Skrevet av Emne: Æres den som æres bør.  (Lest 2723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SveinArve

Æres den som æres bør.
« på: Oktober 14, 2011, 23:24:03 »
Litt farga av dagens kamp, men mest farga av sesongen hittil :)

Vil gi min lille hyllest til tre av spillerne på årets Leedslag.

Lonergan
Eg var veldig vonbroten da Schmeichel gjekk til Leicester, og skeptisk til Lonergan etter en litt shaky start i byrjinga av sesongen. Men mannen har spelt seg opp og holder høy klasse. Meget god i feltarbeidet og har ei stor rekkevidde elles også. Men det eg synast er den viktigaste bidraget hans(utanom å hindre mål :p) er den tryggheten han stråler ut til lagkameratane sine. Eg meiner(kanskje litt tidlig) at Lonergan er keeperen som bør stå dersom vi rykker opp i PL. Keeperplassen uroar meg ikkje.

Lees
Har kommet som en komet den siste tida. Frå å vere ein ny og frisk høgreback har han virkelig vokst inni rolla som midtstopper. Det fekk vi og sjå i dag! Rolig med ballen, god på hodet og brukbar fart. Tror Lees vil ta nivået dersom vi skal vere så god at vi rykkjer opp. Imponerende!

Clayton
Ã…rets spelar hittil etter mi meining. Har virkelig blomstra i år og eg trur vi enda ikkje har sett nærheten av toppnivået hans. Minner mykje om Batty med krigerstilen hans, i tillegg er han 10x betre med ballen. En komplett midtbanespelar og en bærebjelke i et framtidens Leeds-PL lag. Han kjem til å ta enda større steg i utviklinga si når han får spele mot betre spelarar i PL. Tiden er moden for å gi han drakt #4.


Kunne nevnt fleire spelarar(McCormack, Howson, oDea og White), men desse tre har etter mi meining stått fram som høgdepunka i dette spennende Leedslaget.

Championsship, who gives a f**k, we`re SUPER-Leeds and we`re going up! :)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Andersen

Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #1 på: Oktober 14, 2011, 23:43:32 »
Gir kred til alle på Leedslaget i dag! Doncaster var dårlig  ok skryt til SG og resten av trenerteamet også! LEEDS4EVER

RoarG

Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #2 på: Oktober 15, 2011, 00:09:05 »
Lees var stor i denne kampen. Stoppet alt. Scoret mål. La han forbli på midtstopperplassen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #3 på: Oktober 15, 2011, 00:15:46 »
Lees var stor; men syns faktisk O´Dea var enda bedre. Brøt foran, sjef i lufta og like rolig med ball som Lees. Har vi et nytt stopperpar?

lojosang

Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #4 på: Oktober 15, 2011, 00:26:25 »
Lees var stor; men syns faktisk O´Dea var enda bedre. Brøt foran, sjef i lufta og like rolig med ball som Lees. Har vi et nytt stopperpar?

Nei, nå er det to kamper gammelt.  ;D
- Leif Olav

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #5 på: Oktober 15, 2011, 07:35:56 »
Lees var stor; men syns faktisk O´Dea var enda bedre. Brøt foran, sjef i lufta og like rolig med ball som Lees. Har vi et nytt stopperpar?

Nei, nå er det to kamper gammelt.  ;D
haha, dagens tørreste!  ;)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Gufrias

Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #6 på: Oktober 15, 2011, 07:37:40 »
Andy Keogh fortjener også en honourable mention. Jobber som en duracellkanin, flink til å få tak i oppspill og gjør kloke valg med ballen. Vendingen før han banket ballen i tverrliggeren var klasse. Tenk om han kunne vært målfarlig i tillegg...
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #7 på: Oktober 15, 2011, 08:07:28 »
Finner nesten ikke nok superlativer om Clayton. Han er den beste spilleren som har ikledd seg vår drakt de siste 7-8 årene. Før 2012 er over spiller denne karen i PL, forhåpentligvis for oss.

For øvrig synes jeg trådstarters 3 burde vært 4.

O`Dea har vært strålende på stopperplass.
 

Dennis

Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #8 på: Oktober 15, 2011, 11:09:43 »
Grayson har tilsynelatende fått bukt med mye av forsvarsproblemene. Donny har ikke en 100% sjanse på hjemmebane, vi holdt nullen mot Pompey og det så faktisk bedre ut også mot Brighton, tross tre baklengs (Bromby må ta mye av skylden der).

Bedring!
Marching on together!

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #9 på: Oktober 15, 2011, 14:06:12 »
Synes det er rart at Ross ikke er blant dem. Selv om han er litt varierende og jobber kanskje ikke like mye som man skal ønske så har han blitt en målgarantist (litt som Beckford?!)...

Enig i at Clayton er en mann for fremtiden, får håpe han fortsetter å være en Leeds-mann!
« Siste redigering: Oktober 15, 2011, 14:08:47 av Vonsiggy »

Jon R

Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #10 på: Oktober 15, 2011, 15:05:22 »
Synes det er rart at Ross ikke er blant dem. Selv om han er litt varierende og jobber kanskje ikke like mye som man skal ønske så har han blitt en målgarantist (litt som Beckford?!)...

Enig i at Clayton er en mann for fremtiden, får håpe han fortsetter å være en Leeds-mann!

Hva behager? Mc Cormack jobber jo sokkene av seg og har en enorm aksjonsradius! Fremstår så langt i sesongen som vår viktigste spiller ved siden av Clayton.

 
Jon R.

HåvardK

Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #11 på: Oktober 15, 2011, 23:44:57 »
Grayson har tilsynelatende fått bukt med mye av forsvarsproblemene. Donny har ikke en 100% sjanse på hjemmebane, vi holdt nullen mot Pompey og det så faktisk bedre ut også mot Brighton, tross tre baklengs (Bromby må ta mye av skylden der).

Bedring!
Bedring. Vil dog bemerke at det er den mest rutinerte av forsvarsfireren (Conolly) som gjør de største (eneste?) feilene. Slipper markeringen kraftig ved et par anledninger, og rygger i reneste McCartney-stil to ganger mot tjukkasen jeg ikke husker navnet på.

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Æres den som æres bør.
« Svar #12 på: Oktober 16, 2011, 11:32:16 »
Synes det er rart at Ross ikke er blant dem. Selv om han er litt varierende og jobber kanskje ikke like mye som man skal ønske så har han blitt en målgarantist (litt som Beckford?!)...

Enig i at Clayton er en mann for fremtiden, får håpe han fortsetter å være en Leeds-mann!

Hva behager? Mc Cormack jobber jo sokkene av seg og har en enorm aksjonsradius! Fremstår så langt i sesongen som vår viktigste spiller ved siden av Clayton.

 

Beklager hvis jeg kom litt feil ut. Comboen Keogh & McCormack funker supert, bare synes at i noen perioder så gir McCormack litt opp. Men det skal sies at han jobber bra veldig ofte, og han putter jo mål så og si hver kamp så jeg klager ikke :)