Skrevet av Emne: Jeg logger ut  (Lest 4418 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torivar

  • Gjest
Jeg logger ut
« på: Juli 03, 2011, 19:58:16 »
Selv om det kan kalles feigt, furtete og barnslig å flagge det så gjør jeg det likevel. No hard feelings, dette har jeg tenkt på over noe tid. Jeg har ikke vært noen stor bidragsyter til forumet, så det helt store tapet blir det ikke. Stemningen på oef har blitt mer og mer polarisert og hatsk de fem årene jeg har vært her inne, og spesielt det siste året har det blir mye verre.

Jeg opplever at vi på ja siden blir færre og at nei siden vinner stadig større terreng, først og fremst fordi det er flere på jasiden som ikke deltar lenger enn det er neifolk som har falt fra. For det er uten tvil mange som ikke gidder å krangle mer, folk fra begge sider som gledet meg med innsiktsfulle og gode innlegg er ikke her lenger - iallefall veldig sjelden. Hvor er de?

Kritikk og kritiske røster er vel og bra så lenge det er fakta som kritiseres. Det er vel ikke alltid det skjer her inne. Enktelte synes å definere kritikk og det å være en en skikkelig supporter som det å gjenta til det kjedsommelige at Bates er en kjeltring som vil klubben alt ondt og intet annet, Grayson er svak, kunnskapsløs og en nyttig idiot for sin formann og de på jasiden er blinde for hva som skjer. Alt er svart og negativt. Jeg kjenner jeg får puls hver gang jeg leser enkelte på nei-siden sine innlegg. Det er ikke bra for meg, og mer enn en gang har det endt i mindre gjennomtenkte innlegg tydelig preget av irritasjon fra min side. Det gidder jeg ikke mer.

Have fun, over and out

Leedsfan

Sv: Jeg logger ut
« Svar #1 på: Juli 03, 2011, 20:39:17 »
Dette er jo trist og synd at du føler det slik. Håper at sesongen blir et høydepunkt slik at de "negative" tier mer, eller at de blir mer konstruktive.

Det er et merkelig forum om dagen dessverre.

Du har fortsatt angrefrist...
« Siste redigering: Juli 03, 2011, 21:03:12 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: Jeg logger ut
« Svar #2 på: Juli 03, 2011, 21:02:20 »
Kommer nok ikkje til å logge meg ut, iallefall ikkje med det første.

MEN, forumet er blitt verre og verre, og det er mindre og mindre interessant å delta.
COME ON LEEDS !!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Jeg logger ut
« Svar #3 på: Juli 03, 2011, 21:03:39 »
Snakkes!

Men joa, du har et poeneg Tom S. Går inn her for å se nyheter om LEEDS, rykter rundt LEEDS og så videre. Istedenfor blir jeg møtt av folk som slenger dritt til hverandre, og endeløse diskusjoner om Bates..

euphor9

Sv: Jeg logger ut
« Svar #4 på: Juli 04, 2011, 00:42:59 »
okey, lykke til da.

berlin

Sv: Jeg logger ut
« Svar #5 på: Juli 04, 2011, 01:03:14 »
Jeg synes ikke forumet målt over tid (1-2 år) bærer preg av så mye negativitet, krangling, negative person til person diskusjoner etc. Noen ganger kan det ta av litt, men det er jo bare å avstå fra å delta der.

De fleste trådene gir fine diskusjoner, tips, morro og annet. Litt livat er bare bra, hadde vært dørgende kjedelig om alle var enige.

Synes ikke OEF eller forumet ellers kan samenlignes ned andre fora hvor skittkasting er regelen, og ikke unntaket.

Forumet er bra og avgjørende for LUSCOS som supporterorganisasjon. Jeg tror også at forumet kan ha bidratt til medlemsvekst i LUSCOS, men det er min synsing.


Sleivind

Sv: Jeg logger ut
« Svar #6 på: Juli 04, 2011, 01:57:18 »
Jeg synes ikke forumet målt over tid (1-2 år) bærer preg av så mye negativitet, krangling, negative person til person diskusjoner etc. Noen ganger kan det ta av litt, men det er jo bare å avstå fra å delta der.

De fleste trådene gir fine diskusjoner, tips, morro og annet. Litt livat er bare bra, hadde vært dørgende kjedelig om alle var enige.

Synes ikke OEF eller forumet ellers kan samenlignes ned andre fora hvor skittkasting er regelen, og ikke unntaket.

Forumet er bra og avgjørende for LUSCOS som supporterorganisasjon. Jeg tror også at forumet kan ha bidratt til medlemsvekst i LUSCOS, men det er min synsing.



Enig!

For noen år tilbake var jo forumet nesten litt vel "kameratslig". Litt temperatur er alltid like morro. Kan ikke se at det er så veldig mye drittslenging her inne heller. Dessuten har vi noen dyktige moderatorer som tar seg av slikt.

Det har vel på den andre siden vært litt vel mye temperatur her inne de siste ukene. Men det står jo i stil med hvordan ståa i klubben er. Merker det godt på forumet hvordan Leeds gjør det. I den gode perioden i høst da Leeds vant nesten alle kampene var det jo dørgende stille her inne. Da den dårlige perioden i vår kom, ble det straks mer liv og temperatur her inne.

Og akkurat for øyeblikket er det ikke veldig mye å rope hurra for i Leeds. Og det merkes igjen på forumet. Klart det blir mer "krangler" og negative vinklinger på ting når vi har mistet tre sentrale spillere og ingen forsterkninger har blitt hentet inn.

Forhåpentligvis kommer forsterkningene snart, og da skal en ikke se bort i fra at stemningen her inne blir litt mer temperert  :)

flynn

Sv: Jeg logger ut
« Svar #7 på: Juli 04, 2011, 09:19:04 »
Synd at vi mister debattanter pga dette selvsagt, men jeg tillater meg å mene at det er en aldri så liten overreaksjon. Jeg synes også det blir litt slitsomt når samtlige tråder gjennomsyres av de samme negative kommentarene, men jeg prøver å se forbi dette og bruke forumet som oppslagstavle for nyheter på denne tiden av året.

Det er alltid interessant å høre andres meninger om mitt kjære Leeds, hadde alle vært enig med meg hadde jeg nok ikke giddet å bruke tid her inne.

Dessuten: Jeg har hverken tid eller ork til å bedrive gravende journalistikk rundt økonomi, eierskap, utbyggingsplaner etc. Og, lite av dette kommer til syne gjennom klubbens offisielle organer. Derfor er forumet, med Svein Anders i spissen, "the place to be" for meg.

flynn

Blank_File

Sv: Jeg logger ut
« Svar #8 på: Juli 04, 2011, 09:29:38 »
Adjø

Gufrias

Sv: Jeg logger ut
« Svar #9 på: Juli 04, 2011, 09:41:59 »
Synd at vi mister debattanter pga dette selvsagt, men jeg tillater meg å mene at det er en aldri så liten overreaksjon. Jeg synes også det blir litt slitsomt når samtlige tråder gjennomsyres av de samme negative kommentarene, men jeg prøver å se forbi dette og bruke forumet som oppslagstavle for nyheter på denne tiden av året.

Det er alltid interessant å høre andres meninger om mitt kjære Leeds, hadde alle vært enig med meg hadde jeg nok ikke giddet å bruke tid her inne.

Dessuten: Jeg har hverken tid eller ork til å bedrive gravende journalistikk rundt økonomi, eierskap, utbyggingsplaner etc. Og, lite av dette kommer til syne gjennom klubbens offisielle organer. Derfor er forumet, med Svein Anders i spissen, "the place to be" for meg.

flynn

Jeg vil ikke dømme om hvorvidt torivars reaksjon er riktig eller feil for ham. Bortsett fra det er jeg enig med deg.
Hekta på Leeds siden 1974

Joe Jordan

Sv: Jeg logger ut
« Svar #10 på: Juli 04, 2011, 09:47:12 »
Bye bye then. Syns ikke forumet har dalt i kvalitet, det er her jeg finner relevant info om Leeds på nærmest daglig basis. Jo, til tider er det en del uinteressante og repeterende diskusjoner, men hva så? Jeg heller ikke selv noen stor bidragsyter med informative og interessante innlegg.

Det er helt naturlig at stemningen er mer negativt ladet i disse sedvanlige "alle-kjøper-utenom-oss"-tider. Slik var det i fjor også. 

Legg også merke til kategorien "Ordet er fritt". Altså, ikke "Ordet er nesten fritt".
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg logger ut
« Svar #11 på: Juli 04, 2011, 11:05:21 »
Synd at folk melder seg ut av forumet, og det er ekstra trist når det er på bakgrunn av det som nevnes. Jeg kan forstå noe av det som skrives, blant annet alt Bates og Grayson gnålet. Jeg synes deter viktig å støtte laget, inkludert Grayson. En del motgang må vi kunne tålde uten at hans hode skal serveres på et fat. Videre er det greit å være realisktiske synes jeg, uten at jeg har fasit eller monopol på æ være det.

Ordet er fritt på forumet og det er jeg glad for. Jeg har hatt mye glede av all kunnskap folk sitter med, og mange av de gullkorna som har kommet den tiden jeg har deltatt. Surmuling forekommer, men det kan man enkelt velge seg vekk fra eller kommentere dersom man ønsker det.

Ny sesong i anmarsj og frustrasjon fordi vi ikke handler inn spillere. Jeg kjenner også på det og blir urolig. Hvorfor kan ikke vi osv. osv. Vi har ikke ryggrad til å handle inn masse spillere og jeg ønsker ikke økonomikaos så da får jeg vel leve med lånte spillere og de vi har da...!! Klubben holder jeg likevel av til verden går under!!

MOT!!!
Yeboahs vitne

Per Arne

Sv: Jeg logger ut
« Svar #12 på: Juli 04, 2011, 11:09:51 »
Det blir storm i et vannglass å flagge ut. Hva oppnår man med det? Jeg er selv møkk lei alle ekkoene som gjentar seg i hver eneste tråd, men å kutte ut forumet? Tror ikke det.

Men for de som ikke tåler en opphetet diskusjon er det sikkert vanskelig.

Det må vel være lov å gi uttrykk for at man synes at andres meninger er feil?

Og det er jo et paradoks at de som diskuterer mest intenst, og også får sitt pass påskrevet, er trofaste mot forumet, mens det er de som ikke deltar som skriker og roper og melder seg ut.

marve

Sv: Jeg logger ut
« Svar #13 på: Juli 04, 2011, 11:42:14 »
Bye bye then. Syns ikke forumet har dalt i kvalitet, det er her jeg finner relevant info om Leeds på nærmest daglig basis. Jo, til tider er det en del uinteressante og repeterende diskusjoner, men hva så? Jeg heller ikke selv noen stor bidragsyter med informative og interessante innlegg.

Det er helt naturlig at stemningen er mer negativt ladet i disse sedvanlige "alle-kjøper-utenom-oss"-tider. Slik var det i fjor også. 

Legg også merke til kategorien "Ordet er fritt". Altså, ikke "Ordet er nesten fritt".

Veldig enig med deg joe jordan .Oef gjenspeiler vell bare stå i klubben akkurat nå.
Hadde vi vist større ambisjoner ville det nok vært mye roligere her inne .
 

marve

Sv: Jeg logger ut
« Svar #14 på: Juli 04, 2011, 11:47:02 »
Synd at folk melder seg ut av forumet, og det er ekstra trist når det er på bakgrunn av det som nevnes. Jeg kan forstå noe av det som skrives, blant annet alt Bates og Grayson gnålet. Jeg synes deter viktig å støtte laget, inkludert Grayson. En del motgang må vi kunne tålde uten at hans hode skal serveres på et fat. Videre er det greit å være realisktiske synes jeg, uten at jeg har fasit eller monopol på æ være det.

Ordet er fritt på forumet og det er jeg glad for. Jeg har hatt mye glede av all kunnskap folk sitter med, og mange av de gullkorna som har kommet den tiden jeg har deltatt. Surmuling forekommer, men det kan man enkelt velge seg vekk fra eller kommentere dersom man ønsker det.

Ny sesong i anmarsj og frustrasjon fordi vi ikke handler inn spillere. Jeg kjenner også på det og blir urolig. Hvorfor kan ikke vi osv. osv. Vi har ikke ryggrad til å handle inn masse spillere og jeg ønsker ikke økonomikaos så da får jeg vel leve med lånte spillere og de vi har da...!! Klubben holder jeg likevel av til verden går under!!

MOT!!!

Er det urealistisk å mene at en stor klubb som leedsu skal være blant de mest ambisiøse klubbene i denne ligaen ?.
Og alle her inne vill vell altid ha leedsu som sitt lag uansett hva som skjer .
 

03.01.10

Sv: Jeg logger ut
« Svar #15 på: Juli 04, 2011, 12:35:03 »
Skjønner godt at folk melder seg ut av forumet. Syns ikke det er noe problem at folk er enten positive eller negative til hva som skjer på Elland Road, det får være opp til hver enkelt å gjøre seg opp en mening om. DET SOM GJØR MEG DRITLEI ER AT NESTEN ALLE TRÃ…DER BENYTTES TIL Ã… DISKUTERE BATES OG TIL EN VISS GRAD OGSÃ… GRAYSON >:( 

F.eks.: går jeg inn på rykter-tråden, så er det for å lese om RYKTER, og kun rykter, ikke hva forumsdeltakere måtte mene om Bates, Grayson eller for den saks skyld svigermora si! Bruk egne tråder til slike diskusjoner, og ha litt respekt for leserne av dette forumet!!!

grana

Sv: Jeg logger ut
« Svar #16 på: Juli 04, 2011, 14:19:55 »
Skjønner godt at folk melder seg ut av forumet. Syns ikke det er noe problem at folk er enten positive eller negative til hva som skjer på Elland Road, det får være opp til hver enkelt å gjøre seg opp en mening om. DET SOM GJØR MEG DRITLEI ER AT NESTEN ALLE TRÃ…DER BENYTTES TIL Ã… DISKUTERE BATES OG TIL EN VISS GRAD OGSÃ… GRAYSON >:( 

F.eks.: går jeg inn på rykter-tråden, så er det for å lese om RYKTER, og kun rykter, ikke hva forumsdeltakere måtte mene om Bates, Grayson eller for den saks skyld svigermora si! Bruk egne tråder til slike diskusjoner, og ha litt respekt for leserne av dette forumet!!!

Støttes 100%. Slik det er nå blir en hver tråd til en Bates-tråd ved at noen svarer alle innlegg i retning "det kan du glemme når vi har Bates"/"sånn går det når vi har Bates". Det er vanvittig for dem som også har lyst til å lese eller skrive om andre ting her inne. Enig i at Bates og klubbstyre er viktige ting å diskutere, men det holder med en tråd eller to! Vi må klare å holde oss til tråd-topic her, og inntil folk gjør det bør nesten moderatorene så raskt som mulig slette eller flytte slike innlegg dit de hører hjemme. Alternativet er at forumet imploderer helt (noe det er tydelige tegn på at det er i ferd med å gjøre).

Hvor fint hadde det ikke vært om vi i sommer kunne bruke rykte- og spillertrådene til å holde oss oppdatert på nettopp det?

Od

  • Gjest
Sv: Jeg logger ut
« Svar #17 på: Juli 04, 2011, 16:20:36 »
Ordet er valgfritt også  8)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Jeg logger ut
« Svar #18 på: Juli 04, 2011, 16:28:38 »
Skjønner Tor Ivar veldig godt jeg - trist at det tynnes i rekkene….

Synes også at verdien av forumet er synkende – både som informasjonskanal og som et saklig diskusjonsforum, men det tjener sikkert en viktig rolle for de som trenger det for å få ut frustrasjon og lette på trykket.

Synes allikevel det er ganske surrealistisk at flere ser ut til å være helt ’i kjelleren’ allerede nå i begynnelsen av juli, og bruker sommerferien til å gneldre ut frustrasjonen på et internettforum som dette.  Jeg for min del synes det i lengden blir mer komisk enn provoserende - og har utformet en psykologisk profil på de mest utagerende, som jeg til stadighet får humrende bekreftelser på….. ;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Knut-

Sv: Jeg logger ut
« Svar #19 på: Juli 04, 2011, 18:26:23 »
Dette forumet er fullt av godt voksne menn ( inkludert meg selv) som burde ha en viss livserfaring. Selv om det visstnok er lemenår i år skjønner jeg ikke hvorfor så mange hisser seg så voldsomt opp i disse "diskusjonene". Fotball er vel bare krydderet i det virkelige livet, og å være usaklig eller å bli deprimert her inne blir for meg noe komisk. Er det ikke mulig å la være å svare tilbake til de som virkelig tar av ?
medlem 191

dansale

Sv: Jeg logger ut
« Svar #20 på: Juli 04, 2011, 19:20:09 »
Off-Topic!
Forza Leeds!

euphor9

Sv: Jeg logger ut
« Svar #21 på: Juli 04, 2011, 22:53:36 »
Dette forumet er fullt av godt voksne menn ( inkludert meg selv) som burde ha en viss livserfaring. Selv om det visstnok er lemenår i år skjønner jeg ikke hvorfor så mange hisser seg så voldsomt opp i disse "diskusjonene". Fotball er vel bare krydderet i det virkelige livet, og å være usaklig eller å bli deprimert her inne blir for meg noe komisk. Er det ikke mulig å la være å svare tilbake til de som virkelig tar av Synes


Skal man bli sur og slette seg for at noen er negativ?   

Skjønner godt at flere er negativ(men så er jo jeg en av de negative) til driften av Leeds United,
vi alle vil at Leeds skal være ett topp lag i England, desværre en lang vei dit.
Og kan ikke skjønne at dette forum er liksom ødelagt av negative innlegg.
Og personlig så liker jeg mye heller å være her enn å sitte på facebook og læse hva folk har spist til middag. 

Per Arne

Sv: Jeg logger ut
« Svar #22 på: Juli 04, 2011, 23:15:26 »
Dette forumet er fullt av godt voksne menn ( inkludert meg selv) som burde ha en viss livserfaring. Selv om det visstnok er lemenår i år skjønner jeg ikke hvorfor så mange hisser seg så voldsomt opp i disse "diskusjonene". Fotball er vel bare krydderet i det virkelige livet, og å være usaklig eller å bli deprimert her inne blir for meg noe komisk. Er det ikke mulig å la være å svare tilbake til de som virkelig tar av ?

Tror du undervurderer fotballens betydning for mange av oss. Om du ser fotballen som kun et krydder i hverdagen, og ikke lar deg følelsesmessig engasjere, skjønner jeg at du klarer å være tilnærmet likegyldig. Komisk? Kanskje for deg.. For andre er det mer alvorlig og betydningsfullt.

Knut-

Sv: Jeg logger ut
« Svar #23 på: Juli 05, 2011, 08:31:19 »
Dette forumet er fullt av godt voksne menn ( inkludert meg selv) som burde ha en viss livserfaring. Selv om det visstnok er lemenår i år skjønner jeg ikke hvorfor så mange hisser seg så voldsomt opp i disse "diskusjonene". Fotball er vel bare krydderet i det virkelige livet, og å være usaklig eller å bli deprimert her inne blir for meg noe komisk. Er det ikke mulig å la være å svare tilbake til de som virkelig tar av ?

Tror du undervurderer fotballens betydning for mange av oss. Om du ser fotballen som kun et krydder i hverdagen, og ikke lar deg følelsesmessig engasjere, skjønner jeg at du klarer å være tilnærmet likegyldig. Komisk? Kanskje for deg.. For andre er det mer alvorlig og betydningsfullt.


Poenget er at det da må gå an å oppføre seg og ikke framstå som påvirket av en miks av pms, pubertet og 40-årskrise   ;)


medlem 191

Per-Stian

Sv: Jeg logger ut
« Svar #24 på: Juli 05, 2011, 08:41:44 »
Eg tykkjer det er sterkt beklageleg at folk "melder seg ut" av forumet - i alle fall dersom dette skuldast personleg hets. Men at folk er skuffa over transferpolitikken i klubben vår, ser eg på som heilt normalt og forventa. Kven er vel ikkje skuffa og litt bekymra for situasjonen vi har hamna i?

Eg er heilt overtydd om at stemninga vil snu dersom vi hentar inn to-tre klassespelarar og fyller på med litt anna nytt.

Kato

Sv: Jeg logger ut
« Svar #25 på: Juli 05, 2011, 08:47:39 »
At det er temperatur, litt spenstig språkbruk, frustrasjon, diskusjon og engasjement er jo viktige ingredienser for å ha et levende og godt forum.

Det synes jeg vi har. At man har et forum man kan titte innom stort sett hver dag (for klubben man er så glad i), er jo strålende. Tror ikke alle har det.

Vi skal ta ballen og ikke mannen, men noe takhøyde bør det være.

Vinden som blåser nå for tiden er jo frustrasjon for at klubben virker å være fullstendig paralysert. Det blir ikke noe bedre av at Grasyon og Bates de gangene de uttaler seg, heller burde holdt kjeft (eks Schmeichel).

Så bør vel alle og enhver unngå at enhver diskusjon ender i en kamp for eller mot Bates. Skal trollet spise seg mett, må det hente mat en plass.

Til slutt synes jeg moderatorene bør fredes. De gjør en frivillig jobb her inne. Da bør en tenke seg om i forhold til hvilke krav som stilles.
 

Tom S

Sv: Jeg logger ut
« Svar #26 på: Juli 05, 2011, 13:26:25 »
At det er temperatur, litt spenstig språkbruk, frustrasjon, diskusjon og engasjement er jo viktige ingredienser for å ha et levende og godt forum.

Fullstendig enig, vi har eit glimrande og engasjert forum!
Det er grunnen til at eg fortsatt "henger" her.

Eg har heller ingenting imot hverken temperatur (utenom personhets), spenstig språkbruk (er samboer med ei fra nordland ;) ), frustrasjon og engasjement - MEN, det evinnelige gnålet om att og om att i samtlige tråder - DET er slitsomt og fullstendig unødvendig!
COME ON LEEDS !!