Skrevet av Emne: Valg av Leeds-slips..?  (Lest 2610 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Valg av Leeds-slips..?
« på: September 14, 2011, 16:58:04 »
Jeg har måtte byttet dress fra den nykjøpte før jul til min konfirmasjons dress så jeg brukte for noen år siden, den nye har blitt alt for stor etter jeg tok tak etter en hard periode på noen år der alt for mye godt har stått i kjøleskapet og skapene :P

Den dressen jeg nå har er en et vanlig orginal dress med hvite striper, og en rosa Giorgio Armani skjorte, og jeg lurer på følgende, hvilket slips av de Leeds har i superstoren vil dere anbefale og ha? Jeg er ingen moteekspert og da jeg spurte min bedre halvdel og min mor var svaret: Kjøp deg et skikkelig slips og slutt med det Leeds-greiene dine, men sta som jeg er skal jeg ha Leeds slips så trenger hjelpen deres nå gutter/jenter.......

slips:

http://www.lufcsuperstore.com/productlist.asp?parent_id=7&sub_id=35
Rogaland Whites

h.b

  • Gjest
Sv: Valg av Leeds-slips..?
« Svar #1 på: September 14, 2011, 17:24:29 »
Kjøp et brukt ssom ble kjøpt inn før ..... kom inn i klubben

Per Arne

Sv: Valg av Leeds-slips..?
« Svar #2 på: September 14, 2011, 18:33:42 »
Dette var en utfordring.

Stripete dress er kult og absolutt "today". Regner med at den er sort eller mørk grå? Den rosa skjorta er "yesterday". Jeg ville i utgangspunktet kvitta meg med den, og skaffet en lilla, gjerne litt skarp farge, eller en i sterk blåfarge. Da kan du egentlig velge fritt fra slips bortsett fra  de rosa. Registrerer her at shopen henger langt etter....

Om du absolutt skal ha den rosa skjorta, og den stripete dressen, ser jeg igrunnen kun ett alternativ. Det slipset som heter "white rose". Dette fordi markert gult i slipset blir helt feil mot rosa, og veldig markerte striper kan fort skjære mot stripete dress. "White rose" er mild i markeringen, og går egentlig ut i ruter. Da tar jeg det for gitt at skjorta er ensfarget....

Lykke til.

 :)

Jon R

Sv: Valg av Leeds-slips..?
« Svar #3 på: September 14, 2011, 19:47:49 »
Dette var en utfordring.

Stripete dress er kult og absolutt "today". Regner med at den er sort eller mørk grå? Den rosa skjorta er "yesterday". Jeg ville i utgangspunktet kvitta meg med den, og skaffet en lilla, gjerne litt skarp farge, eller en i sterk blåfarge. Da kan du egentlig velge fritt fra slips bortsett fra  de rosa. Registrerer her at shopen henger langt etter....

Om du absolutt skal ha den rosa skjorta, og den stripete dressen, ser jeg igrunnen kun ett alternativ. Det slipset som heter "white rose". Dette fordi markert gult i slipset blir helt feil mot rosa, og veldig markerte striper kan fort skjære mot stripete dress. "White rose" er mild i markeringen, og går egentlig ut i ruter. Da tar jeg det for gitt at skjorta er ensfarget....

Lykke til.

 :)

 Fantastisk. ;D
Jon R.

lojosang

Sv: Valg av Leeds-slips..?
« Svar #4 på: September 14, 2011, 19:58:14 »
Dette var en utfordring.

Stripete dress er kult og absolutt "today". Regner med at den er sort eller mørk grå? Den rosa skjorta er "yesterday". Jeg ville i utgangspunktet kvitta meg med den, og skaffet en lilla, gjerne litt skarp farge, eller en i sterk blåfarge. Da kan du egentlig velge fritt fra slips bortsett fra  de rosa. Registrerer her at shopen henger langt etter....

Om du absolutt skal ha den rosa skjorta, og den stripete dressen, ser jeg igrunnen kun ett alternativ. Det slipset som heter "white rose". Dette fordi markert gult i slipset blir helt feil mot rosa, og veldig markerte striper kan fort skjære mot stripete dress. "White rose" er mild i markeringen, og går egentlig ut i ruter. Da tar jeg det for gitt at skjorta er ensfarget....

Lykke til.

 :)

 Fantastisk. ;D

Ja dette var noe annet enn JonR's brukerstøttetråd!  ;D
- Leif Olav

Hobben

Sv: Valg av Leeds-slips..?
« Svar #5 på: September 14, 2011, 21:37:58 »
Dette var en utfordring.

Stripete dress er kult og absolutt "today". Regner med at den er sort eller mørk grå? Den rosa skjorta er "yesterday". Jeg ville i utgangspunktet kvitta meg med den, og skaffet en lilla, gjerne litt skarp farge, eller en i sterk blåfarge. Da kan du egentlig velge fritt fra slips bortsett fra  de rosa. Registrerer her at shopen henger langt etter....

Om du absolutt skal ha den rosa skjorta, og den stripete dressen, ser jeg igrunnen kun ett alternativ. Det slipset som heter "white rose". Dette fordi markert gult i slipset blir helt feil mot rosa, og veldig markerte striper kan fort skjære mot stripete dress. "White rose" er mild i markeringen, og går egentlig ut i ruter. Da tar jeg det for gitt at skjorta er ensfarget....

Lykke til.

 :)

Tror jeg følger dette tipset, Per-Arne :D! Blir Lilla-skjorte tipper jeg, mange takk for hjelpen!
Rogaland Whites

Per Arne

Sv: Valg av Leeds-slips..?
« Svar #6 på: September 14, 2011, 23:26:41 »
Lilla/blått/gult er en skikkelig fresk og frekk kombinasjon. Om vi skulle tape fotballkampen vinner du ihvertfall festen etterpå  ;D

Hyggelig å kunne bidra en tanke med noe positivt, for en gangs skyld  ;)

MOT!

Per Arne, som føler seg bittelitt som naboene til Pondus akkurat nå....

lojosang

Sv: Valg av Leeds-slips..?
« Svar #7 på: September 14, 2011, 23:53:50 »
Lilla/blått/gult er en skikkelig fresk og frekk kombinasjon. Om vi skulle tape fotballkampen vinner du ihvertfall festen etterpå  ;D

Hyggelig å kunne bidra en tanke med noe positivt, for en gangs skyld  ;)

MOT!

Per Arne, som føler seg bittelitt som naboene til Pondus akkurat nå....

Den følelsen får jeg hver gang jeg fyrer av en overarmssørv, eller dasker et begerslag. Det blir stort sett bare en dag i året, rett nok. Slips kan jeg ikke noe om.  :)
- Leif Olav

ollan

Sv: Valg av Leeds-slips..?
« Svar #8 på: September 15, 2011, 08:52:51 »
Lilla/blått/gult er en skikkelig fresk og frekk kombinasjon. Om vi skulle tape fotballkampen vinner du ihvertfall festen etterpå  ;D

Hyggelig å kunne bidra en tanke med noe positivt, for en gangs skyld  ;)

MOT!

Per Arne, som føler seg bittelitt som naboene til Pondus akkurat nå....

du har vel alt kjøpt frimerke med Pondus på....dropper vel fuktputen også.... :D
Ollan

fjellhaugen

Sv: Valg av Leeds-slips..?
« Svar #9 på: September 19, 2011, 08:30:55 »
WTF?

HVA skjer her inne'?   ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!