Skrevet av Emne: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45  (Lest 41622 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #360 på: September 24, 2011, 09:43:19 »
Ankergren i mål for Brighton! det var noe kjent med mannen da jeg så streamen . Lurer på hva slags tanker han gjorde seg etter å ha møtt gamle lagkamerater? Slapp inn 3. mål tror ikke han var fornøyd nei! ;)LEEDS4EVER

Dennis

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #361 på: September 24, 2011, 09:56:05 »
Ankergren i mål for Brighton! det var noe kjent med mannen da jeg så streamen . Lurer på hva slags tanker han gjorde seg etter å ha møtt gamle lagkamerater? Slapp inn 3. mål tror ikke han var fornøyd nei! ;)LEEDS4EVER

Han tenkte nok noe slikt som: "Hæor væhr det vitterlig mange ukende fjes. Henn Johnny og Snoddy hæhr jai sedd før, men resten av dedde hold er totæld ukend for maij. Jo, måske han Paddy på benken..."

Beklager til alle dansker! :)

Edit: Syns forøvrig det var morsomt å se den store danske igjen. Han er en habil keeper og var med på mye moro i sin tid på Elland Road. Håper han kan få flere sesongen på nPC-nivå.
« Siste redigering: September 24, 2011, 09:59:15 av Mr Kaizer »
Marching on together!

ArneS

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #362 på: September 24, 2011, 10:43:49 »
For det første trenger vi Leeds-supportere ikke legesjekker i disse tider.  Det er nok å følge laget vårt, så finner vi fort ut om helsa er skranten.

For det andre har årets Leeds lag en evne de ikke hadde i fjor, og som gjør meg ganske optimistisk for sesongen.  Vi har begynt å avgjøre kamper på slutten igjen!  2 sene mål har gitt oss viktige poeng i vanskelige bortkamper, og det var sene mål som ga oss seierne hjemme både mot Palace og Bristol C.

Da er det bare å kutte ut selvmål og røde kort, så begynner snart seierne på bortebane også å komme.   Kanskje en clean sheet også av og til,  men jeg synes nå 3-3 i går er kjekkere enn evt 0-0.
Den 17. mann


auren

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #364 på: September 24, 2011, 11:47:14 »
Jeg vil alltid gå for 3-3 istedet for 0-0.

Sorry, vil heller vinne 0-1 på bortebane enn å spille 3-3.

Sorry, vil heller vinne 0-5 på bortebane enn å vinne 0-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #365 på: September 24, 2011, 12:44:02 »
Jeg synes vi spilte kjempe bra i første omgang.  Kanske beste omgangen denne sesongen ?Skikkelig intens og vi har to og tre på ballfører.  BRA

Vi ga de aldri ro.  Men ble litt urolig allerede etter ett minutt da Pugh ikke fulgte mannen sin som fikk hedde helt fritt mot mål.
Pugh var jevnt dårlig hele kampen.Mangler matcher.   Clayton er igjen mitt valg som banens beste men Keogh overrasket meg idag sammen med White.

Midtbane spiller fra Finland som kom inn HAN blir meget god for oss.  På den korte tiden så syntes jeg han markerte seg og jeg så at han har kvaliteter som vi har manglet.  Finsk sisu

Men du verden for en spiss Brighton har og da er det rart at våre forspillere ikke er mer på tå hev og klarerer skikkelig.
 

Sølvreven

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #366 på: September 24, 2011, 13:00:20 »
Jeg nevnte det før kampstart, og tar det igjen nå.

Synes det er rart at Nunez ikke får plass på benken i dag.
Dette er en spillertype som kan komme inn å avgjøre en fotballkamp. Har en del feridigheter som vi ikke finner så mye av i resten av stallen.

Skjønner ikke poenget med å ha både Forssell og Becchio på benken og i tillegg Keogh på banen. Tre spillere som er ganske like i stilen.

Håper at Nunez får en skikkelig sjanse snart i sin favorittposisjon mellom midtbane og spiss.

STØTTES !
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

asLeeds

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #367 på: September 24, 2011, 13:04:56 »
Litt OT.., men ikkje f.. om eg klare å like dei bortedraktane våres!!

Måtte bare få da ut ;)
DALHEIM WHITES

B_Ød

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #368 på: September 24, 2011, 13:15:37 »
jeg er målløs...over forumet..ubegripelig gjeng altså!!
Første gang denne sesongen at noe som helst er målløst i forbindelse med en Leedskamp.
Mulig at vi har en forsvarstrener her?
ja, du kan så si...men for en bunch "leeds-supportere"..ikke rart K.Bates kaller oss "so called supporters"...97% av folket her er jo enten topp trenere eller chairmen.
Så vi skal altså være fornøyd med at vi gir bort en 2-0-ledelse? Fordi at ekte supportere er fornøyd, uansett hvordan det går med laget?
kan ikke fortelle deg hva eller hvordan du skal føle, men personlig ser jeg (igjen) glasset som halvfullt...i tillegg..Brighton er jo ikke noe drittlag liksom.
Ups & Ups!!

Evig Pint

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #369 på: September 24, 2011, 15:08:00 »
Jeg vil alltid gå for 3-3 istedet for 0-0.

Sorry, vil heller vinne 0-1 på bortebane enn å spille 3-3.

Sorry, vil heller vinne 0-5 på bortebane enn å vinne 0-1.

auren


For et ufattelig meningsløst innlegg. Har du noe mer å tilføre? Leste du resten av innlegget mitt? Dagens spillestil MED dagens forsvar gjør at vi må skåre 3 mål for å spille uavgjort. Uavgjort! Da er det bedre å snøre igjen og ta tre poeng. Poeng er tross alt det som kommer til å få oss opp, ikke antall skårede mål. Uenig?
« Siste redigering: September 24, 2011, 15:10:36 av Evig Pint »
Marching on together

Gufrias

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #370 på: September 24, 2011, 17:53:49 »
Jeg vil alltid gå for 3-3 istedet for 0-0.

Sorry, vil heller vinne 0-1 på bortebane enn å spille 3-3.

Sorry, vil heller vinne 0-5 på bortebane enn å vinne 0-1.

auren


For et ufattelig meningsløst innlegg. Har du noe mer å tilføre? Leste du resten av innlegget mitt? Dagens spillestil MED dagens forsvar gjør at vi må skåre 3 mål for å spille uavgjort. Uavgjort! Da er det bedre å snøre igjen og ta tre poeng. Poeng er tross alt det som kommer til å få oss opp, ikke antall skårede mål. Uenig?
Nei og nei, EP. Ta sånn på vei fordi noen ser sitt snitt til å putte inn en humoristisk replikk til innlegget ditt.

Her må vi igjen skylde på Grayson, fordi hans lag spilte store deler av andre omgang på en måte som på ingen måte er til å le av.
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #371 på: September 24, 2011, 18:16:10 »
Jeg vil alltid gå for 3-3 istedet for 0-0.

Sorry, vil heller vinne 0-1 på bortebane enn å spille 3-3.

Sorry, vil heller vinne 0-5 på bortebane enn å vinne 0-1.

auren


For et ufattelig meningsløst innlegg. Har du noe mer å tilføre? Leste du resten av innlegget mitt? Dagens spillestil MED dagens forsvar gjør at vi må skåre 3 mål for å spille uavgjort. Uavgjort! Da er det bedre å snøre igjen og ta tre poeng. Poeng er tross alt det som kommer til å få oss opp, ikke antall skårede mål. Uenig?

Så, så. Dette var et sarkastisk svar på ditt innlegg som jeg fant litt merkverdig. Kilgallon skriver jo at han heller vil spille 3-3 enn 0-0. Da kan du jo ikke skrive at du heller vil vinne 1-0 enn å spille 3-3! Det må jo være likt utfall av kampen. Kanskje du mente at du heller vil spille 0-0 enn 3-3?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, fredag 23.9 2011 kl 20:45
« Svar #372 på: September 24, 2011, 18:51:30 »
 For meg blir det umulig å vinne 0-5, selv om det er på bortebane. Vinner man ikke 5-0 da?  ;)
Super Leeds since 1968