Skrevet av Emne: KAMP: vs Blackpool, onsdag 2/11 2011  (Lest 69779 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

asLeeds

KAMP: vs Blackpool, onsdag 2/11 2011
« på: November 01, 2011, 20:24:20 »
Får få igang denne eg då.
3 poeng her hadde gjort seg.
Blir spennende å sjå laget imårra, får Pugh fornya tilitt? evt så får me håpe det kun var ein dårlig dag på jobben sist kamp...
« Siste redigering: November 03, 2011, 21:52:37 av Promotion 2010 »
DALHEIM WHITES

Tom S

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #1 på: November 01, 2011, 20:36:46 »
easy
3-0
COME ON LEEDS !!

B_Ød

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #2 på: November 01, 2011, 20:53:04 »
Ups & Ups!!

kolstad

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #3 på: November 01, 2011, 21:38:03 »
Håper Grayson starter med Becchio snart. Selv om Keogh tar mye av grovarbeidet på topp, er han ingen storscorer. Becchio har vist de siste årene at han vet hvor målet står.

Hobben

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #4 på: November 01, 2011, 21:45:31 »
Denne vinner vi! 3-1  8)
Rogaland Whites

samadhi

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #5 på: November 02, 2011, 07:56:29 »
Håper på noen endringer i laget som starter i dag.
Det har vært ett tøft program for laget i det siste, og jeg tror det er sunt å slippe til friskt blod.

Håper på følgende lag;

Rachubka
Connolly - White - O`Dea - White
Snodgrass - Howson - Clayton - Sam
Becchio - Nunez

Altså ut med McCormack, Keogh og Pugh og inn med Sam, Becchio og Nunez  :)
marching on together,
derudaf forever...

TK20

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #6 på: November 02, 2011, 08:08:29 »
Når begynner kampen? 20:45?

Sydhagen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #7 på: November 02, 2011, 08:11:27 »
Håper på noen endringer i laget som starter i dag.
Det har vært ett tøft program for laget i det siste, og jeg tror det er sunt å slippe til friskt blod.

Håper på følgende lag;

Rachubka
Connolly - White - O`Dea - White
Snodgrass - Howson - Clayton - Sam
Becchio - Nunez

Altså ut med McCormack, Keogh og Pugh og inn med Sam, Becchio og Nunez  :)

blir vel litt vel friskt å forvente at White skal spille både midtstopper og v.back  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #8 på: November 02, 2011, 08:26:41 »
Sånt sant vi slipper flere incidenter bakover vinner vi denne: 2-0.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #9 på: November 02, 2011, 09:08:53 »
I kveld håper jeg Grayson hviler noen spillere. Minst èn i den sentrale midtbaneduoen bør byttes. Jeg ville valgt følgende lag:

Racubka - Connolly, Lees, Kisnorbo, White - Snodgrass, Vayrynen, Howson, Sam - McCormack, Keogh

Subs: Cairns, Bromby, Nunez, Clayton og Becchio

Pugh detter ut av laget for å gjøre plass til Nunez. Forøvrig tåpelig med bare 5 innbyttere nå. Bloody FA!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #10 på: November 02, 2011, 09:28:41 »
Håper på noen endringer i laget som starter i dag.
Det har vært ett tøft program for laget i det siste, og jeg tror det er sunt å slippe til friskt blod.

Håper på følgende lag;

Rachubka
Connolly - White - O`Dea - White
Snodgrass - Howson - Clayton - Sam
Becchio - Nunez

Altså ut med McCormack, Keogh og Pugh og inn med Sam, Becchio og Nunez  :)

blir vel litt vel friskt å forvente at White skal spille både midtstopper og v.back  ;)

Nææ. Ung spiller som trenger å prøve seg å flere posisjoner. Like greit å la han ta to på en gang   :-[
marching on together,
derudaf forever...

Hallgeir *

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #11 på: November 02, 2011, 09:42:05 »
I kveld håper jeg Grayson hviler noen spillere. Minst èn i den sentrale midtbaneduoen bør byttes. Jeg ville valgt følgende lag:

Racubka - Connolly, Lees, Kisnorbo, White - Snodgrass, Vayrynen, Howson, Sam - McCormack, Keogh

Subs: Cairns, Bromby, Nunez, Clayton og Becchio

Pugh detter ut av laget for å gjøre plass til Nunez. Forøvrig tåpelig med bare 5 innbyttere nå. Bloody FA!

auren

Har du glemt Snodgrass eller bevisst utelatt han? Ellers ganske enig med deg.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #12 på: November 02, 2011, 09:45:56 »
I kveld håper jeg Grayson hviler noen spillere. Minst èn i den sentrale midtbaneduoen bør byttes. Jeg ville valgt følgende lag:

Racubka - Connolly, Lees, Kisnorbo, White - Snodgrass, Vayrynen, Howson, Sam - McCormack, Keogh

Subs: Cairns, Bromby, Nunez, Clayton og Becchio

Pugh detter ut av laget for å gjøre plass til Nunez. Forøvrig tåpelig med bare 5 innbyttere nå. Bloody FA!

auren

Har du glemt Snodgrass eller bevisst utelatt han? Ellers ganske enig med deg.

Snoddy står jo der....  ::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #13 på: November 02, 2011, 09:56:20 »
I kveld håper jeg Grayson hviler noen spillere. Minst èn i den sentrale midtbaneduoen bør byttes. Jeg ville valgt følgende lag:

Racubka - Connolly, Lees, Kisnorbo, White - Snodgrass, Vayrynen, Howson, Sam - McCormack, Keogh

Subs: Cairns, Bromby, Nunez, Clayton og Becchio

Pugh detter ut av laget for å gjøre plass til Nunez. Forøvrig tåpelig med bare 5 innbyttere nå. Bloody FA!

auren

Har du glemt Snodgrass eller bevisst utelatt han? Ellers ganske enig med deg.

Snoddy står jo der....  ::)

Det er visst best å komme seg på jobb!  :D
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #14 på: November 02, 2011, 10:04:22 »
I kveld håper jeg Grayson hviler noen spillere. Minst èn i den sentrale midtbaneduoen bør byttes. Jeg ville valgt følgende lag:

Racubka - Connolly, Lees, Kisnorbo, White - Snodgrass, Vayrynen, Howson, Sam - McCormack, Keogh

Subs: Cairns, Bromby, Nunez, Clayton og Becchio

Pugh detter ut av laget for å gjøre plass til Nunez. Forøvrig tåpelig med bare 5 innbyttere nå. Bloody FA!

auren

Dette handler nok om kostnadsbegrensning for lagene, som ikke trenger/føler seg nødt til å mønstre like høytlønnede staller. Burde kanskje vært en idè for PL også.

Eller man kunne tatt modellen de har/hadde i Skottland, hvor minst to på benken skulle være u-21, om jeg ikke har misforstått. ;)

Tipper Becchio kommer inn for Keogh, og Kisnorbo erstatter O'Dea.
« Siste redigering: November 02, 2011, 10:55:14 av Mr Kaizer »
Marching on together!

kalle_92

  • Gjest
Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #15 på: November 02, 2011, 10:51:05 »
Har mine tvil om at Grayson kommer til å gjøre de helt store forandringene... Hadde ikke for vane å gjøre det i fjor.
Dette blir nok laget:

Rachubka – Connolly, Lees, Kisnorbo, White – Snodgrass, Clayton, Howson, Pugh – Keogh, McCormack.

Jeg for min del ville sett dette laget:
               Rachubka
Connolly, Lees, Kisnorbo, White
Snodgrass, Väyrynen, Clayton, Sam
                Nunez
               Becchio
En slags 4-5-1 eller 4-4-1-1, evt også hatt en 4-2-3-1 med Nunez mellom Sam og Snodgrass, og Väyrynen og Clayton i toeren.

Sydhagen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #16 på: November 02, 2011, 10:55:21 »
Kan være greit å rullere litt på laget, men den bakre firer + keeperen bør bli så uforandret som mulig gjennom hele sesongen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #17 på: November 02, 2011, 11:11:02 »
Har mine tvil om at Grayson kommer til å gjøre de helt store forandringene... Hadde ikke for vane å gjøre det i fjor.


Det tror ikke jeg heller at han gjør, men jeg håper at han blir litt flinkere til å holde flere spillere i kampform.

I fjor var litt av problemet at han spilte med de samme spillerne før jul, men når de fikk en formdump på nyåret hadde vi ingen som stod klare til å steppe inn. Spillere som Mccormock, Paynter, Nunez, Somma og Sam fikk nesten aldri sjansen og var kanskje ikke i kampform når de faste sviktet.

Dette er kanskje bare spekulering, men uansett er det en fordel at flest mulig spillere holdes i god form!
marching on together,
derudaf forever...

B-m

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #18 på: November 02, 2011, 11:16:56 »
I kveld håper jeg Grayson hviler noen spillere. Minst èn i den sentrale midtbaneduoen bør byttes. Jeg ville valgt følgende lag:

Racubka - Connolly, Lees, Kisnorbo, White - Snodgrass, Vayrynen, Howson, Sam - McCormack, Keogh

Subs: Cairns, Bromby, Nunez, Clayton og Becchio

Pugh detter ut av laget for å gjøre plass til Nunez. Forøvrig tåpelig med bare 5 innbyttere nå. Bloody FA!

auren


Enig med laget, har ikke sett mye av Vayrynen så vet ikke om han er et bedre valg enn Clayton i dag. Men det har vært et småtett kampprogram i det siste så kanskje lurt. Hadde også vært en idé å gi Howson en pause da han er den som desidert springer mest km på laget vårt per kamp. Men han har jo vist tidligere sesonger at han holder koken.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

LEO

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #19 på: November 02, 2011, 11:34:08 »
MOT
 

Leedsfan

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #20 på: November 02, 2011, 12:25:54 »
Akkurat nå så skinner sola i Leeds... Er litt redd for denne kampen, Blackpool har noen gode fotballspillere. Håper Grayson tar med Nunez på benken, han kunne ha gjort en forskjell mot Cardiff når vi trengte litt kreativitet foran mål. Gleder meg til match, MOT.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #21 på: November 02, 2011, 12:41:58 »
Akkurat nå så skinner sola i Leeds... Er litt redd for denne kampen, Blackpool har noen gode fotballspillere. Håper Grayson tar med Nunez på benken, han kunne ha gjort en forskjell mot Cardiff når vi trengte litt kreativitet foran mål. Gleder meg til match, MOT.

Kos deg maks i Leeds! Og ta noen øl og heiarop for oss her inne også  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lund93

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #22 på: November 02, 2011, 12:53:30 »
Håper Grays vraker Pugh idag, selvom han har skoret 2 mål så synes jeg han har vært grisedårlig! Slår feilpasninger og jeg har sett han klare å legge inn ett innlegg ennå. Bra spiller, men ikke bevist no i Leeds. La han gå tilbake til Stoke (bruk Vayrynen/Nunez istedet) og signer Keogh.  :)
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

lojosang

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #23 på: November 02, 2011, 13:25:08 »
Håper Grays vraker Pugh idag, selvom han har skoret 2 mål så synes jeg han har vært grisedårlig! Slår feilpasninger og jeg har sett han klare å legge inn ett innlegg ennå. Bra spiller, men ikke bevist no i Leeds. La han gå tilbake til Stoke (bruk Vayrynen/Nunez istedet) og signer Keogh.  :)

Forsvaret har vært tettere enn på lenge etter at Pugh kom inn. Må vi tilbake til Gregan og Butler hadde sin sjokkerende gode sesong under Blackwell for å finne tilsvarende defansiv "trygghet". "Trygghet" fordi vi tross alt er rimelig langt unna Drillos med Bratseth som kaptein, men nå holder det til tider med TO mål for seier! Vi må stille med det beste laget, ikke med de beste individuelle spillerne. Derfor mener jeg Pugh bør spille fordi han stabiliserer midtbanen og venstresiden slik at White får mulighet til å briljere uten å eksponere seg fullstendig defansivt.

(Så må gjerne noe som faktisk har PEILING på fotball støtte meg, da. Det hadde vært fint.) ;D
- Leif Olav

ingar-br

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #24 på: November 02, 2011, 13:42:30 »
Håper Grays vraker Pugh idag, selvom han har skoret 2 mål så synes jeg han har vært grisedårlig! Slår feilpasninger og jeg har sett han klare å legge inn ett innlegg ennå. Bra spiller, men ikke bevist no i Leeds. La han gå tilbake til Stoke (bruk Vayrynen/Nunez istedet) og signer Keogh.  :)

Forsvaret har vært tettere enn på lenge etter at Pugh kom inn. Må vi tilbake til Gregan og Butler hadde sin sjokkerende gode sesong under Blackwell for å finne tilsvarende defansiv "trygghet". "Trygghet" fordi vi tross alt er rimelig langt unna Drillos med Bratseth som kaptein, men nå holder det til tider med TO mål for seier! Vi må stille med det beste laget, ikke med de beste individuelle spillerne. Derfor mener jeg Pugh bør spille fordi han stabiliserer midtbanen og venstresiden slik at White får mulighet til å briljere uten å eksponere seg fullstendig defansivt.

(Så må gjerne noe som faktisk har PEILING på fotball støtte meg, da. Det hadde vært fint.) ;D

Helt enig. Clayton og McCormack bør kanskje hvile snart. Inn med Veyrynen og Becchio.
 

Andersen

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #25 på: November 02, 2011, 14:12:36 »
Håper igjen på seier. Men denne denne vinner vi lett strofen her inne på forumet begynner vel å bli slitt nå vel ? :P  Seier JA TAKK selv om det bare blir 1-0 seier til gutta kanskje ? Vi får se litt før klokka 23 i kveld. LEEDS4EVER

asLeeds

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #26 på: November 02, 2011, 14:58:22 »
Håper Grays vraker Pugh idag, selvom han har skoret 2 mål så synes jeg han har vært grisedårlig! Slår feilpasninger og jeg har sett han klare å legge inn ett innlegg ennå. Bra spiller, men ikke bevist no i Leeds. La han gå tilbake til Stoke (bruk Vayrynen/Nunez istedet) og signer Keogh.  :)

Ja, la Sam spille isteden for Pugh
DALHEIM WHITES

LEO

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #27 på: November 02, 2011, 16:38:18 »
Uenig, Pugh må spille ble matcvinner mot Pots og scoret mot Don.

Husker dere at han brøyt og satt opp Mack som curlet ett skudd mot hørne mot Cardiff.

Han ble dirigert inn i midten i deler av kampen.

Selvfølgelig kommer han til å spille og sette opp White.

Hvis noen MÃ… hvile så er det Howson.
 

berlin

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #28 på: November 02, 2011, 16:38:34 »
Håper på noen endringer i laget som starter i dag.
Det har vært ett tøft program for laget i det siste, og jeg tror det er sunt å slippe til friskt blod.

Håper på følgende lag;

Rachubka
Connolly - White - O`Dea - White
Snodgrass - Howson - Clayton - Sam
Becchio - Nunez

Altså ut med McCormack, Keogh og Pugh og inn med Sam, Becchio og Nunez  :)

Bare sånn for ordens skyld: O'Dea har dratt tilbake til Glasgow, for medisinsk oppfølging der. Sliter med etterdønninger etter hodesmeller, svimmel og "blurry" syn. Derfor ble han byttet ut mot Cardust.

Han er altså ikke aktuell for kveldens kamp, og trolig ikke til søndagens batalje borte mot Leicester heller.

LEO

Sv: LEEDS- Blackpool 2.11.2011
« Svar #29 på: November 02, 2011, 16:52:47 »
Da er han unnskyldt for tabba si.   og litt dommer` n