Skrevet av Emne: Ny Leeds sang  (Lest 2299 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Raven

Ny Leeds sang
« på: Oktober 03, 2011, 19:38:36 »
Hei. Leste i Agust utgaven av the Peacook om en Ravndal som hadde skrevet en ny Leeds sang. Hvor finner jeg den eller hva er fornavnet til han

boegval

Sv: Ny Leeds sang
« Svar #1 på: Oktober 03, 2011, 19:49:34 »
Nå kan du som er Leeds-fan i Sør-Rogaland synge inn Leeds-sang. av hobberst
...  og melodi skrevet av Leeds-fan Børge Ravndal på Ã…lgård.Det trengs 10-15 Leeds-fans  ...
...  du vil være med ta kontakt med Børge Ravndal på mobil: 45 27 77 82 eller mail:  ...


Raven

Sv: Ny Leeds sang
« Svar #2 på: Oktober 03, 2011, 20:31:11 »
Når og hvor skal sangen snges inn. PS!: Kan ikke synge  ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Leeds sang
« Svar #3 på: Oktober 03, 2011, 20:42:12 »
Kan spillen inn jeg og legge den ut på You tube :D

ollan

Sv: Ny Leeds sang
« Svar #4 på: Oktober 03, 2011, 20:46:46 »
Sangen er allerede spillt inn og ble fremført på en konsert for noen uker siden. Visstnok tilsalgs hos platekompaniet lokalt i rogaland, er du på FB så søk opp https://www.facebook.com/groups/221898441176363/  der finner du det meste av innfo, Ta gjerne kontakt med hobberst her på forumet.

her er sanger/writer sin kommentar etter lansering:

Børge Ravndal
Jeg sitter igjen med en veldig god opplevelse etter konserten igår.Det var kjempegøy med såpass stort oppmøte.Tusen takk til alle dere som kom og bidro så sterkt til at det ble den festen det ble:-) Takk til Sasja og Stallen pub for god service og for at vi fikk være der! Takk til mine gode medarbeidere i planlegging og gjennomføring: Ole Morten, Joleif, Vegard.Takk til Bjarte Fossfjell fra TV2.Takk til Øystein Nybø for mulighet til å leie utstyr og sist men ikke minst TUSEN TAKK til mine nye venner i Skambra som bidro så bunnsolid og bra! Håper vi kan samarbeide igjen om et nytt prosjekt en gang.Som Paal sa igår etter konserten:Kanskje vi skal samarbeide om å lage sang til Sandnes Ulf hvis de rykker opp? Kanskje vi også en gang skal lage en ny versjon av We love Leeds United og få med oss et kor av Leeds-fans som var på konserten igår? :-) Vi får se.Nå skal vi i første omgang kose oss overen flott opplevelse igår! Hvis jeg nå i farten skulle ha glemt å takke noen, så takk til deg også!
Ollan

Hobben

Sv: Ny Leeds sang
« Svar #5 på: Oktober 04, 2011, 22:34:43 »
Sangen er spilt inn, konserten har vært, og nå gjenstår det å lage en musikkvideo, alt innspillingen har vært, så det gjenstår kun redigering, denne skal være ferdig i løpet av oktober, men vil bli vist som en ''premiere'' på ett evt julebord i Stavanger-området. :-)

Kontakt Børge på: borgeravndal@lyse.net for kjøpt av CDen (50KR).
Rogaland Whites

vertigo

Sv: Ny Leeds sang
« Svar #6 på: Oktober 05, 2011, 09:11:05 »
 

Hobben

Rogaland Whites