Skrevet av Emne: Leeds United - millwall 3. desember 2011!  (Lest 22061 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RuneR

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Anders P

Sv: Leeds United - millwall 3. desember 2011!
« Svar #91 på: November 29, 2011, 08:36:19 »
Jeg og en kompis bestilte tur til denne kampen igår og gleder oss sinnsykt! skal først på Cardiff og blackpool kampene!!! jeg skal også på "julebordet". Var på det ifjord og det var meget bra! Blir marriott fra fredag til søndag!!! snakkes over there..... Marching On Together!!!!
PS: noen som blir med på maxitaxi til Newcastle søndag??? tar flyet fra der til rygge!!!
Jeg drar muligens til Newcastle - henger med i taxi da.
 

Anders P

Sv: Leeds United - millwall 3. desember 2011!
« Svar #92 på: November 29, 2011, 08:55:19 »
Jeg og en kompis bestilte tur til denne kampen igår og gleder oss sinnsykt! skal først på Cardiff og blackpool kampene!!! jeg skal også på "julebordet". Var på det ifjord og det var meget bra! Blir marriott fra fredag til søndag!!! snakkes over there..... Marching On Together!!!!
PS: noen som blir med på maxitaxi til Newcastle søndag??? tar flyet fra der til rygge!!!
Jeg drar muligens til Newcastle - henger med i taxi da.
Bor og på Marriott - Anders Palm - drar fra Newcastle søndag.
 

ØBS

Sv: Leeds United - millwall 3. desember 2011!
« Svar #93 på: Desember 01, 2011, 01:52:04 »
Et døgn til avreise omtrent nå.

Siste fra Nigel:  I tillegg til undertegnede blir det konsert av et irsk band "Paddy Maguire", med en liten mulighet for at vi kanskje opptrer sammen (som med de tyskera i fjor). 

Jeg vet ikke hvem som kommer til å åpne for hvem, men begge spiller garantert.

Hoagy's lørdag kveld.

Gratis inngang.  Velkommen.
LUSCOS-hilsen
ØBS