Skrevet av Emne: Tidligere lånspiller: Sanchez Watt  (Lest 21288 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #120 på: August 05, 2010, 12:12:43 »
Foran hver sesong er jeg spent på om noen av Leeds` egne talenter vil slå gjennom. Har Leeds noen i startgropen? Slikt sett håper jeg Watt kan vise vei for andre i Akademiet. Egentlig er det en tankevekker at Leeds må låne unge spillere fra andre klubber.


Nei det ingen tankevekker... vi har gitt bort talentene våre i hopetall de siste 5 årene for de vi ikke har hatt penger og fordi de ønsker seg til klubber som spiller høyere opp i ligaene enn det vi har gjort en stund.

Når du spiller jr football eller i 3 divisjon og Rosenborg ringer så lytter du... enkelt og greit!
Javel. Da kan vi bare legge ned Akademiet?

Men Watt ønsker vitterlig å spille Championsship. Fordi han ikke er god nok ennå for Arsenal. Ingen talenter kan regne med feite kontrakter før de har vist noe på banen.

Jeg vet veldig godt at Leeds har gitt slipp på en del spillere de siste årene fordi man trengte penger. Men Leeds og veldig mange andre klubber (inkl. RBK) er avhengige av å utvikle fra egne rekker for å holde det gående. Skal Leeds hevde seg i CCC og med tiden rykke opp i PL er man avhengig av å få frem spillere selv, mer enn noensinne. Vi klarte det i 1998. Da ga O`Leary tillit til en hel rekke juniorer, med suksess. Spørsmålet er om Grayson og hans forgjengere har vært like opptatt av dette.


Legge ned akademiet... det var vel ikke poenget mitt,

Du kan jo forklare med dine tanker hvorfor 4 supertalenter har blitt plukket opp av Chelski og andre under Bates.

Pga at de sportslige og økonomiske tilbudene var bedre tror du eller har du andre teorier?

Når Leeds nå kommer seg opp igen vil de selvsagt bli lettere å holde på.


jarle

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #121 på: August 05, 2010, 12:20:10 »
Foran hver sesong er jeg spent på om noen av Leeds` egne talenter vil slå gjennom. Har Leeds noen i startgropen? Slikt sett håper jeg Watt kan vise vei for andre i Akademiet. Egentlig er det en tankevekker at Leeds må låne unge spillere fra andre klubber.


Nei det ingen tankevekker... vi har gitt bort talentene våre i hopetall de siste 5 årene for de vi ikke har hatt penger og fordi de ønsker seg til klubber som spiller høyere opp i ligaene enn det vi har gjort en stund.

Når du spiller jr football eller i 3 divisjon og Rosenborg ringer så lytter du... enkelt og greit!
Javel. Da kan vi bare legge ned Akademiet?

Men Watt ønsker vitterlig å spille Championsship. Fordi han ikke er god nok ennå for Arsenal. Ingen talenter kan regne med feite kontrakter før de har vist noe på banen.

Jeg vet veldig godt at Leeds har gitt slipp på en del spillere de siste årene fordi man trengte penger. Men Leeds og veldig mange andre klubber (inkl. RBK) er avhengige av å utvikle fra egne rekker for å holde det gående. Skal Leeds hevde seg i CCC og med tiden rykke opp i PL er man avhengig av å få frem spillere selv, mer enn noensinne. Vi klarte det i 1998. Da ga O`Leary tillit til en hel rekke juniorer, med suksess. Spørsmålet er om Grayson og hans forgjengere har vært like opptatt av dette.


Vi har utviklet mer enn nok av talenter de siste årene og de er i alderen som er perfekt nå...

Delph
Rose
Taiwo
Woods

etc...

men de er alle borte... desverre!!!

Legg til Howson Parker og White ( Milner, Lennon) så kan man ikke regne med å få frem flere over noen årskull...

Mulig noe tynt bak i rekkene nå men jeg har ikke full oversikt.



Runar

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #122 på: August 05, 2010, 13:40:12 »
Kilgallon
Carson
Keogh

Tilnød

Richardson
Walton

Listen over "gode" akademiprodukter fra nedrykket 04 til i dag 10 er garantert større enn hos de fleste andre sammenlignbare klubber - Bare synd klubben ikke så kapasiteten i egen akademi da klubben gikk ned i 2004.

De yngste som har godt, Woods og co. Sammen med Garbutt, og han til Bolton kom aldri på banen for Leeds. Det er en tankevekker iforhold til hvilken kvalitet akademiet vårt egentlig skal representere.

Men kvalitetspersonal forsvant og satsningen fra den manageren som til enhvertid satt sto gjerne ikke i stil med ønsket og ambisjonene til ungutta - dermed ble vi ribbed for kvalitet.

I dag er såvidt jeg vet akademiet bygget kraftig ned og "større" generasjoner med nye spillere ser jeg ikke for meg dukke opp med det første. Om de som styrer dagens akademi er like dyktig som 96-07 vet jeg heller ikke.
 

B-m

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #123 på: August 05, 2010, 13:49:26 »
Har Grayson vært opptatt av dette?

Nå er vel ikke Lague One nødvendigvis den beste utviklingsarenaen for unge spillere
League One er like bra som noen annen arena.

Usikker på om league one er så bra mtp utvikling i ung alder, man ser jo ofte at spillere ikke slår skikkelig i gjennom i de nedre divisjonene før i en alder av 24+ (paynter m.f.). Det er en knalltøff fysisk liga, hvor teknikk, ro og overblikk ikke er ferdigheter som kommer til sin rett. Det er mange som spekulerer i at Leeds laget per dags dato ( da spesielt Snod, Kilkenny, Howson) vil passe Championship-fotball mye bedre enn league one fotball.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

jarle

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #124 på: August 05, 2010, 13:56:55 »
Har Grayson vært opptatt av dette?

Nå er vel ikke Lague One nødvendigvis den beste utviklingsarenaen for unge spillere
League One er like bra som noen annen arena.

Usikker på om league one er så bra mtp utvikling i ung alder, man ser jo ofte at spillere ikke slår skikkelig i gjennom i de nedre divisjonene før i en alder av 24+ (paynter m.f.). Det er en knalltøff fysisk liga, hvor teknikk, ro og overblikk ikke er ferdigheter som kommer til sin rett. Det er mange som spekulerer i at Leeds laget per dags dato ( da spesielt Snod, Kilkenny, Howson) vil passe Championship-fotball mye bedre enn league one fotball.


Helt enig... en kompis av meg har spilt i leaugue 1 ... han var en kjekk gutt før han dro... kom hjem med skjev nese og kuler i hele hodet. så ikke ut etterpå.

Han sa det var total galskap!!!

Papi

Sv: Watt til Leeds på Lån
« Svar #125 på: August 05, 2010, 14:23:29 »
Har Grayson vært opptatt av dette?

Nå er vel ikke Lague One nødvendigvis den beste utviklingsarenaen for unge spillere
League One er like bra som noen annen arena.

Usikker på om league one er så bra mtp utvikling i ung alder, man ser jo ofte at spillere ikke slår skikkelig i gjennom i de nedre divisjonene før i en alder av 24+ (paynter m.f.). Det er en knalltøff fysisk liga, hvor teknikk, ro og overblikk ikke er ferdigheter som kommer til sin rett. Det er mange som spekulerer i at Leeds laget per dags dato ( da spesielt Snod, Kilkenny, Howson) vil passe Championship-fotball mye bedre enn league one fotball.


Helt enig... en kompis av meg har spilt i leaugue 1 ... han var en kjekk gutt før han dro... kom hjem med skjev nese og kuler i hele hodet. så ikke ut etterpå.

Han sa det var total galskap!!!


Slik er det i spark og spenn ligaene ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Papi

Sv: Ny lånspiller klar: Sanchez Watt
« Svar #126 på: Desember 20, 2010, 09:24:32 »
Hva er status på denne karen?
Falt i gjennom skadet?

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Promotion 2010

Sv: Ny lånspiller klar: Sanchez Watt
« Svar #127 på: Desember 20, 2010, 09:26:42 »
Hva er status på denne karen?
Falt i gjennom skadet?



Ifølge TWITTER-siden hans er han på vei tilbake fra skade. Skal være klar igjen til romjulskampene.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånspiller klar: Sanchez Watt
« Svar #128 på: Januar 10, 2011, 17:54:35 »
Fint intervju av Watt på deon offisialle Arsenal-siden.
Forteller en god del om Grayson og go'en i troppen, faktik. :)


Sanchez Watt
By Giuseppe Muro

Playing regularly in the Championship has moved Sanchez Watt’s game on leaps and bounds, according to the young striker.

Watt is currently on a season-long loan at Leeds United and impressed on his return to Emirates Stadium during the Yorkshire side’s 1-1 draw with Arsenal on Saturday.

The teenager has made eight starts and six substitute appearances in the English second tier so far this season and can see clear benefits of getting to grips with the rigours of League football.

“Playing in the Championship makes you push yourself more, rather than playing in the Reserves,” Watt told Arsenal.com. “You’re playing against men and it’s all about the three points.

“I’m enjoying it up here, they are treating me like family and giving me a lot of confidence.
“We’re a tight-knit bunch and we spend a lot of time together off the pitch. Simon Grayson is like one of the lads.

“The fans are incredible and even in our team talks we talk about the fans and it gives you a lot of confidence knowing they are behind you.”

The 19-year-old made his first start in a number of weeks and played 76 minutes before being withdrawn by manager Grayson. Watt admits it was strange day, but enjoyed every minute of it.

“Obviously I’m going to give my all for Leeds. I’m 19 and I’m glad to be playing in big games like this with all eyes on me to see how I do. I’m glad I performed.

“Every time I play I try and give my all. I didn’t want to let myself down, Arsenal down or Leeds down. It was an odd feeling but I think I did well.

“It was on TV so I hope people see that I wasn’t holding back because I was playing against Arsenal. I hope people see that I’m giving my all, I love playing football and I want to be playing in big games all the time.

“[Arsène Wenger] didn’t come and speak to me, it’s not really the day for that. I hope I proved today that I could play for Arsenal. I gave my all and that’s all I can do.”

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånspiller klar: Sanchez Watt
« Svar #129 på: Januar 10, 2011, 18:19:06 »
Sanchez på twitter:
Sitat
sanchezwatt
kikin off big time at da dining table, snodz stole 1 ov hughesy chips so e punched im in der face. KO LOL
3 minutes ago via twitter for Blackberry


 ;D

(dette var fra november) Lurer på hvor lenge de får holde på og twitre uforstyrret sånn. Tipper en del i Leeds-ledelsen helst hadde likt t Kisnorbos come back ikke hadde lekket ut  ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny lånspiller klar: Sanchez Watt
« Svar #130 på: Januar 19, 2011, 13:21:32 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

asLeeds

Sv: Ny lånspiller klar: Sanchez Watt
« Svar #131 på: Februar 17, 2011, 21:35:52 »
Klar for kamp igjen,flott :)
DALHEIM WHITES

Leedsfan

Sv: Ny lånspiller klar: Sanchez Watt
« Svar #132 på: November 23, 2011, 20:02:14 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Gml lånspiller: Sanchez Watt
« Svar #133 på: November 25, 2011, 17:44:01 »
Sheffield W. neste stopp for Watt.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/15860717.stm
Har Owls råd til å kjøpe han? Vi hadde ikke. Eller er det bare for å sparre han i seniorfotball? Alt utlånet tyder vel på at Wenger vil kvitte seg med han?
« Siste redigering: November 25, 2011, 17:45:26 av Asbjørn »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Gml lånspiller: Sanchez Watt
« Svar #134 på: November 25, 2011, 17:46:12 »

Har Owls råd til å kjøpe han? Vi hadde ikke. Eller er det bare for å sparre han i seniorfotball? Alt utlånet tyder vel på at Wenger vil kvitte seg med han?

...måtte bare redigere i tittelen, han begynner etter hvert å bli en veldig gammel lånespiller nå ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ollan

Sv: Re: Tidligere lånspiller: Sanchez Watt
« Svar #135 på: November 25, 2011, 23:55:13 »
Rimelig åff tåpic etterhvert

ollan
Ollan

Gufrias

Sv: Tidligere lånspiller: Sanchez Watt
« Svar #136 på: November 26, 2011, 08:34:15 »
Har vi ikke en egen tråd for eks-spillere?
Hekta på Leeds siden 1974