Skrevet av Emne: Den første signeringen i neste uke gir svaret  (Lest 39142 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Re: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #90 på: Juli 05, 2011, 20:44:59 »
Kato da!
På et Leedsforum er hvit ALLTID riktig. :)

-LeifO
Fortsatt halvtålmodig. Og lar meg i hvert fall ikke visste opp over mangel på lause rykter diktet opp av The Sun.
Neivel? Hva lar du deg da visste opp over? Ja, og hva betyr det egentlig?

"Visste opp" er da et velkjent begrep, Håvard.  :)

"Visste opp" er en slags magisk positiv selvoppfyllende profeti, som feks "jeg visste opp Leeds våren 2010", som feks Leedsfan kunne formulert det høsten 2009. Motsatt "jeg visste ned Leeds våren 2007" som h.b og DHY kunne formulert det høsten 2006. De kunne da i ettertid slå seg på brystet og si "det visste jeg da."

I denne sammenhengen betyr det enkelt og greit at lojosang ikke hadde positive forventninger om at the Sun ville dikte opp løse rykter om Leeds, og derfor ble det heller ikke slik.  :)
« Siste redigering: Juli 05, 2011, 20:51:56 av Jon R »
Jon R.

Peters

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #91 på: Juli 05, 2011, 20:51:59 »
Jeg ble ikke mer optimistisk etter å ha sett intervjuet med Graysen på LUTV.... >:(
Begynner å tvile på om det kommer inn noen i det hele tatt...

I tillegg var det tydelig for meg at Gradel ikke vil bli tilbudt ny kontrakt... :o

Jon R

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #92 på: Juli 05, 2011, 21:15:35 »
Jeg ble ikke mer optimistisk etter å ha sett intervjuet med Graysen på LUTV.... >:(
Begynner å tvile på om det kommer inn noen i det hele tatt...

I tillegg var det tydelig for meg at Gradel ikke vil bli tilbudt ny kontrakt... :o

Du visste ned Gradel altså, hvis han blir solgt.  :o

Grayson fremstår som ulidelig tafatt om dagen. Når skal han våkne?  ???
Jon R.

fjellhaugen

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #93 på: Juli 05, 2011, 21:26:51 »
mye enig med kato her.

hvorfor kvitte oss med en ung keeper med potensiale for å evt kanskje kjøpe en ung potensielt god?

og dudek....... my god :-X

Ok, Kasper hadde blitt en sesong til og spilt helt konge. Hva hadde skjedd neste sesong?

han hadde "tatt en beckford"
hjulpet oss til en god tabell plassering og gått med hodet høyt om han fortsatt ikke ville signere kontrakt. enkelt og greit
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hallgeir *

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #94 på: Juli 05, 2011, 21:27:41 »
Signert ny kontrakt i februar hvis han hadde sett at vi var på tur opp.

Trivdes godt i Leeds ifølge han selv.
Tja, det gjorde vel Noel Whelan også...  ;)
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #95 på: Juli 05, 2011, 21:32:28 »
Jeg ble ikke mer optimistisk etter å ha sett intervjuet med Graysen på LUTV.... >:(
Begynner å tvile på om det kommer inn noen i det hele tatt...

I tillegg var det tydelig for meg at Gradel ikke vil bli tilbudt ny kontrakt... :o

Du visste ned Gradel altså, hvis han blir solgt.  :o

Grayson fremstår som ulidelig tafatt om dagen. Når skal han våkne?  ???

Jeg vil minne om at dette intervjuet er del 2 i et intervju som ble gjennomført fredag 1.juli. Grayson regner med å få inn 1-2 spillere denne uken, før de drar til Skottland.

Jeg håper ikke at han er tilfreds med to nye signeringer, og det er langt fra ideellt å få inn resterende 5-6 spillere bare et par uker før seriestart.

Grayson fremstår kanskje som defansiv, men jeg tror det er mer fordi han ikke vil avsløre for mye. Han liker jo å gjøre ting "in the quiet", så dette intervjuet tar jeg i grunnen med stor ro.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Re: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #96 på: Juli 05, 2011, 21:36:59 »
Kato da!
På et Leedsforum er hvit ALLTID riktig. :)

-LeifO
Fortsatt halvtålmodig. Og lar meg i hvert fall ikke visste opp over mangel på lause rykter diktet opp av The Sun.
Neivel? Hva lar du deg da visste opp over? Ja, og hva betyr det egentlig?

"Visste opp" er da et velkjent begrep, Håvard.  :)

"Visste opp" er en slags magisk positiv selvoppfyllende profeti, som feks "jeg visste opp Leeds våren 2010", som feks Leedsfan kunne formulert det høsten 2009. Motsatt "jeg visste ned Leeds våren 2007" som h.b og DHY kunne formulert det høsten 2006. De kunne da i ettertid slå seg på brystet og si "det visste jeg da."

I denne sammenhengen betyr det enkelt og greit at lojosang ikke hadde positive forventninger om at the Sun ville dikte opp løse rykter om Leeds, og derfor ble det heller ikke slik.  :)
;D ;D ;D

Cherry

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #97 på: Juli 05, 2011, 21:45:24 »
Grayson har antagelig ikke spilt løkkefotball:

det er ikke de bedre som står igjen tilslutt....
 

Glenn K

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #98 på: Juli 05, 2011, 22:52:43 »
Leeds' overganger så langt: ZzZzZzZz... Simon Grayson: ''It's a quiet market out there...''

Meanwhile in Leicester: Kasper Schmeichel, Lee Peltier, Neil Danns, Sean St Ledger, og nå... David Nugent....

Quiet market der solen ikke skinner!  >:(

h.b

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #99 på: Juli 05, 2011, 23:01:00 »
Selvsagt er det stille når man vil ha spillere gratis

gill

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #100 på: Juli 05, 2011, 23:03:17 »
Leeds' overganger så langt: ZzZzZzZz... Simon Grayson: ''It's a quiet market out there...''

Meanwhile in Leicester: Kasper Schmeichel, Lee Peltier, Neil Danns, Sean St Ledger, og nå... David Nugent....

Quiet market der solen ikke skinner!  >:(
Pokker! David Nugent burde vært i LEEDS UNITED...
 

Lundewhites

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #101 på: Juli 05, 2011, 23:17:57 »
Registrerer at Lonergan var benkesliter på et lag som rykket ned til League One.

Du er svært kritisk til Schmeichel med sine meritter, Leedsfan. Men å hause opp en keeper du ikke vet noe om det gjør du. Syns ikke alt du serverer henger på greip, uten at jeg prøver å ta mannen :)

Leser du det jeg skriver? Er du for besatt av å ta "mannen" altså meg?

Jeg er mer kritisk til Schmeichel's evner som keeper, enn jeg er til hans meritter. Jeg synes som sagt at han er helt middels, ikke dårlig, men heller ikke god.

Angående Lonergan så blir det sagt av ulike kilder at han har et enormt potensial, men jeg poengterer samtidig at jeg kjenner lite til han.

Following the sale of Kasper Schmeichel to Leicester, Leeds have been looking for goalkeeper they believe they can rely on to guide them out of the Championship.

The 27-year-old Lonergan has long been considered one of the best keepers outside the Premier League but had a dip in confidence last year which resulted in Preston bringing in Iain Turner from Everton.

However, Simon Grayson believes the move to Elland Road can give Lonergan the challenge he needs to rediscover his old self.


Kanskje dette ikke behøver å være så gæli alikevell??
For the sake of Leeds United he would break himself in two

rober

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #102 på: Juli 06, 2011, 07:30:35 »
Hvor mange spillere har vi i kikkerten tro?

....og hvor mange signeringer blir det i løpet av de neste ukene?

Bare 32 dager igjen til seriestart 2011/12.
Dette vil skje de neste 32 dager:
1.Grayson har 100 spillere i kikkerten :)
2.Vi får tak i 3 av dem ;)
3.Spillerne er rask ingen andre i divisjonen finner interessante :(
4.Leedsfan beroliger oss at dette er helt udramatisk og at vi er bedre rustet til seriestart enn det vi var foran 2000/2001 sesongen ;D

Mao.
Vi gjør som vanlig, med bosmanspillere og lånespillere.
Konklusjon; Vi står på stedet hvil.
Ja ja.... livet er aldri kjedelig som Leeds-supporter. ;)

rober

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #103 på: Juli 06, 2011, 07:38:59 »
Hvor mange spillere har vi i kikkerten tro?

....og hvor mange signeringer blir det i løpet av de neste ukene?

Bare 32 dager igjen til seriestart 2011/12.
Dette vil skje de neste 32 dager:
1.Grayson har 100 spillere i kikkerten :)
2.Vi får tak i 3 av dem ;)
3.Spillerne er rask ingen andre i divisjonen finner interessante :(
4.Leedsfan beroliger oss at dette er helt udramatisk og at vi er bedre rustet til seriestart enn det vi var foran 2000/2001 sesongen ;D

Får vi tak i en habil keeper og to habile sentrale midtbanespillere så er vi bedre rustet enn forrige sesong. Jeg håper selvfølgelig på flere gode signeringer og et par gode lånespillere..

Det er alltid lov å håpe, men det begynner å haste litt. Eventuelle spillere bør jo være på plass innen oppkjøringen starter.
Kanskje Bates har noen overraskelser på lur, men venter til alt er i boks, i tilfelle ting skjærer seg.... ::)

jarle

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #104 på: Juli 06, 2011, 08:34:51 »
tick tack... monday...tuesday...wedn

En ting var om vi hadde mer eller mindre det vi trengte før seriestart av spillere... men faktum er at det er et lappeteppe jeg ikke har sett maken til før en "normal" seriestart (siden nedrykks sesongene)

8 mann inn på et par uker... spiss blyanten Larry!
1 Keeper
2 backer
1 midtstopper
3-4 midtbanespillere


voldball

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #105 på: Juli 06, 2011, 09:01:41 »
Er det ingen utenom meg som synes at vi trenger en på toppen også??
4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

Blank_File

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #106 på: Juli 06, 2011, 09:13:20 »
Er det ingen utenom meg som synes at vi trenger en på toppen også??
Egentlig syns jeg ikke det. Vi har 4 stk. Kunne gjerne byttet Paynter med en bedre targetspiss, men de 3 andre mener jeg er vanskelig å skaffe noe bedre enn.

Tom S

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #107 på: Juli 06, 2011, 09:14:16 »
Er det ingen utenom meg som synes at vi trenger en på toppen også??

Vi har vel 3 bra spisser i Becchio, McCormack og Somma.
Kjem også litt anpå kva system Larry går for; 1 på topp eller 2.
COME ON LEEDS !!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #108 på: Juli 06, 2011, 09:22:21 »
Er det ingen utenom meg som synes at vi trenger en på toppen også??





Jeg synes vi har  gode folk i den enden av banen, forsvaret derimot..... :(
Yeboahs vitne

voldball

4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

h.b

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #110 på: Juli 06, 2011, 09:40:20 »
En skandale dette.Her skyver vi en bedre keeper ut porten fordi mun trenger penger og så blir da denne Preston Keeperen som spiller på et lag som slipper inn enda mer mål enn hva Schmeichel gjorde henta inn

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #111 på: Juli 06, 2011, 09:42:29 »
En skandale dette.Her skyver vi en bedre keeper ut porten fordi mun trenger penger og så blir da denne Preston Keeperen som spiller på et lag som slipper inn enda mer mål enn hva Schmeichel gjorde henta inn

Spiller ikke, sitter på benken der.
 

4ever arcticwhite

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #112 på: Juli 06, 2011, 09:46:16 »
Litt om Lonergan fra Wikipedia:

Andrew Michael "Andy" Lonergan (born 19 October 1983 in Preston, Lancashire) is an English football goalkeeper currently playing for Preston North End. He is a former England U21 international and is also eligible to play for Republic of Ireland.[1] He has also won Preston's player of the year award during the 2008–09 season and also the 2009–10 season's.[2][3]

International career

Lonergan is a former English U-21 International.[28] He also played for England in the Under 20's World Cup.[29] He is also eligible to play for the Republic of Ireland national team due to his Irish grandparents.[30] In May 2010, Lonergan revealed he would welcome a call up to the Republic of Ireland national team after he had intitially refused an enquiry to be called up to the Irish squad. [31]

http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Lonergan

På meg virker det umiddelbart som en OK signering hvis det skjer, men jubelen står ikke i taket.

The future's so White I've got to wear shades 8)

Blank_File

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #113 på: Juli 06, 2011, 09:50:39 »
Litt om Lonergan fra Wikipedia:

Andrew Michael "Andy" Lonergan (born 19 October 1983 in Preston, Lancashire) is an English football goalkeeper currently playing for Preston North End. He is a former England U21 international and is also eligible to play for Republic of Ireland.[1] He has also won Preston's player of the year award during the 2008–09 season and also the 2009–10 season's.[2][3]

International career

Lonergan is a former English U-21 International.[28] He also played for England in the Under 20's World Cup.[29] He is also eligible to play for the Republic of Ireland national team due to his Irish grandparents.[30] In May 2010, Lonergan revealed he would welcome a call up to the Republic of Ireland national team after he had intitially refused an enquiry to be called up to the Irish squad. [31]

http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Lonergan

På meg virker det umiddelbart som en OK signering hvis det skjer, men jubelen står ikke i taket.


En ok signering. Ikke mer. Jeg er skeptisk til det motsatte er bevist.

samadhi

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #114 på: Juli 06, 2011, 09:51:57 »
Har god tro på at Lonergan vil bli en god førstekeeper for oss.

Ã…rets spiller de foregående sesongene, før han hadde en dårligere sesong i fjor, og daværende manager Darren Ferguson satte han på benken.

Med Lonergan og Rachukba føler jeg vi har vel så bra alternativer på keeprplassen som i fjor. To spillere som vet hva det handler om i CCC.

marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #115 på: Juli 06, 2011, 09:52:27 »
En skandale dette.Her skyver vi en bedre keeper ut porten fordi mun trenger penger og så blir da denne Preston Keeperen som spiller på et lag som slipper inn enda mer mål enn hva Schmeichel gjorde henta inn

Spiller ikke, sitter på benken der.

Er altså ikke god nok for et lag som rykka ned fra CCC.

Runar

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #116 på: Juli 06, 2011, 10:14:10 »
Nå kan jeg aldri huske å ha sett den nye keeperen og dermed skal han selvsagt få en mulighet. Men basert på hvor høyt jeg rangerte Schmeichel, og den kommersielle og sportslige verdi han representerte er jeg litt skuffet av at erstatteren er en Preston spiller (var det ikke slik sist vi spilte i NPC og, alle spillerne våre hadde en fortid i Preston)...

At noen føler seg sikre på at vi er styrket på keeperplass må bety at de mente Kasper var helt håpløs, eller så er de over optimistisk i forhold til Simons record på transfermarkedet. Jeg er der at jeg håper i det lengste at vi ikke er svekket, men tror det er det mest sannynlige utfallet..
 

Hallgeir *

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #117 på: Juli 06, 2011, 10:30:04 »
En skandale dette.Her skyver vi en bedre keeper ut porten fordi mun trenger penger og så blir da denne Preston Keeperen som spiller på et lag som slipper inn enda mer mål enn hva Schmeichel gjorde henta inn

Spiller ikke, sitter på benken der.

Er altså ikke god nok for et lag som rykka ned fra CCC.

 Kanskje det er så enkelt at han er for dyr for en klubb som er pengelens?
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #118 på: Juli 06, 2011, 11:14:34 »
En skandale dette.Her skyver vi en bedre keeper ut porten fordi mun trenger penger og så blir da denne Preston Keeperen som spiller på et lag som slipper inn enda mer mål enn hva Schmeichel gjorde henta inn

Spiller ikke, sitter på benken der.

Er altså ikke god nok for et lag som rykka ned fra CCC.

 Kanskje det er så enkelt at han er for dyr for en klubb som er pengelens?
Er vi pengelens...?du tror på våset ifra MUN altså...

Kato

Sv: Den første signeringen i neste uke gir svaret
« Svar #119 på: Juli 06, 2011, 11:33:23 »
Da ser det ut til at den første signeringen denne uken er på vei inn. Hvilket svar gir så kjøpet av Lonergan?

1. Vi henter ikke bare freebies, ryktene sier £200 000. LITT penger har vi i alle fall å bruke. Så med 1,5 for Schmeichel, går 1,3 til rødvin, og 200k til nye spillere.

2. Vi kjøper en benkesliter fra et lag rykket ned til League One. I utgangspunktet ikke noe å heise flagget for, men han får få en sjanse. Tror dessverre vi har blitt linket til mange bedre keepere enn han. Hvis han er et nervevrak, er vel neppe Leeds United plassen å stå bak en smått vaklevoren forsvarsfirer.

Ytterst foreløpig konklusjon: Selling club, må kjøpe lurt, må kjøpe billig, avhengig av at Grayson spar opp smarte kjøp. Ser ikke overvettes bra ut så langt.

Leicester er forsterket på keeperplass, vi er trolig svekket.