Skrevet av Emne: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham  (Lest 97382 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ollan

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #480 på: Mars 23, 2012, 14:57:47 »
Mye takking her, men jeg ser ingen skildringer av turen ennå  ::)

bring it on!

mye av det som skjer blir jo selvfølgelig liggende igjen i Leeds, som på mange andre turer ;)
Men for meg var det en herlig tur der jeg traff mange kjente og enda flere ukjente.. Stemningen lørdag hos Peter var stor,med TV2 på plass,har skjønt det slik at dette ligger på nett og ble vist i PL sendingen søndag.Søndagen forløp med fellesbilde,ikke mere enn 100 stk til stede,Peackock ble tom for øl(beste søndagen ever uten kamp for de), så bar bar det til Taps og drikke de tom og kindnappe Paddy som forvillet seg forbi der om kvelden. For min del ble det en tur i nærområdet med en togtur til Skipton og "litt" sightsing" der. Tirsdagen husken kun for en jævla ting............
Absolutte høydepunkt: Etter kampen lørdag da vi i Bergen Whites skulle ta et bilde av vårt nye flagg foran The Kop, ropte på Snoddy som drev sammen med resten av laget og jogget seg ned etter kampen og fikk han til å bli med på endel bilder. Fantatstisk hyggelig person.. Bildet kan sees på https://www.facebook.com/pages/Bergen-Whites/163510743744510  andre har nok mye annet å fortelle,vi har ihvertfall hatt det utrolig artig sammen atter en gang i Leeds.
Ollan

Håkon

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #481 på: Mars 23, 2012, 20:31:01 »

Vi traff to gamle Leeds legender på denne turen. Hilste på John Mcclelland. Han tok oss rundt på Elland Road, som sikkert mange andre også har gjort. Men for en koselig og flott fyr. Mange gode historier.

Vi var også på Players lounge på skandale kampen. der var Paul Reaney vert. Han var full av energi og gav mine barn god oppmerksomhet. Han fortalte fra gamledager med Brian clough. det virket som fremstillingen i filmen var korrekt, selv om filmen var mer snill enn boken. Han var ikke fornøyd med skuespilleren som spilte han(lol). Ellers så tippet han 3-1 til Leeds. han fikk rett på Leeds som han sa........ Flott fyr det også virket det som...
Leeds for alltid

laddi

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #482 på: Mars 23, 2012, 21:14:42 »

Vi traff to gamle Leeds legender på denne turen. Hilste på John Mcclelland. Han tok oss rundt på Elland Road, som sikkert mange andre også har gjort. Men for en koselig og flott fyr. Mange gode historier.

Vi var også på Players lounge på skandale kampen. der var Paul Reaney vert. Han var full av energi og gav mine barn god oppmerksomhet. Han fortalte fra gamledager med Brian clough. det virket som fremstillingen i filmen var korrekt, selv om filmen var mer snill enn boken. Han var ikke fornøyd med skuespilleren som spilte han(lol). Ellers så tippet han 3-1 til Leeds. han fikk rett på Leeds som han sa........ Flott fyr det også virket det som...

Players lounge??
Vi var der etter sluttsignal......så ikke noen av Landro klanen...
Kun SA som var der......
Bergen Whites

ollan

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #483 på: Mars 23, 2012, 21:27:58 »

Vi traff to gamle Leeds legender på denne turen. Hilste på John Mcclelland. Han tok oss rundt på Elland Road, som sikkert mange andre også har gjort. Men for en koselig og flott fyr. Mange gode historier.

Vi var også på Players lounge på skandale kampen. der var Paul Reaney vert. Han var full av energi og gav mine barn god oppmerksomhet. Han fortalte fra gamledager med Brian clough. det virket som fremstillingen i filmen var korrekt, selv om filmen var mer snill enn boken. Han var ikke fornøyd med skuespilleren som spilte han(lol). Ellers så tippet han 3-1 til Leeds. han fikk rett på Leeds som han sa........ Flott fyr det også virket det som...
var vel før kampen?

Players lounge??
Vi var der etter sluttsignal......så ikke noen av Landro klanen...
Kun SA som var der......
Ollan

Håkon

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #484 på: Mars 23, 2012, 23:22:22 »

Vi traff to gamle Leeds legender på denne turen. Hilste på John Mcclelland. Han tok oss rundt på Elland Road, som sikkert mange andre også har gjort. Men for en koselig og flott fyr. Mange gode historier.

Vi var også på Players lounge på skandale kampen. der var Paul Reaney vert. Han var full av energi og gav mine barn god oppmerksomhet. Han fortalte fra gamledager med Brian clough. det virket som fremstillingen i filmen var korrekt, selv om filmen var mer snill enn boken. Han var ikke fornøyd med skuespilleren som spilte han(lol). Ellers så tippet han 3-1 til Leeds. han fikk rett på Leeds som han sa........ Flott fyr det også virket det som...
var vel før kampen?

Players lounge??
Vi var der etter sluttsignal......så ikke noen av Landro klanen...
Kun SA som var der......

Var nok litt trøtt og kjapp der... På en fredag.. Landros var på Legend lounge :-)
Leeds for alltid

Tom S

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #485 på: Mars 24, 2012, 09:23:13 »
we all love leeds
ssshhhhhh
we all love leeds
ssshhhhh

:D
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #486 på: Mars 27, 2012, 18:19:10 »
we all love leeds
ssshhhhhh
we all love leeds
ssshhhhh

:D

 8)

ØBS

Sv: Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham
« Svar #487 på: April 05, 2012, 21:09:50 »
Jeg har nesten akkurat kommet hjem først nå (sist fredag, altså for seks dager siden).

Først og fremst må jeg takke de som har gjort en fadese av en turné overkommelig.  Jeg fikk alt for få datoer, og honorar uteble samt en masse andre ting som ikke gikk i boks.

Men det var kjempegøy alle fire ukene, spesielt helgen denne tråden omhandler, og erfaringen uvurderlig.  Ingen fadese sånn sett.

De som fortjener spesiell honnør er Kjell Skjerven, Inge Haugland og MrK (Ottar) hvis hjelp hadde gjort mitt prosjekt helt umulig.  Er man Leeds-supporter har man ALLTID GODE VENNER...

Tusen takk til dere.

Videre takk til alle som tok seg tid til å komme på arrangementene, spesielt på Eldon, The Wellington, The Hop og The Junction.

Takk til Leeds United hvis ineksistens ikke hadde gjort denne nettsiden og arrangementene og utallige bra bekjentskaper mulig...

Ser noen etterlyser reisereferat, og det skulle ikke forundre meg om det dukker opp et eller flere i TPN...

MOT...
LUSCOS-hilsen
ØBS