Tidlig krøkes..for tidlig?

Started by Cebhin, September 25, 2011, 02:26:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cebhin

Hallo i natten.

Fruen og jeg skal til Leeds å se matchen mot Reading i desember. Da vi har en sønn som da vil være 10 mnd er vi litt usikre på hva vi gjør med han..

Vi har snakket endel om å ha han med oss og kjøpe øreklokker til han på stadion.

Jeg tror dette vil være gøy for han senere og det er ikke mange norske gutter på 10 mnd som har overvært kamp på Elland Road..

Noen som har noen synspunkter rundt dette?

Er det greit eller kan vi tilkalle barnevernet øyeblikkelig?

Ps. Han har allerede overvært to hele kamper i adeccoligaen..

Tom S

Det kan virke litt tidleg for debuten, men det er ikkje noko som tilsier at det ikkje går an å prøve.
Vær obs på at det ikkje nødvendigvis er stellerom på stadion, forøvrig tror eg det kan vere fornuftig å velge East Stand/Family Stand for fasilitetenes skyld.

Øreklokker bør du nok skaffe før du er komt på stadion, tviler på de selger der.

Lykke til og god tur!
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Jeg husker at jeg var på kamp på ER i '93 (5-2 over Blackburn  :) ). På bakerste rad observerte jeg et ungt par med et barn som var maksimalt 6 mnd gammelt. Jeg husker at jeg tenkte: Kan dette gå bra?

Lydfrekvensen var rimelig høy rundt oss. Snart så jeg at barnet begynte å gråte, av redsel pga bråket. De holdt ut til like før pause, men da andre omgang begynte, var de ikke på plass, ei heller det resterende av kampen. De prøvde nok, forgjeves, å krøke en god krok for tidlig.

Men, som Tom S. nevner, øreklokker kan være et godt tiltak.
Super Leeds since 1968

Cebhin

Takk for svar. Vi får se hvordan det blir om en stund:)

asLeeds

hmm, eg ville ha venta  med debyen.
Betre for dåke og barnet.
DALHEIM WHITES