært hele tiden, det er bare det at vi snakker litt rundt hverandre :) og når det gjelder supportercupen, still gjerne opp, for der trengs det tydeligvis fotballspillere slik at vi kanskje etter hvert kan hente hjem pokalen ;D

B_Ød

Sv: Hopes and dreams
« Svar #13 på: Juni 17, 2011, 14:42:20 »
alle enige til nå... hva har skjedd... er jeg blitt en formum favoritt  ;D

kanskje jeg kan stille på neste Supporter cup uten å bli sparka ned bakfra fra medspillere i hvt drakt!  ::)
Bare slapp av..snart kvitt min "temporary insanity", og da er jeg uenig igjen.  ;D
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Hopes and dreams
« Svar #14 på: Juni 17, 2011, 18:23:24 »
Herregud for en kjedelig tråd hvor alle er enige. Er det virkelig slik vi vil ha det?  ;D

mvh Jon R, enig med alle.
Jon R.

B-m

Sv: Hopes and dreams
« Svar #15 på: Juni 18, 2011, 02:12:11 »

Urealistisk og teit tråd. Vi klarer maks å hente inn 1-2 "toppspillere", som du sier, og da selger vi mest sannsynlig én god spiller. 2-3 helt ok championship-spillere og 1 spennende blir nok fasit. 3-4 lånespillere er for mye, maks 2 lånespillere IMO. Forhåpentligvis 2 spillere som gir energi på trening ala Watt, men ser ikke for meg at noen av dem blir fast på laget.

Grayson er ingen klepper på overgansmarkedet dessverre, skal gjerne kjenne spillere personlig og vite hva dem er god for, og da blir det ofte tynt å velge mellom.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Gufrias

Sv: Hopes and dreams
« Svar #16 på: Juni 18, 2011, 08:25:09 »

Urealistisk og teit tråd. Vi klarer maks å hente inn 1-2 "toppspillere", som du sier, og da selger vi mest sannsynlig én god spiller. 2-3 helt ok championship-spillere og 1 spennende blir nok fasit. 3-4 lånespillere er for mye, maks 2 lånespillere IMO. Forhåpentligvis 2 spillere som gir energi på trening ala Watt, men ser ikke for meg at noen av dem blir fast på laget.

Grayson er ingen klepper på overgansmarkedet dessverre, skal gjerne kjenne spillere personlig og vite hva dem er god for, og da blir det ofte tynt å velge mellom.
Ta en titt på trådtittelen, er du snill. Dagens gloser er
Hopes = håp
Dreams = drømmer

Om noe skal dømmes som teit må det være å blande sannsynlig og realistisk oppi dette.

Det var dagens skjennepreken. Så til Jarles innlegg:

Jeg håper, drømmer og ønsker at vi beholder våre beste - Kasper, Snoddy, Howson, Gradel og Becchio.

Jeg håper, drømmer og ønsker at Kisnorbo finner tilbake nivået fra før han ble skadet, slik at han igjen kan komme på lista over de beste. (OI, Jarle! Jeg var visst uenig med deg :o )

Jeg håper, drømmer og ønsker at vi henter inn klassespillere for å erstatte Johnson og Kilkenny. Tar gjerne Smudger, hvis han er skadefri. Kara kan man jo også drømme om.

Jeg håper, drømmer og ønsker at Grayson for en gangs skyld kan finne en god venstreback. Hvis ikke kan vi like godt bruke Parker eller White.

Jeg er enig med B-M at vi bør begrense oss til 2 lånespillere. Lichaj er den ene.

Jeg håper, drømmer og ønsker at Grayson blir flinkere til å hvile spillere som sliter med formen, og gir de unge flere sjanser enn i fjør.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Hopes and dreams
« Svar #17 på: Juni 18, 2011, 10:48:56 »
Jeg håper at Bates allerede har solgt klubben til en milliardær :)
MOT!

Gufrias

Sv: Hopes and dreams
« Svar #18 på: Juni 18, 2011, 23:06:45 »
Jeg håper at Bates allerede har solgt klubben til en milliardær :)
MOT!
En som ser Leeds som en mulighet til å krympe sin alt for store formue, og "hands off" lederstil. (Når vi først er i gang)
Hekta på Leeds siden 1974