Skrevet av Emne: Hjemmesiden til Leeds.  (Lest 1437 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sølvreven

Hjemmesiden til Leeds.
« på: November 07, 2011, 17:17:42 »
Er det flere enn meg som irriterer seg over hvor dårlige de er til å oppdatere hjemmesiden?
Spesielt tenker jeg på info om reservene, U18, U16 etc.

På ungdomsavdelingene så er det ikke lagt ut et eneste resultat. Ingen tabeller finnes. De har ikke engang litt info om spillerne som finnes i stallen.

Dette synes jeg er dårlig. Jeg har flere ganger skrevet mail til de nettansvarlige, men de gidder ikke engang svare meg.

Er det noen som har gode kontakter som kan hjelpes til med å få de til å forbedre dette?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Sv: Hjemmesiden til Leeds.
« Svar #1 på: November 07, 2011, 17:19:23 »
Reserve fixtures er enda fra 2009/2010!!!!!!!!!!!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sleivind

Sv: Hjemmesiden til Leeds.
« Svar #2 på: November 07, 2011, 17:23:44 »
Leeds har ikke lenger et lag i reserveligaen, og de arrangerer vel bare kamper innimellom. Så mangelen på den informasjonen er vel forståelig.

Men informasjonen om annet enn førstelaget er ikke dårlig, den er fraværende.

RoarG

Sv: Hjemmesiden til Leeds.
« Svar #3 på: November 07, 2011, 17:41:45 »
Enig. Synes godt de kunne ha vært flinkere til å oppdatere den. En god nettansvarlig er vel ikke dyr å lønne?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Hjemmesiden til Leeds.
« Svar #4 på: November 07, 2011, 18:00:34 »
Dette er et mottrekk av Bates & co, for å unngå at de rike klubbene raider oss for talenter til en billig penge. Kan hende fansen blir skuffet, men ingen medisin uten bivirkninger.

Hekta på Leeds siden 1974

Sølvreven

Sv: Hjemmesiden til Leeds.
« Svar #5 på: November 07, 2011, 18:03:24 »
Leeds har ikke lenger et lag i reserveligaen, og de arrangerer vel bare kamper innimellom. Så mangelen på den informasjonen er vel forståelig.

Men informasjonen om annet enn førstelaget er ikke dårlig, den er fraværende.
Hvorfor har vi ikke lag i reserveligaen? Det må da være første gang at vi ikke har det?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sleivind

Sv: Hjemmesiden til Leeds.
« Svar #6 på: November 07, 2011, 18:35:25 »
Leeds har ikke lenger et lag i reserveligaen, og de arrangerer vel bare kamper innimellom. Så mangelen på den informasjonen er vel forståelig.

Men informasjonen om annet enn førstelaget er ikke dårlig, den er fraværende.
Hvorfor har vi ikke lag i reserveligaen? Det må da være første gang at vi ikke har det?

Såvidt jeg vet er det første gang ja. Hvorfor? Kanskje fordi vi har en såpass liten stall og finner det unødvendig å bruke tid og ressurser på kamper som ikke betyr noe? Og er det spillere som trenger kamptrening så velger de heller å arrangere kamper da? Jeg aner ikke. Eneste jeg vet er at vi ikke er de eneste som velger å ikke ha lag med i reserveligaen.

Hallgeir *

Sv: Hjemmesiden til Leeds.
« Svar #7 på: November 07, 2011, 19:05:35 »
Leeds har ikke lenger et lag i reserveligaen, og de arrangerer vel bare kamper innimellom. Så mangelen på den informasjonen er vel forståelig.

Men informasjonen om annet enn førstelaget er ikke dårlig, den er fraværende.
Hvorfor har vi ikke lag i reserveligaen? Det må da være første gang at vi ikke har det?

Offisielt fra klubben sies det at det blir alt for få kamper for reservene i ligaen de har deltatt i. Klubben har nå gått over til å arrangere treningskamper mot andre klubber for å gi god nok matching.

Jeg husker fra siste sesong at det kunne gå en måned mellom hver kamp. En av kampene (mot Middlesborough) ble utsatt/flyttet i alle fall fire ganger før den ble avviklet. Dette er vel i korte trekk årsakene til at klubben valgte å trekke laget fra reserveligaen.
Super Leeds since 1968