Skrevet av Emne: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!  (Lest 4895 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« på: Mars 07, 2012, 16:57:23 »

LUFC Bates - I will support Warnock with transfers

Leeds United chairman Ken Bates says he is to support manager Neil Warnock in the transfer market.

Bates says he is ready to back his new manager and he expects him to also start ridding the club of the players he does not have in his plans for next season.

Speaking on Yorkshire Radio, Bates said, "You have to back your manager with whatever he wants. At the end of the day, it is the manager`s job to deliver and if he does not then he loses his job, so if you appoint a manager you have to support him.

"Some of the loan deals we had, I did not know why they were necessary. We signed some loan players in the past and we never played them.

"We had 30 professionals and that is far too many and you can`t keep them all happy, because 14 or 15 of them, less injured players, will feel that they want to play and you can`t give them a game."

Bates also spoke about the frustration of some of the players who were not featuring for the club. "Neil was telling me that Lloyd Sam spoke to him and said, 'I have only had three starts and we have won two and drawn one and then I am not in the team anymore and I don`t understand it,` continued Bates.

Warnock commented earlier this week that he was not one for signing players on loan because of a lack of commitment during their time at the club and preferred to sign players who were fully committed.

Bates agrees with Warnock and says he likes the idea of less loan players at Elland Road. "It is the manager`s decision what he wants and you have to support him and I like the idea that we have players who are committed to the club and those are the ones we have to try and sign," continued the Leeds chairman.

Leeds have brought in two players since the arrival of Warnock. Danny Webber signed last week on a short-term contract until the end of the season and Paul Robinson signed from Bolton yesterday on an initial one-month loan deal.

Leeds have already used 36 players this season in all competiton`s, with Robinson still waiting to make his debut.

Only Doncaster Rovers and Crystal Palace have used more players than Leeds this season in the championship.





Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=275369#ixzz1oRmZhRxr
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Håkon

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #1 på: Mars 07, 2012, 17:09:07 »
Skal jeg velge å følge hylekoret og si dette stoler jeg ikke på
Eller skal jeg si ja.. Dette blir bra !! med flere kjøpespillere med kvaliteter :-):-)
No løsner det for Leeds United !!
Leeds for alltid

Blank_File

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #2 på: Mars 07, 2012, 17:31:54 »
Jeg opplever bare dette som en selvfølge. Han får åpenbart ikke hva han vil til enhver pris, men får lov å handle et eller annet. Stiller meg verken positiv eller negativ til denne uttalelsen.

Andersen

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #3 på: Mars 07, 2012, 17:52:18 »
+1.

DenHviteYeboah

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #4 på: Mars 07, 2012, 18:06:36 »
JUG!

Leedsfan

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #5 på: Mars 07, 2012, 18:07:07 »
Bates har jo støttet Grayson, han brukte pengene lite lurt.. Tror også Warnock har flere kontakter enn Grayson, og at flere spillere ønsker å spille for Neil enn Simon.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #7 på: Mars 07, 2012, 18:21:40 »
Jug eller ikke..Trenger vi enda en Bates tråd? Føler at vi drukner snart..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

mac_gyver

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #8 på: Mars 07, 2012, 18:29:35 »
Dette er vel bedre enn at han sier at han ikke vil bla opp i det hele tatt... Hva som faktisk skjer er en annen sak...
Pride of Yorkshire

newsome

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #9 på: Mars 07, 2012, 18:51:00 »
Gidder ikke å lese gjennom Bates intervjuet engang.
Mange år siden jeg sluttet å lese og høre på den mannen.

Tragedie for Leeds er det beste navnet på ham!

Gufrias

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #10 på: Mars 07, 2012, 19:44:29 »
JUG!
Jeg håper du slipper å lete fram denne om et halvt år og si "hva sa jeg".

Det skal sies at det håpet henger i en ganske tynn snor, men jeg kan ikke gi opp for det.
Hekta på Leeds siden 1974

Kickthemdown

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #11 på: Mars 07, 2012, 20:14:19 »
JUG!
Jepp, å det finnes flere som fremdeles kjøper søppelet han serverer.. Møkkamann.  >:(

Jon R

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #12 på: Mars 07, 2012, 20:56:22 »
Selvfølgelig vil han i noen grad støtte spillerkjøp. Innenfor rammen av budsjettet selvfølgelig. Forhåpentligvis vil Warnock bruke pengene klokere og få mer ut av dem enn hva Grayson gjorde.
Jon R.

Håkon

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #13 på: Mars 07, 2012, 21:35:10 »
NW ønsker seg Messi, men Ken Bates vil
Ikke betale fordi han tror ikke Messi vil styrke laget........
Leeds for alltid

Kickthemdown

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #14 på: Mars 07, 2012, 22:33:17 »
NW ønsker seg Messi, men Ken Bates vil
Ikke betale fordi han tror ikke Messi vil styrke laget........
???

DenHviteYeboah

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #15 på: Mars 07, 2012, 23:02:41 »
JUG!
Jeg håper du slipper å lete fram denne om et halvt år og si "hva sa jeg".

Det skal sies at det håpet henger i en ganske tynn snor, men jeg kan ikke gi opp for det.
Selvfølgelig støtter han spillerkjøp, poenget er at KB bestemmer hvilket nivå dette skal ligge på, og at det skal ikke være noen form for risikokjøp.
Innlegget til Ian Baird i tråden "Bates"beskriver driften av klubben på en meget treffende måte:


 



-------------------------------------------------------------------------------

Bates selger ikke klubben før han for en klekkelig god sum for den.
Han vet at klubben er forholdsvis attraktiv for potensielle kjøpere.
Han venter til det dukker opp en sheik, en eller annen Abrahimovitch eller så venter han til klubben evt. rykker opp til PL og markedsverdien skyter i været.
I mellomtiden driver han klubben nøkternt med hovedsaklig innleie av spillere.
Dette er en drift med null økonomisk risiko. Klubben drives i pluss og han skyfler driftoverskuddet inn til seg selv og er happy med det. Det eneste han risikerer så lenge han eier Leeds Utd. er å være upopulær, men dette klarer han å leve med. Dessverre.
Vi må nok holde ut med Old Man noen år til... aarrghhhh.. :-(

Nørgaard

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #16 på: Mars 07, 2012, 23:17:37 »
Dette er da positivt. Ærgeligt Warnock først kom efter januar.

Kato

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #17 på: Mars 08, 2012, 07:32:10 »
I fotball er det ikke ord, men handling som teller...
 

Kato

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #18 på: Mars 08, 2012, 09:07:20 »
Har forsvart Grayson til det ytterste. Men noe av det siste han gjorde var å knalle ut 500 000 for Danny Pugh. Rett og slett ikke god nok bruk av penger
 

Ian Baird

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #19 på: Mars 08, 2012, 09:14:38 »
Det Bates sier er:

Speaking on Yorkshire Radio, Bates said, "You have to back your manager with whatever he wants, within the budget . At the end of the day, it is the manager`s job to deliver and if he does not then he loses his job, so if you appoint a manager you have to support him, within the budget.

Med andre ord: intet nytt fra KB.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #20 på: Mars 08, 2012, 09:42:27 »
Det Bates sier er:

Speaking on Yorkshire Radio, Bates said, "You have to back your manager with whatever he wants, within the budget . At the end of the day, it is the manager`s job to deliver and if he does not then he loses his job, so if you appoint a manager you have to support him, within the budget.

Med andre ord: intet nytt fra KB.

Helt enig. intet nytt. Dette har han da sagt hele tiden. Fortjener ikke egen tråd engang.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #21 på: Mars 08, 2012, 12:43:48 »
Så hyggelig at Bates støtter NW da......................................... ;D
Yeboahs vitne

SupALeedS

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #22 på: Mars 08, 2012, 13:47:53 »
Skjønner skepsis, men forstå litt også....

Hvem vil kaste penger etter en manager som ikke oppnår resultater? Jeg tror begeret har rent over for Bates, og vil heller gi midler til Warnock.

Fornuftig spør du meg!


Jeg hadde faktisk vært redd om grayson fikk penger å rutte med! Hadde sikkert svidd av 25 mill på Ola kamara!
Alex

B_Ød

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #23 på: Mars 08, 2012, 15:22:18 »
Skjønner skepsis, men forstå litt også....

Hvem vil kaste penger etter en manager som ikke oppnår resultater? Jeg tror begeret har rent over for Bates, og vil heller gi midler til Warnock.

Fornuftig spør du meg!


Jeg hadde faktisk vært redd om grayson fikk penger å rutte med! Hadde sikkert svidd av 25 mill på Ola kamara!
I min verden oppnådde Warnocks forgjenger resultater. Kan allikevel ha vært korrekt med skifte, men det gjenstår å se. Altfor tidlig å si noe så klart, men umiddelbart har vel ikke effekten vært all verden.
Hyggelig at Kenny nå stepper opp og backer NW.  ;)
Ups & Ups!!

ooh aah

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #24 på: Mars 08, 2012, 20:26:06 »
Dette er da positivt. Ærgeligt Warnock først kom efter januar.
Det var da ikke tilfeldig at Grayson ble sparket når han ble sparket.
 

Leedsfan

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #25 på: Mars 08, 2012, 20:28:22 »
Dette er da positivt. Ærgeligt Warnock først kom efter januar.
Det var da ikke tilfeldig at Grayson ble sparket når han ble sparket.

Tror du virkelig på det? Tror du ikke Bates hadde ønsket Warnock inn tidligere hvis det hadde vært en mulighet for det? Hadde ikke vi spilt med en mer i de fleste av de siste kampene som Grayson vant så hadde han vært sparket tidligere, det som kanskje ikke hadde skjedd da var at det var Warnock som tok over....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ooh aah

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #26 på: Mars 08, 2012, 21:53:26 »
Dette er da positivt. Ærgeligt Warnock først kom efter januar.
Det var da ikke tilfeldig at Grayson ble sparket når han ble sparket.

Tror du virkelig på det? Tror du ikke Bates hadde ønsket Warnock inn tidligere hvis det hadde vært en mulighet for det? Hadde ikke vi spilt med en mer i de fleste av de siste kampene som Grayson vant så hadde han vært sparket tidligere, det som kanskje ikke hadde skjedd da var at det var Warnock som tok over....
Det tror jeg på. Var det noen annen grunn til å sparke han på det tidspunktet enn at vinduet var lukket? I tillegg så prøvde KB ut det fæle stuntet med Redfearn. Da det mislykket så skjønte til og med KB at han måtte trø til for å roe stemningen. Vi får håpe at det viser seg å bli fulgt opp av penger til kvalitetsspillere og at Warnock viser seg å være den super manageren vi håper på.
 

Cherry

Sv: Ken Bates - Jeg støtter spillerkjøp!
« Svar #27 på: Mars 09, 2012, 12:10:38 »
Da gjenstår å se 2 ting:

Put your money where your mouth is......og
Show us the money!

....vet...skikkelig saklig - men orker ikke disse Bates uttalelsene lenger
før vi ser at det virkelig skjer.