avstemning

Hva slags supporter er DU?

Det er over
1 (12.5%)
Det er over
2 (25%)
Det er over
4 (50%)
Det er over
0 (0%)
Det er over
0 (0%)
Det er over
1 (12.5%)

Stemmer totalt: 6

Avstemning er avsluttet: Oktober 22, 2011, 10:13:43

Skrevet av Emne: Avstemning  (Lest 3987 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Avstemning
« på: Oktober 21, 2011, 10:13:43 »
Stem!
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Avstemning
« Svar #1 på: Oktober 21, 2011, 10:27:56 »
Merkelig avstemming med merkelige valgalternativ. For hva tenker du på i så måte når du har laget en slik avstemming

B_Ød

Sv: Avstemning
« Svar #2 på: Oktober 21, 2011, 10:51:02 »
Tanken er å få et overblikk inn imot de forskjellige eksisterende supporter-grupperinger blandt leedsfansen i de nordiske landene, med fokus på kunnskap, størrelse, ego, selvinnsikt, ydmykhet, klubbfølelse, økonomi, kjønn og medmenneskelighet. Dette, da det synes å være et skrikende behov, krav må vite, etter/om å plassere disse der hvor de hører hjemme, slik at det for ettertiden vil være lettere å screene de innlegg, basert på resultatet inn imot den enkelte supporter, for derav å kunne avgjøre om dennes mening vil kunne bli overkjørt, ignorert, eller avspist basert på hvilken gruppering denne da befinner seg i.
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Avstemning
« Svar #3 på: Oktober 21, 2011, 11:10:26 »
rimelig tåpelig avstemning.....avstår. Burde heller vært som f.eks. Hva vil du som supporter bidra med osv....
Ollan

Torpe-do

Sv: Avstemning
« Svar #4 på: Oktober 21, 2011, 11:11:54 »
Skjønner jeg ikke bæret av jeg, CardiganArms :O

Leedsfan

Sv: Avstemning
« Svar #5 på: Oktober 21, 2011, 11:13:13 »
Hehehehe, for en tråd;) Blir spennende å se hvordan den utvikler seg. Marching on together fra min side..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Avstemning
« Svar #6 på: Oktober 21, 2011, 11:28:21 »
Dårlig trådtittel og merkelige alternativer. Fint med initiativer, men denne synes jeg kanskje ble litt... merkelig kanskje.

B_Ød

Sv: Avstemning
« Svar #7 på: Oktober 21, 2011, 11:30:49 »
rimelig tåpelig avstemning.....avstår. Burde heller vært som f.eks. Hva vil du som supporter bidra med osv....
levner liten tvil om hva du hadde stemt da.. ;)
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Avstemning
« Svar #8 på: Oktober 21, 2011, 11:31:18 »
Hehehehe, for en tråd;) Blir spennende å se hvordan den utvikler seg. Marching on together fra min side..
Du har i hvertfall skjønt det  ;D
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Avstemning
« Svar #9 på: Oktober 21, 2011, 11:58:33 »
Finner ikke noe valgalternativ angående ..... og Grayson her

Leedsfan

Sv: Avstemning
« Svar #10 på: Oktober 21, 2011, 12:06:48 »
Finner ikke noe valgalternativ angående ..... og Grayson her

Bates er vel den største "igla" av dem alle i følge noen co-called leedssupporters...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Avstemning
« Svar #11 på: Oktober 21, 2011, 12:51:39 »
Finner ikke noe valgalternativ angående ..... og Grayson her

De er ikke registrert på forumet og skal således selvfølgelig heller ikke stemme, Håkon!  ;D
- Leif Olav

lojosang

Sv: Avstemning
« Svar #12 på: Oktober 21, 2011, 12:52:53 »
Forøvrig beste avstemning på lenge!  ;D
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Avstemning
« Svar #13 på: Oktober 21, 2011, 12:53:31 »
Forøvrig beste avstemning på lenge!  ;D
;)
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Avstemning
« Svar #14 på: Oktober 21, 2011, 13:01:37 »
rimelig tåpelig avstemning.....avstår. Burde heller vært som f.eks. Hva vil du som supporter bidra med osv....
levner liten tvil om hva du hadde stemt da.. ;)

kan du forklare den nærmere?? ellers så tror jeg du er i ferd med virkelig gå i "baret"...sorry ingen ironiblink på denne.....
Ollan

B_Ød

Sv: Avstemning
« Svar #15 på: Oktober 21, 2011, 13:35:28 »
kan du forklare den nærmere?? ellers så tror jeg du er i ferd med virkelig gå i "baret"...sorry ingen ironiblink på denne.....
forklaring: Når min avstemning blir omtalt som tåpelig, pluss at feltene ikke faller enkelte i smak, må det være lov til anta at enkeltes stemme ville befunnet seg i det øvre sjiktet, da enkelte fremstår (for meg) som supportere i "topp-klassen"..evt ikke har skjønt det heller uskyldige sleiv-sparket her.
Så til det som var poenget her, som noen også ser ut til å ha skjønt:
Dette var ikke veldig seriøst ment, men litt, noe som skremmende nok herved er bekreftet.
Skulle være litt moro liksom, på en fredag ettermiddag, but but..it's not only only.
...og som du ser, ingen "blink" her heller.
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Avstemning
« Svar #16 på: Oktober 21, 2011, 13:39:58 »
kan du forklare den nærmere?? ellers så tror jeg du er i ferd med virkelig gå i "baret"...sorry ingen ironiblink på denne.....
forklaring: Når min avstemning blir omtalt som tåpelig, pluss at feltene ikke faller enkelte i smak, må det være lov til anta at enkeltes stemme ville befunnet seg i det øvre sjiktet, da enkelte fremstår (for meg) som supportere i "topp-klassen"..evt ikke har skjønt det heller uskyldige sleiv-sparket her.
Så til det som var poenget her, som noen også ser ut til å ha skjønt:
Dette var ikke veldig seriøst ment, men litt, noe som skremmende nok herved er bekreftet.
Skulle være litt moro liksom, på en fredag ettermiddag, but but..it's not only only.
...og som du ser, ingen "blink" her heller.



tror  nok ikke jeg hadde komt i "topp-sjiktet"... Ser meg selv på en Leeds supporter på godt og vont... Slenger mine misghagsytringer mot KB og alle innvolverte når det går i mot oss. Bruker penger i supportershoppen når jeg er i Leeds og støtter klubben i tykt og tynt.

ha en fin fredag  :)
« Siste redigering: Oktober 21, 2011, 13:48:35 av ollan »
Ollan

B_Ød

Sv: Avstemning
« Svar #17 på: Oktober 21, 2011, 13:53:01 »
tror  nok ikke jeg hadde komt i "topp-sjiktet"... Ser meg selv på en Leeds supporter på godt og vont... Slenger mine misghagsytringer mot KB og alle innvolverte når det går i mot oss. Bruker penger i supportershoppen når jeg er i Leeds og støtter klubben i tykt og tynt.

ha en fin fredag  :)
Suvverent...god fræda ått deg å  :)
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Avstemning
« Svar #18 på: Oktober 21, 2011, 14:01:07 »
Da er denne avstemningen avsluttet, og jeg vil gjerne få lov til å takke alle som har deltatt og bidratt for å få frem et meget godt og nyansert bilde av tingenes tilstand oss Leeds-supportere imellom.

Her er resultatene:

Ekstrem bidragsyter, med full rett til å ytre, mene og forstå i hytt og pine  1 stemme (12.5%)
Bidragsyter, med begrenset rett til..osv  2 stemmer (25%)
Ordinær, hvor bidrag og krav står godt i forhold til hverandre  4 stemmer (50%)
Igle, selvforklarende  0 stemmer (hmm..) (0%)
Kjempe-igle, som over, men værre  0 stemmer (vel??) (0%)
CardiganArms  1 stemme (gjett hvem) (12.5%)
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Avstemning
« Svar #19 på: Oktober 21, 2011, 14:26:46 »
Skjønner jeg ikke bæret av jeg, CardiganArms :O
Det gjorde ikke jeg heller  ;D
Ups & Ups!!

Tom S

Sv: Avstemning
« Svar #20 på: Oktober 21, 2011, 17:30:47 »
hmmmm
ja,ja, sånn går no freddan

prett
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Avstemning
« Svar #21 på: Oktober 21, 2011, 17:45:47 »
Heldigvis er avstemningen stengt da jeg hadde kommet heller dårlig ut. Flink til å kreve men ikke fullt så flink til å yte. Er jo ikke International member og handler sjelden for over 2000 kroner i Leeds shopen pr år. Ikke minst kan det gå år mellom hver gang jeg er over på kamp.  :o

Blir nok igle-kategorien dette men litt usikker på kjempeigle eller vanlig. Teller LUTV abbonement i denne sammenhengen?  ???

Jeg savner forøvrig kategoriene "So called supporter" av første, andre og tredje rang etter Bates ordenen.  :P
Jon R.

Leedsfan

Sv: Avstemning
« Svar #22 på: Oktober 21, 2011, 17:50:29 »
Heldigvis er avstemningen stengt da jeg hadde kommet heller dårlig ut. Flink til å kreve men ikke fullt så flink til å yte. Er jo ikke International member og handler sjelden for over 2000 kroner i Leeds shopen pr år. Ikke minst kan det gå år mellom hver gang jeg er over på kamp.  :o

Blir nok igle-kategorien dette men litt usikker på kjempeigle eller vanlig. Teller LUTV abbonement i denne sammenhengen?  ???

Jeg savner forøvrig kategoriene "So called supporter" av første, andre og tredje rang etter Bates ordenen.  :P

Du bidrar jo bra med dine moderatorferdigheter og positive holdning, jeg ville ikke kalt deg en igle....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Avstemning
« Svar #23 på: Oktober 21, 2011, 17:51:10 »
Dette må være en spørreundersøkelse for de viderekomne, tror jeg holder meg  på "gølvet" jeg.

Jon R

Sv: Avstemning
« Svar #24 på: Oktober 21, 2011, 17:51:41 »
Heldigvis er avstemningen stengt da jeg hadde kommet heller dårlig ut. Flink til å kreve men ikke fullt så flink til å yte. Er jo ikke International member og handler sjelden for over 2000 kroner i Leeds shopen pr år. Ikke minst kan det gå år mellom hver gang jeg er over på kamp.  :o

Blir nok igle-kategorien dette men litt usikker på kjempeigle eller vanlig. Teller LUTV abbonement i denne sammenhengen?  ???

Jeg savner forøvrig kategoriene "So called supporter" av første, andre og tredje rang etter Bates ordenen.  :P

Du bidrar jo bra med dine moderatorferdigheter og positive holdning, jeg ville ikke kalt deg en igle....

 :)
Jon R.

lojosang

Sv: Re: Sv: Avstemning
« Svar #25 på: Oktober 22, 2011, 08:56:31 »
Heldigvis er avstemningen stengt da jeg hadde kommet heller dårlig ut. Flink til å kreve men ikke fullt så flink til å yte. Er jo ikke International member og handler sjelden for over 2000 kroner i Leeds shopen pr år. Ikke minst kan det gå år mellom hver gang jeg er over på kamp.  :o

Blir nok igle-kategorien dette men litt usikker på kjempeigle eller vanlig. Teller LUTV abbonement i denne sammenhengen?  ???

Jeg savner forøvrig kategoriene "So called supporter" av første, andre og tredje rang etter Bates ordenen.  :P

Du bidrar jo bra med dine moderatorferdigheter og positive holdning, jeg ville ikke kalt deg en igle....

 :)

Heller mer flatlus.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Re: Sv: Avstemning
« Svar #26 på: Oktober 22, 2011, 09:12:07 »
Heldigvis er avstemningen stengt da jeg hadde kommet heller dårlig ut. Flink til å kreve men ikke fullt så flink til å yte. Er jo ikke International member og handler sjelden for over 2000 kroner i Leeds shopen pr år. Ikke minst kan det gå år mellom hver gang jeg er over på kamp.  :o

Blir nok igle-kategorien dette men litt usikker på kjempeigle eller vanlig. Teller LUTV abbonement i denne sammenhengen?  ???

Jeg savner forøvrig kategoriene "So called supporter" av første, andre og tredje rang etter Bates ordenen.  :P

Du bidrar jo bra med dine moderatorferdigheter og positive holdning, jeg ville ikke kalt deg en igle....

 :)

Heller mer flatlus.

-LeifO

Moderatortroll.

Som har endel flatus...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.