Skrevet av Emne: SPILLER: Mikael Forssell  (Lest 16871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanskLeedsGut

« Siste redigering: Januar 07, 2012, 15:40:33 av Promotion 2010 »
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Dennis

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #1 på: September 08, 2011, 17:14:05 »
Er usikker på denne signeringen, men med kontrakt ut sesongen er det neppe noen stor risiko.

Lykke til, Mikael!
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #2 på: September 08, 2011, 17:17:49 »
Er usikker på denne signeringen, men med kontrakt ut sesongen er det neppe noen stor risiko.

Lykke til, Mikael!
Når var du sikker på en signering sist..?alt vi signer er jo uønskede spillere andre steder...herregud så lei jeg er denne driten >:(
lån,free transfer osv...
Forsell kan jo alltids slå til ....

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #3 på: September 08, 2011, 17:20:42 »
Er usikker på denne signeringen, men med kontrakt ut sesongen er det neppe noen stor risiko.

Lykke til, Mikael!
Når var du sikker på en signering sist..?alt vi signer er jo uønskede spillere andre steder...herregud så lei jeg er denne driten >:(
lån,free transfer osv...
Forsell kan jo alltids slå til ....

Jeg var sikker på Bessone, en skikkelig knallspiller på venstreback..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #4 på: September 08, 2011, 17:23:20 »
Er usikker på denne signeringen, men med kontrakt ut sesongen er det neppe noen stor risiko.

Lykke til, Mikael!
Når var du sikker på en signering sist..?alt vi signer er jo uønskede spillere andre steder...herregud så lei jeg er denne driten >:(
lån,free transfer osv...
Forsell kan jo alltids slå til ....

Helgardering er fint :)

Du er lei driten? Det er forsåvidt jeg også, men erfaring burde tilsi at det lønner seg å gi spillere en sjanse før du slakter de (les: Becchio, Lonergan, Nunez, Gradel, Beckford, Kisnorbo, Snodgrass, Clayton m.fl.).

Ytterst få av de kan du ikke - basert på dine egne innlegg - kalle stort annet enn rask da de signerte, eller? Enten var det lower league-rask (Beckford, Snodgrass) free transfer-rask (Nunez, Becchio) eller ingen-andre-vil-ha-de-rask (Clayton, Kisnorbo, Gradel) eller hakke-hørt-om-de-sjøl-rask (Lonergan).
Marching on together!

Lundewhites

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #5 på: September 08, 2011, 17:23:42 »
Er også veldig skeptisk, til om han holder nivået!
Spilt 106 kamper de siste 7 årene og scora 20 mål, men håper jo han overrasker!!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

peder

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #6 på: September 08, 2011, 17:25:32 »
Kjære gud la midt favoritt lag signere en midtbane spiller. Amen

Forrsell har jeg ingen info om så om dette er en bra signering eller ikke aner jeg ikke, men vi har for f... 5 spiss alternativer i klubben ifra før av selv om noen er skadet akkurat nå. på midtbanen har vi 3 spillere som er typisk sentrale midtbane spillere som skal konkurrere om 2 plasser.

 ???

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #7 på: September 08, 2011, 17:27:49 »
Er usikker på denne signeringen, men med kontrakt ut sesongen er det neppe noen stor risiko.

Lykke til, Mikael!
Når var du sikker på en signering sist..?alt vi signer er jo uønskede spillere andre steder...herregud så lei jeg er denne driten >:(
lån,free transfer osv...
Forsell kan jo alltids slå til ....

Helgardering er fint :)

Du er lei driten? Det er forsåvidt jeg også, men erfaring burde tilsi at det lønner seg å gi spillere en sjanse før du slakter de (les: Becchio, Lonergan, Nunez, Gradel, Beckford, Kisnorbo, Snodgrass, Clayton m.fl.).

Ytterst få av de kan du ikke - basert på dine egne innlegg - kalle stort annet enn rask da de signerte, eller? Enten var det lower league-rask (Beckford, Snodgrass) free transfer-rask (Nunez, Becchio) eller ingen-andre-vil-ha-de-rask (Clayton, Kisnorbo, Gradel) eller hakke-hørt-om-de-sjøl-rask (Lonergan).

Snakk om svar på tiltale... Knallinnlegg.

Det kan forresten bli noen mål på denne karen:

http://www.youtube.com/watch?v=Z56YGD2He8g
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #8 på: September 08, 2011, 17:50:33 »
Kan vise seg som en lur signing, dette! Finsk landslagspiller som fortsatt holder et brukbart nivå.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #9 på: September 08, 2011, 17:54:29 »
Kan vise seg som en lur signing, dette! Finsk landslagspiller som fortsatt holder et brukbart nivå.  :) :)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #10 på: September 08, 2011, 17:54:43 »
Har tro på denne signeringen!
Tror fort han kan score 15 mål for oss denne sesongen!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #11 på: September 08, 2011, 18:08:08 »
...selvfølgelig skal han 'få sjansen' av meg. MEN, må bare si det: Skeptisk! (...og det inkluderer alle Pughs in this world as well)..
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

J-R

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #12 på: September 08, 2011, 18:19:26 »
Tror han kan utgjør en forssell..

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #13 på: September 08, 2011, 18:43:15 »
Tror han kan utgjør en forssell..

BADAM PSHHHH! :D

Frode

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #14 på: September 08, 2011, 18:47:10 »
Magefølelsen er GOD for engang skyld ...
 

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #15 på: September 08, 2011, 18:59:16 »
Er usikker på denne signeringen, men med kontrakt ut sesongen er det neppe noen stor risiko.

Lykke til, Mikael!
Når var du sikker på en signering sist..?alt vi signer er jo uønskede spillere andre steder...herregud så lei jeg er denne driten >:(
lån,free transfer osv...
Forsell kan jo alltids slå til ....

Helgardering er fint :)

Du er lei driten? Det er forsåvidt jeg også, men erfaring burde tilsi at det lønner seg å gi spillere en sjanse før du slakter de (les: Becchio, Lonergan, Nunez, Gradel, Beckford, Kisnorbo, Snodgrass, Clayton m.fl.).

Ytterst få av de kan du ikke - basert på dine egne innlegg - kalle stort annet enn rask da de signerte, eller? Enten var det lower league-rask (Beckford, Snodgrass) free transfer-rask (Nunez, Becchio) eller ingen-andre-vil-ha-de-rask (Clayton, Kisnorbo, Gradel) eller hakke-hørt-om-de-sjøl-rask (Lonergan).
du verden her var det mange påstander.Har du sjekket mine innlegg??????
Jeg har ikke kalt noen for rask av de du nevner.
Becchio:skrev at jeg hadde vondt for å tro at han skulle slå til-tok feil :)
Beckford: skrev at jeg var usikker om han holdt nivået.
Snodgrass:aldri omtalt som rask-min favoritt.
Gradel:har ikke omtalt han som rask.
Clayton:kan ikke huske å ha omtalt ham i noe innlegg
Kisnorbo:ikke omtalt som rask
Lonergan: usikker om jeg har brukt ordet rask, men jeg var ikke allverden begeistret for ham, men jeg skrev til og med i innlegget at innerst inne tror jeg han er en god keeper :)

Jeg har dog omtalt Bessone,Collins,Connolly,Bruce,Sheehan,Paynter som rask, men her tar jeg vel helt feil mht dine vurderinger ;D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #16 på: September 08, 2011, 19:05:38 »
Mest spenstige signeringen på lenge. Husker godt unge Forssell for 10-12 år siden i Chelsea, den gangen kunne jeg ønske det var oss han hadde signert for, og nå har han gjort det, jippi ;) neida, jeg mener det, har tro på denne signeringen!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #17 på: September 08, 2011, 19:10:12 »

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #18 på: September 08, 2011, 19:11:01 »
Endelig et NAVN!!  ;D  Dette er en kar som bringer gode vibber for oss anglofile nordmenn! Føles som han har vært på banen i en mannsalder, men han er jo forsatt bare 30! Dette kan bli stort, min bror som er Chelsea-fan er blodmisunnelig!! 8)
KEEP FIGHTING!!

auren

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #19 på: September 08, 2011, 19:19:46 »
Spennende. For Grayson var nok denne sjansen for god å si nei til. For vi har jo nok spisser i klubben - totalt 6 nå (7 med Nunez). Dog er Somma skadet lenge, Paynter neppe god nok og Becchio akkurat tilbake fra langvarig skade.

Håper de neste signingene holder like bra klasse.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #20 på: September 08, 2011, 19:25:03 »
Er usikker på denne signeringen, men med kontrakt ut sesongen er det neppe noen stor risiko.

Lykke til, Mikael!
Når var du sikker på en signering sist..?alt vi signer er jo uønskede spillere andre steder...herregud så lei jeg er denne driten >:(
lån,free transfer osv...
Forsell kan jo alltids slå til ....

Endelig et navn DHY!! Trodde du ville ha det jeg. Du vil jo tydeligvis ha Alan Smith tilbake? Forøvrig er sistnevnte en spiller som du hadde karakterisert som "rask" hadde han ikke hatt en fortid i klubben vår.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #21 på: September 08, 2011, 19:35:27 »
Er usikker på denne signeringen, men med kontrakt ut sesongen er det neppe noen stor risiko.

Lykke til, Mikael!
Når var du sikker på en signering sist..?alt vi signer er jo uønskede spillere andre steder...herregud så lei jeg er denne driten >:(
lån,free transfer osv...
Forsell kan jo alltids slå til ....

Endelig et navn DHY!! Trodde du ville ha det jeg. Du vil jo tydeligvis ha Alan Smith tilbake? Forøvrig er sistnevnte en spiller som du hadde karakterisert som "rask" hadde han ikke hatt en fortid i klubben vår.

auren

Det er tydeligvis enkelt å byte kjennemerke/tilnavn på spillere etter at de har motbevist deg. Det er jo selvsagt fint at du kan bytte mening om folk, men ikke påstå at du ikke var skeptisk til de spillerne jeg nevner.

Påstander om meg har du også kommet med flere ganger (uten å svare når jeg spør deg om hvordan du begrunner de) så jeg føler ikke veldig dårlig samvittighet for å påstå at du på forhånd trodde Nunez eller Gradel (free transfer og reject) ikke ville bli suksesser, selv om du ikke skulle ha kalt akkurat de rask.

Vi er sikkert bare fundamentalt forskjellige der. Selv om jeg ikke juber av denne signeringen og tilgir Bates for Gradel-salget, gir jeg Forssell en sjanse til å vise seg frem, før han er "uønsket drit".
« Siste redigering: September 08, 2011, 19:42:48 av Mr Kaizer »
Marching on together!

enur

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #22 på: September 08, 2011, 19:41:18 »
http://www.leedsunited.com/news/20110908/forssell-signs-for-united_2247585_2444880

Velkommen til :)

Er litt skeptisk til denne signeringen. Han er garantert langt unna det nivået han har hatt tidligere (ellers hadde han naturligvis ikke vært på free transfer), og mannen har en mildt sagt tvilsom skadehistorikk.
____________
enur

Marching on together

Stifler

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #23 på: September 08, 2011, 19:43:40 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7153397/Grayson-dismisses-Ranger-link

"Nile was one of a number of players who we were aware of his availability during the transfer window, but we brought in Andy Keogh a few weeks before so we were not looking at other strikers.

"We certainly didn't speak with Newcastle about his availability, and it's well known that we were looking in other areas."

Merkelig å kommentere at man ikke vil ha ny spiss til klubben, og så henter man uka etterpå...
-Nr 2 er den første taperen-

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #24 på: September 08, 2011, 19:44:10 »
1997–1998    HJK    17    (1)
1998–2005    Chelsea    33    (5)
2000    â†’ Crystal Palace (loan)    13    (3)
2000–2001    â†’ Crystal Palace (loan)    39    (13)
2003    â†’ Borussia Mönchengladbach (loan)    12    (7)
2003–2004    â†’ Birmingham City (loan)    32    (17)
2004–2005    â†’ Birmingham City (loan)    4    (0)
2005–2008    Birmingham City    65    (13)
2008–2011    Hannover 96    44    (7)
2011-    Leeds United    0    (0)
National team‡
1999–    Finland    77    (26)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #25 på: September 08, 2011, 19:46:40 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7153397/Grayson-dismisses-Ranger-link

"Nile was one of a number of players who we were aware of his availability during the transfer window, but we brought in Andy Keogh a few weeks before so we were not looking at other strikers.

"We certainly didn't speak with Newcastle about his availability, and it's well known that we were looking in other areas."

Merkelig å kommentere at man ikke vil ha ny spiss til klubben, og så henter man uka etterpå...

"We are not looking at other strikers" sier Grayson. Forssell har vært i klubben i flere uker (også før Keogh ble hentet), og jeg tror nok SG hele tiden har sett for seg å tilby han kontrakt dersom kvaliteten var der. Husk at Keogh bare er på lån til januar.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Stifler

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #26 på: September 08, 2011, 19:49:45 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7153397/Grayson-dismisses-Ranger-link

"Nile was one of a number of players who we were aware of his availability during the transfer window, but we brought in Andy Keogh a few weeks before so we were not looking at other strikers.

"We certainly didn't speak with Newcastle about his availability, and it's well known that we were looking in other areas."

Merkelig å kommentere at man ikke vil ha ny spiss til klubben, og så henter man uka etterpå...

"We are not looking at other strikers" sier Grayson. Forssell har vært i klubben i flere uker (også før Keogh ble hentet), og jeg tror nok SG hele tiden har sett for seg å tilby han kontrakt dersom kvaliteten var der. Husk at Keogh bare er på lån til januar.

auren


Ser den nå :)
-Nr 2 er den første taperen-

Tom S

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #27 på: September 08, 2011, 19:50:49 »
Endelig har vi kjøpt eit navn, håper han kan spille fotball også!
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #28 på: September 08, 2011, 20:07:24 »
Tror han kan utgjør en forssell..

Hvis ikke får vi legge han ut forssell....ehhh for salg.  ::)
Jon R.

The Magnificents

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #29 på: September 08, 2011, 21:39:37 »
absolutt ikkje dumt å signera denne karen ut sesongen , magefølelsen min er positiv =)
Leeds Leeds Leeds!!