Skrevet av Emne: Gode råd mot Scum nabo!!  (Lest 1823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Gode råd mot Scum nabo!!
« på: Juli 07, 2011, 20:50:44 »
Hei!

Har havnet i den situasjon at en Scum fan har flytta inn i en boligblokk like ved.
Jeg har desverre utsikt rett mot verandaen  hans når jeg går ut av utgangsdøra mi.
I hele sommer så har henholdsvis hjemme og bortedrakta til Scum blafret  midt i synsfeltet mitt
når jeg går ut utgangsdøra mi!

Lurer  på om noen har noen gode råd!

Har tenkt på.

a: Ã… anmelde han for miljøkriminalitet eller ringe Bellona.

b: Saksøke han da jeg forestiller meg at prisnivået på boliger i området synker drastisk på grunn
   av det!

c: Saksøke han for psykiske virkninger og ettervirkninger av det han utsetter meg for!

Forresten, kjenner ikke fyren som bor der,  og har ingen planer om og bli kjent med han eller få en diplomatisk løsning på dette uvesenet !!(M.a.o Støre , du behøver ikke svare på denne tråden).

Gode råd mottas med takk!!!

Mvh pOndus som allerede gleder seg til vinteren.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Gode råd mot Scum nabo!!
« Svar #1 på: Juli 07, 2011, 20:54:10 »
Riv ned driten og gi mannen en lusing 8)

Lundewhites

Sv: Gode råd mot Scum nabo!!
« Svar #2 på: Juli 07, 2011, 21:01:46 »
jerrykanne og fyrstikker  8)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gode råd mot Scum nabo!!
« Svar #3 på: Juli 07, 2011, 21:29:58 »
Gi han 24 timer på å pakke sakene sine, og fjerne seg, og si at du sprenger Old Trafford hvis han ikke er 10 km unna innen de 24 timene :P

Ellers så kan du bytte ut draktene med Leeds sine, så blir det bedre for øynene dine ;)

dansale

Sv: Gode råd mot Scum nabo!!
« Svar #4 på: Juli 07, 2011, 21:54:17 »
Litt veldigt OT men   ;D
Forza Leeds!

Hobben

Sv: Gode råd mot Scum nabo!!
« Svar #5 på: Juli 07, 2011, 22:36:38 »
Bensin + fyrstikker!
Rogaland Whites

gill

Sv: Gode råd mot Scum nabo!!
« Svar #6 på: Juli 07, 2011, 23:39:02 »
Bli kjent med han. Du skal alltid holde dine venner nære, men dine fiender skal du holde enda nærmere. Slik kan du overtale han til å bli fan av det virkelige United.. LEEDS UNITED. Kan aldri nevnes for ofte: DET FINNES BARE ET UNITED, LEEDS UNITED!!!
 

flynn

Sv: Gode råd mot Scum nabo!!
« Svar #7 på: Juli 08, 2011, 08:24:52 »
Slike markeringer fra ekstremister er mest motivert av et ønske om oppmerksomhet. Derfor blir mitt råd å overse mannen fullstendig. Bruk gjerne et nedlatende kroppsspråk om dere møtes på dugnader i borettslaget eller lignende, men ikke inngi deg på noen form for verbal kommunikasjon.
Om det er tegn til at mannen aktivt rekrutterer wannebees fra nabolagets oppvoksende slekt må du vurdere splitt-og-hersk teknikker. Fortell eventuelt smågutta at Giggs er en gammel gris, at Ferguson lukter vondt osv. Bruk fantasien!

flynn

Blank_File

Sv: Gode råd mot Scum nabo!!
« Svar #8 på: Juli 08, 2011, 08:33:37 »
Og at van Der Sar har store busemenn i nesa.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gode råd mot Scum nabo!!
« Svar #9 på: Juli 08, 2011, 11:29:04 »
Selg straks og flytt til et respektabelt bosted, dette mens du enda kan få noe igjen for leiligheten din. Arranger visning når det er så mørkt at ingen ser draktene, eller forklar de som ser trøyene at vedkommende som bor der er lagt inn på psyk. men at han ikke rakk å ta ned beviset på sin sykdom før de i hvite rakker hentet ham...... ::)
Yeboahs vitne

Trulsaren

Sv: Gode råd mot Scum nabo!!
« Svar #10 på: Juli 08, 2011, 15:04:40 »
Bensin + fyrstikker!
Trenger ikke bensin.. Slik dritt brenner uten ekstra hjelp..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

nord

Sv: Gode råd mot Scum nabo!!
« Svar #11 på: Juli 08, 2011, 15:53:32 »
Køb nogle Barcelona skjorter og lad dem hænge udenfor et par dage- det plejer at virke  ;D ;D. Derefter hænger du nogle Leeds skjorter til afdampning  :P