Skrevet av Emne: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!  (Lest 13641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lundewhites

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #30 på: Juli 20, 2011, 00:15:13 »
Er heller ikke så sikker på om førsteelveren er svekket fra i fjor. Topp prestasjonene i fjor var det opprykksklasse over. Problemet var at laget var alt for ujevnt og bunn prestasjonen må heves!
Vil vente med å bastant påstå at vi er svekket på keeperplassen. en lar seg ofte blende av publikumsredninger, men det er så inderlig mye mer med keeperoppgaven enn det.
Komunikasjon og feltarbeid er mye mere viktig og en god keeper har ofte avverget situasjoner, før det blir nødvendig med tigersprang. I de kampene jeg så i fjor, var det opplagt at Kasper manglet disse kvalitetene. Det ble til stadighet missforståelser mellom keeper og forsvar og mange billige mål ble sluppet inn på dødballer. Og jeg trur også at spillerne som allerde er i klubben kan utvile seg til å bli viktige brikker i årets førsteelver. Syns Clayton så bra ut i første omgang mot Motherwell og Nunes virket også fresk.
Nå har vi også fått murbrekeren sentralt på midtbanen som var savnet hele fjorårs sesongen. Der vi virkelig trenger forsterking er på venstre bekk! Kisnorbo kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen og da er vi jo styrket i midtforsvaret mener jeg.
Det blir noen spennende uker fremover og når 6 august kommer, er jeg sikker på at en tre til fire nye spillere er med å kjemper om plass på laget. Tipper på en plass mellom 4 og 8 plass denne sesongen.


!!Syns Clayton så bra ut i første omgang mot Motherwell og Nunes virket også fresk.
Nå har vi også fått murbrekeren sentralt på midtbanen som var savnet hele fjorårs sesongen. Der vi virkelig trenger forsterking er på venstre bekk! Kisnorbo kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen og da er vi jo styrket i midtforsvaret mener jeg.
!!

Se for deg Kirsnobo og en eller annen forsvarer til, pluss et par på midtbanen/spisser blir skadet og at Gradel og eller Snoddy forsvinner, for skader blir det, og at SG fortsetter det harde kjøps reset han driver med.
Da havner vi ikke på 4-8 plass men i bånn av tabellen.
Det jeg forsøker å si er at det må betydelige forsterkninger til om leeds skal ha noen mulighet til det ledelsen sier de skal oppnå.

Joda, men de fleste lagene ville vel slitt hvis de "mistet" 6 førstelagspillere?? Og jeg nevnte vel også at det trengs noen nye spillere? Jeg trur ikke Snoddgrass forsvinner, kanskje Gradel? Men uansett hva mange måtte mene her inne, så er jeg sikker på at de som styrer ikke VIL at det skal gå dårlig! Hvis Gradel går, kommer det nye til. Noen svartmaler situasjonen fullstendig her og hentyder til at det er nærmest bare idioter som ikke innser at Bates bare vil Leeds United vondt. Har kikket litt på motstanderlagenes stall og kan ikke se at det er så mange lag som er bedre rustet enn Leeds. Men nå er vel de fleste av lagene IKKE ferdige med å rekrutere nye spillere, heller ikke LEEDS!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Lundewhites

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #31 på: Juli 27, 2011, 12:09:11 »
Når en nå nærmer seg seriestart syns jeg ikke motstanderene ser så fryktinggytene ut!

Er ganske sikker på at to av tre opprykkslag er blandt disse:
Ipswich
Leicester
West Ham


Når jeg går igjennom hva som har skjedd i sommer med de andre lagene, syns jeg ingen av disse har kommet noe bedre ut av det enn Leeds! Det gjennstår selvfølgelig noen hektiske dager ennå, og det kommer sikker mange lånespillere inn. Men per dd. så syns jeg ikke de ser så skumle ut og vi er vel ikke ferdige med å forsteke vi heller?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Blank_File

Sv: Re: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #32 på: Juli 27, 2011, 13:54:31 »
Jeg tror helt ganske sikkert at med så mye spillerkjøp som vi har sett fra Leicester og Ipswich at det vil ta litt tid for de og sette spillet. Hvis de ikke får en flying start kan det bli tøft å klare direkte opprykk.

Tror årets sesong blir minst like spennende som forrige.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #33 på: Juli 27, 2011, 20:06:14 »
Vi vil få et bevis på om kjöpepolitikken til Leicester funker, mange Leedssupportere som önsker at vi skal oppföre oss på samme måte...

Leicester vil väre beviset til jarle, DHY og resten av *koret....:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #34 på: Juli 27, 2011, 20:16:52 »
Vi vil få et bevis på om kjöpepolitikken til Leicester funker, mange Leedssupportere som önsker at vi skal oppföre oss på samme måte...

Leicester vil väre beviset til jarle, DHY og resten av *koret....:)

Trodde Cardiff i fjor og i forfjor var beviset. :D

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

DanskLeedsGut

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #35 på: Juli 27, 2011, 20:30:11 »
West Ham usikker??? De har hentet Nolan fra Newcastke og Matt Taylor fra Bolton - 2 spillere jeg gerne ville have haft til Leeds!!!!!!

Vi er ikke svækket på keeperpladsen, Lonergan/Rachubka er 2 gode erstatninger for Higgs og Kasper.
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Gufrias

Sv: Re: Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #36 på: Juli 27, 2011, 23:26:51 »
Vi vil få et bevis på om kjöpepolitikken til Leicester funker, mange Leedssupportere som önsker at vi skal oppföre oss på samme måte...

Leicester vil väre beviset til jarle, DHY og resten av *koret....:)

Trodde Cardiff i fjor og i forfjor var beviset. :D

-LeifO

Moderatortroll.
Fjorårets utgave av Middlesbrough fortjener vel også hederlig omtale. Svært så aktiv på innkjøpsfronten, tippet til førsteplass, og kunne cashe inn en strålende 12-plass takket være en god vårsesong.
Hekta på Leeds siden 1974

Bakke

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #37 på: Juli 28, 2011, 09:43:29 »

Inn og ut her http://www.skysports.com/football/transfers/0,20367,11687__201107,00.html

Jeg tror Nottingham Forest med Steve Mclaren kan ende høyt opp på tabellen.
Samme med West Ham, Ipswich, Cardiff, Leicester og Blackpool.

Med dagens Leedsstall forventer jeg ikke opprykk, med salg av Gradel og/eller Snoddgrass vil jeg ikke forvente annet enn midtsiktet. Skulle Becchio opereres??? Og Somma ute..

Vi må forsterke smart. Med det er vel vanskelig og finne spillere som fits the bill og laget, noe som bekreftes med at det skjer lite og nesten ingenting med innkommende Leedsspillere.

auren

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #38 på: Juli 28, 2011, 10:09:28 »
Leicester klarte hele 1-1 mot Kettering i går, så det er nok ikke bare Leeds som spiller dårlige kamper...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #39 på: Juli 28, 2011, 20:02:36 »
West Ham usikker??? De har hentet Nolan fra Newcastke og Matt Taylor fra Bolton - 2 spillere jeg gerne ville have haft til Leeds!!!!!!

Vi er ikke svækket på keeperpladsen, Lonergan/Rachubka er 2 gode erstatninger for Higgs og Kasper.

De har jo også mistet noen spillere....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #40 på: Juli 29, 2011, 12:29:28 »
Leicester klarte hele 1-1 mot Kettering i går, så det er nok ikke bare Leeds som spiller dårlige kamper...

auren

Alltid hatt litt sans for SGE og Harry Redknapp, 2 trenere som kan dette med å kjøpe og selge spillere....

Sitat
Leicester City

Transfer Speculation    Matthew Mills    Undisclosed    Reading
Transfer Speculation    David Nugent    Free Transfer    Portsmouth
Transfer Speculation    Sean St Ledger    Undisclosed    Preston North End
Transfer Speculation    Lee Peltier    Undisclosed    Huddersfield Town
Transfer Speculation    Kasper Schmeichel    Undisclosed    Leeds United   
Transfer Speculation    Ricardo    Free Transfer    
   
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Per-Stian

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #41 på: Juli 29, 2011, 12:49:57 »
Leicester City

Transfer Speculation    Matthew Mills    Undisclosed    Reading
Transfer Speculation    David Nugent    Free Transfer    Portsmouth
Transfer Speculation    Sean St Ledger    Undisclosed    Preston North End
Transfer Speculation    Lee Peltier    Undisclosed    Huddersfield Town
Transfer Speculation    Kasper Schmeichel    Undisclosed    Leeds United   
Transfer Speculation    Ricardo    Free Transfer

Leicester har eit fryktinngytande lag på papiret:

                       Schmeichel

Naughton    St Ledger    Hobbs       Konchesky

Danns         Moreno       Johnson     King

                 Yakubu       Vassell

Benk: Ricardo, Mills, Wellens, Kamara, Oakley

peder

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #42 på: Juli 30, 2011, 12:24:01 »
Ser ut som spesialistene (snittet av odds setterne) tror vi kommer til å ende på en 9.plass i årets sesong, for håpe de undervurderer stallen til Leeds og at Leedsfan og hans likesinnede har mere greie på vårt lag enn dem :-)

peder

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #43 på: Juli 30, 2011, 12:37:56 »
Her er hvordan snittet av 21 odds firmaer tror tabellen i Championship kommer til å se ut ved sesong slutt.

West Ham
Leicester
Nottingham Forest
Birmingham City
Reading
Middlesbrough
Southampton
Cardiff
Leeds
Ipswich
Brighton
Blackpool
Hull
Burnley
Millwall
Portsmouth
Bristol City
Derby
Watford
Coventry
Crystal Palace
Peterborough
Barnsley
Doncaster

Blank_File

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #44 på: Juli 30, 2011, 12:54:34 »
Flere jeg stiller litt spørsmål ved her...

Southampton? Var de ekstremt overlegne i L1 eller? Har de forsterket ytterligere?

Cardiff? Jeg har ikke noe særlig innsikt i noen av de, men har ikke Cardiff mistet hele angrepet sitt? Forsvaret var da vitterlig ikke det store de kampene jeg så Cardiff i fjor. Inkludert den ene kampen mot oss.

DanskLeedsGut

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #45 på: Juli 30, 2011, 13:11:37 »
Leicester City

Transfer Speculation    Matthew Mills    Undisclosed    Reading
Transfer Speculation    David Nugent    Free Transfer    Portsmouth
Transfer Speculation    Sean St Ledger    Undisclosed    Preston North End
Transfer Speculation    Lee Peltier    Undisclosed    Huddersfield Town
Transfer Speculation    Kasper Schmeichel    Undisclosed    Leeds United   
Transfer Speculation    Ricardo    Free Transfer

Leicester har eit fryktinngytande lag på papiret:

                       Schmeichel

Naughton    St Ledger    Hobbs       Konchesky

Danns         Moreno       Johnson     King

                 Yakubu       Vassell

Benk: Ricardo, Mills, Wellens, Kamara, Oakley

Jack Hobbs er da skiftet??? Efter hvad jeg har hørt/læst! :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Hallgeir *

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #46 på: Juli 30, 2011, 13:13:50 »
Og Birmingham kan måtte holde "garasjesalg" på sine beste spillere etter at eieren, Carson Yeung, sitter i arresten, mistenkt for hvitvasking av penger.

 Kilde: TIPS (som sikkert har snappet det opp fra en engelsk avis)
Super Leeds since 1968

peder

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #47 på: Juli 30, 2011, 13:30:12 »
Flere jeg stiller litt spørsmål ved her...

Southampton? Var de ekstremt overlegne i L1 eller? Har de forsterket ytterligere?

Cardiff? Jeg har ikke noe særlig innsikt i noen av de, men har ikke Cardiff mistet hele angrepet sitt? Forsvaret var da vitterlig ikke det store de kampene jeg så Cardiff i fjor. Inkludert den ene kampen mot oss.
I programmet "Silly Season" på Tv 2 trodde de at Southampton kunne bli sesongens svar på Norwich. Cardiff er jeg også veldig spent på, mistet mye kvalitet og har vel ikke klart å erstatte disse enda. Vi får vel en god pekepinn på hvordan det ligger an etter første runde er spilt. Sitter med en følelse at jeg kommer til å gå fra pub'en på lørdag med tungt hjerte.  :o

RoarG

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #48 på: Juli 30, 2011, 18:49:33 »
Kan ikke se at vi har styrket stallen. Det må vi jo, uavhengig av hva de andre gjør. 7. plassen fra i fjor bør jo forbedres 5 hakk!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #49 på: August 01, 2011, 09:24:31 »
Her er hvordan snittet av 21 odds firmaer tror tabellen i Championship kommer til å se ut ved sesong slutt.

West Ham
Leicester
Nottingham Forest
Birmingham City
Reading
Middlesbrough
Southampton
Cardiff
Leeds
Ipswich
Brighton
Blackpool
Hull
Burnley
Millwall
Portsmouth
Bristol City
Derby
Watford
Coventry
Crystal Palace
Peterborough
Barnsley
Doncaster

19-mai Sat npower Championship Play-off Final
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #50 på: August 04, 2011, 22:23:07 »
http://www.skysports.com/football/transfers/0,20367,11687__201107,00.html

Lurer på hva Nottingham Forest-fansen sier, de har jo fått en ex-landslagstrener og har signert has beens!!

West Ham skal flytte inn i Olympic Stadium etter OL og må ha et ENORMT press på seg til å rykke opp.. Klarer de ikke det så er det bye bye West Ham.

Sitat
On 11 February 2011 the Olympic Park Legacy Committee selected West Ham United & Newham Council as the preferred bidder to take over the Olympic Stadium after the 2012 Games. The decision in favour of West Ham's bid was unanimous.

Leicester har vel snart brukt 100 millioner på spillere og har også et press på seg, blir spennende å se om spillerne takler det...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #51 på: August 05, 2011, 09:02:48 »
Se hva som skjer i Blackpool, her snakker vi bortskjemte spillere..

http://www.dagbladet.no/2011/08/05/sport/fotball/ian_holloway/blackpool/championship/17563219/

Sitat
Raus fallskjerm

Ã…rsaken til managerens mismot handler blant annet om en spillergruppe i oppløsning. De fleste av dem har sett lønna si bli halvert siden nedrykket fra Premier League, til tross for at klubber som rykker ned mottar en generøs fallskjerm av Premier League. Over fire år får man utbetalt 48 millioner pund så overgangen ikke skal bli så brutal: 16 millioner i hvert av de to første årene, åtte over de to siste.

Ifølge Daily Mail er det bare fem spillere som har beholdt lønna si, og det var fordi de forlenget kontrakten sin i sesongen som var.

En av dem som har måttet tåle et kraftig lønnskutt er Neal Eardley, og pengekrangelen skal ha gått såpass hardt innpå ham at han ikke er mentalt klar for å spille mot Hull i kveld.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #52 på: August 05, 2011, 09:17:26 »
Tror Blackpool kommer til å slite kommende sesong...tipper kamp på nedre halvdel for deres del.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #53 på: August 05, 2011, 10:06:52 »
West Ham usikker??? De har hentet Nolan fra Newcastke og Matt Taylor fra Bolton - 2 spillere jeg gerne ville have haft til Leeds!!!!!!

Vi er ikke svækket på keeperpladsen, Lonergan/Rachubka er 2 gode erstatninger for Higgs og Kasper.
west hm tror jag inte på i år, vad hjälper det om det fått in nolan och matthew taylor när de förlorat spelare som hitzlberger, upson keane, boa morte jacobsen kieron dyer kovac, de costa, gabiddon demba ba m m, tror scott parker försvinner ganska snart med
 

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #54 på: August 05, 2011, 10:13:05 »
West Ham usikker??? De har hentet Nolan fra Newcastke og Matt Taylor fra Bolton - 2 spillere jeg gerne ville have haft til Leeds!!!!!!

Vi er ikke svækket på keeperpladsen, Lonergan/Rachubka er 2 gode erstatninger for Higgs og Kasper.
west hm tror jag inte på i år, vad hjälper det om det fått in nolan och matthew taylor när de förlorat spelare som hitzlberger, upson keane, boa morte jacobsen kieron dyer kovac, de costa, gabiddon demba ba m m, tror scott parker försvinner ganska snart med

West Ham har mange gode spillere, de kommer til å rykke opp igjen hvis de takler presset. Så de i mange kamper forrige sesong, de spilte flott fotball, men fikk dårlig betalt. Ut med en naiv israeler og inn med en kynisk brite og voila PL neste år.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #55 på: September 01, 2011, 11:35:51 »
Stjålet fra waccoe og ikke helt etter intensjonen til tråden:

Sitat
Max Gradel - Ramon Nunez
Kasper Schmeichel - Andy Lonergan
Neil Kilkenny - Michael Brown
Bradley Johnson - Adam Clayton
Richard Naylor - Darren O'Dea
Shane Higgs - Paul Rachubka
Eric Lichaj - Tom Lees
George McCartney - Aidy White
Mike Grella - Andy Keogh
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #56 på: September 01, 2011, 11:49:00 »
Max Gradel > Ramon Nunez
Kasper Schmeichel < Andy Lonergan
Neil Kilkenny < Adam Clayton
Bradley Johnson > Michael Brown
Richard Naylor < Darren O'Dea
Shane Higgs < Paul Rachubka
Eric Lichaj > Tom Lees
George McCartney = Aidy White
Mike Grella < Andy Keogh

Sånn sett har vi vel ikke blitt så veldig svekket nei... Men Gradel er jo virkelig et savn både offansivt og defansivt  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #57 på: September 01, 2011, 11:56:32 »
Max Gradel > Ramon Nunez
Kasper Schmeichel < Andy Lonergan
Neil Kilkenny < Adam Clayton
Bradley Johnson > Michael Brown
Richard Naylor < Darren O'Dea
Shane Higgs < Paul Rachubka
Eric Lichaj > Tom Lees
George McCartney = Aidy White
Mike Grella < Andy Keogh

Sånn sett har vi vel ikke blitt så veldig svekket nei... Men Gradel er jo virkelig et savn både offansivt og defansivt  :'(

auren

Helt enig angående Gradel, svekket offensivt og defensivt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #58 på: September 01, 2011, 11:58:15 »
Max Gradel > Ramon Nunez
Kasper Schmeichel < Andy Lonergan
Neil Kilkenny < Adam Clayton
Bradley Johnson > Michael Brown
Richard Naylor < Darren O'Dea
Shane Higgs < Paul Rachubka
Eric Lichaj > Tom Lees
George McCartney = Aidy White
Mike Grella < Andy Keogh

Sånn sett har vi vel ikke blitt så veldig svekket nei... Men Gradel er jo virkelig et savn både offansivt og defansivt  :'(

auren

Nei, men hvem er det som vil stå på stedet hvil?  :-\

Leedsfan

Sv: Championship Transfers (for å sette ting i perspektiv)!
« Svar #59 på: September 01, 2011, 12:03:09 »
Max Gradel > Ramon Nunez
Kasper Schmeichel < Andy Lonergan
Neil Kilkenny < Adam Clayton
Bradley Johnson > Michael Brown
Richard Naylor < Darren O'Dea
Shane Higgs < Paul Rachubka
Eric Lichaj > Tom Lees
George McCartney = Aidy White
Mike Grella < Andy Keogh

Sånn sett har vi vel ikke blitt så veldig svekket nei... Men Gradel er jo virkelig et savn både offansivt og defansivt  :'(

auren

Nei, men hvem er det som vil stå på stedet hvil?  :-\

Bare de som er fornøyde...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.