Skrevet av Emne: Er vi tjent med en ny manager?  (Lest 1645 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Er vi tjent med en ny manager?
« på: September 02, 2011, 09:35:37 »
..de fleste pr dag er enige om at noe er veldig galt med "the mighty whites" for tiden, og har vel egentlig vært det en god stund nå.
Jeg noterer meg også at skylden for galskapen legges på KB/SG, og det er akkurat her jeg ønsker innspill og opplysning.
Scenario 1; Det blir som mange her inne ønsker, SG tar "ansvar", hatten sin.. og går.
Hva vil i så fall skje?
Hvem, vel vitende om tingenes tilstand samt de rådende arbeidsforhold, ville søke en ledig managerjobb i Leeds?
Hva tilsier at denne i så fall kunne fått KB til å endre spor totalt, og begynne å bry seg om klubben, fansen..BYEN?
Er dette i det hele tatt en oppgave man skal forvente av en fotballmanager, eller bør det kunne forventes at en chairman har disse tankene på stell?

« Siste redigering: September 02, 2011, 11:07:04 av CardiganArms »
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Registrerer at..
« Svar #1 på: September 02, 2011, 09:41:40 »
Har ingen tro på at å sparke Grayson eller at han går selv er en god løsning for klubben. Han har gjort, i mine øyne, en meget god jobb for Leeds under rådende omstendigheter. Har absolutt INGEN tro på at noen annen manager kunne gjort det bedre! Mulig at noen kunne organsisert forsvaret bedre, men på bekostning av andre ting.

Grayson er vår mann!

Bates er den som er hovedproblemet i mine øyne. Det er han som skal forhandle med spillere om nye kontrakter, nye kjøp etc...Er rimelig sikker på at Grayson har levert en ønskeliste til Bates og at Bates ikke har klart å få til avtaler med desse spillerne.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: Registrerer at..
« Svar #2 på: September 02, 2011, 09:51:39 »
Etter min menig får forumet en litt drøy springflo under høststorm til å virke som en tsunami av bibelske proporsjoner.

Vi har altså solgt en spiller som ville til Frankrike, og bommet på noen kjøp. Trist og leit, javel. Livet og Leeds går videre. Og snart åpner lånevinduet. Da trenger vi en Douglas eller en Miller, ikke en Livermore eller DeVries, men endetiden er ikke over oss. Ingen har åpnet noen segl. Krukker og pandoraesker er intakte.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Registrerer at..
« Svar #3 på: September 02, 2011, 09:55:00 »
Gode refleksjoner, men en totalt intetsigende trådtittel, cardigan. Hvis du klarer å finne på en tittel som treffer ditt ønskede tema litt bedre, tror jeg dette kan bli en riktig bra tråd. Slik den står nå vil nok innholdet sprike i alle retninger, da vi registrerer så mangt.  :D

Vurderer å slå den sammen med en av Grayson trådene, men avventer en evnt respons fra deg.  :)
Jon R.

Jon R

Sv: Registrerer at..
« Svar #4 på: September 02, 2011, 09:56:47 »
Etter min menig får forumet en litt drøy springflo under høststorm til å virke som en tsunami av bibelske proporsjoner.

Vi har altså solgt en spiller som ville til Frankrike, og bommet på noen kjøp. Trist og leit, javel. Livet og Leeds går videre. Og snart åpner lånevinduet. Da trenger vi en Douglas eller en Miller, ikke en Livermore eller DeVries, men endetiden er ikke over oss. Ingen har åpnet noen segl. Krukker og pandoraesker er intakte.


Det teppet ditt begynner å få en kraftig kul på midten, lojosang!
Jon R.

lojosang

Sv: Registrerer at..
« Svar #5 på: September 02, 2011, 09:59:14 »
Etter min menig får forumet en litt drøy springflo under høststorm til å virke som en tsunami av bibelske proporsjoner.

Vi har altså solgt en spiller som ville til Frankrike, og bommet på noen kjøp. Trist og leit, javel. Livet og Leeds går videre. Og snart åpner lånevinduet. Da trenger vi en Douglas eller en Miller, ikke en Livermore eller DeVries, men endetiden er ikke over oss. Ingen har åpnet noen segl. Krukker og pandoraesker er intakte.


Det teppet ditt begynner å få en kraftig kul på midten, lojosang!

Det er det i så fall bare du og et fåtall andre som ser i de ekstremt dype hullene de har gravd seg.  :)
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Registrerer at..
« Svar #6 på: September 02, 2011, 10:06:33 »
Gode refleksjoner, men en totalt intetsigende trådtittel, cardigan. Hvis du klarer å finne på en tittel som treffer ditt ønskede tema litt bedre, tror jeg dette kan bli en riktig bra tråd. Slik den står nå vil nok innholdet sprike i alle retninger, da vi registrerer så mangt.  :D

Vurderer å slå den sammen med en av Grayson trådene, men avventer en evnt respons fra deg.  :)
tittel blir stående den, satser på at de fleste er som meg, og går gjennom nye tråder med lykt&lyse..feel free my good man, move, merge og herj etter eget forgodtbefinnende ;)
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Registrerer at..
« Svar #7 på: September 02, 2011, 10:20:32 »
Forslag til ny trådtittel: "Er vi tjent med en ny manager?".....


..... evnt slå den sammen med "Når får Grayson sparken" tråden.  :)
Jon R.

B_Ød

Sv: Registrerer at..
« Svar #8 på: September 02, 2011, 11:06:43 »
Forslag til ny trådtittel: "Er vi tjent med en ny manager?".....


..... evnt slå den sammen med "Når får Grayson sparken" tråden.  :)
stålende forslag begge disse..men skulle jeg velge måtte det bli den første, da jeg mener det andre pr dag er et ikke-tema  ;)
Ups & Ups!!

flynn

Sv: Registrerer at..
« Svar #9 på: September 02, 2011, 12:06:34 »
Har ingen tro på at å sparke Grayson eller at han går selv er en god løsning for klubben. Han har gjort, i mine øyne, en meget god jobb for Leeds under rådende omstendigheter. Har absolutt INGEN tro på at noen annen manager kunne gjort det bedre! Mulig at noen kunne organsisert forsvaret bedre, men på bekostning av andre ting.

Grayson er vår mann!

Bates er den som er hovedproblemet i mine øyne. Det er han som skal forhandle med spillere om nye kontrakter, nye kjøp etc...Er rimelig sikker på at Grayson har levert en ønskeliste til Bates og at Bates ikke har klart å få til avtaler med desse spillerne.

Ditt innlegg oppsummerer mine tanker om dette på en prikk!
Synd det ikke er tradisjon for å sparke styreformenn i samme tempo som managere i grunn.

flynn