EM skjevnen avgjøres i morra

Started by fmtj, September 05, 2011, 11:14:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Utrolig skuffa!

Denne evinnelige respekten for de danske drenger må snart være slutt. Spillerne har snakket om å gå ut og 'trøkke til' og ta overgangene. I stedet fikk danskene trille ball uten en nordmann i nærheten av seg.

Norge møtte verken Spania, Tyskland, Nederland eller andre stormakter, men et lag fullt av reserver, blant annet en klubbløs og en jypling som får løpe alene hele kampen igjennom. Danskene er helt ok, kanskje til og med gode hjemme, men det er inget STORT landslag, så neste gang håper jeg de norske spillerne stiller opp til kamp og legger igjen den enorme respekten hjemme når dommer blåser.

>:(
Marching on together!

ollan

Hva skal vi i Euro2012 ? Grattis mine danske venner :-)

ollan
Ollan

Hallgeir *

Vi opptrer utrolig tafatte stort sett hele kampen. Hadde virkelig spillerne tro på at "dette skal vi klare"?
Super Leeds since 1968

Dennis

Quote from: ollan on September 06, 2011, 22:46:54

ollan

Basert på fjorårets danske VM-prestasjon, holder det kanskje med ett lag til sluttspill fra gruppa?
Marching on together!

Sleivind

Quote from: ollan on September 06, 2011, 22:46:54

ollan

Og hva skal Danmark i EM?  ???

Nei, la de største landene spille EM. Land som Norge, Sverige, Danmark, Beliga, Tyrkia, Irland osv osv, kan holde seg hjemme. Er det det du mener?

Sleivind

Quote from: Mr Kaizer on September 06, 2011, 22:26:43
Utrolig skuffa!

Denne evinnelige respekten for de danske drenger må snart være slutt. Spillerne har snakket om å gå ut og 'trøkke til' og ta overgangene. I stedet fikk danskene trille ball uten en nordmann i nærheten av seg.

Norge møtte verken Spania, Tyskland, Nederland eller andre stormakter, men et lag fullt av reserver, blant annet en klubbløs og en jypling som får løpe alene hele kampen igjennom. Danskene er helt ok, kanskje til og med gode hjemme, men det er inget STORT landslag, så neste gang håper jeg de norske spillerne stiller opp til kamp og legger igjen den enorme respekten hjemme når dommer blåser.

>:(

Utrolig skuffende. Danmark er et høyst mediokert landslag. At vi ikke i større grad greier å bryte ned spillet deres er vår egen feil. En elendig kamp fra Norges side. Lenge siden vi har spilt SÃ... dårlig i en kvalifiseringskamp. I tillegg til at vi spiller dårlig, så svikter de mest sentrale spillerne. Wæhler/Hangeland som har vært bunnsolide, var svake. Riise var dårlig offensivt og fraværende defensivt. Midtbanen ble springende i mellom, og fikk aldri satt noen press på midtbanen til Danmark. Osv osv.

Nei, dette var triste greier, trodde det skulle gå over med en god natts søvn, men det tapet her kommer til å sitte i lenge. Mest sannsynlig til EM er over neste sommer.

fmtj

Det danske landslaget gnistret i går og spilte sin beste kamp på lange tider, dessverre!!! Jeg må nok også, selv om det er tøft, innrømme at Bendtner var meget god. Han oste av spilleglede og norske stoppere ble så redd ham etterhvert at han fikk både tid og plass!

Norske spillere helt ute av form slike som Huseklepp, Riise og Wæhler, da blir det vanskelig. Drillo med sjeldent dårlig tak på det organisatoriske og venter altfor lenge med Carew og Bråthen synes jeg. Bråthen var meget positiv mot Island og hadde gjort seg i 1. omgang med mye bakrom å bevege seg i. Vadim var forresten kjempe god når han kom inn. Dessverre fikk Nordtveit tøffe kår, men han får vi glede av i mange år fremover.

Jeg er dypt skuffet, men vi har ingenting i suttspillet å gjøre!
Yeboahs vitne

flynn

Quote from: hallghel on September 06, 2011, 22:14:52
Quote from: flynn on September 06, 2011, 07:57:32
Ahhh, endelig valuta for flere års abonnement på CanalPlus  ;D
Fullt hus, med øl og pølser. TV-fotball i inntil 3 etasjer. Tror faktisk Norge har gode muligheter for poeng!

flynn

Sånn kan det gå. Pisset på i tre etasjer. Her må det rundvask til.  ;)

hehe. Nachspielet ble avlyst kan du si.

flynn