Skrevet av Emne: EX-LÃ…NESPILLER: Darren O'Dea  (Lest 22086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

« Siste redigering: August 04, 2014, 18:32:30 av Promotion 2010 »

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #1 på: August 04, 2011, 15:08:41 »
får håpe ittno klusser tæl dætta da...
Ups & Ups!!

Jon R

NY LÃ…NESPILLER: DARREN O'DEA
« Svar #2 på: August 04, 2011, 15:18:57 »
Da er vel O'Dea så godt som klar tenker jeg.

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds_united_agree_deal_for_celtic_defender_o_dea_1_3646920

http://www.leedsunited.com/news/20110804/boss-confirms-defender-interest_2247585_2409766

Skeptisk. Ønsker meg en rendyrket venstre back, ikke en midtstopper som kan spille venstre back. Og forsvaret til Ipswich lakk vel som en sil store deler av forrige sesong. Ikke har han spesielt  mange kamper å vise til for en 24 åring heller. 9 kamper for Irland drar dog pendelen i andre retningen....
« Siste redigering: August 04, 2011, 22:18:36 av Asbjørn »
Jon R.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #3 på: August 04, 2011, 15:51:45 »
Da er vel O'Dea så godt som klar tenker jeg.

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds_united_agree_deal_for_celtic_defender_o_dea_1_3646920

http://www.leedsunited.com/news/20110804/boss-confirms-defender-interest_2247585_2409766

Skeptisk. Ønsker meg en rendyrket venstre back, ikke en midtstopper som kan spille venstre back. Og forsvaret til Ipswich lakk vel som en sil store deler av forrige sesong. Ikke har han spesielt  mange kamper å vise til for en 24 åring heller. 9 kamper for Irland drar dog pendelen i andre retningen....

Er så enig så enig.....sukk :-\

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #4 på: August 04, 2011, 15:56:13 »
Herregud for noe sutring ::)

Håper og tror O`dea kan bidra med noe. God spiller ut ifra det jeg har sett av han i Celtic.
-Nr 2 er den første taperen-

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #5 på: August 04, 2011, 16:28:02 »
Herregud for noe sutring ::)

Håper og tror O`dea kan bidra med noe. God spiller ut ifra det jeg har sett av han i Celtic.

Beklager,men eg har høyere forventninger enn spillere som ikkje greier å markere seg i en divisjon som er dårligere enn vår egen :'(
« Siste redigering: August 04, 2011, 16:35:01 av jackbauer68 »

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #6 på: August 04, 2011, 16:32:07 »
Herregud for noe sutring ::)

Håper og tror O`dea kan bidra med noe. God spiller ut ifra det jeg har sett av han i Celtic.

Ja det hadde jeg glemt. Skepsis er synonymt med sutring her på forumet, og derfor noe vi må slå ned på ved enhver anledning.  ::)

Utvilsomt en kjempesigning dette!  ;)

Jon R.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #7 på: August 04, 2011, 16:39:36 »
Herregud for noe sutring ::)

Håper og tror O`dea kan bidra med noe. God spiller ut ifra det jeg har sett av han i Celtic.

Enig. Her var det mye tyt fra folk som åpenbart ikke har sett han i aksjon. Har sett O'Dea både som back og stopper og mitt intrykk av ham er bra. Tror han kan tilføre oss noe, han passer meget bra i denne divisjonen.
KEEP FIGHTING!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #8 på: August 04, 2011, 16:47:40 »
Darren O'Dea, tror det blir bra jeg går avtalen igjennom. SG har jo lenge vært på jakt etter venstreback og de vi har i den possisjonen i dag holder dessverre ikke mål!

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #9 på: August 04, 2011, 16:49:09 »
Herregud for noe sutring ::)

Håper og tror O`dea kan bidra med noe. God spiller ut ifra det jeg har sett av han i Celtic.

Enig. Her var det mye tyt fra folk som åpenbart ikke har sett han i aksjon. Har sett O'Dea både som back og stopper og mitt intrykk av ham er bra. Tror han kan tilføre oss noe, han passer meget bra i denne divisjonen.

Nå mente jeg da at det var mye folk som er negative til dette. Velger heller å ha troa på at det blir en positiv overgang :)
-Nr 2 er den første taperen-

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #10 på: August 04, 2011, 16:55:51 »
Hvis han er bedre som midtstopper enn de vi har fra før. Ja da sier jeg hent ham inn. Men hvis han blir omskolert til venstreback. Da sier jeg bruk heller noen kroner på en rendytrket venstreback

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #11 på: August 04, 2011, 17:02:32 »
Herregud for noe sutring ::)

Håper og tror O`dea kan bidra med noe. God spiller ut ifra det jeg har sett av han i Celtic.

Enig. Her var det mye tyt fra folk som åpenbart ikke har sett han i aksjon. Har sett O'Dea både som back og stopper og mitt intrykk av ham er bra. Tror han kan tilføre oss noe, han passer meget bra i denne divisjonen.

Nå mente jeg da at det var mye folk som er negative til dette. Velger heller å ha troa på at det blir en positiv overgang :)

Jepp, mistforsto deg nok litt med vilje der. Sorry! Litt lei av at folk tråler wikipedia og så kommer med tilnærmet konklusjoner ut i fra det. Men i bunn og grunn er jeg er helt enig med deg i troen på at vi får en bra mann for Leeds her  ;)
KEEP FIGHTING!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #12 på: August 04, 2011, 17:05:10 »
Hvis han er bedre som midtstopper enn de vi har fra før. Ja da sier jeg hent ham inn. Men hvis han blir omskolert til venstreback. Da sier jeg bruk heller noen kroner på en rendytrket venstreback

Tommel opp hb! Helt enig!  :)

Men jeg tror han faktisk er tiltenkt som midtstopper. AOB har hatt en trøblete pre season og Kisnorbo har jo 14 mnd bak seg på sidelinjen. Tror SG vil matche begge litt forsiktig. Men hva med Bromby, Bruce og Lees nå?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #13 på: August 04, 2011, 17:15:40 »
Da er vel O'Dea så godt som klar tenker jeg.

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds_united_agree_deal_for_celtic_defender_o_dea_1_3646920

http://www.leedsunited.com/news/20110804/boss-confirms-defender-interest_2247585_2409766

Skeptisk. Ønsker meg en rendyrket venstre back, ikke en midtstopper som kan spille venstre back. Og forsvaret til Ipswich lakk vel som en sil store deler av forrige sesong. Ikke har han spesielt  mange kamper å vise til for en 24 åring heller. 9 kamper for Irland drar dog pendelen i andre retningen....

Også litt skeptisk når eg leser at han er midtstopper som kan spille venstreback...  :-\

Men, det er ikkje dermed sagt at han ikkje kan gjere manns jobb på backen. Utan samanlikning forøvrig kan det jo nemnast at Maldini klarte brasene med å halde verdenstoppnivå både på stopperplass og v.back  ;)

Ellers, Jon R, er vel ikkje 102 kamper for ein 24 åring så aller verst? I tillegg 9 kamper på Irland U21 og 9 kamper for Irland A. I tillegg har han også bært kapteinbindet for Celtic.
Det er jo ikkje alle som har over 200 kamper som 23/24 år, sånn som vår eigen Johnny.

Ettersom vi er i manko av v.back pr. idag VELGER eg å ha tru på signeringen, blir utruleg spennande å sjå om unggutten klarer seg.
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #14 på: August 04, 2011, 17:46:47 »
O Dear? Illevarslende navn!  ;D
- Leif Olav

Giske

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #15 på: August 04, 2011, 17:49:57 »
Da er vel O'Dea så godt som klar tenker jeg.

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds_united_agree_deal_for_celtic_defender_o_dea_1_3646920

http://www.leedsunited.com/news/20110804/boss-confirms-defender-interest_2247585_2409766

Skeptisk. Ønsker meg en rendyrket venstre back, ikke en midtstopper som kan spille venstre back. Og forsvaret til Ipswich lakk vel som en sil store deler av forrige sesong. Ikke har han spesielt  mange kamper å vise til for en 24 åring heller. 9 kamper for Irland drar dog pendelen i andre retningen....

Også litt skeptisk når eg leser at han er midtstopper som kan spille venstreback...  :-\

Men, det er ikkje dermed sagt at han ikkje kan gjere manns jobb på backen. Utan samanlikning forøvrig kan det jo nemnast at Maldini klarte brasene med å halde verdenstoppnivå både på stopperplass og v.back  ;)

Ellers, Jon R, er vel ikkje 102 kamper for ein 24 åring så aller verst? I tillegg 9 kamper på Irland U21 og 9 kamper for Irland A. I tillegg har han også bært kapteinbindet for Celtic.
Det er jo ikkje alle som har over 200 kamper som 23/24 år, sånn som vår eigen Johnny.

Ettersom vi er i manko av v.back pr. idag VELGER eg å ha tru på signeringen, blir utruleg spennande å sjå om unggutten klarer seg.


Domenic Matteo var jo også en versatile defender, som bekledde både stopper- og backplass med glans.. Ser på det som en positiv ting at spilleren kan dekke opp på flere plasser  :)

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #16 på: August 04, 2011, 18:04:37 »

Ellers, Jon R, er vel ikkje 102 kamper for ein 24 åring så aller verst? I tillegg 9 kamper på Irland U21 og 9 kamper for Irland A. I tillegg har han også bært kapteinbindet for Celtic.
Det er jo ikkje alle som har over 200 kamper som 23/24 år, sånn som vår eigen Johnny.



Så vidt jeg kan se av facts tidligere i denne tråden har han 77 starter på 5 sesonger. Hvis han atpåtil har pendlet mellom stopper og venstre back kan han ikke ha allverdens med stabile runs i en fast posisjon. Allsidigheten hans smaker litt av "squadplayer" og de har vi vel egentlig nok av? Spørsmålet blir så om han er leid inn som primært stopper eller venstre back. Graysons kommentar gjør meg usikker...

Jeg blir veldig fornøyd om han slår til, men har merket meg Graysons ord om kvalitet fremfor kvantitet som begrunnelse for den lave transferaktiviteten i sommer. Tillater meg derfor å være litt skuffet når det er O`Deas navn som dukker opp sånn helt på tampen av pre-season.  :-\
Jon R.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #17 på: August 04, 2011, 18:21:19 »

Ellers, Jon R, er vel ikkje 102 kamper for ein 24 åring så aller verst? I tillegg 9 kamper på Irland U21 og 9 kamper for Irland A. I tillegg har han også bært kapteinbindet for Celtic.
Det er jo ikkje alle som har over 200 kamper som 23/24 år, sånn som vår eigen Johnny.



Så vidt jeg kan se av facts tidligere i denne tråden har han 77 starter på 5 sesonger. Hvis han atpåtil har pendlet mellom stopper og venstre back kan han ikke ha allverdens med stabile runs i en fast posisjon. Allsidigheten hans smaker litt av "squadplayer" og de har vi vel egentlig nok av? Spørsmålet blir så om han er leid inn som primært stopper eller venstre back. Graysons kommentar gjør meg usikker...

Jeg blir veldig fornøyd om han slår til, men har merket meg Graysons ord om kvalitet fremfor kvantitet som begrunnelse for den lave transferaktiviteten i sommer. Tillater meg derfor å være litt skuffet når det er O`Deas navn som dukker opp sånn helt på tampen av pre-season.  :-\

Joda, spretter ikkje champagnen her heller!
Hadde absolutt håpet på ein meir "proven" spiller, men velger å gi han sjansen og håper som du på at han slår til.

Ifølge wiki har han:
77 ligakamper (49 for Celtic og resten i Reading og Ipswich)
17 cupkamper (12 for Celtic og resten i Ipswich)
8 europacupkamper (for Celtic of course)
102 totalt
COME ON LEEDS !!

Same

« Siste redigering: August 04, 2011, 18:56:46 av Mr Kaizer »

Leedsfan

NY SPILLER: Darren O'Dea
« Svar #19 på: August 04, 2011, 19:01:38 »
Simon Grayson on Darren O'Dea " He is a cb/lb versatile and strong i have signed him on a season long loan and cant be recalled by celtic, he has great experiance​ with reading and ipswich at this leval, he did well at full back last season against us keeping a clean sheet and stopping Robert Snodgrass which not many can do.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ferre

NY SPILLER: Darren O'Dea
« Svar #20 på: August 04, 2011, 19:11:45 »
La oss håpe dette ikke er vår nye venstreback, men at han skal konkurrere med OB og Paddy på midtstopperplassen. De fleste beskriver han som treg og umobil, men en knallhard duellspiller. Altså ingen god back.

Vet lite om spilleren, men tror han faller innenfor kategorien "grå og kjedelig". Det lukter ikke ambisjoner om opprykk av signeringene våre så langt...


« Siste redigering: August 04, 2011, 19:14:03 av Ferre »

AndyMathie

Sv: NY SPILLER: Darren O'Dea
« Svar #21 på: August 04, 2011, 20:06:29 »
Simon Grayson on Darren O'Dea " He is a cb/lb versatile and strong i have signed him on a season long loan and cant be recalled by celtic, he has great experiance​ with reading and ipswich at this leval, he did well at full back last season against us keeping a clean sheet and stopping Robert Snodgrass which not many can do.



Om dette e tilfelle så har vi garantert fått svaret på Grayson venstreback problem, selv om jeg også er skeptisk og trodde at det kom en langt "bedre" spiller i forhold til liga og meritter. Jaja skal ikke dømme han på forskudd, men kjenner nok engang en liten skuffelse over signering. Hvor mange brae signeringer har Grayson egentlig gjort?


We are Leeds and we are proud of it!

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #22 på: August 04, 2011, 20:10:57 »
Herregud for noe sutring ::)

Håper og tror O`dea kan bidra med noe. God spiller ut ifra det jeg har sett av han i Celtic.

Ja det hadde jeg glemt. Skepsis er synonymt med sutring her på forumet, og derfor noe vi må slå ned på ved enhver anledning.  ::)

Utvilsomt en kjempesigning dette!  ;)


;D ;D ;D

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
« Svar #23 på: August 04, 2011, 20:12:15 »

Ellers, Jon R, er vel ikkje 102 kamper for ein 24 åring så aller verst? I tillegg 9 kamper på Irland U21 og 9 kamper for Irland A. I tillegg har han også bært kapteinbindet for Celtic.
Det er jo ikkje alle som har over 200 kamper som 23/24 år, sånn som vår eigen Johnny.



Så vidt jeg kan se av facts tidligere i denne tråden har han 77 starter på 5 sesonger. Hvis han atpåtil har pendlet mellom stopper og venstre back kan han ikke ha allverdens med stabile runs i en fast posisjon. Allsidigheten hans smaker litt av "squadplayer" og de har vi vel egentlig nok av? Spørsmålet blir så om han er leid inn som primært stopper eller venstre back. Graysons kommentar gjør meg usikker...

Jeg blir veldig fornøyd om han slår til, men har merket meg Graysons ord om kvalitet fremfor kvantitet som begrunnelse for den lave transferaktiviteten i sommer. Tillater meg derfor å være litt skuffet når det er O`Deas navn som dukker opp sånn helt på tampen av pre-season.  :-\

Joda, spretter ikkje champagnen her heller!
Hadde absolutt håpet på ein meir "proven" spiller, men velger å gi han sjansen og håper som du på at han slår til.

Ifølge wiki har han:
77 ligakamper (49 for Celtic og resten i Reading og Ipswich)
17 cupkamper (12 for Celtic og resten i Ipswich)
8 europacupkamper (for Celtic of course)
102 totalt
Du har altså trua?

leedsers

Sv: NY SPILLER: Darren O'Dea
« Svar #24 på: August 04, 2011, 20:46:29 »
Når leeds ikke kjøper eller låner spillere er det galt å dere sutrer, når de får noen så e det fan meg sutring da å. Må dåkk ha trua på Leeds, vi elsker Leeds :)

testo

Sv: NY SPILLER: Darren O'Dea
« Svar #25 på: August 04, 2011, 21:08:44 »
ADMINNNNNNN
 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Kan noe skjekke hva som foregår med Emnene:
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
Sv: NY SPILLER: Darren O'Dea

skru på korken å fix gutter

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Sv: NY SPILLER: Darren O'Dea
« Svar #26 på: August 04, 2011, 21:18:22 »
Tjaaa  :-\  vi får bare vente og se da....
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

testo

Sv: NY SPILLER: Darren O'Dea
« Svar #27 på: August 04, 2011, 21:20:00 »
Finner sikkert ikke korken.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kilgallon

Sv: NY SPILLER: Darren O'Dea
« Svar #28 på: August 04, 2011, 21:20:52 »
Tror dette fort kan bli Oh Dear! Ikke akkurat en signing som trekker de store overskrifter, men en tøff, solid venstreback er alltid velkommen. Håper ryktene om at han er treg og umobil er sterkt overdrevne...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NY SPILLER: Darren O'Dea
« Svar #29 på: August 04, 2011, 21:24:43 »
ADMINNNNNNN
 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Kan noe skjekke hva som foregår med Emnene:
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 18
Sv: NY SPILLER: Darren O'Dea

skru på korken å fix gutter



Er vel heller ikke ny spiller, men lånespiller og hører til her; http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12957.0.html