Skrevet av Emne: NÃ… snur det!  (Lest 5029 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

NÃ… snur det!
« på: August 29, 2011, 10:46:43 »
-Becchio spiller neste kamp.....(10/9)
-Vi signerer 2-to klare forsterkninger innen onsdag 31/8-transfer deadline..
-Nunez blir foretrukket fra start..
-Vi sender daukjøttet på dør & klarer å få inn noen £££ (Bruce, Paynter, Connoly & Parker)
-Vinner alle kamper i September...Carling Cup mot Scum inkl...

-Følte det trengtes noen positive ord her nå...derfor! ;D
 

fjellhaugen

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #1 på: August 29, 2011, 11:12:25 »
har så smått tro på det meste du skriver der......

bortsett fra punkt 2  :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kongsmo

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #2 på: August 29, 2011, 11:19:27 »
eni der, punkt 2 er vel heller tvilsomt, det kan hende det kommer inn en soiller eller 2, men tror ikke på noen klasse spillere....da blir det eventuelt ungdom på lån....

men ellers så er jeg veldig posetiv, vi har hatt en formkurve som peker oppover, jeg har troa på at noe stort er på gang!!!   

PL here we come  ;D
"SNIFFER"

DenHviteYeboah

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #3 på: August 29, 2011, 17:11:56 »
eni der, punkt 2 er vel heller tvilsomt, det kan hende det kommer inn en soiller eller 2, men tror ikke på noen klasse spillere....da blir det eventuelt ungdom på lån....

men ellers så er jeg veldig posetiv, vi har hatt en formkurve som peker oppover, jeg har troa på at noe stort er på gang!!!   

PL here we come  ;D
1,8 baklengs pr. kamp til nå...statistikk lyver ikke...

Jon R

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #4 på: August 29, 2011, 17:31:23 »

1,8 baklengs pr. kamp til nå...statistikk lyver ikke...

Statistikk lyver ikke? Statistikk lyver verre enn kjeften til Ken Bates skal jeg fortelle deg, min gode mann! 
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #5 på: August 29, 2011, 17:36:39 »

1,8 baklengs pr. kamp til nå...statistikk lyver ikke...

Statistikk lyver ikke? Statistikk lyver verre enn kjeften til Ken Bates skal jeg fortelle deg, min gode mann! 
akkurat i dette tilfellet tror jeg ikke det....enten slepper man inn 9 mål, eller så gjør man det ikke.....

Joe Jordan

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #6 på: August 29, 2011, 17:39:39 »
Alltid kjekt med en positiv tråd men punkt 2 blir den dagen vi knar snøballer i helvete.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

kalle_92

  • Gjest
Sv: NÃ… snur det!
« Svar #7 på: August 29, 2011, 20:18:30 »

1,8 baklengs pr. kamp til nå...statistikk lyver ikke...

Statistikk lyver ikke? Statistikk lyver verre enn kjeften til Ken Bates skal jeg fortelle deg, min gode mann! 
akkurat i dette tilfellet tror jeg ikke det....enten slepper man inn 9 mål, eller så gjør man det ikke.....
Det er ikke alltid at statistikken har rett, men i dette tilfellet sier den litt om den håpløse defensive organiseringen (både på dødball og ellers). Grayson har fått laget, til tider, til å blomstre offensivt, men har tydelig problemer med å få laget til å tette igjen bakover. Noen som har noe statistikk på baklengs pr. kamp siden Grayson tok over? Kan ikke være noen kjempestatistikk...

p0ndus

  • Gjest
Sv: NÃ… snur det!
« Svar #8 på: August 29, 2011, 21:22:06 »

1,8 baklengs pr. kamp til nå...statistikk lyver ikke...

Statistikk lyver ikke? Statistikk lyver verre enn kjeften til Ken Bates skal jeg fortelle deg, min gode mann! 
akkurat i dette tilfellet tror jeg ikke det....enten slepper man inn 9 mål, eller så gjør man det ikke.....
Det er ikke alltid at statistikken har rett, men i dette tilfellet sier den litt om den håpløse defensive organiseringen (både på dødball og ellers). Grayson har fått laget, til tider, til å blomstre offensivt, men har tydelig problemer med å få laget til å tette igjen bakover. Noen som har noe statistikk på baklengs pr. kamp siden Grayson tok over? Kan ikke være noen kjempestatistikk...

Akkurat den statistikken tror jeg helst jeg vil slippe. Eller statistikken over innslupne mål siste siste 5 minutter. (Kombinasjonen trøtte bein og dårlig defensiv organisering juger ikke.)

euphor9

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #9 på: August 29, 2011, 21:27:27 »

1,8 baklengs pr. kamp til nå...statistikk lyver ikke...

Statistikk lyver ikke? Statistikk lyver verre enn kjeften til Ken Bates skal jeg fortelle deg, min gode mann! 
akkurat i dette tilfellet tror jeg ikke det....enten slepper man inn 9 mål, eller så gjør man det ikke.....
Det er ikke alltid at statistikken har rett, men i dette tilfellet sier den litt om den håpløse defensive organiseringen (både på dødball og ellers). Grayson har fått laget, til tider, til å blomstre offensivt, men har tydelig problemer med å få laget til å tette igjen bakover. Noen som har noe statistikk på baklengs pr. kamp siden Grayson tok over? Kan ikke være noen kjempestatistikk...

Akkurat den statistikken tror jeg helst jeg vil slippe. Eller statistikken over innslupne mål siste siste 5 minutter. (Kombinasjonen trøtte bein og dårlig defensiv organisering juger ikke.)


Vi leder kortstatistikken til nå!  Yeah!  Eller kanskje ikke Yeah.

http://www.thescratchingshed.com/2011/08/dirty-leeds-portsmouth-and-leicester-city-lead-worst-discipline-charts/?

stian

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #10 på: August 29, 2011, 21:33:57 »
eni der, punkt 2 er vel heller tvilsomt, det kan hende det kommer inn en soiller eller 2, men tror ikke på noen klasse spillere....da blir det eventuelt ungdom på lån....

men ellers så er jeg veldig posetiv, vi har hatt en formkurve som peker oppover, jeg har troa på at noe stort er på gang!!!   

PL here we come  ;D
1,8 baklengs pr. kamp til nå...statistikk lyver ikke...

"There are three sorts of lies: Lies, damned lies and statistics"...

DenHviteYeboah

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #11 på: August 29, 2011, 22:10:46 »

1,8 baklengs pr. kamp til nå...statistikk lyver ikke...

Statistikk lyver ikke? Statistikk lyver verre enn kjeften til Ken Bates skal jeg fortelle deg, min gode mann! 
akkurat i dette tilfellet tror jeg ikke det....enten slepper man inn 9 mål, eller så gjør man det ikke.....
Det er ikke alltid at statistikken har rett, men i dette tilfellet sier den litt om den håpløse defensive organiseringen (både på dødball og ellers). Grayson har fått laget, til tider, til å blomstre offensivt, men har tydelig problemer med å få laget til å tette igjen bakover. Noen som har noe statistikk på baklengs pr. kamp siden Grayson tok over? Kan ikke være noen kjempestatistikk...
2008/09: 1,06 pr. kamp(McAllister var manager ca halve sesongen)
http://www.wafll.com/leeds-statistics/leeds-2008-09.html

2009/10: 0,95 pr. kamp
http://www.wafll.com/leeds-statistics/leeds-2009-10.html

2010/11: 1,65  pr. kamp
http://www.wafll.com/leeds-statistics/leeds-2010-11.html

Dennis

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #12 på: August 29, 2011, 22:52:55 »
Enig - nå snur det! :)

Faktisk snudde det med prestasjonen mot West Ham. En kamp som gav gutta 'trua' tilbake. Kampen mot Ipswich burde og skulle vært avgjort til pause og med slike prestasjoner i hver kamp, vinner Leeds langt flere kamper enn de taper.

Marching on together!

Blank_File

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #13 på: August 30, 2011, 08:48:27 »
Alltid kjekt med en positiv tråd men punkt 2 blir den dagen vi knar snøballer i helvete.

Jeg las og las, og til slutt så jeg at det ikke sto dødballer...  ;D

lojosang

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #14 på: August 30, 2011, 10:59:03 »
Alltid kjekt med en positiv tråd men punkt 2 blir den dagen vi knar snøballer i helvete.

Jeg las og las, og til slutt så jeg at det ikke sto dødballer...  ;D

I helvete er fotballbanene kilometerlange, gjørmefylte og det finnes kun ett mål. Det ditt lag skal forsvare.
- Leif Olav

Joe Jordan

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #15 på: August 30, 2011, 15:52:30 »
Men seriøst: Med Becchio tilbake og Gradel trolig værende ut sesongen er ikke dette et svakt lag. Problemet er at bak førsteelleveren er det meget tynt. Og sesongen er lang og hard.

Norwich hadde vel også en treg start i fjor?

Noen som setter penger på en kjempesigning før midnatt i morgen? Ikke jeg...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

h.b

  • Gjest
Sv: NÃ… snur det!
« Svar #16 på: August 30, 2011, 15:57:27 »
Vel på torsdag er Gradell Sochaux spiller ;)

lojosang

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #17 på: August 30, 2011, 16:07:31 »
Vel på torsdag er Gradell Sochaux spiller ;)

Håper han også er venstreving da, så VI får beholde Gradel  ;D
- Leif Olav

kalle_92

  • Gjest
Sv: NÃ… snur det!
« Svar #18 på: August 30, 2011, 16:08:18 »
Vel på torsdag er Gradell Sochaux spiller ;)
Jeg tror han går ut kontrakten, og forsvinner gratis...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NÃ… snur det!
« Svar #19 på: August 30, 2011, 17:51:10 »
Vel på torsdag er Gradell Sochaux spiller ;)

Gradell Sochaux er vel en spiller både onsdag og fredag, han vel...   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #20 på: August 30, 2011, 20:19:10 »
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/sochaux_gradel_offer_snubbed_698209/index.shtml?

Vet ikke hvor de har kildene fra, men i følge denne er Gradel-avtalen med Soxx off.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NÃ… snur det!
« Svar #21 på: August 30, 2011, 20:25:46 »
« Siste redigering: August 30, 2011, 20:32:54 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #22 på: August 30, 2011, 23:01:39 »
Da bare MÃ… det komme inn ett par fete .....ellers blire` bråk :-\
Si at vi fikk rundt 3 £ da....2 1/2 til de nye VIP boksene, og
500 K til spillere...tror det er farlig nærme regnestykket.....eller kanskje ennå nærmere:
spillerne som kommer er seff`kun på lån...

Vet dette ble litt negativt...men vi trenger virkelig litt fyldigere
stall /ett par kaviltetsspillere inn...DA snur det!
 

fjellhaugen

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #23 på: August 30, 2011, 23:10:33 »
Da bare MÃ… det komme inn ett par fete .....ellers blire` bråk :-\
Si at vi fikk rundt 3 £ da....2 1/2 til de nye VIP boksene, og
500 K til spillere...tror det er farlig nærme regnestykket.....eller kanskje ennå nærmere:
spillerne som kommer er seff`kun på lån...

Vet dette ble litt negativt...men vi trenger virkelig litt fyldigere
stall /ett par kaviltetsspillere inn...DA snur det!

asså; hvem tror virkelig at vi kommer til å signere 1 eller faktisk 2 kalssespillere innen 24 timer?

SG har leita i 2 år etter en midtbanespiller
vi maktet ikke å hente f.eks westwood etter vi solgte kasper da han ble for dyr (LES: Gratis)
vi nekter stort sett å betale for spillere.

og så kommer det ytringer om at vi skal KJØPE to KLASSESPILLERE 5 kaper ut i sesongen?
de KLASSESPILLERNE som konkurrentene våre hentet på free, eller kjøpte i kjøpers marked ved sesongslutt?
i morgen kommer en £500.000 spiller til å koste 3 ganger dette!!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Cherry

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #24 på: September 04, 2011, 10:58:22 »
...jeg nevnte jo ikke "kjøpe"....kun at 500 k var tilgjengelig  :D
Lånevinduet åpner i morgen....DA skal man se det er liv i geitebukken & hjelperne hans`.

Bates motto: "det beste her i livet er gratis"...
 

Gufrias

Sv: NÃ… snur det!
« Svar #25 på: September 04, 2011, 15:28:48 »
...jeg nevnte jo ikke "kjøpe"....kun at 500 k var tilgjengelig  :D
Lånevinduet åpner i morgen....DA skal man se det er liv i geitebukken & hjelperne hans`.

Bates motto: "det beste her i livet er gratis"...
;D
Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NÃ… snur det!
« Svar #26 på: September 06, 2011, 08:26:30 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_we_can_cope_without_gradel_gray_1_3744767

Gray mener vi klarer oss uten Gradel og at vi kan låne oss noen gode folk......! Håper han og overkriften i denne tråden har rett!!
Yeboahs vitne