KAMP: vs Southampton, lørdag 6. august 2011 (bortekamp)

Started by Leedsfan, June 18, 2011, 20:10:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sølvreven

Tøft å ta ut begge etablerte stopperne og sette inn to urutinerte. Og jeg tror nå at de fikk en sko i panna begge to  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

7cato7

O`Brien var elendig lørdag!!! Bruk Bromby eller vær tøff og bruk Lees! det kan ikke bli værre enn det O`Brien gjorde bak der!! Gleder meg til å få Becchio tilbake på topp!! Viktig at Kisnorbo holder seg skadefri, så blir han bra iår!!! Trenger spillere som gir 100 %!!!!
Cato Visdal Mikalsen

hobberst jr.

Tror det ville vært fryktelig dumt å sparke Grayson..
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Per Arne

Mr. Leeds

Quote from: Per Arne on August 07, 2011, 23:33:00
Quote from: hobberst jr. on August 07, 2011, 23:26:20

Hvorfor det?
1. Hvem skal ta over? Rimelig dumt å sparke en manager dersom en ikke har erstatteren klar.
2. Vil erstatteren klare seg bedre med de begrensa midlene eieren vil stille til rådighet?

Vi må ha mer tolmodighet med Grayson. Han må få i alle fall fram til november. Etter min mening er det å ha som målsetting å rykke opp med denne stallen - om ikke en utopi - så i alle fall svært vanskelig. Stallen er tynn og det er 45 kamper igjen. Vi vil få skader og suspensjoner. Jeg tror dessverre på en plass midt på tabellen, kanskje ned mot 15-16 plass. Det som taler virkelig for å sparke Grayson er etter min mening hans manglende evne til å organisere et lag defensivt. Akkurat det er en grunn til bekymring.

Det er en merkelig klubb vi støtter for tiden;
- investering i en stadion vi ikke eier
- signeringer skjer ikke raskt nok til å få et lag samspilt (noe som kan gjøres på TRENINGER ikke bare treningskamper. Men man trenger tid!)
- en eier som sier han har PL som mål, og støtter opp det med å bruke ca £ 200.000 på spillere (Lonoghan)

Liten grunn til optimisme når vi ser på Southampton kampen. Jeg klarte ikke å se mer etter 70 min. Da ble det tilbake til radio. Har en følelse at det er noe som skjer i bakgrunnen som vi ikke får tak i..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

hobberst jr.

Quote from: Mr. Leeds on August 07, 2011, 23:54:50
Quote from: Per Arne on August 07, 2011, 23:33:00
Quote from: hobberst jr. on August 07, 2011, 23:26:20

Hvorfor det?
1. Hvem skal ta over? Rimelig dumt å sparke en manager dersom en ikke har erstatteren klar.
2. Vil erstatteren klare seg bedre med de begrensa midlene eieren vil stille til rådighet?

Vi må ha mer tolmodighet med Grayson. Han må få i alle fall fram til november. Etter min mening er det å ha som målsetting å rykke opp med denne stallen - om ikke en utopi - så i alle fall svært vanskelig. Stallen er tynn og det er 45 kamper igjen. Vi vil få skader og suspensjoner. Jeg tror dessverre på en plass midt på tabellen, kanskje ned mot 15-16 plass. Det som taler virkelig for å sparke Grayson er etter min mening hans manglende evne til å organisere et lag defensivt. Akkurat det er en grunn til bekymring.

Liten grunn til optimisme når vi ser på Southampton kampen. Jeg klarte ikke å se mer etter 70 min. Da ble det tilbake til radio. Har en følelse at det er noe som skjer i bakgrunnen som vi ikke får tak i..
Lar Mr. Leeds snakke for meg her. Han har ledet laget i 1 kamp denne sesongen, 1 KAMP og han skal ut? Eller gjorde han noe galt i å ta et nyopprykket lag til PlayOff i fjor? Da spør jeg; Forventet dere direkte opprykk? I den første sesongen på lenge i Championschip? Da må du kanskje senke forventningene et par hakk fremover. Han har gjort 2 fantastiske sesonger for Leeds, da blir det etter min mening, dumt å sparke Grayson.
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

h.b

Vel ved juletider lå vi på direkte opprykksplass med mange poeng til lag bak oss og Grayson holdt på å rote det bort. Kun ved et under greide vi det i de siste 2 kamper. Utover vinteren og våren så vi mange eksempler på slett jobb fra Grayson. Når vi nå ser akkurat samme tendenser. Ja da må vi ha lov til å spørre om hva pokker denne mannen gjør for noe. Men hvis nå dette fortsetter i 5-6 kamper fremover. Ja da har ikke mun noe annet valg enn å sparke Grayson.Men desverre tror jeg ikke mun har nok ambisjoner til nettopp dette

B_Ød

Har ingen tro på at SG blir sparket, står vel heller ikke noen kø av managere å venter på å ta over en jobb, der du skal stå, så å si ubemidlet, men allikevel rykke opp hvert år.
Har som jeg har sagt før, kjempetrua på SG..men tror han blir mer eller mindre motarbeidet av KB, og derfor har håpløse arbeidsforhold.
Ups & Ups!!

h.b

Quote from: CardiganArms on August 08, 2011, 11:23:38
Har ingen tro på at SG blir sparket, står vel heller ikke noen kø av managere å venter på å ta over en jobb, der du skal stå, så å si ubemidlet, men allikevel rykke opp hvert år.
Har som jeg har sagt før, kjempetrua på SG..men tror han blir mer eller mindre motarbeidet av KB, og derfor har håpløse arbeidsforhold.

Hvis han har så håpløse arbeidsforhold og blir motarbeidet av mun. Ja da burde han være mann nook til å si opp.

Per Arne

Nei, junior, har ikke snakket om å sparke Grayson etter 1. kamp. Du presiserte heller ikke tidspunktet i påstanden din. Jeg har faktisk ikke nevnt at vi skal sparke ham. Noensinne. Egentlig ville jeg bare ha argumentene dine som talte for at Grayson er rett mann for Leeds.

2 fantastiske sesonger? Tja så forbanna fantastiske har vel ikke de siste sesongene vært. Joda, vi rykket opp fra L1. Men det med et spillermateriale som kanskje var det beste i den ligaen. Og vi rykket opp med et nødskrik.

Fjorårssesongen var overhodet ikke fantastisk. Vi raknet fullstendig denne våren, med en manager som sto på sidelinja og klødde seg i hodet, fullstendig uten noen plan for å snu tragedien. Vi så vel da at laget slett ikke var godt nok for opprykk. Eller var ikke ledelsen god nok for opprykk? Begge deler?

I år har jeg overhodet ingen forventninger om opprykk. Absolutt ikke. Vi har ikke nubbsjans.

Play-off i fjor? Hvor godt følger du med? Sist sesong havnet vi på 7., og det er som kjent utenfor Play-offplass  ;)

Promotion 2010

Quote from: Per Arne on August 08, 2011, 11:25:28
Nei, junior, har ikke snakket om å sparke Grayson etter 1. kamp. Du presiserte heller ikke tidspunktet i påstanden din. Jeg har faktisk ikke nevnt at vi skal sparke ham. Noensinne. Egentlig ville jeg bare ha argumentene dine som talte for at Grayson er rett mann for Leeds.

2 fantastiske sesonger? Tja så forbanna fantastiske har vel ikke de siste sesongene vært. Joda, vi rykket opp fra L1. Men det med et spillermateriale som kanskje var det beste i den ligaen. Og vi rykket opp med et nødskrik.

Fjorårssesongen var overhodet ikke fantastisk. Vi raknet fullstendig denne våren, med en manager som sto på sidelinja og klødde seg i hodet, fullstendig uten noen plan for å snu tragedien. Vi så vel da at laget slett ikke var godt nok for opprykk. Eller var ikke ledelsen god nok for opprykk? Begge deler?

I år har jeg overhodet ingen forventninger om opprykk. Absolutt ikke. Vi har ikke nubbsjans.

Play-off i fjor? Hvor godt følger du med? Sist sesong havnet vi på 7., og det er som kjent utenfor Play-offplass  ;)

Såså... Ifølge Grayson selv har det vært forbedring hver sesong siden han tok over.

5. i L1
2. i L1
7. i NpC

Stemmer nok det, men det går vel ikke så fort som så mange her inne håper!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Quote from: h.b on August 08, 2011, 11:25:17
Quote from: CardiganArms on August 08, 2011, 11:23:38

Hvis han har så håpløse arbeidsforhold og blir motarbeidet av mun. Ja da burde han være mann nook til å si opp.
får sin egen del...kanskje han burde det, men hva da da??
Ups & Ups!!

hobberst jr.

Quote from: Per Arne on August 08, 2011, 11:25:28

Nei, men flere her inne skriker om og sparke Grayson etter denne kampen. My bad med Play-Off, men det var da i hvert fall nesten ;)

- John Terry