Skrevet av Emne: EX-spiller: Mika Vayrynen  (Lest 17954 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #30 på: September 13, 2011, 21:24:04 »
Welcome to Elland Road!
COME ON LEEDS !!

4ever arcticwhite

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #31 på: September 13, 2011, 21:37:15 »
Hentet fra kommentarfeltet hos Scratching Shed:
( http://www.thescratchingshed.com/2011/09/leeds-confirm-signing-of-finnish-international/ )


Welcome to Elland Rd Mika.

 A few words of advice:
- The ability to tackle hard but cleanly and pass the ball smoothly to someone in a white shirt will endear you quite nicely to the Leeds faithfull.
- If Becchio asks you to pass the ball; give it to him immediately
- If Paul Connolly is in the team and asks you to pass the ball, ignore him completely
- No-one will be able to pronounce your second name; don't be upset by this, we'll come up with chant that probably rhymes 'Finn' with 'win' if you follow all the instructions above.  
- If you see an old bloke, with a beard hanging menacingly around the corridors of ER and he looks like he's about to mug you; don't worry, he's be doing that to the rest of us for years.
- On payday, check that you are paid in British rather than Egyptian pounds.

Ellers er jeg også postiv til denne signering, i likhet med de fleste andre her, så dette må vel bare gå ad undas ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Gufrias

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #32 på: September 13, 2011, 22:06:18 »
Tjo, Heerenveen ville ikke forlænge med ham så.. Jeg er ikke super positiv over "købet", men håber naturligvis han overrasker og trods alt er det godt med en bredde spiller. Jeg ved ikke hvorfor men købet af ham minder mig om købet af Gylfi Einarsson...
Gylfi hadde vel hatt cirka en god sesong i Norge da han kom til ER. Flere år i Eredivisie og på det finske landslaget, slik som Mika Väyrynen har, er et bedre utgangspunkt. Håper han er god nok til å bli fast inventar i førsteelleveren, og hvis ikke bør han være en solid backup på midten - og det har vi vel egentlig ikke hatt all verden av.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #33 på: September 13, 2011, 22:14:09 »
Bra at det er 2 finner i Leeds nå, lettere for begge..øker trivseln for dem.

Ja, mht akkurat de to er det vel gode sjanser for at de finner formen, vel :)

 Med to finner på plass, burde det være bra sjanser for å svømme seg oppover tabellen...
 ::)
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #34 på: September 13, 2011, 22:38:19 »
Bra at det er 2 finner i Leeds nå, lettere for begge..øker trivseln for dem.

Ja, mht akkurat de to er det vel gode sjanser for at de finner formen, vel :)

 Med to finner på plass, burde det være bra sjanser for å svømme seg oppover tabellen...
 ::)

Yeah! Let`s hope for some good finishing!  :D
Jon R.

Per Arne

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #35 på: September 13, 2011, 22:53:53 »
Bra at det er 2 finner i Leeds nå, lettere for begge..øker trivseln for dem.

Ja, mht akkurat de to er det vel gode sjanser for at de finner formen, vel :)

 Med to finner på plass, burde det være bra sjanser for å svømme seg oppover tabellen...
 ::)

Yeah! Let`s hope for some good finishing!  :D

Kutt ut nå, jeg finner meg ikke i slik trakassering av spillerne våre.

4ever arcticwhite

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #36 på: September 13, 2011, 22:58:25 »
Bra at det er 2 finner i Leeds nå, lettere for begge..øker trivseln for dem.

Ja, mht akkurat de to er det vel gode sjanser for at de finner formen, vel :)

 Med to finner på plass, burde det være bra sjanser for å svømme seg oppover tabellen...
 ::)

Yeah! Let`s hope for some good finishing!  :D

Kutt ut nå, jeg finner meg ikke i slik trakassering av spillerne våre.
Er det ingen som kan finne på noen gode ordspill?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #37 på: September 13, 2011, 23:04:05 »
Er det ingen som kan finne på noen gode ordspill?

Da må vi vel isåfall bruke lapper
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

J-R

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #38 på: September 14, 2011, 01:08:54 »

DanskLeedsGut

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #39 på: September 14, 2011, 02:35:28 »
Rygter siger at den næste spiller ind er Jari Litmanen! Han skal bare have finneløn :P

Velkommen Mika ;) Tror at han spiller i nr 6 eller 17!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

B-m

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #40 på: September 14, 2011, 02:44:55 »
Tjo, Heerenveen ville ikke forlænge med ham så.. Jeg er ikke super positiv over "købet", men håber naturligvis han overrasker og trods alt er det godt med en bredde spiller. Jeg ved ikke hvorfor men købet af ham minder mig om købet af Gylfi Einarsson...

Han ble årets spiller for Herenveen, er du sikker på at de ikke ville forlenge?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #41 på: September 14, 2011, 08:46:48 »
Har virkelig troa på denne signeringen. Endelig en signering jeg kan forstå blir gjort :)
We are Leeds and we are proud of it!

Masinga

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #42 på: September 14, 2011, 09:45:30 »
Interessant signering! Samtidig må jeg innrømme at jeg er ekstremt dårlig på finsk fotball. En spiller er på sitt beste rundt 27-28 år. Det må bety at Vayrynen er i sin beste alder på fotballbanen. Har han noen skadehistorie?
Masinga, medl.nr. 1250

flynn

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #43 på: September 14, 2011, 10:50:21 »
Basert på hans meritter på det finske landslaget og Herenveen samt spillestil og posisjon minner han ikke så rent lite om Christian Grindheim. Ville han forsterket dagens Leeds-lag?
Eg bærre spyr..

(Min mening; vi trenger uansett flere kort å spille på på midtbanen, så jeg gir ham en fair sjanse  til å bidra positivt.)

flynn

RoarG

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #44 på: September 14, 2011, 17:57:53 »
Mika inn, Brown ut. Kan bli en flott signering, dette.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #45 på: September 14, 2011, 18:06:07 »
Basert på hans meritter på det finske landslaget og Herenveen samt spillestil og posisjon minner han ikke så rent lite om Christian Grindheim. Ville han forsterket dagens Leeds-lag?
Eg bærre spyr..

(Min mening; vi trenger uansett flere kort å spille på på midtbanen, så jeg gir ham en fair sjanse  til å bidra positivt.)

flynn

Grindheim ville helt klart styrket dagens Leeds lag.
Jon R.

RoarG

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #46 på: September 14, 2011, 18:43:55 »
Basert på hans meritter på det finske landslaget og Herenveen samt spillestil og posisjon minner han ikke så rent lite om Christian Grindheim. Ville han forsterket dagens Leeds-lag?
Eg bærre spyr..

(Min mening; vi trenger uansett flere kort å spille på på midtbanen, så jeg gir ham en fair sjanse  til å bidra positivt.)

flynn

Grindheim ville helt klart styrket dagens Leeds lag.
Grindheim, Hovland og Tarik ville garantert styrket dagens Leeds-lag. ;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kimba1980

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #47 på: September 14, 2011, 20:25:34 »
Da jeg bor i Danmark ser jeg mange kampe med Grindheim, da han jo spiller for FC København, han ville ikke engang kunne styrke mit serie hold, han er virkelig dårlig (også bevist i DK-Norge  ;)) men lad os satse på vores nye finske ven er meget bedre end ham!
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #48 på: September 14, 2011, 21:03:25 »
Basert på hans meritter på det finske landslaget og Herenveen samt spillestil og posisjon minner han ikke så rent lite om Christian Grindheim. Ville han forsterket dagens Leeds-lag?
Eg bærre spyr..

(Min mening; vi trenger uansett flere kort å spille på på midtbanen, så jeg gir ham en fair sjanse  til å bidra positivt.)

flynn

Storveis at du ikke gir han en fair sjanse til og bidra negativt   ;) ;)

testo

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #49 på: September 14, 2011, 22:25:02 »
Tjo, Heerenveen ville ikke forlænge med ham så.. Jeg er ikke super positiv over "købet", men håber naturligvis han overrasker og trods alt er det godt med en bredde spiller. Jeg ved ikke hvorfor men købet af ham minder mig om købet af Gylfi Einarsson...

Han ble årets spiller for Herenveen, er du sikker på at de ikke ville forlenge?

Finsk ordtak: Man kan ikke gjøre alle til lags. Bukker man til den ene, viser man ræva til den andre....
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #50 på: September 14, 2011, 22:50:41 »
Välkommen Mika!
 

lojosang

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #51 på: September 15, 2011, 00:08:47 »
Da jeg bor i Danmark ser jeg mange kampe med Grindheim, da han jo spiller for FC København, han ville ikke engang kunne styrke mit serie hold, han er virkelig dårlig (også bevist i DK-Norge  ;)) men lad os satse på vores nye finske ven er meget bedre end ham!

Jeg utlyser en fatwa over deg og alle dine skolisser. Måtte de ryke på ubeleielige tidspunkt, og måtte fluene fra tusen kameler kravle i dine armhuler.
Man taler ikke stygt om FK Haugesunds edleste produkt ustraffet!
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #52 på: September 15, 2011, 07:08:49 »
Da jeg bor i Danmark ser jeg mange kampe med Grindheim, da han jo spiller for FC København, han ville ikke engang kunne styrke mit serie hold, han er virkelig dårlig (også bevist i DK-Norge  ;)) men lad os satse på vores nye finske ven er meget bedre end ham!

Jeg utlyser en fatwa over deg og alle dine skolisser. Måtte de ryke på ubeleielige tidspunkt, og måtte fluene fra tusen kameler kravle i dine armhuler.
Man taler ikke stygt om FK Haugesunds edleste produkt ustraffet!

 ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ollan

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #53 på: September 15, 2011, 08:50:46 »
Da jeg bor i Danmark ser jeg mange kampe med Grindheim, da han jo spiller for FC København, han ville ikke engang kunne styrke mit serie hold, han er virkelig dårlig (også bevist i DK-Norge  ;)) men lad os satse på vores nye finske ven er meget bedre end ham!

Jeg utlyser en fatwa over deg og alle dine skolisser. Måtte de ryke på ubeleielige tidspunkt, og måtte fluene fra tusen kameler kravle i dine armhuler.
Man taler ikke stygt om FK Haugesunds edleste produkt ustraffet!

Trodde det var Håvard Nordtveit, ser nå ihvertfall ut som en idrettsutøver..... Grinheim er vel en litt mere "brolin" type(gud forby)  ;D
Ollan

Dennis

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #54 på: September 15, 2011, 12:13:34 »
Da jeg bor i Danmark ser jeg mange kampe med Grindheim, da han jo spiller for FC København, han ville ikke engang kunne styrke mit serie hold, han er virkelig dårlig (også bevist i DK-Norge  ;)) men lad os satse på vores nye finske ven er meget bedre end ham!

På begrunnelsen av å dømme spillere på et par kamper, så kan man også bekrefte at Simon Kjær er en middels Adecco-stopper og Niklas Bendtner er world class. ::)
Marching on together!

kimba1980

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #55 på: September 15, 2011, 13:31:07 »
Da jeg bor i Danmark ser jeg mange kampe med Grindheim, da han jo spiller for FC København, han ville ikke engang kunne styrke mit serie hold, han er virkelig dårlig (også bevist i DK-Norge  ;)) men lad os satse på vores nye finske ven er meget bedre end ham!

På begrunnelsen av å dømme spillere på et par kamper, så kan man også bekrefte at Simon Kjær er en middels Adecco-stopper og Niklas Bendtner er world class. ::)

Vi er ihvertfald enige om at Simon Kjær er dårlig.. jeg har set 10-12 kampe i år med Grindheim og jeg er slet ikke imponeret, synes han er rigtig dårlig!
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

Masinga

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #56 på: September 15, 2011, 13:36:09 »
Enig med deg, Kimba!
Masinga, medl.nr. 1250

Sleivind

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #57 på: September 15, 2011, 15:28:08 »
Da jeg bor i Danmark ser jeg mange kampe med Grindheim, da han jo spiller for FC København, han ville ikke engang kunne styrke mit serie hold, han er virkelig dårlig (også bevist i DK-Norge  ;)) men lad os satse på vores nye finske ven er meget bedre end ham!

På begrunnelsen av å dømme spillere på et par kamper, så kan man også bekrefte at Simon Kjær er en middels Adecco-stopper og Niklas Bendtner er world class. ::)

Vi er ihvertfald enige om at Simon Kjær er dårlig.. jeg har set 10-12 kampe i år med Grindheim og jeg er slet ikke imponeret, synes han er rigtig dårlig!

Riktig dårlig, men god nok for å spille fast for Danmarks desidert beste fotballklubb?

Når det gjelder Vayrynen kan jeg hverken uttale meg negativt eller positivt. Så jeg venter med å rope noe som helst. Men i utgangspunktet ønsker jeg alle forsterkninger sentralt på midten hjertelig velkommen.

Jeg gir han noen kamper før jeg konkluderer.

lojosang

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #58 på: September 15, 2011, 15:31:59 »
Rent intuitivt liker jeg denne signeringen.









Og så lukker jeg øynene for tankene om at dersom andre klubber hadde ment denne spillere var god, ville han havnet der og ikke i Leeds.... :-\

 

Ja, bak blåfargen er himmelen alltid svart.  :D
- Leif Olav

kimba1980

Sv: Ny spiller: Mika Vayrynen
« Svar #59 på: September 15, 2011, 22:20:42 »
Da jeg bor i Danmark ser jeg mange kampe med Grindheim, da han jo spiller for FC København, han ville ikke engang kunne styrke mit serie hold, han er virkelig dårlig (også bevist i DK-Norge  ;)) men lad os satse på vores nye finske ven er meget bedre end ham!

På begrunnelsen av å dømme spillere på et par kamper, så kan man også bekrefte at Simon Kjær er en middels Adecco-stopper og Niklas Bendtner er world class. ::)

Vi er ihvertfald enige om at Simon Kjær er dårlig.. jeg har set 10-12 kampe i år med Grindheim og jeg er slet ikke imponeret, synes han er rigtig dårlig!

Riktig dårlig, men god nok for å spille fast for Danmarks desidert beste fotballklubb?

Når det gjelder Vayrynen kan jeg hverken uttale meg negativt eller positivt. Så jeg venter med å rope noe som helst. Men i utgangspunktet ønsker jeg alle forsterkninger sentralt på midten hjertelig velkommen.

Jeg gir han noen kamper før jeg konkluderer.

Nu skal debatten jo helst ikke dreje sig om FCK, men ja han er ringe. FCK er dk's bedste hold men væsentligt ringere end sidste år og det bærer Grindheim en del af skylden for.
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T