Skrevet av Emne: Hotell (overnatting) i LEEDS  (Lest 1922 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sveifors

Hotell (overnatting) i LEEDS
« på: September 10, 2011, 14:11:02 »
Planlegger en tur til Leeds vinter/vår 2012 og er interessert i å vite litt om erfaringer.

Skal reise med frue og barn(jente 9 år).

Kan noen anbefale/fraråde er jeg takknemlig.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

ollan

Sv: Hotell (overnatting) i LEEDS
« Svar #1 på: September 10, 2011, 14:23:44 »
ingen problemer med å anbefale en slik tur.
Marriott er en grei base når en reiser med barn, svømmebasseng og nærmt til diverse shopping eldorado. Ikke minst junkfoodstedene som barn er så utrolig glad i ???

LUSCOS har samarbeid med marriot,se medlemsbladet,
Finn helgen som er aktuell og lag en topic her
,som regel mange som er over hver hjemmekamp. Ofte med barn osv..Rudi G og Tom S gjør dette hver sesong, du kan jo sende de en Pm osv.. God tur, MOT og lykke til.
Ollan

ivo

Sv: Hotell (overnatting) i LEEDS
« Svar #2 på: September 13, 2011, 17:40:21 »
Pleier å benytte meg av SAS Radisson i Leeds. Et kjempeflott og relativt nytt hotell som ligger svært sentralt i byen med masse shoppingmuligheter i umiddelbar nærhet. I tillegg opererer de med gunstige priser. 
« Siste redigering: September 13, 2011, 17:45:11 av ivo »

magnuer

Sv: Hotell (overnatting) i LEEDS
« Svar #3 på: September 13, 2011, 19:58:33 »

Tom S

Sv: Hotell (overnatting) i LEEDS
« Svar #4 på: September 13, 2011, 21:10:00 »
Eg syns Marriott er å foretrekke, men ikkje nødvendigvis det rimeligste alternativet.
COME ON LEEDS !!

testo

Sv: Hotell (overnatting) i LEEDS
« Svar #5 på: September 13, 2011, 22:21:17 »
Park Plaza Ligger 2 min fra jernbanen og 2 min fra gågata/handlegatene og er et mere business hotell og trafikken rett utenfor døra.

Marriott ligger bare 200 meter lenger ned mot gågata og inngangspartiet er mere barnevennlig pga den store gårdsplassen hvor det stort sett bare kjører taxi som skal til hotellet, og som Ollan sier så er det også helsestudio, innendørsbasseng, boblebad og steamrom og en herlig bar til far :)

Min annbefaling når du skal ha med kone og barn og kanskje er førstereis blir Marriott,  her vil du garantert treffe normenn som er der av samme grunn som deg...

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Hotell (overnatting) i LEEDS
« Svar #6 på: September 15, 2011, 21:32:55 »
Park Plaza og Radisson Blu er mine favoritter!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Fygle

Sv: Hotell (overnatting) i LEEDS
« Svar #7 på: September 16, 2011, 14:42:45 »
Hilton Hotel Leeds City Centre (pris ligger på ca. 500kr/døgn for et dobbeltrom).
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."