Skrevet av Emne: Mandal  (Lest 3044 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Mandal
« på: September 13, 2011, 23:28:46 »
Er i Mandal på hyttetur med noen vennepar i Okotber. Lørdagen skal Leeds ha kamp bort mot Doncaster (Altså 15 okt) Hvor i Mandal kan jeg se denne med flere andre Leeds-supportere? Eller må jeg rett å slett ta meg helt inn til Kristiansand?
Rogaland Whites

Tom S

Sv: Mandal
« Svar #1 på: September 14, 2011, 08:53:53 »
OBS!
Doncaster v Leeds går fredag 14/10 klokka 20:45.
COME ON LEEDS !!

Blank_File

Sv: Mandal
« Svar #2 på: September 14, 2011, 13:25:22 »
Jeg har en bekjent som driver Marna Café og der vises det mye fotball. Jeg er derimot litt i tvil om han vil gjøre det på en fredagskveld. Det er nemlig også et utested.

Har nå flytta fra Mandal selv, men bodde der i 3 år og det er ikke noe Leeds-miljø i byen. Vet bare om en annen her på forumet som er fra Mandal (Volda-et-eller-annet-tall), men har ikke sett han noen gang på Marna når de har vist Leeds. Det pleier og være meg og en eller to Leeds-fans der når det vises Leeds. Uansett er Marna eneste stedet det er noe håp om å få se Leeds i byen.

Hvis du kommer alene og trenger selskap stiller jeg gjerne opp for en fan i nød! Bor bare en 40-minutts kjøretur unna. :)

Ellers er det veldig bra miljø på Uptown i Kristiansand.
« Siste redigering: September 14, 2011, 13:34:33 av Blank_File »

Hobben

Sv: Mandal
« Svar #3 på: September 14, 2011, 16:51:49 »
Jeg har en bekjent som driver Marna Café og der vises det mye fotball. Jeg er derimot litt i tvil om han vil gjøre det på en fredagskveld. Det er nemlig også et utested.

Har nå flytta fra Mandal selv, men bodde der i 3 år og det er ikke noe Leeds-miljø i byen. Vet bare om en annen her på forumet som er fra Mandal (Volda-et-eller-annet-tall), men har ikke sett han noen gang på Marna når de har vist Leeds. Det pleier og være meg og en eller to Leeds-fans der når det vises Leeds. Uansett er Marna eneste stedet det er noe håp om å få se Leeds i byen.

Hvis du kommer alene og trenger selskap stiller jeg gjerne opp for en fan i nød! Bor bare en 40-minutts kjøretur unna. :)

Ellers er det veldig bra miljø på Uptown i Kristiansand.

Kjekt om du kommer :) Men selskapet i grunn er ikke noe  klage på, er to stk til som ville bli med ut å se kamp på fredag :) Men kjekt å treffe nye Leeds-fans :D Gjør det du føler for! Jo flere jo bedre ? Hehe.

Men om Marna ikke vil vise for det bli en tur inn til KR.sand, for kampen skal jeg se uansett!
Rogaland Whites

Blank_File

Sv: Mandal
« Svar #4 på: September 15, 2011, 11:25:14 »
Jeg har en bekjent som driver Marna Café og der vises det mye fotball. Jeg er derimot litt i tvil om han vil gjøre det på en fredagskveld. Det er nemlig også et utested.

Har nå flytta fra Mandal selv, men bodde der i 3 år og det er ikke noe Leeds-miljø i byen. Vet bare om en annen her på forumet som er fra Mandal (Volda-et-eller-annet-tall), men har ikke sett han noen gang på Marna når de har vist Leeds. Det pleier og være meg og en eller to Leeds-fans der når det vises Leeds. Uansett er Marna eneste stedet det er noe håp om å få se Leeds i byen.

Hvis du kommer alene og trenger selskap stiller jeg gjerne opp for en fan i nød! Bor bare en 40-minutts kjøretur unna. :)

Ellers er det veldig bra miljø på Uptown i Kristiansand.

Kjekt om du kommer :) Men selskapet i grunn er ikke noe  klage på, er to stk til som ville bli med ut å se kamp på fredag :) Men kjekt å treffe nye Leeds-fans :D Gjør det du føler for! Jo flere jo bedre ? Hehe.

Men om Marna ikke vil vise for det bli en tur inn til KR.sand, for kampen skal jeg se uansett!

Jeg skal høre med han om det blir aktuelt når tida nærmer seg. Tar gjerne turen hvis det er folk der nede. Burgeren der er nemlig knakende god! :)

Tobb

Sv: Mandal
« Svar #5 på: September 19, 2011, 12:15:50 »
Må du ta turen inn til Kristiansand og Uptown får du nok ikke burger, men grandiosaen er utrolig god  ;D
 

Blank_File

Sv: Mandal
« Svar #6 på: September 19, 2011, 23:09:53 »
Kampen mot Scum imorgen vises på Marna. Jeg er nok alene. Som vanlig...  :)

Hobben

Sv: Mandal
« Svar #7 på: Oktober 10, 2011, 16:40:05 »
Marna Cafe hadde vist stengt arrangement denne fredagen og viser dermed ikke kampen fikk jeg forklart over tlf av en som gjøre narr av min Jærdialekt  :D

Men jeg fikk beskjed om å prøve Sjøboden i Mandal, jeg ringte dem og fikk bekreftet at de skulle vise kampen, er det noen som har en liten vei beskrivelse på hvor dette ligger? Vi sykler fra Mones, der hytta ligger, satser på bilen kan stå siden jeg har tenkt å ta et par øl.
Rogaland Whites

SDalen

Sv: Mandal
« Svar #8 på: Mars 27, 2012, 23:43:25 »
Noen som vet hvor kommende TV-kamp mot Reading vises i Manddal? =)
Rogaland whites!