Skrevet av Emne: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)  (Lest 57323 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #360 på: August 21, 2011, 16:41:33 »
Lonergan 9
Lees 7
O'Dea 7
Kisnorbo 7
White 8
Snodgrass 7
Clayton 8
Howson 6
Gradel 8
Keogh 8
McCormack 7

Nunez -
Sam -
Pontus ❤

dansale

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #361 på: August 21, 2011, 16:45:01 »
MOT
Forza Leeds!

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #362 på: August 21, 2011, 16:48:25 »
fikk bare med meg bruddvis LUTV i dag men mener gray skrøyt veldig av johnny.
var dette ironisk?

ser de fleste slakter innsatsen hans i dag.





fjellhaugen som vekte opp halve riggen da vi utligna og ikke er spesiellt poppis grunnet dette  :D :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ooh aah

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #363 på: August 21, 2011, 16:51:22 »
Så bare 2. omgang, men det var en fryd for øyet, spesielt frem til 1-1. Vi rundspiller et meget bra lag. Offensivt er det en fryd, defensivt så som så, men hvis jeg skal velge så setter jeg mer pris på 2-2 enn 0-0. Hvis SG har svakheter som trener på det defensive, så må han ha minst like gode egenskaper som offensiv trener.
 

Lundewhites

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #364 på: August 21, 2011, 16:55:38 »
Tidvis god kamp av Leeds, bare synd vi bommer på straffe og Paddy scorer et håpløst selvmål. Vi sliter fortsatt på defensive dødballer, og er redd det kan koste oss en del poeng i løpet av sesongen.

Lonergan var meget god og det ser ut som om han har blitt mer komfortabel med beina. Forsvaret var stort sett solid, bortsett fra det nevnte selvmålet og slapp markering av Lees på 1-0. På midtbanen var Clayton stor, mens Howson var usynlig i store deler av kampen. Snoddy og Gradel på kantene var livlige og skapte en del farligheter. Ross og Keogh begynner å finne hverandre og jobber godt i lag.

Er i utgangspunktet fornøyd med det ene poenget, men føler vi kunne tatt tre poeng med marginene på vår side.

Lonergan 8
Lees 6
O'Dea 7
Kisnorbo 7
White 7
Snodgrass 7
Clayton 8
Howson 6
Gradel 7
Keogh 7
McCormack 7

Nunez -
Sam -

Lonergan 8 9
Lees 6
O'Dea 7
Kisnorbo 7
White 7 8
Snodgrass 7
Clayton 8 9 MM
Howson 6 3
Gradel 7
Keogh 7 8
McCormack 7

Nunez -
Sam -


Lonergan 8
Lees 6
O'Dea 6
Kisnorbo 5
White 7
Snodgrass 7
Clayton 9
Howson 4
Gradel 7
Keogh 7
McCormack 6
For the sake of Leeds United he would break himself in two

The Magnificents

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #365 på: August 21, 2011, 16:59:05 »
Fy fan! no gidda eg fan ikkje meir! leeds er jo ikkje anna ein eit middels dårleg WNAKERSHIP LAG! grayson og gradel kan gå å ******kvarandre!


HADA GODT!

Følelsene tok overhånd eller? hehe

Kan du trygt sei... =)
Leeds Leeds Leeds!!

Tom S

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #366 på: August 21, 2011, 17:04:19 »
Leeds are going up, going up, Leeds are going up
nanananannanan
Leeds are going up, going up, Leeds are going up
and so on!!


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Johrnino

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #367 på: August 21, 2011, 17:05:10 »
God kamp av våre gutter dette!
Jeg synes det mest gledelige er at vi ser ut til å ha løst våre to achilles- hæler gjennom flere sesonger, nemlig venstre og høyrebackene. Lees og White har jevnt over grei teknikk, god fart, greie defensive ferdigheter, og ikke minst gode offensive ferdigheter, som gir oss en helt ny dimensjon fremover på banen. Sammenlignet med Connoly og McCartney (i fjor) så har vi her to moderne offensive backer som vil være med på å utvikle vårt offensive spill til nye høyder. At disse spillerene er egenproduserte vil i tillegg vil gi dem støtte fra fansen, noe som gjør at de får lov til å feile i større grad, enn en avdanket lånespiller.
Jeg håper virkelig Grayson gir disse spillerne tillit i tiden fremover så kan back- plassen være løst for mange år fremover!
 

TK20

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #368 på: August 21, 2011, 17:08:10 »
Lonergan 8
Lees 6
O'Dea 6
Kisnorbo 5
White 7
Snodgrass 7
Clayton 9
Howson 4
Gradel 7
Keogh 7
McCormack 6

Kisnorbo 5?!?

Greit nok at selvmålet var klønete, men det er tross alt bare ett uheldig spark på ballen. Totalt sett synes jeg han spilte en solid kamp, og fortjener en sjuer.

Jon R

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #369 på: August 21, 2011, 17:09:35 »
Hadde en skikkelig god følelse før kampen og trodde vi skulle slå dem. Desto deiligere at laget innfridde alle mine forventninger rent spillemessig og vel så det! Dette var en veldig god kamp av våre gutter og jeg synes vi fortjente mer enn vi fikk! Det er fryktelig mye talent i dette laget og en voldsom entusiasme. Etter en slik forestilling mot laget som kommer til å vinne denne divisjonen, er jeg rimelig sikker på at vi bør kjempe om opprykk i mai!

ET lite malurt i begeret: Kisnorbo kan nesten ikke hoppe og knapt nok løpe. Han kompenserer med tjuvtriks og holding og er maksimalt heldig som ikke blir straffet for det. Jeg tror dessverre ikke kroppen hans lenger tåler spill på dette nivået, og han fremstår for meg som en tikkende bombe. Bør erstattes ASAP!

Børsen: Lonergan 8 - Lees 6, O`Dea 7, Kisnorbo 5, White 7 - Snodgrass 7, Howson 6, * MOM CLAYTON 9. Gradel 8 - Mc Cormack 7, Keogh 6

Graysons taktikk og gameplan: 8
Jon R.

Lundewhites

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #370 på: August 21, 2011, 17:14:37 »
Lonergan 8
Lees 6
O'Dea 6
Kisnorbo 5 6
White 7
Snodgrass 7
Clayton 9
Howson 4
Gradel 7
Keogh 7
McCormack 6

Kisnorbo 5?!?

Greit nok at selvmålet var klønete, men det er tross alt bare ett uheldig spark på ballen. Totalt sett synes jeg han spilte en solid kamp, og fortjener en sjuer.

Var en liten skrivefeil det her, beklager! Men syns ikke han var en sjuer i dag, han må stadig ty til holdinger og er en fare for frispark mot i farlige områder hele tiden.
Men en straffer kanskje "sine egne" mest? Han er min favorittspiller på Leeds, men syns han har langt igjen til formen fra bla. 03.01.10
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Jon R

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #371 på: August 21, 2011, 17:19:26 »
Lonergan 8
Lees 6
O'Dea 6
Kisnorbo 5 6
White 7
Snodgrass 7
Clayton 9
Howson 4
Gradel 7
Keogh 7
McCormack 6

Kisnorbo 5?!?

Greit nok at selvmålet var klønete, men det er tross alt bare ett uheldig spark på ballen. Totalt sett synes jeg han spilte en solid kamp, og fortjener en sjuer.

Var en liten skrivefeil det her, beklager! Men syns ikke han var en sjuer i dag, han må stadig ty til holdinger og er en fare for frispark mot i farlige områder hele tiden.
Men en straffer kanskje "sine egne" mest? Han er min favorittspiller på Leeds, men syns han har langt igjen til formen fra bla. 03.01.10


Se under. Jeg har nøyaktig samme oppfatning som deg, lundewhites!
Jon R.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #372 på: August 21, 2011, 17:22:50 »
direkte fra london. Enig med deg Jon. Kisnorbo holder ikke mål. Og så er jeg mer skuffet over McCormack enn Keogh. Men god kamp og fantastisk stemning i 3/4 av kampen. Stille i 20 min av andre. Faktisk god defensiv organisering utenfor TV-ruten.... Kommer tilbake til det.  :-) 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #373 på: August 21, 2011, 17:24:09 »
Fotball kan heldigvis være rettferdig en gang i blant! Var redd for denne kampen i dag, men vi fikk med oss poeng i dag.Vi spilte vel WH trill rundt flere ganger! Godt fornøyd med guttas innsats i dag! Er ikke så redd for Ipswich kampen heller , etter at de ble nedsablet med hele 7-1 i sin kamp! Får vi poeng også der, er jeg fornøyd. Ipswich- Leeds er det også en søndagskamp? LEEDS4EVER

leedsheim

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #374 på: August 21, 2011, 17:32:53 »
Nå må vi begynne å våkne opp på dødballer imot,markering på 1-0 er småguttenivå! Ellers vinner WH nesten alt i lufta over hele banen. Tøffere inn i kroppen på motstander uten å vise tydelige armer slik Kisnorbo heldigvis ikke blir straffet for i dag.

Men gud bevares,her er det mye positivt å bygge videre på. Lonergan imponerer med rekkevidde og god reaksjon på strek.Clayton er trygg og god med ball,plasserer seg fint og er farlig fremover.Howson mye det samme,selv om han var litt treg og uoppmerksom i dag.Gradel var stor i dag selv om straffen er latterlig dårlig.De fremme står på og er alltid en trussel.

Syns vi har mye godt spill,kommer til masse sjanser,jobber for hverandre,gir aldri opp osv.Dette ser mye bedre ut med tanke på sesongen videre,enn jeg hadde trodd.

MOT
Vi skal tilbake!

Lundewhites

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #375 på: August 21, 2011, 17:47:24 »
          Game Statistics
18   Goal Attempts   17
10   On Target   11
12   Corners              12
14   Fouls              7
1   Yellow Cards   2
0   Red Cards   0
48       %              52
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Gufrias

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #376 på: August 21, 2011, 18:01:19 »
direkte fra london. Enig med deg Jon. Kisnorbo holder ikke mål. Og så er jeg mer skuffet over McCormack enn Keogh. Men god kamp og fantastisk stemning i 3/4 av kampen. Stille i 20 min av andre. Faktisk god defensiv organisering utenfor TV-ruten.... Kommer tilbake til det.  :-) 
Jeg synes det er for hardt å dømme Paddy ut fra denne kampen. Vi snakker tross alt om bortekamp mot det laget "alle" på forhånd mente er best i Championship. Da regner jeg med at de er i stand til å skape trøbbel for de fleste forsvarerne i divisjonen.

Jeg hørte ikke noe "holder ikke mål" etter Middlesbrough eller Dull...
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #377 på: August 21, 2011, 18:20:59 »
direkte fra london. Enig med deg Jon. Kisnorbo holder ikke mål. Og så er jeg mer skuffet over McCormack enn Keogh. Men god kamp og fantastisk stemning i 3/4 av kampen. Stille i 20 min av andre. Faktisk god defensiv organisering utenfor TV-ruten.... Kommer tilbake til det.  :-) 
Jeg synes det er for hardt å dømme Paddy ut fra denne kampen. Vi snakker tross alt om bortekamp mot det laget "alle" på forhånd mente er best i Championship. Da regner jeg med at de er i stand til å skape trøbbel for de fleste forsvarerne i divisjonen.

Jeg hørte ikke noe "holder ikke mål" etter Middlesbrough eller Dull...

"Rusten" og "ikke i sin beste form" har vel vært karakteristikker mange har brukt. Jeg synes han har vært langt under Paddy standard de kampene jeg har sett han denne sesongen og knærne han virker ikke å være bra! Mitt tips er at kritikken bare vil øke utover de neste kampene hvis han spiller!
Jon R.

RichardSveum

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #378 på: August 21, 2011, 18:29:38 »
Hva gjør Grayson når Brown er tilbake. Howson må ut, ikke Clayton. Men langt fra sikker på at det er det som skjer
 

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #379 på: August 21, 2011, 18:40:24 »
Det er ikke sånn at Paddy er den eneste i denne divisjonen som holder og driver med tjuvtriks, han er smart i måten han gjør det på og kompenserer for Manglende form? Cole blir frustret og Carew blir jo nøytralisert når han kommer innpå, Paddy står og står på ham til Carew lager frispark. Det er lov å være smart, jobben han gjør som forsvarsjef er nok vel så viktig som den han gjør i duell etter duell. Nettopp det vi har trengt der baki, en SJEF!

Skjønner heller ikke de lave karakterene Howson får her inne? Var lite begrunnelser å se. Han løper og løper, dekker store rom. Blir ikke like mye involvert offensvt som han pleier, men han viser at han spille på midten i dag. Han og Clayton løper jo til tider utenpå Noble og Parker, syntes dynamikken mellom han og Clayton var glimrende, vi var sjeldent i ubalanse selv om vi angrep med mange!

KEEP FIGHTING!!

Peters

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #380 på: August 21, 2011, 18:41:36 »
Hva gjør Grayson når Brown er tilbake. Howson må ut, ikke Clayton. Men langt fra sikker på at det er det som skjer

Howson er vår kaptein og kommer ikke til å bli byttet ut... han kommer i form, vær sikker! Brown er over the top og er kun en nødløsning. Hvem andre skulle komme inn for Howson ?

Cherry

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #381 på: August 21, 2011, 19:10:28 »
uansett hvordan det er, så er det alltid noen som har det værre enn oss....og det er jammen meg neste motstander: Ipswich!!  snitt på 3 innslupne pr kamp hittil....

Nå lysnar det i lundar:..Gleder meg!
 

sportcarl1

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #382 på: August 21, 2011, 19:43:15 »
var okså besviken på ksinorbo och jag hoppas verkligen att det har att göra med att han varit bort ett tag,förhoppningsvis blir väl kisnorbo, o brien och bruce mer och mer fit för varje dag, det man saknade mest idag var bruces huvudstyrka, kändes som o dea och kisnorbo var ett huvud för kort mot cole och några andra west ham spelare
 

thesheep

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #383 på: August 21, 2011, 19:54:12 »
2 bra kamper på rad nå. Spesielt imponerende når vi tar hensyn til at vi har en manager som knapt kan reglene og en stall som så vidt holder L1 nivå.

MOT!

auren

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #384 på: August 21, 2011, 20:31:15 »
Hva gjør Grayson når Brown er tilbake. Howson må ut, ikke Clayton. Men langt fra sikker på at det er det som skjer

Howson funket greit som sentral midtbanespiller i dag, så jeg tipper Brown blir å finne på benken. En annen løsning er faktisk å la Howson spille på spissplassen, gjerne litt mer dypt, men mer fremskutt enn når vi spiller 4-2-3-1.
Siden Howson er sesongens kaptein kommer han til å spille, så fremt han ikke er skadet. De to siste kampene har vist at vi bør spille 4-4-2, og da blir det enten spiss eller midtbane på Jonnyboy.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #385 på: August 21, 2011, 20:38:42 »
Utrolig godt å se at vi fortsatt holder et veldig høyt nivå offensivt. Clayton er utrolig god - nærmest komplett midtbanespiller, og det var sannelig på tide å få se White på venstre back igjen. Fortsatt litt heit i toppen, men for en guts og vilje til å bli med fremover! Lonergan har stått fram som en skikkelig matchvinner, og unge Lees funker greit på høyre back - selv om han nok er enda bedre som stopper.
Bakover slipper vil ikke til Hammers mye; og jeg vil først og fremst gi kreditt til midtbanen her. Max er oppofrende hjemover, og Snoddy er vel faktisk bedre defensivt enn offensivt i dag.
Er imidlertid skeptisk til Paddys fysikk; ser ut til å slite big time i løpsdueller. Tilfører antagelig mye i kraft av sin autoritet, så vi får håpe at han bare blir bedre utover.
Gleder meg til Becchio er tilbake, og håper at Nunez kan få litt mer spilletid - det blir nok litt for høye skuldre på ham med såpass få minutter. Keogh overrasker positivt både fysisk og teknisk, men blir sliten mot slutten og burde blitt byttet. Bra at Macca får et mål i dag, nå når vi ikke har mange alternativer.

Rating:
Lonergan 8
White 7
Lees 6
Paddy 5
O´Dea 6
Clayton MOM 9
Howson 5
Gradel 8
Snoddy 6
Keogh 7
McCormack 6

David Harle

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #386 på: August 21, 2011, 21:00:47 »
Overrasket at flere ikke nevner Keogh! Perfekt spiller i det 442 opplegget som Leeds har lagt opp til i de to siste kampene. En spiller som er veldig bevegelig, drar fokus vekk fra McCormack og er veldig spillbar. McCormack (som jeg også synes hadde en god kamp) kommer til å score mange med han som partner. Skjønner godt at Sharp lovprsiet han da de spilte sammen i Doncaster. Lenge siden jeg har vært så stolt og imponert over Leeds som jeg var i dag.

p0ndus

  • Gjest
Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #387 på: August 21, 2011, 21:16:23 »
Mer enn godkjent med 2-2. MOT

Runar

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #388 på: August 21, 2011, 21:43:16 »
A. Keogh var klasse i dag...
 

Dennis

Sv: KAMP: vs WEST HAM, søndag 21/8 2011, kl 14.15 (norsk tid)
« Svar #389 på: August 21, 2011, 22:03:16 »
Overrasket at flere ikke nevner Keogh! Perfekt spiller i det 442 opplegget som Leeds har lagt opp til i de to siste kampene. En spiller som er veldig bevegelig, drar fokus vekk fra McCormack og er veldig spillbar. McCormack (som jeg også synes hadde en god kamp) kommer til å score mange med han som partner. Skjønner godt at Sharp lovprsiet han da de spilte sammen i Doncaster. Lenge siden jeg har vært så stolt og imponert over Leeds som jeg var i dag.

Enig med deg!

Ross McCormack er absolutt ingen ensom spiss, men et konstant uromoment og en spiller som vil og tør veldig mye (som gjenspeiles i hvorfor han er mer populær enn Paynter). Nå har han begynt sesongen med flere scoringer og med en større og sterkere makker vil han få mer spillerom til å vandre og komme seg i rom.

Kudos til Keogh, altså! ;)

Og igjen virker 4-4-2 som vår beste formasjon, selv om Howson igjen forsvinner. ;)
Marching on together!