Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Paul Rachubka  (Lest 49581 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #150 på: November 03, 2011, 20:40:47 »
To tabber i to kamper på rad i avgjørende øyeblikk er ikke godt nok.
Grayson må ut å hente inn en bedre keeper på en måneds lån.

Vi kan ikke la poeng glippe med en keeper som ikke holder mål.
Må vel være keeperreserver i PL som er mulige alternativ.
Hva sa jeg!!!!
Tydelig at Grayson og størstedelen av forumet er treg,men så treg går det ikke an å bli.
Alle som så han en omgang burde forstå at han ikke var god nok.
Velkommen etter eksperter og inteligensia her inne!!!!!Bedre sent enn aldri!

Godt vi har deg, newsome, så du kan holde oss som tydeligvis tror vi vet alt på bakken. :)

Diplom og medalje er postlagt.
Takker så mye Keiser! Med et sånt nick trenger nok du å holdes på bakken iblant!!!
Ser frem til hederstegn!!   ;)

Nicket mitt er hovmodig, som innlegget ditt, men det er altså en karakter fra Kaizers-universet - ikke en betegnelse på meg selv. ;)

Uansett, en ny keeper får vi nok snart!
Marching on together!

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #151 på: November 04, 2011, 02:01:17 »


Han sier jo det som det er. Jeg personlig hadde blitt forbannet om han hadde pakket det inn med retorisk vissvass. Rahubcka vet jo selv hvor ille det var, forstår ikke at det Grayson sier skal "add insult to injury" på noen måte.

Jeg har en viss sans for dette perspektivet, men min erfaring her i livet er at ærlighet kun fungerer hvis den skjer på en støttende måte. Det jeg savner er en offentlig støtteerklæring fra Grayson til Rachubka. Kanskje noe sånt som " Pauls tabber kostet oss dyrt idag og ingen vet dette bedre enn Paul selv. Han er langt nede nå og jeg vil se til at spillere og støtteapparat gir han best mulig oppbacking i tiden som kommer. Vi må også evaluere om Paul har fått god nok coaching, debriefing og støtte etter Coventry kampen, i den hensikt å lære og forbedre oss på dette området."

Mulig jeg forlanger for mye. For alt jeg vet har Grayson fulgt idrettspsykologiens ABC til punkt og prikke. Hans statement etter kampen gjør meg ikke overbevist om at så er tilfelle.

Hvis vi setter Rachubkas personlige traume til side, blir det viktigste nå at Grayson setter et kritisk blikk på manageren, støtteapparatets og lagets rolle i det som skjedde. Hvis ikke vil vi gå på nye smeller, med eller uten Rachubka på banen.
Jon R.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #152 på: November 04, 2011, 11:33:51 »


Han sier jo det som det er. Jeg personlig hadde blitt forbannet om han hadde pakket det inn med retorisk vissvass. Rahubcka vet jo selv hvor ille det var, forstår ikke at det Grayson sier skal "add insult to injury" på noen måte.

Jeg har en viss sans for dette perspektivet, men min erfaring her i livet er at ærlighet kun fungerer hvis den skjer på en støttende måte. Det jeg savner er en offentlig støtteerklæring fra Grayson til Rachubka. Kanskje noe sånt som " Pauls tabber kostet oss dyrt idag og ingen vet dette bedre enn Paul selv. Han er langt nede nå og jeg vil se til at spillere og støtteapparat gir han best mulig oppbacking i tiden som kommer. Vi må også evaluere om Paul har fått god nok coaching, debriefing og støtte etter Coventry kampen, i den hensikt å lære og forbedre oss på dette området."

Mulig jeg forlanger for mye. For alt jeg vet har Grayson fulgt idrettspsykologiens ABC til punkt og prikke. Hans statement etter kampen gjør meg ikke overbevist om at så er tilfelle.

Hvis vi setter Rachubkas personlige traume til side, blir det viktigste nå at Grayson setter et kritisk blikk på manageren, støtteapparatets og lagets rolle i det som skjedde. Hvis ikke vil vi gå på nye smeller, med eller uten Rachubka på banen.
Helt enig!!!

Dennis

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #153 på: November 04, 2011, 12:00:43 »
Igjen, Grayson og hans handlinger skal ikke pakkes inn i bomull og bortforklares, men det er tydelig at det er mye som vris og vendes på. Lenge har han blitt beskyldt for å være en nikkedukke uten bjeller, men når han kaller en spade for en spade, så burde han heller gått rundt grøten, i følge mange av de samme debattantene. Litt spesielt.

Han kunne like fullt støttet Rachubka i det han avskiltet han, men så syns jeg heller ikke han virker så kastrert som det blir gitt inntrykk av.
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #154 på: November 04, 2011, 12:51:55 »


Han sier jo det som det er. Jeg personlig hadde blitt forbannet om han hadde pakket det inn med retorisk vissvass. Rachubcka vet jo selv hvor ille det var, forstår ikke at det Grayson sier skal "add insult to injury" på noen måte.

Jeg har en viss sans for dette perspektivet, men min erfaring her i livet er at ærlighet kun fungerer hvis den skjer på en støttende måte. Det jeg savner er en offentlig støtteerklæring fra Grayson til Rachubka. Kanskje noe sånt som " Pauls tabber kostet oss dyrt idag og ingen vet dette bedre enn Paul selv. Han er langt nede nå og jeg vil se til at spillere og støtteapparat gir han best mulig oppbacking i tiden som kommer. Vi må også evaluere om Paul har fått god nok coaching, debriefing og støtte etter Coventry kampen, i den hensikt å lære og forbedre oss på dette området."

Mulig jeg forlanger for mye. For alt jeg vet har Grayson fulgt idrettspsykologiens ABC til punkt og prikke. Hans statement etter kampen gjør meg ikke overbevist om at så er tilfelle.

Hvis vi setter Rachubkas personlige traume til side, blir det viktigste nå at Grayson setter et kritisk blikk på manageren, støtteapparatets og lagets rolle i det som skjedde. Hvis ikke vil vi gå på nye smeller, med eller uten Rachubka på banen.

Tja.. Fair poeng, men jeg står på mitt. Rachubcka er veteran i gamet, og bør tåle såpass ærlighet. Regner med (tror) at Grayson har en forståelse internt med spillerene sine når det gjelder hvor lojaliteten ligger, det er jo ikke sånn at han slaktet mannen heller. Han oppsummerte fakta og la til at det var ødeleggende for kampen og skuffende.
Det er mange kamper siden Coventry-tabben og Rachubcka har jo virket oppegående, så jeg kjøper ikke helt den.

Nå gjorde vel Grayson noe lignende etter 0-2 for Hereford et par sesonger tilbake, der han ikke navnga spillerne, men den viden forståelse var vel at det gjaldt Howson og Parker? Eller bommer jeg nå?

Uten sammenligning forøvrig har jeg veldig sans for Kjetil Rekdal sin mediahåndtering.
« Siste redigering: November 04, 2011, 12:55:21 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

nord

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #155 på: November 04, 2011, 18:23:30 »
Stakkels Rachubka  :'( Vi skal nok overleve, men hvordan kommer han videre  :-[

Skal han på bænken på søndag eller er han fuldstændig færdig i Leeds ?.


Hvor mange chancer får en målmand i at lave fejl i forhold til en angriber ? 

 

Andersen

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #156 på: November 04, 2011, 18:59:52 »
Han har vel brukt opp tabbekvoten nå .

Leedsulf

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #157 på: November 05, 2011, 16:04:37 »
(Twitter)
P_Rachubka Paul Rachubka
no need for a loan keeper. Went down to Brighton today & had @billy9paynter take shots at me for hours. Didn't score once #lufc

flynn

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #158 på: November 06, 2011, 10:27:33 »
(Twitter)
P_Rachubka Paul Rachubka
no need for a loan keeper. Went down to Brighton today & had @billy9paynter take shots at me for hours. Didn't score once #lufc

 ;D

Hobben

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #159 på: November 06, 2011, 10:49:19 »
Stakkels Rachubka  :'( Vi skal nok overleve, men hvordan kommer han videre  :-[

Skal han på bænken på søndag eller er han fuldstændig færdig i Leeds ?.


Hvor mange chancer får en målmand i at lave fejl i forhold til en angriber ? 



Grayson har vel uttalt at han ikke er i troppen de kommende kampene.
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #160 på: November 07, 2011, 16:50:30 »
http://www.youtube.com/watch?v=K0XaIewFtTM

Dere må se den videoen. Fikk frysninger over hele kroppen, synes MEGET synd på Rabarbra. Allikevel må dette være de verste kampene en keeper har gjort i Leeds noen gang....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #161 på: November 07, 2011, 16:56:20 »
http://www.youtube.com/watch?v=K0XaIewFtTM

Dere må se den videoen. Fikk frysninger over hele kroppen, synes MEGET synd på Rabarbra. Allikevel må dette være de verste kampene en keeper har gjort i Leeds noen gang....

kjip video for rachubka. unødvendig med fyrverkeriet. ellers en kjip men fullt spiselig video
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RoarG

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #162 på: November 07, 2011, 17:39:44 »
http://www.youtube.com/watch?v=K0XaIewFtTM

Dere må se den videoen. Fikk frysninger over hele kroppen, synes MEGET synd på Rabarbra. Allikevel må dette være de verste kampene en keeper har gjort i Leeds noen gang....

kjip video for rachubka. unødvendig med fyrverkeriet. ellers en kjip men fullt spiselig video
En god keeper kan vinne kamper og mesterskap. En dårlig keeper? Vel.... Fryktelige scener. Lenge siden jeg så en Leeds-keeper begå så mange grove tabber. Det er selvfølgelig synd på Rachubka, men jeg håper aldri å se den mannen i Leeds-drakt noe mere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #163 på: November 07, 2011, 17:56:37 »
http://www.youtube.com/watch?v=K0XaIewFtTM

Dere må se den videoen. Fikk frysninger over hele kroppen, synes MEGET synd på Rabarbra. Allikevel må dette være de verste kampene en keeper har gjort i Leeds noen gang....

Som jeg skulle sagt det selv. Stakkars Rachubka... Det er nesten tabber samtlige mål i den videoen. Faktisk nesten utrolig!

Gufrias

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #164 på: November 07, 2011, 18:09:32 »
http://www.youtube.com/watch?v=K0XaIewFtTM

Dere må se den videoen. Fikk frysninger over hele kroppen, synes MEGET synd på Rabarbra. Allikevel må dette være de verste kampene en keeper har gjort i Leeds noen gang....
Sponset av Lilleborg?
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #165 på: November 07, 2011, 18:30:36 »
Wow! Fyrverkeri og fanfarer og greier.  :o

Herlig skadefro innstilling til en Leedsspiller som fortsatt ligger nede.  
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #166 på: November 07, 2011, 19:37:13 »
Har vondt av han, må jo ha gått på en psykisk smell. Ønsker han lykke til videre i hans neste yrkesvalg!!

berlin

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #167 på: November 07, 2011, 20:06:47 »
Har vondt av han, må jo ha gått på en psykisk smell. Ønsker han lykke til videre i hans neste yrkesvalg!!

Jeg for min del, håper og tror han kan reise seg, men da åpenbart i en annen klubb.
Det ville jeg applaudere!

Chesterfield eller Oxford United eller noe i den duren....

RoarG

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #168 på: November 07, 2011, 20:09:24 »
Har vondt av han, må jo ha gått på en psykisk smell. Ønsker han lykke til videre i hans neste yrkesvalg!!
I hans neste yrkesvalg, ja. Det er jo en tabbefrekvens for en hel karriere, men her er det snakk om kun 4 kamper. Jeg fikk ikke se klippene før nå, og trodde at folk overdrev, men det er jo sant :o! Som tidligere nevnt, hadde han tilsvarende retur i Sandefjord, som han hadde på B'pools 3. mål, men der var det ingen spisser som straffet han. Veldig synd å se at det ikke var en glipp, men en vane.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #169 på: November 07, 2011, 21:55:29 »
Det er jo ren svada at alle disse målene er keepertabber. To solide brølere, der er jeg helt enig. Returene er litt mer tilfeldig. Ikke mange av dem jeg mener en keeper bør PRØVE å holde en gang. Ikke at returene bør sendes err ut i feltet igjen heller, da.  :)
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #170 på: November 07, 2011, 22:16:41 »
Hvem vurderte ham som god nok som nr.2? det er dette som er poenget...

auren

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #171 på: November 07, 2011, 22:23:52 »
de som har greie på det sier jo at det er viktig at keeperne pusher hverandre!Nå får vi det slik at når vår nye 1.keeper ikke kan spille,så blir alle grisenervøse når vår 2.keeper Rubchaka slipper til?Hva er dette for opplegg?
Hvorfor skal vi bli grisenervøse? Har du sett han spille? Ble da kåra til årets spiller for Blackpool en sesong så vidt jeg fikk med meg. Han har da vel sett en ball før?
vi får se....
Strålende, da er vi enige om å vente og se. ;)

Nå, har dere både ventet og sett?  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #172 på: November 07, 2011, 22:26:44 »
Tok meg en tur innom Blackpools forum på vitalfootball, og det jeg fant var ikke direkte oppløftende:

Sitat
Holloways tactics for the Leeds' games:


Cross ball in to the box about 6 yards from their goal line.



Goals a plenty  ;D


Sitat
Larry's, not a clue
Larry's Larry's not a clue!
Tror du har rett i at denne signeringen er "spennende", Alta. Jeg kjenner at jeg ikke trenger så mye spenning - i alle fall ikke i de defensive posisjonene.  :-\


http://www.blackpool.vitalfootball.co.uk/forum/forums/thread-view.asp?tid=25672&posts=5#M209456


Ups. Dette va litt for riktig...  :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #173 på: November 07, 2011, 22:44:04 »
Tok meg en tur innom Blackpools forum på vitalfootball, og det jeg fant var ikke direkte oppløftende:

Sitat
Holloways tactics for the Leeds' games:


Cross ball in to the box about 6 yards from their goal line.



Goals a plenty  ;D


Sitat
Larry's, not a clue
Larry's Larry's not a clue!
Tror du har rett i at denne signeringen er "spennende", Alta. Jeg kjenner at jeg ikke trenger så mye spenning - i alle fall ikke i de defensive posisjonene.  :-\


http://www.blackpool.vitalfootball.co.uk/forum/forums/thread-view.asp?tid=25672&posts=5#M209456


Ups. Dette va litt for riktig...  :-[

auren
Jeg tenkte at kanskje fans i hans tidligere klubb visste bedre enn oss.

...

...

...

Noen ganger hater jeg å få rett.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #174 på: November 08, 2011, 07:46:16 »
Det er jo ren svada at alle disse målene er keepertabber. To solide brølere, der er jeg helt enig. Returene er litt mer tilfeldig. Ikke mange av dem jeg mener en keeper bør PRØVE å holde en gang. Ikke at returene bør sendes err ut i feltet igjen heller, da.  :)

Summen av alt gjør at de er stor brølere/tabber alle sammen. Nesten alle skuddene som gikk på mål ble jo mål, kan ikke skylde på tilfeldigheter da...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #175 på: November 14, 2011, 13:26:45 »

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #176 på: November 14, 2011, 18:54:32 »
Har allerede kommentert og ønsket han lykke til med hans neste yrkesvalg, men føler samtidig veldig vondt av fyren. Tenk og få drømmejobben og så mislykkes totalt. huff huff.

Stephenjazz

Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #177 på: November 14, 2011, 19:52:36 »
Tenk hvilken ironi det hadde vært om nettopp Rachubka hadde sikra et eventuelt opprykk
Det blir aldri umoderne å vinne

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #178 på: November 14, 2011, 20:15:36 »
Tenk hvilken ironi det hadde vært om nettopp Rachubka hadde sikra et eventuelt opprykk

Hadde bare vist at han er utrolig sterk ved å komme tilbake fra slike store tabber ;)

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Paul Rachubka
« Svar #179 på: November 14, 2011, 21:49:55 »
Ja det hadde vært en kjempeprestasjon.